Ja res je vse, kar ste eni ze napisal - pravzaprav šele takole vidiš, ko se nekaterih med nami tiče kak prispevek na TV, kakšne bedarije se da po medijih objavit. Mislim glavni krivec je tisti novinar, ki to objavi in nihče drug - ti mu lahko daš na tone dobrega materiala in izrecno poveš, kaj je dejansko problem, pa bo b****r pisal o stvareh, ki sploh nimajo veze s tem kar je treba na glas povedat. Mislim da bi morali za "atraktiven prispevek o homologaciji - USTAVIMO DIVJAKE!" , dati tem novinarjem en velik

. Še posebej je prispevek najbrz požel glasno odobravanje s strani kakega starčka iz sledečega prispevka (naslov: "PA PREVERIMO, ČE ŠE LAHKO VOZIM AVTO IN NIKOGAR NE POVOZIM") na POP TV. Pa kako je možno, da se začne govorit o dragih in o divjakih, če je pa srž problema v ZAKONU o homologaciji vozil???

WTF
Ma skor sm znoru, k sm vidu da je bil tale prispevek lih kontra kar bi mugu bit. Ne ne, drzava in zakoni so v redu, zgleda da je problem samo v avtih, ki se vozijo po cestah in zgledajo prelepi (beri drugačni), in ki dosegajo tudi do 220 km/h na 400m

(pa kje so ta 220 dobil???)
Evo, večina bo dobila občutek, da so vsi v spedenanih avtih divjaki in norci, ki jim manjka vsaj kaksen kolešček v glavi, in edino prav je, da jih policaji zjebejo kot se le da. Vsi s spedenanimi avti so/smo še vedno le peščica tistih, ki vsako leto plačuje registracijo in se vozi po cestah. Zato tudi če se še tako bunimo, ne bomo dosegli dosti. Tistega, ki avta nima zrihtanega ze na daleč, ga itak noben policaj ne bo jebal, pa naj se tista 4 kolesa komaj še skup drzijo in je pol avta sešraufanega iz ne vem kakih homemade delov. Nas, ki pa nekaj damo na avto, ki ze v osnovi delamo na tem, da bo avto boljši (tako pri varnosti kot pri izgledu), nas, ki damo pri nakupu boljši vzmeti, spojlerjev, zavor že tako ali tako davek drzavi, nas pa bodo jebali iz izžemali tolarje, katerih odvzem po nobenem zakonu ni upravičen. NI! To trdim, ker zakon NI v redu, in to bi morali mi vsi danes slišat po TV, ne pa o nekih dragih in podobnem

Pa seveda, red tudi mora bit (tisto z preglasnimi lonci, brez katalizatorjev,...) to je za upoštevat, da se ne sme delat, samo najprej naj bo črno na belem, kaj se sme in kaj se ne sme, potem pa tiste, ki tega ne spostujejo kaznovat, ostale pa na mir pustit

Zakon je treba zrihtat - o tem ni blo ene besedice, vsaj na POPu ne
Torej homologacija DA, samo dokler bo vse o tem v zakonu napisan samo en nejasno določen odstavek, NE. To sem hotel slišat od unih, ki so bili na SiMobil prakplatzu, sam ni blo za zasledit, p...e novinarji tega prispevka:?
Evo vam primer iz prakse. Ko smo za Octavio probali uredit zadeve homologirat, torej spojlerje, blende, maska,... (mimogrede-imamo vse TÜV), nam takrat niso tega naredili, ker zaposleni niso vedeli, kako naj to storijo (ne vejo kaj naj not napišejo, vsak si po svoje predstavlja, NIČ JASNO NE PIŠE!!! - no saj to že itak veste:) Nimajo nobenih navodil, kaj, kako, zakaj,...nič ne vejo. Samo nekaj po občutku. V zakonu nič ne piše...Če ti bo ratalo, ti bo ratalo, če ne se pa obriši pod nosom. Da ne govorim o tem, da smo dali feltne/gume homologirat, dali denar, v kartončku pa narobe piše dimenzija (dali smo za 225, homologirali so za 205). In to niso edine napake. Pri kolegu recimo piše "VGARJENE vzemi Apex,...svašta, sej si človek prec dobi občutek, da kle ni nobene resnosti in da delajo samo za zabavo. Seveda, policaj te ne bo spraševal zakaj ni in kako da ni homologirano - "Ti samo plačaj, če boš pa še malo sikal te bom pa na izredni tehnični dal in nalepka dol, ker te bomo tolk preiskal da bomo že kej najdl (magar tud nehomologirano dišečo smrekico

).
Ma dej, komur se je dal prebrat prav, komur ne tud prav, sam sem moral dat mal tole iz sebe, ker tole vse skup SPLOH ni prav
lp Sedici