Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Tomaz40
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1690
Pridružen: Sr maj 14, 2003 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Tomaz40 Če sep 16, 2004 9:00 am

Glede Crvene Zastave naj povem eno zanimivost. Namreč Ameriška vojska je bombardirala tovarno v Kragujevcu. Ugotovili so namreč da ima ta tovarna dve proizvodni liniji. V zgornjem nadstropju so izdelovali avtomobile, v spodnjem pa orožje.

Pa še dve zanimivosti glede prodaje Yugeca v tujini.
- V ZDA si ob nakupu mislim da enega Chevroleta dobil Yugeca zastonj (kot pri nas telefon v pralnem prašku)
- VB so tut uvozil neko količino Yugotov. Na žalost so delal v Zastavi samo take modele, ki imajo volan le na levi strani. No pol so to Britanci neki sami popravlal in dodajal volan na desni in tako pršli do tega, da so imel volan na obeh straneh. No pol so vidl da to ne bo dobr in so levi volan odmontiral dol, tko da je bla tm samo volanska gred. Težava pa je nastala ob nesreči, ko je sopotnik nabil čelno v tisto gred. No in pol so Angleži znorel in vse Yugece spakiral in poslal nazaj u Srbijo in jim rekl da nočjo met več nč z Yugoti. :lol: :lol:
Če bi hitrost ubijala, bi bili vsi dirkači že zdavnaj mrtvi.
 
Uporabniški avatar
robertos_664
Uporabnik
 
Prispevkov: 1244
Pridružen: To nov 04, 2003 10:20 pm

Napisal/-a robertos_664 Če sep 16, 2004 12:58 pm

ko sem imel več časa sem se malo pozabaval z zgodovino FIAT-a
http://users.volja.net/robertos/home/Prvastran/zgodovina.htm
 
Uporabniški avatar
Zm3-D3n
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 514
Pridružen: Če apr 08, 2004 1:50 pm

Napisal/-a Zm3-D3n Če sep 16, 2004 1:05 pm

MIKIMOUS je napisal/-a:
zupi13 je napisal/-a:glih zadnjič je bil na HTV en ameriški film, ko so imel same jugece v enem mestu (nekje bogu za hrbtom... :lol: ). pol so pa divjal z njimi...... :wink:


A se še spomnete nanizanke delo na črno. Bruce Willis igra pa bjonda kuko je že (sibil), k mu je Jugeca kupla, je bil prov nesrečen, naš fotr pa vs uzhičen je reku če je pa Jugo tam je pa dober avto.



A ni biu tut 1 film (cene clo isti ) k se yugota oznacil za ekoloski avto :)
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Če sep 16, 2004 1:10 pm

Hvala vsem, ki so se potrudili... Sedaj imamo:

Alfa Romeo
Citroen
Fiat
Mercedes
Mazda
Volkswagen
Peugeot
Ford
SAAB
Zastava
Volvo

No še kar nekaj fali... Fani renaulta, Pa Audi (bolj točno), pa Subaru itd itd... Če se še komu ljubi naj napiše... Pa pomen značk... Hvala...
 
Uporabniški avatar
Tomaz40
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1690
Pridružen: Sr maj 14, 2003 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Tomaz40 Če sep 16, 2004 1:25 pm

Zm3-D3n je napisal/-a:
MIKIMOUS je napisal/-a:
zupi13 je napisal/-a:glih zadnjič je bil na HTV en ameriški film, ko so imel same jugece v enem mestu (nekje bogu za hrbtom... :lol: ). pol so pa divjal z njimi...... :wink:


A se še spomnete nanizanke delo na črno. Bruce Willis igra pa bjonda kuko je že (sibil), k mu je Jugeca kupla, je bil prov nesrečen, naš fotr pa vs uzhičen je reku če je pa Jugo tam je pa dober avto.



A ni biu tut 1 film (cene clo isti ) k se yugota oznacil za ekoloski avto :)


To je bil Die Hard 3. Glede na to da avto ni nikamor šel, sta ga Bruce Willis in Samuel L. Jackson označila kot ekološki avto. :lol: :lol:
Če bi hitrost ubijala, bi bili vsi dirkači že zdavnaj mrtvi.
 
Uporabniški avatar
Tomaz40
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1690
Pridružen: Sr maj 14, 2003 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Tomaz40 Če sep 16, 2004 1:44 pm

RENAULT:

Decembra leta 1898 je Louis Renault praznoval svoj 21. rojstni dan in se odločil da je to edinstvena prilika predstavitve njegovega prvega avtomobila Renault model A, ki je premogel De Dionov 270 ccm motor s 1,75 konjskimi močmi in je 2 odrasli osebi peljal tudi do 50 km/h.
Leto kasneje sta brata Renault odprla svojo tovarno avtomobilov in 12. junija že sodelovala na Pariškem avtomobilskem salonu z modelom A in modelom B. Tega leta so proizvedli 76 avtomobilov. Leta 1901 so ustanovili tovarno v Belgiji, naredili dva nova modela (D in E) in bili tako uspešni, da so na Pariškem salonu prodali celotno proizvodnjo leta 1902.
Leta 1902 so proizvedli svoj prvi motor in sicer s 4 cilindri in prostornino 3750 ccm. Namen motorja je bila dirka Paris-Dunaj, ki so jo tudi zmagali in zaprosili za prvi patent ti. superchargerja.
1903 je bilo kritično leto za Renault. V dirki Paris - Madrid je Marcel Renault umrl in njegov brat Louis je poklical vse Renaultove dirkače naj prenehajo z dirkanjem.

Za zaključek naj še povem, da je imelo Podjetje Renault leta 1904 preko 120 dealerjev in v tem letu proizvedlo 948 avtomobilov.
Če bi hitrost ubijala, bi bili vsi dirkači že zdavnaj mrtvi.
 
merdzo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: Sr sep 17, 2003 11:09 am

Napisal/-a merdzo Če sep 16, 2004 2:08 pm

Živjo!

Na 1. strani sem dodal v moj post še nekaj o MERCEDESOVEM emblemu.

lp
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Če sep 16, 2004 2:22 pm

Thanks... Iščem moderatorje... Naj se mi eden z pooblastili javi na ZS.... Hvala...
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Če sep 16, 2004 3:39 pm

Drugače pa manjka še kr nekaj znamk in če se še komu ljubi naj kr predstavi svojo oz. ljubiteljsko... Naredili bomo kasneje seznam vsegaskupaj...
 
Uporabniški avatar
shusuglao
Novinec
 
Prispevkov: 442
Pridružen: Ne jul 28, 2002 9:55 pm

Napisal/-a shusuglao Če sep 16, 2004 3:51 pm

še razvoj Renaultovega znaka

1900
Renaultov monogram je sestavljen iz prepletenih začetnic bratov Renault
Slika


1906
avto v zobatem kolesu
Slika


1919
avto zamenja tank, vozilo zmage
Slika


1923
v logo zabašejo ime tovarne, črte v ozadju simbolizirajo reže za zrak na maski avtomobila
Slika


1925
iz kroga presedlajo na obliko diamanta, kakršna je še danes
Slika


1960
Slika


1972
kljub temu da novi znak ni vseboval imena tovarne in je bil popolnoma abstraktno oblikovan, težav s prepoznavnostjo ni bilo. 90% vprašanih francozov je vedelo da je to Renault
Slika


1992
današnja oblika znaka. tridimenzionalnost diamanta naj bi izžarevala Renaultovo kakovost.
Slika
Slika
Clan Renault kluba Slovenija
 
G-4S
 

Napisal/-a G-4S Če sep 16, 2004 4:01 pm

Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.
 
Uporabniški avatar
GReddy_
Novinec
 
Prispevkov: 232
Pridružen: To jun 01, 2004 8:05 pm
Kraj: primorska

Napisal/-a GReddy_ Če sep 16, 2004 4:15 pm

Nekaj o audi-ju:

Nekoč je živel gospod August Horch, podjeten mož, ki je ustanovil avtomobilsko znamko Horch, a je po nesoglasji s solastniki znamko zapustil in ustanovil novo znamko, ki jo je poimenoval Audi, to pa v latinščini pomeni isto, kakor horch v nemščini - prisluhni. Zgodovina Audija tako sega v začetek prejšnjega stoletja. Znak sestavljen iz štirih krogcev so podedovali po združenju znamk Auto union, ki je v svoje okrilje združil avtomobilske znamke Audi, Horch, Dkw, Wanderer in kasneje še NSU. V teh bogatih koreninah se je našlo dovolj genov za ugleden rodovnik. A tega je Audi pričel resneje izkoriščati šele v osemdesetih. Danes je kar nekaj ljudi, v naši preljubi deželi, ki si ne znajo zamisliti, da bi njihov avto krasilo kaj drugega kot štirje krogci. In ti štirje krogci v zadnjem času pomenijo vedno več. Sicer sega ponudba navzdol vse do A2 in A3, a Audi A4 je že toliko resen avto, da se ga ne sramujejo niti direktorji, ki jim ni do upravljanja večjih vozil.

LP
 
Uporabniški avatar
GReddy_
Novinec
 
Prispevkov: 232
Pridružen: To jun 01, 2004 8:05 pm
Kraj: primorska

Napisal/-a GReddy_ Če sep 16, 2004 4:25 pm

Škoda...

Zgodovina tretjega najstarejšega proizvajalca avtomobilov na svetu je razburljiva in dinamična. Teden dni pred božičem leta 1895 sta mehanik Vaclav Laurin in knjigarnar Vaclav Klement v iz Češkega kraja Mlada Boleslav začela s proizvodnjo koles, ki so se v nacionalistično obarvanem obdobju na prelomu 19. stoletja imenovali "Slavia". Nekaj let kasneje, leta 1899, je podjetje Laurin & Klement začelo s proizvodnjo motornih koles.Po prvih poskusih na prelomu 19. stoletja so leta 1905 pričeli s proizvodnjo avtomobilov. Prvi avto, Voiturette A, je bil prodajna uspešnica in pojem klasičnega češkega avtomobila. Podjetju Laurin & Klement je zagotovil stabilno pozicijo na mednarodno razvijajočem se avtomobilskem trgu.Proizvodnja se je širila in kmalu presegla okvire družinskega podjetja, ki se je leta 1907 preoblikovalo v delniško družbo. Vedno pomembnejša je bila internacionalizacija, tako znotraj kot zunaj podjetja. To je omogočalo nadaljnjo širitev. Po letu 1914 je podjetje sodelovalo tudi v vojni industriji. V dvajsetih letih se je podjetje z namenom, da bi se uveljavilo in posodobilo svojo proizvodno linijo, ki je takrat obsegala številne tipe osebnih vozil in tovornjakov, avtobusov, letalskih motorjev in poljedelskih strojev, združilo z močnim proizvodnim partnerjem. Leta 1925 se je združilo s podjetjem Škoda iz Pilsna, kar je botrovalo koncu znamke Laurin & Klement. Leta 1930 se je proizvodnja avtomobilov v okviru koncerna Škoda spet osamosvojila in postala avtomobilska delniška družba (kratko ASAP). Po koncu svetovne gospodarske krize je sledil ponoven prodor z vozilom Popular. Delniška družba Škoda (kratko ASAP) je postala del nemškega podjetja Hermann-Göring-Werke in se je morala popolnoma osredotočiti na vojno industrijo. Poleg proizvodnje posameznih kosov orožja so v kraju Mlada Boleslav med drugo svetovno vojno proizvajali različne vrste vojaških vozil in sestavljali vlečna vozila. 1946 je bilo podjetje Škoda podržavljeno in v okviru tedanje narodnogospodarsko in politično določene delitve dela zadolženo za proizvodnjo osebnih avtomobilov. Kljub podržavljenju mu je z modeli Spartak, Octavia in Felicia uspelo ohraniti relativno dober standard, ki pa konec šestdesetih let ni več mogel slediti bliskovitemu tehničnemu razvoju na zahodu. Po političnem preobratu leta 1989 je podjetje Škoda v kraju Mlada Boleslav pod novimi tržnimi pogoji začelo iskati močnega tujega partnerja, kar bi dolgoročno utrdilo njegov položaj in ga povrnilo v mednarodni konkurenčni boj. Decembra 1990 se je češka vlada odločila za Volkswagen. 16. aprila 1991 se je začela proizvodnja vozil Škoda v novem, združenem podjetju Škoda automobilova a. s. 1994 je dotedanje modele avtomobilov zamenjala Škoda Felicia, ki je tako kakovostno kot stilsko ustrezala mednarodnim merilom. Proizvedenih je bilo več kot 1.400.000 avtomobilov.

LP
 
Tical
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 41
Pridružen: To avg 05, 2003 12:01 pm

Napisal/-a Tical Če sep 16, 2004 7:11 pm

AUDI - Auto Union Deutschland Ingolstadt

baje da je to to :D
...ain't nuthin like hip hop music...
...u like it coz u choose it...
...most DJs won't refuse it...
...a lot of sucker MCs misuse it...
 
Uporabniški avatar
pugi405
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1970
Pridružen: Pe okt 11, 2002 4:01 pm

Napisal/-a pugi405 Pe sep 17, 2004 7:36 am

Zm3-D3n je napisal/-a:
marko stare je napisal/-a:BMW= BAYERISCHE MOTOR WERKE :lol:



Bayerische MotorEN Werke :))

Bayerische mist Wagen (joke) :EE
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Pe sep 17, 2004 7:53 am

par zanimivosti...

saab: prvi prototip je iz garaze odpeljal samo z eno prestavo za naprej in stirimi za nazaj. so naknadno ugotovili, da so menjalnik obrnili narobe

mitsubishi in njihov logo: mitsu-bishi=trije diamanti, ki so tudi v logotipu

(se kaj bom nasel, ampak ni casa ternutno :( )
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Pe sep 17, 2004 7:55 am

SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe sep 17, 2004 8:14 am

dobek je napisal/-a:par zanimivosti...

saab: prvi prototip je iz garaze odpeljal samo z eno prestavo za naprej in stirimi za nazaj. so naknadno ugotovili, da so menjalnik obrnili narobe

mitsubishi in njihov logo: mitsu-bishi=trije diamanti, ki so tudi v logotipu

(se kaj bom nasel, ampak ni casa ternutno :( )


Bom še jst eno zanimovost navedu glede saaba. Ker niso znal narest podvozja, ki mu nebi škodilo soljenje pozimi in vremenski vplivi, so naredili za saab 95(tisti taprvi) podvozje iz rostfreja, in ene par teh avtomobilov je danes tut v sloveniji, ki imajo tako podvozje - ves avto s spodnje strani je iz rostfreja.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe sep 17, 2004 10:57 am

SUBARU

Začelo se je leta 1917 z tovarno avionov po imenu Nakajima.
Slika

Leta 1945 se preimenuje v Fuji Sangyo.

Leta 1946 naredijo prvo vozilo za po cesti Rabbit 135ccm kubični skuter z 2KM pri 3000 obratih.
Slika

Leta 1953 preimenujejo tovarno v Fuji Heavy Industries Ltd, pod katerim obstaja še danes.

leta 1955 začnejo serijsko delat prvi osebni avtomobil P1 (subaru 1500).
Slika
Type : Water-cooled, 4-cycle OHV, 4-cylinder
Bore x stroke : 79.4mm x 75.0mm
Engine displacement : 1,485cc
Compression ratio : 7.2
Max. output (ps/rpm) : 55/4,400
Max. torque (kg-m/rpm) : 11/2,700

leta 1958 začnejo z izdelavo subaru 360
Slika
Model : EK31
Type : Air-cooled, 2-cycle, parallel 2-cylinder
Bore x stroke : 61.5mm x 60mm
Engine displacement : 356cc
Compression ratio : 6.5
Max. output (ps/rpm) : 16/4,500
Max. torque (kg-m/rpm) : 3/3,000
Avto je imel samo 385kg.

leta 1961 so predstavili svoj prvi kombi
Slika

Leta 1965 so predstavili svoj prvi avto, v katerem je bil motor postavljen kot v avionu in od takrat naprej je motor postavljen vzdolžno v vseh modelih.
Slika

Leta 1969 so naredil avto s 360ccm in 36KM in težo 400kg
Slika

Leta 1971 so predstavili prvi model Leone
Slika
Slika
In pa model brat
Slika
Vsi ti modeli so bili s 4X4 pogonom.

Leta 1989 predstavijo model Legacy, ki je takoj zrušil svetovni rekord.
100.000 kilometrov je vozil 447ur 44 minut in 9,887 sekunde z povprečno hitrostjo 223,34 km/h - v to povprečno hitrost so vključeni tudi Pit-stop-i, svetovni rekord je podrl za več kot 10km/h.

Njihov znak je nastal po ozvezdju šestih povezanih zvezd
Slika
Slika
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
cheno
Uporabnik
 
Prispevkov: 861
Pridružen: So dec 13, 2003 12:06 am
Kraj: Laibach

Napisal/-a cheno Pe sep 17, 2004 11:46 am

...in imamo tudi subaru :D
"glas boxerskega puhala"
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov