Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
RR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 647
Pridružen: To mar 09, 2004 8:52 am

Napisal/-a RR Sr okt 06, 2004 11:48 am

Še to....
Moj kolega nikoli ne tišči svojega avta, ko si že napisal, da Berlingo ni za tišat... :lol:
:lol: :lol: dizel za tišat :lol: :lol: dddddd

Lep dan :wink:
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ Sr okt 06, 2004 12:29 pm

RR je napisal/-a:Še to....
Moj kolega nikoli ne tišči svojega avta, ko si že napisal, da Berlingo ni za tišat... :lol:
:lol: :lol: dizel za tišat :lol: :lol: dddddd

Lep dan :wink:

A da ne :?:
Dosti dizlow na cesti pusti ozadi benzinca :P (če hočeš probava :P seveda podobni kw)

Ti si reku da so servisi večji in zdej dokaži :!: :!: :!:
LP 8)

PS: seveda da vem da so citroen in peugeot skupi :roll:
pazi kaj pišeš :P
Slika
 
Uporabniški avatar
RR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 647
Pridružen: To mar 09, 2004 8:52 am

Napisal/-a RR Sr okt 06, 2004 4:15 pm

:roll:
 
Čojko
Novinec
 
Prispevkov: 217
Pridružen: Ne dec 28, 2003 7:58 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Čojko Sr okt 06, 2004 10:36 pm

Nekaj replik:

Clio 1.5 dci 68KM oz. najšfohejši nima turbo luknje in zelo lepo in zvezno vleče v visoke vrtljaje - tudi nad 4500 vrtljajev - seveda nima turbine!

Velik servis na 5 let starem Cliotu 1.4 z zamenjavo ključavnice na zadnjih vratih je prišel na pooblaščenem servisu Renault okroglih 150 jurjev!!!

Dvomom, da se ti 2.0 HDI 90KM segreje že po dveh kilometrih. Morda le poleti in da se počasi pelješ tista dva kilometra po klancu navzgor.

Turbo luknja je zoprna ko voziš počasi in lenari, ter se ti ne da za vsak drek prestavljat v nižjo prestavo. Za tako vožnjo je bencinc veliko primernejši in tudi veliko manj trpi. Če daš skupaj dva enako konjska avtomobila (bencin, dizel) bo na draganju dizel pušijo. Turbo dizel je veliko prožnejši in zaradi tega veliko lepše za vozit po regionalnih in avtocestah. Ko pa spraviš bencinca na prave obrate pa so vedno v igri enaki konji in zato enaki pospeški.

Ma, v glavnem, kot vsak stvar. Nekaj dobrih lastnosti in nekaj slabih pri vsakem motorju. Jaz imam le 5.5 km do službe in v skoraj dveh letih prevozil 35 tkm z dizlom, ki je bil v štartu 300 TSIT dražji od bencinca. Odločitev za dizla ne obžalujem, oz. sem zelo zadovoljen, da sem takrat napraskal še tistih dodatnih 300 jurjev za doplačat dizla.


Lp Čojko
Citroen Xsara HDi
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ Če okt 07, 2004 8:36 am

Ne da se motor segreje ampak da lahko zakurim v kabini :wink: (se nismo razumeli :wink: ) Nism reku na dragu ampak na cesti :wink:
Slika
 
Uporabniški avatar
RR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 647
Pridružen: To mar 09, 2004 8:52 am

Napisal/-a RR Če okt 07, 2004 9:17 am

Čojko je napisal/-a:Nekaj replik:

Clio 1.5 dci 68KM oz. najšfohejši nima turbo luknje in zelo lepo in zvezno vleče v visoke vrtljaje - tudi nad 4500 vrtljajev - seveda nima turbine!

Velik servis na 5 let starem Cliotu 1.4 z zamenjavo ključavnice na zadnjih vratih je prišel na pooblaščenem servisu Renault okroglih 150 jurjev!!!

Dvomom, da se ti 2.0 HDI 90KM segreje že po dveh kilometrih. Morda le poleti in da se počasi pelješ tista dva kilometra po klancu navzgor.

Turbo luknja je zoprna ko voziš počasi in lenari, ter se ti ne da za vsak drek prestavljat v nižjo prestavo. Za tako vožnjo je bencinc veliko primernejši in tudi veliko manj trpi. Če daš skupaj dva enako konjska avtomobila (bencin, dizel) bo na draganju dizel pušijo. Turbo dizel je veliko prožnejši in zaradi tega veliko lepše za vozit po regionalnih in avtocestah. Ko pa spraviš bencinca na prave obrate pa so vedno v igri enaki konji in zato enaki pospeški.

Ma, v glavnem, kot vsak stvar. Nekaj dobrih lastnosti in nekaj slabih pri vsakem motorju. Jaz imam le 5.5 km do službe in v skoraj dveh letih prevozil 35 tkm z dizlom, ki je bil v štartu 300 TSIT dražji od bencinca. Odločitev za dizla ne obžalujem, oz. sem zelo zadovoljen, da sem takrat napraskal še tistih dodatnih 300 jurjev za doplačat dizla.


Lp Čojko


:bow

Lep dan
 
jaz2di
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 73
Pridružen: Po jul 07, 2003 1:25 pm

Napisal/-a jaz2di Če okt 07, 2004 10:05 am

Ena pozitivna izkusnja za tolazbo: zadnjih sest let vozim (16 let starega) dizla med tednom cca. 7 km do sluzbe skoraj vsako jutro, pa to avtu nic kaj dosti ne skodi (tut mehanik pravi da je zelo ohranjen). Je pa res, da zjutraj ne pospesujem kaj dosti - ker tut nima smisla :) - sam bolj ropoce, pa se motorju skodi. LPP je na zalost se vedno drazji - ce imas v sluzbi zastonj parking seveda. Bicikl je druga rec, sama korist.

Zakaj dizla - ker drugega nimam. Pa tudi, ker sem z njim se vedno full zadovoljen, pa zato ker poleti obicajno prevozim pol evrope z njim in se pri porabi verjetno pozna. Mesana poraba: 5.8l/100km (cetrt avtocesta, polovica ceste po jadranskih otokih, cetrt po Ljubljani).

Vsem mitom navkljub: s skulirano voznjo (posebej zjutraj) verjetno ni razloga da bi se sekiral, ce se vozis na kratko razdaljo - sploh pa, kot je nekdo rekel: avti so zato, da se nucajo.
 
Čojko
Novinec
 
Prispevkov: 217
Pridružen: Ne dec 28, 2003 7:58 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Čojko Pe okt 08, 2004 10:46 am

Tudi jaz sem mislil, da ima turbino, vendar me je presenetilo da je tko zvezno vlekel do precej visokih vrtljajev - ni bilo tistih preskokov, ki jih čutiš ob turbini. Potem pa sem še pogledal pod pokrov motorja in nisem nikjer videl turbine. Na uradni Renaultovi strani pa tudi nisem zasledil podatka o turbinah na 1.5 dci motorjih. 65KM, 80KM, 100KM.

Lp Čojko
Citroen Xsara HDi
 
clef
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Pe jan 23, 2004 10:20 am

Napisal/-a clef Pe okt 08, 2004 11:12 am

Zagotovo ima turbino, kako boš drugače pojasnil, da ima 1.5 dCi (65) motor kar 200 Nm navora medtem, ko jih ima VW 2.0 SDI (75) samo 140 Nm.
 
Uporabniški avatar
RR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 647
Pridružen: To mar 09, 2004 8:52 am

Napisal/-a RR Pe okt 08, 2004 11:57 am

Tako je CLEF, vsi dci motorji imajo turbino....

LP
 
Čojko
Novinec
 
Prispevkov: 217
Pridružen: Ne dec 28, 2003 7:58 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Čojko Pe okt 08, 2004 12:12 pm

1.5 dci 65KM im 160Nm navora, medtem ko ima 80KM 185 Nm, 100KM pa 200 Nm. Vsi pa imajo sistem preko skupnega voda. Tudi vse druge karakteristike motorja so popolnoma identične.

Glej, ne vem, nisem ziher. Sem tudi sam mislil, da je noter turbina, ki pa jo ob pogledu pod pokrov motorja nisem zasledil. Mogoče sem slabo pogledal.

Lp Čojko
Citroen Xsara HDi
 
Uporabniški avatar
Chip
Novinec
 
Prispevkov: 347
Pridružen: Ne nov 24, 2002 6:17 pm
Kraj: Jesenice-city

Napisal/-a Chip Pe okt 08, 2004 12:21 pm

Čojko je napisal/-a:1.5 dci 65KM im 160Nm navora, medtem ko ima 80KM 185 Nm, 100KM pa 200 Nm. Vsi pa imajo sistem preko skupnega voda. Tudi vse druge karakteristike motorja so popolnoma identične.

Glej, ne vem, nisem ziher. Sem tudi sam mislil, da je noter turbina, ki pa jo ob pogledu pod pokrov motorja nisem zasledil. Mogoče sem slabo pogledal.

Lp Čojko


Ima turbino.Kdo pa futra skupen vod.Razlika med 65 in 80KM je intercooler pri 80KM.Pri 100KM pa ne vem kaj je dodan, verjetno nic, mal so elektroniko verjetno spremenili.Ne vem
No jaz mam 80KM pa 60K KM na leto.Brez problema - knock knock

Chip
 
clef
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Pe jan 23, 2004 10:20 am

Napisal/-a clef Pe okt 08, 2004 12:23 pm

po uradnih podatkih Renault Nemčija (glej link) ima 1.5 dCi (65) 200 Nm navora.
http://www.renault.de/RenaultSITe/puma/ ... dfkjdfml.0
Zadnjič spremenil clef, dne Pe okt 08, 2004 12:24 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
Chip
Novinec
 
Prispevkov: 347
Pridružen: Ne nov 24, 2002 6:17 pm
Kraj: Jesenice-city

Napisal/-a Chip Pe okt 08, 2004 12:33 pm

clef je napisal/-a:po uradnih podatkih Renault Nemčija (glej link) ima 1.5 dCi (65) 200 Nm navora.
http://www.renault.de/RenaultSITe/puma/ ... dfkjdfml.0


Ne nima, "samo" 160Nm. Pojdi na www.renault.si itd....

Chip
 
clef
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Pe jan 23, 2004 10:20 am

Napisal/-a clef Pe okt 08, 2004 1:21 pm

Ravno zato sem priložil link na nemški Renault, kjer je navedeno, da imajo vse tri različice 1.5 dCi 200 Nm. Očitno si 80 milijonski nemški trg s strani Renaulta ne zasluži pravih podatkov... Kljub temu tudi 160 Nm podatek že takoj pove, da turbina zagotovo mora biti (lahko primerjamo s 2.0 SDI 140 Nm, ki nima turbine pa dosti večjo prostornino). LP
 
Čojko
Novinec
 
Prispevkov: 217
Pridružen: Ne dec 28, 2003 7:58 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Čojko Pe okt 08, 2004 1:26 pm

Dragi Lenivec (čudovito ime).

Ravno zaradi nekih pogovorov na tem forumu, ko smo primerjali Cliota 1.4 16v in 1.5 dci 80 KM sem dobil priliko peljati Cliota 1.5 dci za katerega sem milsli da je 80KM (nadomestno vozilo, ki ga je dobil kolega, medtem ko so njegov avto barvali na Renaultu). Zelo sem bil začuden, saj ni bilo čutiti nobene turbo luknje, nikamor ni šel (mrtev motor) in neverjetno visoko se je rad vrtel za dizla - dvakrat sem ga brez težav pognal do 5.000 vrtljajev.

Pogledal sem na prometno, kjer je pisalo, da ima avto 44kw. Nato sem še pogledal pod pokrov motorje (zelo na hitro, ker se mi je mudil vrnit avto) in nisem nikjer zasledil turbine, niti intercoolerja. Oboje imam namreč v Xsari 2.0 HDI 110 KM in vem kako zgleda.


Toliko z moje strani. Kako pa dela dizel brez turbine in skupni vod mi pa ni poznano. Čisto mogoče je tudi da se motim, vendar je le malo verjetno.


Lp Čojko
Citroen Xsara HDi
 
cRaZY
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 34
Pridružen: Ne jul 11, 2004 2:40 am

Napisal/-a cRaZY Pe okt 08, 2004 1:38 pm

lenivec je napisal/-a:ok če še vedno ne verjameš se vsedi v avto, se pelji v drugi na res minimalni hitrosti in stisni gas do konca, do 2000 obratov nebo šel avto nikamor, na 2000 se bo pa zbudil.
jap za 1.5dci govorim to


Sam res mi ni jasn... ko nekdo rece da dizl dobr vlece in je bolj prozen, se takoj oglasi nek bencinar ki ti bo znal povedat da na becinarju pac ne vozis 60km/h v cetrti prestavi ampak das v tretjo in zadeva stegne.

V isti sapi pa zna taka oseba ponavadi povedat, da dizl do 2000 obratov ne vlece. Ja ok, dej pa eno nizje?!? A zdej pa to kar naenkrat ni dobra resitev?

Se en primer kolk je vse skupi brezpredmetno.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov