Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Sr feb 09, 2005 12:24 am

Eddy-k2 je napisal/-a:Slide: zadnji pogon moraš ločit na tiste ki imajo zaporo diferenciala in tiste ki tega zelo uporabnega dodatka nimajo.....jaz jo na mojem bavarcu imam in nimam nobenih problemov z speljevanjem kjerkoli pa imam zadnje gume že zeloooo na koncu,vozim se pa brez obtežitve da ne bo pomote...


Vsekakor...ampak novi BMW-ji tega odličnega dodatka žal nimajo več ;)
Pa s FWD se da z malo znanja izkopat iz recimo luknje...z obračanjem koles ipd...saj verjetno poznaš takšne trike, ali pa ročna in zamotan volan, pa te lepo obrne...z zadnjim pogonom te pa hitro lahko luknja prikuje na mesto kjer si...
Vsekakor pa dandanes RWD pri vožnji sami ne nazaduje za FWD...po snegu...kot sem že rekel, je malo večji problem samo ko ustaviš...
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Sr feb 09, 2005 12:29 am

Slide je napisal/-a:
andrej777 je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:
Žan je napisal:
bmw ima pogon na pravi strani

sploh za po snegu


Tudi za po snegu je popolnova na pravi strani. :twisted: :twisted: :twisted:
Pru pogon je dolgočasen in tudi razlike med prvim in zadnjim po snegu so čedalje manjše. 4x4 je pa itak pesem zase.

ja za slidat že ko se pa dejansko morš nekam prpelat je pa druga pesmca
lp


V današnjem času in podvozji s tako razporeditvijo teže z malo znanja ni razlike.


Resnica! Ampak ko se ustaviš z zadnjim pogonom na zasneženem hribu je pa vseeno večja jeba...ali pa ko se enkrat zakoplješ...žal je tako...drugače se pa strinjam da je FWD dolgočasen...


Itak ko se ustaviš je pa 100% večji problem s tem se strinjam. Predvsem je problem ker ti zadn konc hitr začne v kakšno muldo al pa v stran rint in pol je samo še slabše.

"Špera" pa iak nardi svoje. Pol se prvi pogoni hitr poskrijejo.

ja vrjamem ker v naši ulci edini k z zimskimi gumami ne pride do bajte je sosed k ma bmw 320 al 318 ne vem tučn (tanov model) teorija govori svoje praksa pa svoje


Kot sem reku velik del igra tut znanje. In tak avto je treba mal drugač vozt kot na pru pogon.

Se pa popolnoma strinjam da je teorija in praksa drugo. Jz mam dve zime prakse z MB 200d na zadnji pogon z zelo slabo porazdelitvijo teže (zadn konc je velik lažji od pruga) pa nisem mel nekih velikih problemov in tut avto v 4 al 5 zimah še ni vidu ketn pa smo na 550m nadmorske, ti si pa vidu kako sosed ne pride do doma s svojim BMW-jem ki mora it po vsej logiki še bolje v sneg ker ma bolše porazdeljeno težo.

Zdej pa povej kje je teorija in ugotavljanje in kje praksa??
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
Eddy-k2
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Pe dec 03, 2004 11:38 pm

Napisal/-a Eddy-k2 Sr feb 09, 2005 12:31 am

Kot sem ugotovil v tem mesecu odkar imam svojo zver je zadnji pogon veliko bolj zabavna stvar kot FWD, zahteva sicer nekaj spoštovanja in navajanja,ampak ko se ga vsaj malenkost navadiš se smejiš nonstop.....in uživaš seveda...


Novi bmw-ji nimajo mehanske špere,imajo pa veliko elektronskih dodatkov(še našteti jih ne znam več) ki popolnoma zasenčijo nekatere trditve da niso zadnje pogonci za v sneg,da rit prehitro odnese ipd....
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Sr feb 09, 2005 12:34 am

andrej777 je napisal/-a:
Slide je napisal/-a:
andrej777 je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:
Žan je napisal:
bmw ima pogon na pravi strani

sploh za po snegu


Tudi za po snegu je popolnova na pravi strani. :twisted: :twisted: :twisted:
Pru pogon je dolgočasen in tudi razlike med prvim in zadnjim po snegu so čedalje manjše. 4x4 je pa itak pesem zase.

ja za slidat že ko se pa dejansko morš nekam prpelat je pa druga pesmca
lp


V današnjem času in podvozji s tako razporeditvijo teže z malo znanja ni razlike.


Resnica! Ampak ko se ustaviš z zadnjim pogonom na zasneženem hribu je pa vseeno večja jeba...ali pa ko se enkrat zakoplješ...žal je tako...drugače se pa strinjam da je FWD dolgočasen...


Itak ko se ustaviš je pa 100% večji problem s tem se strinjam. Predvsem je problem ker ti zadn konc hitr začne v kakšno muldo al pa v stran rint in pol je samo še slabše.

"Špera" pa iak nardi svoje. Pol se prvi pogoni hitr poskrijejo.

ja vrjamem ker v naši ulci edini k z zimskimi gumami ne pride do bajte je sosed k ma bmw 320 al 318 ne vem tučn (tanov model) teorija govori svoje praksa pa svoje


Kot sem reku velik del igra tut znanje. In tak avto je treba mal drugač vozt kot na pru pogon.

Se pa popolnoma strinjam da je teorija in praksa drugo. Jz mam dve zime prakse z MB 200d na zadnji pogon z zelo slabo porazdelitvijo teže (zadn konc je velik lažji od pruga) pa nisem mel nekih velikih problemov in tut avto v 4 al 5 zimah še ni vidu ketn pa smo na 550m nadmorske, ti si pa vidu kako sosed ne pride do doma s svojim BMW-jem ki mora it po vsej logiki še bolje v sneg ker ma bolše porazdeljeno težo.

Zdej pa povej kje je teorija in ugotavljanje in kje praksa??

ozka ulca, mulda, škarpa, kr konkreten klanc..... sej nam reku da se vedno pride tut s FWD sam večkrat pa vseen
ritka avtu že pri mal snega dobr zapleše, pr velik pa ne pride gor
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Sr feb 09, 2005 12:39 am

Če ne ustavljaš maš mal občutka in se ne igraš z gasom nima kej plesat in gre čist lepo.

Men zadn konc pleše samo takrat ko jz hočem. :twisted: :twisted: :twisted:
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
Eddy-k2
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Pe dec 03, 2004 11:38 pm

Napisal/-a Eddy-k2 Sr feb 09, 2005 12:48 am

@Kljukec: ne bi rad spet sprožil debate o pogonih in o tem kdo je boljši....ampak ko boš vozil zadnje pogonca z dobrimi zimaki in zapoo difa boš ovrgel vse teorije o tem da niso za klance in sneg..

@andrej777---meni tudi pleše le takrat ko jaz to hočem--to je pa kar pogosto :mrgreen: :mrgreen:
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Sr feb 09, 2005 1:26 am

Eddy-k2 je napisal/-a:@Kljukec: ne bi rad spet sprožil debate o pogonih in o tem kdo je boljši....ampak ko boš vozil zadnje pogonca z dobrimi zimaki in zapoo difa boš ovrgel vse teorije o tem da niso za klance in sneg..

@andrej777---meni tudi pleše le takrat ko jaz to hočem--to je pa kar pogosto :mrgreen: :mrgreen:

z zadnim pogonom res nism naredu dost kilomentrov
sm jih pa zato z 4x4 z 97% zaporo diferencijala vseh koles pa ti povem da se ne pride povsod
tud on se s ketnami vstav v naš klanc okrog bajte pr 10 cm snega in je na vseh 4 kolesih pobrusu asfalt
tko da ne mi ti o tem da gre zadn pogon kamr češ, pa da ritka zapleše sam kadar ti hočeš
dejstvo je da je za sneg bolj primeren sprednji pogon
lp
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Napisal/-a gerchy Sr feb 09, 2005 9:25 am

kljukec je napisal/-a:ma kaj sm prebral da je dizl revolucijo naredu audi z 2.5 motorjem

Ne dizelska revolucija, pac pa turbodizelska z direktnim vbrizgom. In motorji TDI iz leta 1996, kot pravis, niso nic drugega, kot logicna posledica tega audijevega 2 in pol litrskega motorja. Kajti delez vseh prodanih dizelskih vozil koncerna VAG je ze leta in leta precej ogromen (celo s prevlado dizelskih razlicic, sploh VW), pri drugih znamkah pa se ta odstotek povecuje (oziroma se je povecal) sele v zadnjih par letih. Torej nikakor ne gre zanikati, da so Wolfsburski in Ingolstadtski inzenirji pionirji na tem podrocju.
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Napisal/-a _VeNoM_ Sr feb 09, 2005 9:46 am

ah dej DE_TOMASO nehi z to alfo zeeeeeeeeeeeeeeeee,aja no vsi avti so za en k.urac,k se tok vsi bahate kera znamka je boljsa,BMW to in BMW tisto,alfa to alfa tisto,audi on audi treto!!j*** m,ce so teli avti tok dobri in popovni,dejte mi povedat kje so bili leta 1895???jah jih ni bilo nikjer,ugotovte o keri letnici govorim!!


aja de_tomaso svaka cast obvladas zadevo alfa!aja mogu bi pa se povdat da alfo konstruirajo zenske in risej pa se testirajo,aja no design je pa lep!drgac nimam proti nobeni znamki drgac je pa tko VSI AVTI SO ZA EN D R E K,zakaj,zato ker ni nobenega ne pokvarljivega!




lp venom
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Napisal/-a _VeNoM_ Sr feb 09, 2005 9:48 am

aja kokr sm ze enkrat omenil,zacenja se kreganje pa mislim ,mah brezveze komentar!
 
Uporabniški avatar
Bel-Tirid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1547
Pridružen: Po feb 09, 2004 7:52 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Bel-Tirid Sr feb 09, 2005 1:34 pm

No ce gremo ze tko, BMW lepše pospesuje proti audiju, ze zaradi zadnjega pogona, lepse se pelje hitro skozi ovinke. Velik plus je dobil BMW zaradi svojih motorjev, ki dobis ze v 320 6cilindrski motor. Vsak BMW ima tisti carobni zvok motorja ki ga prepozna vsak ljubitelj. Audijeve motorje pa najdemo ze pri vw.

Kot so ze povedali 20 let je bila bolj luksuzna znamka, sedaj hoce priti na isto raven in zgleda da mu bo ratalo. Ampak dandanes je BMW se vedno v plusu.
Slika Slika
 
cordo
Novinec
 
Prispevkov: 342
Pridružen: Po okt 25, 2004 1:08 pm

Napisal/-a cordo Sr feb 09, 2005 2:26 pm

Eden je fajn ker ma ledvičke pa propeler na znački, oooo pa je dobr ker ma 4 krogce.
Taka debata (belo ali črno) je kr neki, bada!
:roll: :roll:
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Sr feb 09, 2005 5:31 pm

Ste pa kar konkretno zakopal v tole temo...
Torej...

Prvi avto je naredil daimler v sodelovanju z NSU, ki je del skupine Audi(bil nekoč). Leto 1888. Tko men piše v Audijevi knjigi.

4x4 so prvi razvili pri Audiju do te mere da je bil uporaben za serijske avte leta 1980. Morali so ga zadostno pomanjšati namreč. Za tiste čase je bil Audi Coupe Quattro avto ni pol. Ne pozabite uspehov Audija S1, ki načeloma izhaja iz tega avta.

Dizelska revolucija se je začela pri Audiju in VW v začetku 90-ih. Mislm da to ne more zanikat nihče.

Rekord v hitrosti je postavil g. Rosenberg leta 1937 z Auto Unionom Record Car. Šlo je 406.29 kmh, gnal ga je 545 konjev. Postavl so ga na Aprogi Avus v berlinu. leto kasneje se je rosenberg ubil pri ponovnem poskusu. za te rekorde so gradil nemske avtoceste.
Slika
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Sr feb 09, 2005 8:37 pm

Če post od Mick Jerry-ja res drži potem sem kar dobro informiran glede tega :pivo

Mick Jerry, omenil si knjigo o Audi-ju lahko poveš naslov in avtorja?
Če je ravno, ni zabavno.
 
Janez Blond
Novinec
 
Prispevkov: 231
Pridružen: Sr feb 09, 2005 9:00 pm

Napisal/-a Janez Blond Sr feb 09, 2005 9:09 pm

A ni ta tema ali nekaj podobnega že bila....a ja tisto je bla Alfa proti Audiju ali nekaj takega.

BMW ali Audi?
To je sedaj vprašanje?

Pod nekim drugim Nickom sem zapisal da sem bil pristaš BMW-jev do konca 90-tih let, pol pa so začeli za moje pojme, pazi za moje, grde avtomobile delat. Nič ni več agresivnega, tko da ne vem zakaj jim sploh rečemo športna limuzina kar po videzu sploh to ni.
Ok mogoče se bo to malo spremenilo z novimi modeli. Ok pa pustmo M modele ob strani k so zmerom hudi zgledal.

Audi...športna limuzina hm no ja, občutek na izvozu avtoceste je blo bolj tako kot da mam v roki kanto, khm, no hočem reči da se moj golf lepše drži izvoza in je tudi bolj športen občutek, pa čeprav ma 2 coli manjše feltne pa 30 mm manjšo širino gum.

To je blo malo šinfanja, bolj za šalo kot zares...
Pač osebno pravim, da se naj posameznik odloči za tistega ki mu je bolj všeč in definitivno ne bo zgrešu. Pomebno je kako se oseba počuti za volanom in ne kaj pravijo drugi.

Dost nakladanja.
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Če feb 10, 2005 3:26 pm

@Demo: knjiga je takšna: naslov: The Audi File, All models Since 1888
avtor: eric Dymock Ne vem če boš to knigo dobu v Sloveniji ker je v angleščini in je bla tiskana za eno drugo državo, dal mi jo je kolega iz tiskarne. Seveda jo ma NUK, ampak tam je ne boš ven dobu. mal poišč mogoče se pa najde kje v kšni knjižnici. je pa dobra knjiga: maš vse modele od prvega do prvega A6 oziroma do prototipnega TT-ja.
Slika
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Pe feb 11, 2005 3:09 pm

Mick Jerry je napisal/-a:Ste pa kar konkretno zakopal v tole temo...
Torej...

Prvi avto je naredil daimler v sodelovanju z NSU, ki je del skupine Audi(bil nekoč). Leto 1888. Tko men piše v Audijevi knjigi.

4x4 so prvi razvili pri Audiju do te mere da je bil uporaben za serijske avte leta 1980. Morali so ga zadostno pomanjšati namreč. Za tiste čase je bil Audi Coupe Quattro avto ni pol. Ne pozabite uspehov Audija S1, ki načeloma izhaja iz tega avta.

Dizelska revolucija se je začela pri Audiju in VW v začetku 90-ih. Mislm da to ne more zanikat nihče.

Rekord v hitrosti je postavil g. Rosenberg leta 1937 z Auto Unionom Record Car. Šlo je 406.29 kmh, gnal ga je 545 konjev. Postavl so ga na Aprogi Avus v berlinu. leto kasneje se je rosenberg ubil pri ponovnem poskusu. za te rekorde so gradil nemske avtoceste.


Oprosti, da te bom popravil.

4X4 je ravil Jensen in sicer je Jensen FF iz leta 1966 bil prvi serijski osebni avtomobil s 4X4 pogonom.

Audija S1 je imel velike uspeha, a vseno ga je najprej pojedla smao RWD Lancia 037, nato pa še Delta S4.

g Rosenberg je postavil rekord na progi (Avus) in ne na cesti, torej spada v drugo kategorijo kot Tazio s Bimotorom, ki je rekord postavil na navadni avtomobilski cesti. Je pa v tistem času bil daleč hitrejši Modri drozg, a seveda na peščeni plaži, kar je spet druga kategorija postavljanja rekordov.


Dizelsko revulocijo je začelo več dejavnikov, dirketni vbrizg pri Fiatu, množičnost pri VW in na koncu še common rail pri Alfi.

Se oproščam, da sem se vrnil v debato, za katero sem obljubil, da se ne bom vračal, a kot sem že napisal, pravilni in točni argumenti mi veliko pomenijo.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
tešo
Novinec
 
Prispevkov: 431
Pridružen: To sep 28, 2004 7:11 pm
Kraj: Krško

Napisal/-a tešo Pe feb 11, 2005 6:56 pm

Audi rulz :)

čekirajte tale film M5 proti S4

verjetno je že velika večina od vas vidla tale film .. samo ne škodi tud če ga 2x pogledate!

samo šoferja sta pa carja :clapclap :clapclap :clapclap
Slika
Slika
Lep Pozdrav By tešo
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Pe feb 11, 2005 9:03 pm

Oba šoferja sta res norca samo iz tega filmčka ne morš potegnt kater avto je bolši. Noben ni fural na polnem gasu pa tut jasno je da če se oba pelata 60kmh pa sta 20m narazen da bosta pr 200 "mal" bol narazen.

Če si že kdaj gledal formulo ti bo jasn kaj hočem povedat. Se pravi jasno je da se je audi oddaljil samo samo razlika hitrosti je bla čedalje manjša in tut ko je audi prbremzal je bil BMW takoj za njemu.

In tut v enem delu filma se lepo vid da ga BMW ne tišči do konca. Ko je cesta prazna in audi kr nekaj pred njemu in je vidt kot da tišči, pol pa dol prešalta in še gas pohodi. Se pravi tut približno ni fural kje blizu rdečih obratov. In audi pomoje tudi ne.

V posnetku je pa kr neki hudih manevrov kjer bi lahko hitr kakšenga pometlo iz ceste al pa v kakšen tovornjak. Samo zgleda da obvladata.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Pe feb 11, 2005 11:47 pm

ja mudela res obvladata
kater avto je hitrejši se pa iz posnetka ne da razbrat :roll:
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov