jst je napisal/-a:
sila pri tvojem preizkusu je večja zaradi tega, ker se ti večja radirka manj ukloni-zvije (obe radirki morata biti enako visoki, če ne ne velja).
slia trenja ni odvisna od velikosti površine naleganja. odvisna je samo od sile, ki pristiska pravokotno na stični površini in od koeficienta trenja(drsne lastnosti stičnih površin).
to maš prov sila trenja je odvisna od sile! Ampak tudi od velikosti!
Problem pri gumah je, ker se površina poveča( več oprijema), ampak se hkrati tudi bolj porazdeli po površini, kjer se dotika guma ceste, zato je sila ne enako velikem delu manjša (manj oprijema).To dvoje se nekako izniči!Ampak so pa še vedno razlike.
zato bi blo treba računat, na določeno težo, kakšna širina!
Ker pa so pnevmatike drage (širše in večje), ker avto slabše gre s takimi pnevmatikami, ker je večja poraba, se tovarne odločijo in naredijo kompromis med lego, porabo, udobjem,stroški.....
Zato so gume ponavadi malce ožje (višje-več amortizacije-bolše udobje, več zvijanja gume, slabša lega)!
Če ti to širino povečaš in ne pretiravaš (zmanjšaš višino z drugimi feltnami), se lega izboljša (predvsem je bolši občutek, ker se guma ne zvija ampak cela začne pol mal drset) Avto ne zaniha toliko.....in tudi boljšo lego dobi avto na račun par drugih stvari!!
Če pa pretiravaš, se pa lega zopet poslabšuje, hkrati tudi udobje, poraba,.....in edini + je še izgled!!! Vse drugo je slabše!!!
Kje pa je tista meja, kjer so lastnosti boljše pa je treba za vsak avto izračunati!!
Na uč, pa je to malce širša guma od originala
195 gume na tvingotu in podobno malih avtih, je če mene vprašate samo zaradi izgleda (priznam, dobro zgleda) glede lege, pa nisem prepričan!!+ Vsi sklopi na podvozju trpijo , saj niso načrtovani za take sile + udobje trpi+.......
po mje ima der_Alte prav.
Napol prov :P