Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
vepar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: So jun 05, 2004 6:32 pm
Kraj: nou mejst

Napisal/-a vepar Pe okt 01, 2004 12:16 pm

men so zmerm govoril da teh novejših avtov nesmeš na porivaje užigat.
nevem al ma to kej z ajnšpricom veze.
 
wavemaker
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 547
Pridružen: Pe jan 30, 2004 5:10 pm

Napisal/-a wavemaker Pe okt 01, 2004 12:27 pm

vepar je napisal/-a:men so zmerm govoril da teh novejših avtov nesmeš na porivaje užigat.
nevem al ma to kej z ajnšpricom veze.


Ne smeš, ker lahko jermen preskoči par zobov in se poruši zaporedje delovanja ventilov, zato uničiš motor. So pa nekateri avti, ki imajo verigo namesto jermena in ta ne more preskočiti, zato takšen avto lahko vžgeš tudi na potisk. Osebno vem za dva: suzuki ignis in mislim, da tudi focus.
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Pe okt 01, 2004 12:27 pm

Zanimivo opažanje, ja. Pomoje je zato, da dejansko motor vžge tako da pač dela na to kompresijo (ne vem kako bi drugače rekel), sliši se pa enako in vsi ostali sklopi začnejo delat kot normalno (alternator, servo se napumpa, morebiti kaka klima če jo maš). Tud men ni blo čist jasno ampak domnevam da je tako.
Slika
 
wavemaker
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 547
Pridružen: Pe jan 30, 2004 5:10 pm

Napisal/-a wavemaker Pe okt 01, 2004 12:34 pm

To, da med zaviranjem z motorjem porabiš nič bencina se tudi meni zdi logično. Saj, če recimo pred semaforjem recimo vržeš v drugo pri nevem, 50 km/h, avto zavira, ko pa obrati (in hitrost) padejo na določeno vrednost, pa avto ne zavira več, ampak ohranja neko hitrost - v drugi recimo pri cca 1000 obratih. To je tudi v skladu z unim poskusom, ki so ga opravili na bmw forumu.

Zame je zadosti, da vem toliko. Če pa vseeno pride skozi injektor kak mililiter bencina me pa ne zanima. Ker to so potem res že finese. Je pa fajn,da vas mojstre tudi to zanima.
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Pe okt 01, 2004 12:47 pm

wavemaker je napisal/-a:
vepar je napisal/-a:men so zmerm govoril da teh novejših avtov nesmeš na porivaje užigat.
nevem al ma to kej z ajnšpricom veze.


Ne smeš, ker lahko jermen preskoči par zobov in se poruši zaporedje delovanja ventilov, zato uničiš motor. So pa nekateri avti, ki imajo verigo namesto jermena in ta ne more preskočiti, zato takšen avto lahko vžgeš tudi na potisk. Osebno vem za dva: suzuki ignis in mislim, da tudi focus.


Lahko tud ostale na jermen samo ni zlo priporočljivo. Men oče vedno govori da naj mam v takih primerih v četrti prestavi in mi je tako že ratal na Micri.

Drgač ma pa ketno dons večina BMWjev, moj na žalost ne. Pa tud tastari E30 z M10 mašinam so jo mel.
Slika
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Pe okt 01, 2004 12:58 pm

DANAŠNJIH avtov ne smeš porivat več kot xxx metrov, zato, ker v nasprotnem primeru pride do poškodb katalizatorja, nima z ajnšpricom nobene zveze, ravno tako ne z jermenom...To je kot že rečeno problem NOVEJŠIH avtov!
Problem porivanja :lol: nasploh je pa v "preskakovanju" jermena...
Avtomobili so pa že včasih meli jermen in si jih moral prižigat vsaj v drugi prestavi, seveda ne dizlov, ki imajo tako veliko kompresijo :!: še bolje je pa v kakšni prestavi višje... :wink:
Če je pa previsoka, pa kolesa premal mašino zavrtijo in zato le malokdaj vžge...kompromis pač...če maš nov jermen pol tud druga ne nardi škode...seveda z malo občutka...
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe okt 01, 2004 1:21 pm

Dizlov naj nebi porival - bencinarje lahko, ker imajo manj kompresije - vedno se jih da pa najmanj v drugo večinoma pa v četrto prestavo.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Pe okt 01, 2004 1:36 pm

nebivedu je napisal/-a:....
Nej mi pa potem en razloži tole. Če ti po hribu dol spustiš avto s kontaktom kak to da avto vžge - če nebi dobival nič bencina nebi smel vžgati - a ni tko???


lahko začne delat, do 1500 obratov mu bo vbrizgavalo gorivo neglede na to kakšen prepad je. Ko spustiš sklopko obrati tako ali tako začnejo od 0/min. Nad 1500 bo nehalo, ampak ko boš pritisnil sklopko in bo padlo spet pod 1500 bo spet začel vbrizgavati bencin. Teoretično bo avto delal razen če ni kaj narobe z njim.

Če bo hladen motor pa še v večje obrate in z bogatejšo mešanico od lambda = 1.

1500 je ena povprečna številka ki jo ima večina, morda je pri različnih modelih par sto obratov več ali manj.
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Pe okt 01, 2004 1:38 pm

nebivedu je napisal/-a:Dizlov naj nebi porival - bencinarje lahko, ker imajo manj kompresije - vedno se jih da pa najmanj v drugo večinoma pa v četrto prestavo.


dizla tudi lahko vžigaš na porivanje. Vsaj teoretično. Problem je če ne delajo žarilne svečke in ni dosti temperature da bi se gorivo vnelo, torej je včasih porivanje zaman.

Če je pa pogon odmične gredi na jermen, pa raje probajte vse drugo preden porivate ali bencinarja ali dizla...
 
wavemaker
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 547
Pridružen: Pe jan 30, 2004 5:10 pm

Napisal/-a wavemaker Pe okt 01, 2004 1:46 pm

Zato je pa najbolje met v avtu kable, pa se lepo vžge. Vendar večina voznikov misli, da se njim kaj takega ne more zgoditi, da jim avto ne bi vžgal. Do pred kratkim sem bil tudi jaz med njimi. :lol:
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Pe okt 01, 2004 2:11 pm

wavemaker je napisal/-a:Zato je pa najbolje met v avtu kable, pa se lepo vžge. Vendar večina voznikov misli, da se njim kaj takega ne more zgoditi, da jim avto ne bi vžgal. Do pred kratkim sem bil tudi jaz med njimi. :lol:


Samo opomba, če boste kdaj na kable vžigali, preden jih odklopite, prižgite gretje zadnješipe in še kakšne večje porabnike, ker lahko napetost zelo naraste in kaj skuri ko zadevo odklopiš.
Slika
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Pe okt 01, 2004 6:27 pm

Ka ni noben prebral na uni brošuri???

as soon as your take the foot off the acalerator even while still in gear fuel consumption drops to zero


ko v brzini spustiš gas je poraba NIČ. Če je to pr 20 let starem BMW-ju je pomoje tako tut pr novih avtih z eišpricom.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
Miholl
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Pe okt 01, 2004 4:32 pm
Kraj: Long Melford, Suffolk, England

Napisal/-a Miholl Pe okt 01, 2004 7:20 pm

ja poraba pa fizikalno ne more bit nič, ker bati od lufta ne skačejo gor pa dol
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Pe okt 01, 2004 7:24 pm

Miholl je napisal/-a:ja poraba pa fizikalno ne more bit nič, ker bati od lufta ne skačejo gor pa dol


Joj no - a ves kako zgleda prenos moci iz batov na kolesa?? Potem lahko tudi kolesa porivajo bate kajne? Zato pa masina bremza!


PORABA = 0,000000000000 pa ne me basat k bom znoru :D :D :D
Slika
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Pe okt 01, 2004 7:29 pm

Pugi je napisal/-a:
Miholl je napisal/-a:ja poraba pa fizikalno ne more bit nič, ker bati od lufta ne skačejo gor pa dol


Joj no - a ves kako zgleda prenos moci iz batov na kolesa?? Potem lahko tudi kolesa porivajo bate kajne? Zato pa masina bremza!


PORABA = 0,000000000000 pa ne me basat k bom znoru :D :D :D


jauuu.... se podobno počutim.

Še pok ko citiram direkt iz prospektov neki se nakaterim ne da dopovedat. Trma sej vem jz sem isti. :P :P :P :P
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
Miholl
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Pe okt 01, 2004 4:32 pm
Kraj: Long Melford, Suffolk, England

Napisal/-a Miholl Pe okt 01, 2004 7:32 pm

čaki če maš kluče v vžigu pa da je mašina pržagana poraba je, pa če ti z letala dol v 8. prestavi padaš :)
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Pe okt 01, 2004 7:48 pm

Miholl je napisal/-a:čaki če maš kluče v vžigu pa da je mašina pržagana poraba je, pa če ti z letala dol v 8. prestavi padaš :)


Dej neeee nooooooo!!! Psmo 3x sm ze odgovor napisov pa mej zmer vn fuknl zarad fuknenga stroma!!!


Ej stari, dejeeejjejejejejnoooooooo!!!!! Pa kluci so zato tm, da recejo avtu - "ejga przgan si pa ne frajar".
To nima nobene zveze da zdj pa more bit nujno vzig... Vzig se zapre!!!


Ce te pa zanima kok mas porabe v letu iz avijona je pa cca 0,5 do 1 L/100km, ce padas z 200 na uro in mas v leru... Za 8. prestavo zal nism mogu zracunat... :?

Fak an :roll:
Slika
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe okt 01, 2004 7:51 pm

Pero je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Dizlov naj nebi porival - bencinarje lahko, ker imajo manj kompresije - vedno se jih da pa najmanj v drugo večinoma pa v četrto prestavo.


dizla tudi lahko vžigaš na porivanje. Vsaj teoretično. Problem je če ne delajo žarilne svečke in ni dosti temperature da bi se gorivo vnelo, torej je včasih porivanje zaman.

Če je pa pogon odmične gredi na jermen, pa raje probajte vse drugo preden porivate ali bencinarja ali dizla...


Se krepko motiš......Lih takrat ko crknejo grelne svečke..... vžge sam na potisk. NE me uprašat zakaj ampak to smo že dostkrat prakticiral. Akku bil tko prazen da so komi lučke na armaturi se prižgale( dost je očitn blo da je vkloplo ventil za dovod nafte) in porinli..... avtek je vžgal brez blema.... edin kaj je mal huj zakadil kot ponavad.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
mitja320
Novinec
 
Prispevkov: 327
Pridružen: Pe avg 29, 2003 2:15 pm

Napisal/-a mitja320 Pe okt 01, 2004 10:47 pm

@Nixxon, bencin teče nazaj v tank.

Samo od trenja se motor ne segreva. Zaradi hlajenja se hladi.

Glede porabe je že vse povedano, čeprav nekaterim še ne potegne :roll:

Glede porivanja bi pa rekel tole. Porivali smo veliko avtomobilov večinoma v 2., po potrebi pa tudi v 1. To so bile razne podarjene stare gajbe za rally po Savi. Jermeni so bili sigurno vsi stari, pa ni nobeden preskočil ali se strgal. Sem si pa skurlil enkrat alternator, ko sem na katri prižigal na kable in je baje zabilo elektriko nazaj k meni (ne vem točno, nisem električar). Tako da je pri meni 1:0 za porivanje, če je treba tudi v prvi. Aja, tudi vzvratno je šlo BP. Problem avtomobilov z katalizatorjem je ta, da neizgoren bencin pride do katalizatorja in ga potem kasneje zažge. Ponavadi pa avtomobili takoj prižgejo, če se samo izprazni akumulator. Če je pa napaka drugje pa ni potem zdravo preveč porivati, ali pa tudi verglati. Odvisno od avtomobila. Nekateri npr. ne dajo bencina če zaznajo, da ni iskre na svečke ipd.
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ Pe okt 01, 2004 11:08 pm

Nixxon je napisal/-a:
wavemaker je napisal/-a:Zato je pa najbolje met v avtu kable, pa se lepo vžge. Vendar večina voznikov misli, da se njim kaj takega ne more zgoditi, da jim avto ne bi vžgal. Do pred kratkim sem bil tudi jaz med njimi. :lol:


Samo opomba, če boste kdaj na kable vžigali, preden jih odklopite, prižgite gretje zadnješipe in še kakšne večje porabnike, ker lahko napetost zelo naraste in kaj skuri ko zadevo odklopiš.


Jaaaaa, pa rezervna guma ti lahko poči takrat. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

BTW: A mi lahko prosim pojasniš, zakaj bi napetost takrat full narasla? Sej aku ni tuljava ali kakšno drugo navitje...
Napetost useka nazaj takrat, ko ti iz ene tuljave oz navitja odklopiš štrom. Takrat se v tuljavi oz navitju zaradi spremembe toka inducira napetost, ki useka nazaj.:roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov