Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
jakaracman
Uporabnik
 
Prispevkov: 829
Pridružen: To sep 03, 2002 1:59 pm

Napisal/-a jakaracman Ne nov 14, 2004 12:15 pm

Ne pretiravat. Citroen je znal marsikaj pogruntat, ampak vsega pa tudi ne.

xandrej je napisal/-a:Toliko o serijskih avtomobilih...

Govorim o Citroenu in mislim, da mu hitro kdo ne pride do pete...
1925:
Prvic zavore na vseh stirih kolesih pri kakem serijskem vozilu.
1934:
Prve zavore na oljni pritisk.
Citroën jih je vstavljal v Tractiona ponovno kot prvi v serijski produkciji.


Ne bo držalo - prvi avto z zavorami na vseh štirih kolesih (ki so bile mimogrede še hidravlične), je bil Duesenberg Model A iz leta 1928. Leta 31 jih je uporabljal že cel kup proizvajalcev. Ah, ja, in prvi avto s servo zavorami je bil Tincher iz leta 1903.

xandrej je napisal/-a:1926:
Prvi nastavljivi prednji sedezi.
Sele citroën se je spomnil, da niso vsi ljudje enakih mer.

Tudi ne bo držalo. Privi tovrsten avto je nastal leta 1914, v res široko proizvodnji so bili leta 1921 (Hudson).
Enako velja za elektronski vžig (Chrysler, 1972), sicer so ga pa izumili že 10 let prej (Delco)

xandrej je napisal/-a:
1934:
Od predstavitve modela Traction Avant (TA) proizvaja Citroën samo vozila s prednjim pogonom.
Odlocitev, ki so jo ostale znamke sprejemale se desetletja pozneje.


S tem se pa ni ravno za hvalit - leta 34 je Citroen zje.bal svet avtomobilizma in pogon prestavil na napačno stran. Že zato bi si zaslužili, da propadejo!
Slika
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Ne nov 14, 2004 7:43 pm

citroen je 1. uporabil zobnike s "poševnimi" rezami...
newem sicer za kaj... pomoje zato ker so bolj tihi...
če se ne motim je citroen prwi ugrajewal sinhronizerane menjalnike...
...
dodatek
Slika
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Ne nov 14, 2004 7:59 pm

s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Napisal/-a gerchy Ne nov 14, 2004 9:09 pm

Aha!
Je nekdo dobro "zasnifal" ze na zacetku, da bo slo za "vroce" razprave. Nekdo pac zeli povelicevati svojo znamko. :noro

Dobro, navedli ste dejstva. Ampak se je kdo vprasal, kaj je to doprineslo k danasnji situaciji? Mar vi zivite za preteklost? Stanje danes je v veliki meri odvisno od stanja v preteklosti. :shock:

Torej, kaj pa danes? :twisted:
Da ne omenjam, kar sem ze enkrat povedal. Mislim, da imajo nemci kar veliko z nastankom in razvojem avtomobilske branze. Otto, Karel Benz, Mercedes, Wankel, Rudolf Diesel. To je samo zacetek. In jasno, pred WW2, kot je nekdo laicno ugotavljal.
Ce ne bi (nemska, po narodnosti menda svicarka) gospa Berta Benz davnega leta 1888 sedla na uradno prvi avtomobil tega sveta - ne bi nihce imel kaj izboljsevat, dodajat, patentirat ...

jasno? :D
 
Uporabniški avatar
MacAudio
Uporabnik
 
Prispevkov: 887
Pridružen: Če maj 06, 2004 6:49 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a MacAudio Ne nov 14, 2004 9:14 pm

Js sm za ITA.

Tut pr razvoju mašin, mislim da.

Pa Ferrari ne!
TSI+DSG = T.N.T.!! ;-))
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov