Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
NeRo
Uporabnik
 
Prispevkov: 946
Pridružen: Ne jun 29, 2003 10:05 am

Napisal/-a NeRo So dec 11, 2004 5:34 pm

Med Golfom, Civicom in Meganom bi izbral Focusa RS. Sploh ni tako trd, da ga ne bi mogel prenašati cel dan. Špica avto. Sicer Golfa še nisem sprobal, amapk dvomim da me bo bolj navdušil kot Focus.
Slika
 
Uporabniški avatar
rok46
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2861
Pridružen: Ne avg 01, 2004 6:32 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a rok46 So dec 11, 2004 5:35 pm

RS-fan je napisal/-a:
TomyBoy2 je napisal/-a:
Slide je napisal/-a:Lahko bi pa še neki dodal...glede sekunde na krog...meni tista sekunda recimo nič ne pomeni, pa bi vseeno kupil Hondo, seveda še rajši v tem razredu Focusa RS, ker sem še dovolj mlad in dovolj nor na dirkaško trdoto, da mi udobje pomeni ravno toliko kot prepir dveh eskimov na jugu afrike...Čez 20 let pa bi verjetno vzel Golfa, saj ponuja za isto ceno MNOGO MNOGO več! To pa nihče ne more rečt da ne.
LP


Zgleda da res za vas "profesionalne" voznike obstaja v tem razredu samo Type-r in RS.:roll:

Kar se tiče prodaje rabljenega vozila, ne mislm debatirat, ker ne sodi v to temo, zato prosim, da nekateri ne pišeti stvari, ki jih ne poznate. Pravkar sem prodal avto in tisti, ki ga trenutno prodajajo, vejo kakšna "štala" je trenutno na našem tržišču.


hm... ka pa megane RS ni to tudi nek športen avtomobil????? :roll:


megane RS rox,idin zjebe ga ESP k se ne da izklopt,sicr je pa na mobi krogu delou najbolše čase,avto seka,raj bi ga meu kukr pa golfa V GTi,je tud lepši če ne druzga ;)

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
TomyBoy2
Uporabnik
 
Prispevkov: 823
Pridružen: To jul 15, 2003 9:40 pm

Napisal/-a TomyBoy2 So dec 11, 2004 5:44 pm

Megana za ta denar, hvala lepa.
KLIK
 
Uporabniški avatar
rok46
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2861
Pridružen: Ne avg 01, 2004 6:32 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a rok46 So dec 11, 2004 5:58 pm

j*** ga,res je dražji...sam golf je pa res nekam precej pocen ratu,sploh tale 5ka GTI,neki so mogl nrdit da bojo avto k je podobn žabi lahko prodal...marketing poteza,bomo vidl kako se bo obrestovala :D :P

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Ne dec 12, 2004 11:34 am

TomyBoy2 je napisal/-a:
Slide je napisal/-a:Lahko bi pa še neki dodal...glede sekunde na krog...
LP


Zgleda da res za vas "profesionalne" voznike obstaja v tem razredu samo Type-r in Focus RS.:roll:


Mislim da tvoj avatar pove vse :roll:
Kaj je s tabo človek...napisu sm mislim da dost objektivno...a ti resno misliš, da če se tebi dopade golf, da je to ali najboljši avto v razredu, ali pa mora biti vsem všeč...
Tebi pač ustreza Golf, meni pa ne OK...zaenkrat še ne...ko bom toliko star, oziroma umirjen, da si bom želel udobja bom pa raje izbral nekaj res luksuznega oziroma udobnega...recimo Audi A6...
Skratka..če hočem überšporten avto, bom kupil Focusa RS, Imprezo STi, M3...če hočem udobje bom kupil pa BMW 5 ali Audi A6...ne pa nek približek obeh svetov...
Nič nimam proti Golfu, ampak a je tko težko razumet, da mi udobje zaenkrat res nič ne pomeni, ali pa mi je to zadnja postavka, ki jo bi upošteval pri nakupu...ampak da bi imel najraje podvozje kot skala, ker me to resnično NE MOTI in NI MI POMEMBNA SEKUNDA, pač pa občutek za volanom, na volanu, odzivanje avta na vsak ukaz, hiter menjalnik, lega na cesti...j*** ga, za vsazga nekaj...a je tok težko razumet :? Ko mi bo udobje nekaj pomenilo, bom pa kupil res udoben in NE športen avto!
Zaenkrat pa če nima avto 12 zvočnikov BOSE in najboljšega materiala na armaturki me pa ne moti, ko vozim na kaki zapuščeni cesti na polno...koliko je takih kilometrov? V primerjavi z normalno odvoženimi res malo, ampak odtehtajo tisto udobje, ker v takšni vožnji resnično uživam...in z avtom ki trmasto podkrmari, kjer zadek ves čas ostaja v tirnicah, kjer je vse nekako zadušeno preneseno do voznika, sori...v takem avtu to meni ni užitek.
Lej da boš še lažje razumel...če bi že mel Golfa, bi mel 2.0 TDI Highline,..a me razumeš kaj sm hotu s tem povedat :?

LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
TomyBoy2
Uporabnik
 
Prispevkov: 823
Pridružen: To jul 15, 2003 9:40 pm

Napisal/-a TomyBoy2 Ne dec 12, 2004 3:23 pm

V glavnem, poglej si naslov te teme Golf V GTI je BBC Top Gear's Car Of The Year, ne pa kaj bi jaz in jaz bi pa sigurno to kupil. Potem si ga pa kupi !
Splošno znano debate na tem forumu "VS", ki nimajo tokrat nobene veze z to temo.
Sem ti še en delček zripal iz testa prejšne oddaje, za lažje spanje in na podlagi katerega, sem prejšnji teden tudi avto uplačal. :)
FILM 1
FILM 2
 
Uporabniški avatar
mistervegas
Uporabnik
 
Prispevkov: 863
Pridružen: Sr sep 15, 2004 12:45 am
Kraj: Ptuj, okolica

Napisal/-a mistervegas Ne dec 12, 2004 3:30 pm

TomyBoy2 je napisal/-a:V glavnem, poglej si naslov te teme Golf V GTI je BBC Top Gear's Car Of The Year, ne pa kaj bi jaz in jaz bi pa sigurno to kupil. Potem si ga pa kupi !
Splošno znano debate na tem forumu "VS", ki nimajo tokrat nobene veze z to temo.
Sem ti še en delček zripal iz testa prejšne oddaje, za lažje spanje in na podlagi katerega, sem prejšnji teden tudi avto uplačal. :)
FILM 1
FILM 2


Golf ? nein danke

itak vidiš da je stock CTR hitrejši.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Ne dec 12, 2004 3:38 pm

TomyBoy2 je napisal/-a:V glavnem, poglej si naslov te teme Golf V GTI je BBC Top Gear's Car Of The Year, ne pa kaj bi jaz in jaz bi pa sigurno to kupil. Potem si ga pa kupi !
Splošno znano debate na tem forumu "VS", ki nimajo tokrat nobene veze z to temo.
Sem ti še en delček zripal iz testa prejšne oddaje, za lažje spanje in na podlagi katerega, sem prejšnji teden tudi avto uplačal. :)
FILM 1
FILM 2


Ammm...svaka čast, da si na podlagi Clarksonove ugotovitve vplačal avto...jaz bi ga kupil ko bi ga probal in tudi njegove konkurente, ki bi mi bli všeč...ne pa na podlagi ugotovitve nekega novinarja, ki recimo označi nissanov motor za Renaultovega, v nič daje vse kar njemu ni všeč, pa čeprav je drugače morda dobro...skratka...če bi rekel da je j**c, ga pa ti ne bi kupil al kaj? :?
in ne vem niti kje zdaj midva ne prideva skup? To da je tebi ta avto zakon je jasno...zakaj bi moral bit pa vsem drugim? To meni ni jasno, ampak kaj se ti še vedno razburjaš? In zakaj bi ga moral jaz kupit? V mene si se upiknu tle, ko sem samo podal mnenje na debato ki se je razvila...Type R in Golf...nikjer nisem napisal da ga bom kupil, enega ali drugega, napisal pa sem res, kaj bi izbral če bi imel možnost, to sem tud argumentiral, če pa ne preneseš tega, da komu tvoj bodoči avto ni tako všeč, kot kateri drugi, potem pa s tabo nekaj ni vredu :? In nikjer nisem napisal, da je slab avto, dober je, ampak ZA VSAKOGAR NEKAJ!!!
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Ne dec 12, 2004 3:50 pm

Ne vem čemu se kregate zaradi dveh avtomobilov, ki ju nobeden od vas nima? Avtomobila sta si različna in ciljata vsak na svoj tip kupcev. S prepiranjem v stilu "CTR je hitrejši pa basta" se ne pride nikamor. Golf je NAMENOMA kompromisen avto, medtem ko Civic to pač ni.


Točno to poskušam jz že cel cajt dopovedat...in se niti najmanj kregat :?
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Ne dec 12, 2004 4:08 pm

Hm... Where did my post go?

Hvala za citat slide.
______________
Ne vem čemu se kregate zaradi dveh avtomobilov, ki ju nobeden od vas nima? Avtomobila sta si različna in ciljata vsak na svoj tip kupcev. S prepiranjem v stilu "CTR je hitrejši pa basta" se ne pride nikamor. Golf je NAMENOMA kompromisen avto, medtem ko Civic to pač ni.
 
Uporabniški avatar
RR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 647
Pridružen: To mar 09, 2004 8:52 am

Napisal/-a RR Po dec 13, 2004 3:52 pm

Hehehehe pa to ni res
Spet kregarija zaradi Honde in VW.....
- menjalnik pri CTR je naravnost odličen (tako položaj kot natančnost)
:twisted: - čez pet ali osem let boš CTR hitreje prodal kot GTI z turbo motorjem
- notranjost pri VW je res na pogled, vendar je čričkov kaj kmalu polno, sčasoma pa postane resnično dolgočasna in monotona....... bljak
- pa ne mi govort tle od GTI motorju z turbino, CTR je nima, pa ima 200KM, pa si predstavljajte, da si kdo poči še turbino not in ima avto 400+ KM, ....

Golf je čist vredi avto, sam jest nikol več VW

Vsak osel gre samo enkrat na led :lol:
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Po dec 13, 2004 4:41 pm

NeRo je napisal/-a:Med Golfom, Civicom in Meganom bi izbral Focusa RS. Sploh ni tako trd, da ga ne bi mogel prenašati cel dan. Špica avto. Sicer Golfa še nisem sprobal, amapk dvomim da me bo bolj navdušil kot Focus.


Ti kaj pa tist slaven "torque steer" nad katerim so se pritoževali v top gear in fifth gear - baj avto zarad diferencijala trga volan iz rok in zavija po svoje po luknjastih cestah?
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Po dec 13, 2004 4:49 pm

INFINITI je napisal/-a:
NeRo je napisal/-a:Med Golfom, Civicom in Meganom bi izbral Focusa RS. Sploh ni tako trd, da ga ne bi mogel prenašati cel dan. Špica avto. Sicer Golfa še nisem sprobal, amapk dvomim da me bo bolj navdušil kot Focus.


Ti kaj pa tist slaven "torque steer" nad katerim so se pritoževali v top gear in fifth gear - baj avto zarad diferencijala trga volan iz rok in zavija po svoje po luknjastih cestah?


Po luknjastih cestah marsikateri avto sledi luknjam, še raje pa špuram ki jih naredijo tovornjaki...temu se reče tramlining in je navadno posledica širokih nizkopresečnih gum.
Prvi pojav, trganje volana iz rok, pa je značilno za vse avtomobile gnane na sprednja kolesa, ki imajo mehansko diferencialno zaporo, to je pač ena od slabosti, pa vendar to ne vpliva na lego na cesti, pač pa poskrbi za utrjene tricepse(mal bol je treba bika za roge držat--->ni za mevže ;) ) :mrgreen:
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Po dec 13, 2004 6:31 pm

RR je napisal/-a:Hehehehe pa to ni res
Spet kregarija zaradi Honde in VW.....
- menjalnik pri CTR je naravnost odličen (tako položaj kot natančnost)
:twisted: - čez pet ali osem let boš CTR hitreje prodal kot GTI z turbo motorjem
- notranjost pri VW je res na pogled, vendar je čričkov kaj kmalu polno, sčasoma pa postane resnično dolgočasna in monotona....... bljak
- pa ne mi govort tle od GTI motorju z turbino, CTR je nima, pa ima 200KM, pa si predstavljajte, da si kdo poči še turbino not in ima avto 400+ KM, ....

Golf je čist vredi avto, sam jest nikol več VW

Vsak osel gre samo enkrat na led :lol:


Kar se tiče prodaje je to stvar trga. Pri nas se bo bolje prodal Civic, v ZDA pa bi se Golf. Kar se tiče 200 konj s turbino ali brez gre za dve različni filozofiji motorja. Če res misliš, da VW ni sposoben naredit N/A motorja s toliko konji na liter kot Honda si res neuk. Turbomotor je uporabljen zaradi voznosti avtomobila. Z Golfom se lahko voziš pri 2000, 4000 ali 6000 obratih, pa bo potegnil v vsakem območju, Honda pa ne bo. Pač, pozitivna karakteristika turbomotorjev. Nekateri imajo raje visokovrteče se motorje ala Honda, drugim bolj sedejo turbomotorji s svojim večjim navorom. Kot je bilo omenjeno že večkrat v tej temi: vsakemu svoje. Kar pa se tiče tistih famoznih 400 konj, ki si jih pripisal Hondi, bo VW dosti lažje dosegel to moč kot Honda. Kot turbomotor ima že v osnovi manjšo kompresijo (sicer je razlika zelo majhna) in bi lažje prenesel visok pritisk turbinskega polnilnika kakor pa Honda. Ne pozabi tudi na to, da ima kot turbomotor tudi primerne bate in ojnice, ki jih bi moral pri Hondi menjati. Ko že izgleda, da se bo tema umirila, se vedno najde neki nov genialec, ki začne nov flame war.
 
ale10
Novinec
 
Prispevkov: 106
Pridružen: Po sep 08, 2003 10:08 pm

Napisal/-a ale10 Po dec 13, 2004 6:49 pm

Tako se pise. Turbo motor je zakon. Pa se pocen Cip tuning obstaja. Ja kaj bos pa pr Hondi naredu za 100.000 SIT. Pomojm sam olje, filtr, pa svecke zamenov :-)

Men osebno se ne dopade tri ure tiščat avta v obrate da kam gre. Pa v vsakem ovinku nizjo pa ne ven kaj. Tu mora avto vlečt iz nule.
In GTI je prava stvar. Ko najdem prvega dobrga in seveda prodam Cabrioleta kupm Golf IV GTI pol pa V GTI.

Pa tud Honde in nasploh Japonci mi niso notr vseč.
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Po dec 13, 2004 7:38 pm

Tole je taprav GTI da smo si na jasnem:

Slika
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Po dec 13, 2004 9:49 pm

super98 je napisal/-a:Tole je taprav GTI da smo si na jasnem:

Slika


Tole je taprav GTI :P
Slika
Slika
Slika
Slika
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
mistervegas
Uporabnik
 
Prispevkov: 863
Pridružen: Sr sep 15, 2004 12:45 am
Kraj: Ptuj, okolica

Napisal/-a mistervegas Po dec 13, 2004 9:54 pm

jaja to je tasprav gti
in pred kak si kupim V gti mam rajsi enkico GTI, dvojkico Fire&Ice, in trojkico VR6
 
Uporabniški avatar
Avalon
Novinec
 
Prispevkov: 414
Pridružen: Ne nov 28, 2004 12:22 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Avalon Po dec 13, 2004 11:35 pm

Glede na to da je Golf avto leta je pač avto leta. Subjektivno mnenje nekega novinarja priznanega ali ne.. jaz se poščijem na tako mnenje, osebno se mi najbolj dopade motorvision z wolfgangom mislim, da je človek kolikor se le da objektiven. Glede na to da ste vi klele dobesedno raztrgal Golfa in Civika se bom jaz odločil zgolj na moji!! razumni pameti. Hondo sem prebral da jo je treba vozit okol 6000prm... kje za vraga bom tko vozu.. zakaj bi tko vozu?? Bolno. OK edin če grem na grobnik pa jo tm prevetrim ko norca, da se kadi od nje. Drugo je izgled avtomobila. Trejtje glede na to, da noben tuki ne vozi avta nad 10.000.000,00 sit torej mrzlično gledate na porabo in kok vas bo prišla registracija, ter ostale zajebancije... Golf.
Varno vožnjo vam želi Avalon.
 
Uporabniški avatar
RR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 647
Pridružen: To mar 09, 2004 8:52 am

Napisal/-a RR To dec 14, 2004 8:49 am

PureTNT je napisal/-a:
RR je napisal/-a:Hehehehe pa to ni res
Spet kregarija zaradi Honde in VW.....
- menjalnik pri CTR je naravnost odličen (tako položaj kot natančnost)
:twisted: - čez pet ali osem let boš CTR hitreje prodal kot GTI z turbo motorjem
- notranjost pri VW je res na pogled, vendar je čričkov kaj kmalu polno, sčasoma pa postane resnično dolgočasna in monotona....... bljak
- pa ne mi govort tle od GTI motorju z turbino, CTR je nima, pa ima 200KM, pa si predstavljajte, da si kdo poči še turbino not in ima avto 400+ KM, ....

Golf je čist vredi avto, sam jest nikol več VW

Vsak osel gre samo enkrat na led :lol:


Kar se tiče prodaje je to stvar trga. Pri nas se bo bolje prodal Civic, v ZDA pa bi se Golf. Kar se tiče 200 konj s turbino ali brez gre za dve različni filozofiji motorja. Če res misliš, da VW ni sposoben naredit N/A motorja s toliko konji na liter kot Honda si res neuk. Turbomotor je uporabljen zaradi voznosti avtomobila. Z Golfom se lahko voziš pri 2000, 4000 ali 6000 obratih, pa bo potegnil v vsakem območju, Honda pa ne bo. Pač, pozitivna karakteristika turbomotorjev. Nekateri imajo raje visokovrteče se motorje ala Honda, drugim bolj sedejo turbomotorji s svojim večjim navorom. Kot je bilo omenjeno že večkrat v tej temi: vsakemu svoje. Kar pa se tiče tistih famoznih 400 konj, ki si jih pripisal Hondi, bo VW dosti lažje dosegel to moč kot Honda. Kot turbomotor ima že v osnovi manjšo kompresijo (sicer je razlika zelo majhna) in bi lažje prenesel visok pritisk turbinskega polnilnika kakor pa Honda. Ne pozabi tudi na to, da ima kot turbomotor tudi primerne bate in ojnice, ki jih bi moral pri Hondi menjati. Ko že izgleda, da se bo tema umirila, se vedno najde neki nov genialec, ki začne nov flame war.

:lol: :lol: genialec :lol:
Točno tako, VW ne zna narest N/A motorja, nisem še vozil VAG motorja brez turbine, ki bi me presenetil v pozitivnem smislu, tudi 1.8 T motor je drnč, bi lahko dal kaj več od sebe...... moje mnenje

Mal si beri tuje forume, pa boš videl kaj počnejo z Hondinimi motorji, hmmm če si že omenil ZDA, si lahko ravno na njihovih forumih prebereš največ o tem :roll: ...
Pa tudi pri nas se dela tuning na razno raznih motorjih, en od teh je VAG 1.8T z močnejšo turbino in turbo VTI, pa lahko primerjaš stroške in karakteristike.......

Še enkrat, ne trdim da golf ni dober avto, sam ne ga postavljat v oblake, ker tja definitivno ne spada, v bistvu noben iz VAG grupe, to lahko potrdi tudi marsikateri mahanik teh motorjev (turbine)....

Jaz se umikam iz te teme ;)
Lp
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov