Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair So feb 19, 2005 12:20 pm

Mate je napisal/-a:
maestro je napisal/-a:Vendar pa, če prehitevam s 135 ali 140, se MI NIMAŠ KAJ BLIŽAT. Blendanje se avtomatsko razume kot: zgin z mojga pasa, a ne vidiš, da sem hitrejši. Torej, če prehitevam s 130 ali 140, se mi nimaš kej bližat oziroma me na bližanje opozarjat, ker se bom itak umaknil na sredino, takoj, ko bo mogoče. Če mi kdo blenda, takoj prižgem zadnje meglenke.


Sej zastopim da si proti dirkanju in dokazovanju svojega ega na cesti, samo z dejanjem ki si ga napisu zgori pocnes tocno to. Kaj drugega je voznja po sredini kot zelo objestno dejanje in dokazovanje ega - "imam prav, vozim po omejitvah, ne bos me prehitel".


Evo tocno tole. In prehitevalni pas je zato da se avto prehiti. Se se ni treba peljati tistih BENDIH 130. Ko prehitevas potegni gospod maestro, prehitis avto se vrnes na vozni pas potem pa tam spet caraj svojih varnih 120 ( al kolikor se ze vozis ). Tudi promet bi bil dosti bolj TEKOC. Ce pa mas TDI in s tem gledas na BC in se trudis da poraba ne bi padla nad 4,5l ja potem se res vprasam kaj je s folkom. Tudi sam te ne napadam, ampak ob sporocilih bomo mi na koncu zvenel kot res eni kriminalci ko se ne vozimo 130km/h. Poglej pa malo koliko je dogodivscin ko se folk ne zave prometa okoli sebe. Kolikokrat bi ze lahko pocilo ampak sem se tudi sam navadil. Kot je Mate rekel. Enostavno mi ne gre v glavo. Se vozis, pred tabo dva avtomobila. Dokler ne prides na 100m blizine ta oseba ne bo prehitevala. Pa a je res treba jebat neki folk al kaj. Zato z moje strani blendanje, da malo opozorim nase in ne z mislijo zgin mi s prehitevalnega, ker eni res milijo da ce se vozijo 120 je vse njihovo in jim ni treba gledat v ogledalo.

Ko hodim v LJ vstopim na AC na Vrhniki. Gledas vzratno ogledalo in se avtomobili hitro priblizujejo. Tam ga se fantje in dekleta radi mal stisnejo ko je navzdol. Ko se vkljucim na prehitevalni pas vozim na polno do 180, tako da ne naredim brezvezne guzve in brezpotrebnega zaviranja zadaj seveda ce vidim, da se avtomobili hitro blizajo. In ne bom s tisto res mal cudno mislijo. Ah se vec kot 130 se itak ne sme vozit :roll: in bom pocasi pospeseval do 130. Bodo ze zaviral prokleti norci.

Tudi na magistralnih cestah, ko prileti avto za mano in se grdo nalima na odbijac. No jaz to razumem kot mudi se mi spusti me. Ti si bos pa razlagal " pišuka glej ga norca, ne bos me" A je tako tezko ob prvi priliki dati desni zmigavec in te prehiti. Vsaj jaz tako storim in sem jaz srecen da me nobeden ne moti zadaj in on ko je sel mimo. In se spet vprasam, a je to tako tezko. Je povedal ze TNT, nikoli ne ves kaj je v avtomobilu zadaj ;) . In kazni z visanjem hitrosti NE BODO nic spremenile, to je dejstvo ( vsaj moje osebno mislenje ). Zaceti je treba ze pri mladih kadrih in vcepti v glavo nekaj osnov. Ko sem se vozil vrtoglavih 90-95km/h za tisto 18 letno smrklo z dolgimi lucmi je v avtomobilu verjetno zgledalo takole. Bila je tudi sopotnica in tudi tale bjond. :P Mogoce pa res drzi tole o bjondah :mrgreen:

A : Kaj ima tale dolge luci
B: ja ne vem
A: pa se se vozim se pod omejitvijo
B: ja pa malo pospesi
A: kar za mano je ( ze malo v joku ), kaj je narobe
B: to sama ves saj mas ti izpit
A: pa sem ga komi naredila ( za vsa solzna), zakaj ima tako mocne luci za mano ( z v joku za volanom )
B: ja pelji normalno naprej pa bos videla kaj se bo zgodilo
A: ne bo raje se malo upocasnila mogoce je kaj narobe z avtomobilom, pravijo da ce ti blendaj da je nekaj narobe

No vidis takim bi jaz vzel izpit ne pa tistim ko se vozimo 160-180 po AC in se zavemo prometa. In maestro provida te ne bo lovila ce se bos vozil do 150-160. Toliko pameti pa se premorejo nasi policaji. Njih zanima oseba ko pade mimo tebe ko se ti peljes 130. Oz se vijuga po AC levo desno.

Se bi lahko dodal se nekaj besed ampak zal te ne poznam ne vem kaj vozis ( ze tisto z TDI-jem sem prevec rekel in se tega zavem ) in bo stvar mogoce usla iz dosedaj se kulturnega nivjo pisanja. Upam da bo kdo dodal se kaj pametnega in smrkavci ko se nimate izpita prosim da ste mi tiho. Ker ponavadi so najbolj glasni taki, ko nimajo tudi predstave kako se je voziti po AC po omejitvah.

Tudi se se danes sprasujem kaj je bilo osebi ko se je postavila na sredino AC in verjetno z mislijo " ne ne bos divjal" :? Mislim tega je se pa se.

In je razlika ali se ti peljes z enim passatom 160 ali pa z enim ( hmmm....upam da ne bom koga uzalil ampak bom pac rekel jugo ) jugom. Pa ne da je jugo slab. So pri nas jugoti, ko resnicno letijo in so porihtani. To sem zgolj dal primer, ne se sedaj kregat ker sem omenil jugota, tisti ki si ga lastite. ;)

No pa da preberemo se kako pametno misel in razmisljanje. Maestro cakam :P :oops:
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith So feb 19, 2005 3:55 pm

tole z blondinko mal pretiravas, pac ne rodi se vsak sampion. zacetnica, ok pac takim se odpusti, sam kar mene res pogreje so pa ze stari macki ki nalasc neki dokazujejo.

js praviloma ne blendam, blendam samo ce vidm koga da pocasi leze na prehitevalni pas, in u bistvu noce menjat pasa ampak kj pocne not in ga mal zanese.

ce se mi pa kdo noce umaknt, pa se pocasi pribljizujem, in pol rinem in rinem do zlo bliz. pol pa ce bo kdo bremzu, fak ane. preventiva je ta da se furam okol vec al mn zmer s skor 2 tonskim avtom.

tko da pred mano ni zdravo bremzat
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair So feb 19, 2005 4:11 pm

Edino kar pretiravam je tisti namisljeni dvogovor, ki sem si ga sam ustvaril v glavi vse ostalo je na veliko zalost res. Sem imel se dva spotnika sabo, ki bosta lahko tole potrdila. In kar je se navecji hec, da je bil zraven se en avtomobil na voznem pasu. Bili so kolegi. In pomoje so oni klical bjondo da naj se umakne :P Ker avto se je umaknil dalec zadaj, da bi pac jaz sel mimo po voznem, nakar je sel dalec naprej. Ampak po voznem mimo jaz ne, ker ravno takrat bi se skor sigurno ( po vseh teh murphyjevih zakonih ko jih imam ) zmislila zaviti na desno in jaz bi jebal jeza na celi crt.

Sicer smo pa cisto zasli, baje je tema radar detektorji, he he.

No danes grem v LJ. Se se odlocamo ali greva z avtom od punce ali z mojim. Tak da vsi na odstavni pas, da bom jaz lahko norel z 160-180km/h :mrgreen:
SlikaSlika
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT So feb 19, 2005 4:33 pm

X-Hair je napisal/-a:Edino kar pretiravam je tisti namisljeni dvogovor, ki sem si ga sam ustvaril v glavi vse ostalo je na veliko zalost res. Sem imel se dva spotnika sabo, ki bosta lahko tole potrdila. In kar je se navecji hec, da je bil zraven se en avtomobil na voznem pasu. Bili so kolegi. In pomoje so oni klical bjondo da naj se umakne :P Ker avto se je umaknil dalec zadaj, da bi pac jaz sel mimo po voznem, nakar je sel dalec naprej. Ampak po voznem mimo jaz ne, ker ravno takrat bi se skor sigurno ( po vseh teh murphyjevih zakonih ko jih imam ) zmislila zaviti na desno in jaz bi jebal jeza na celi crt.

Sicer smo pa cisto zasli, baje je tema radar detektorji, he he.

No danes grem v LJ. Se se odlocamo ali greva z avtom od punce ali z mojim. Tak da vsi na odstavni pas, da bom jaz lahko norel z 160-180km/h :mrgreen:


Če srečaš moder Audi se greva lahko suhi slalom :mrgreen:
Drugače se pa strinjam glede blondinke. Takšni vozniki nme bi smeli imeti izpita, na žalost pa se ravno oni smatrajo za varne in preudarne (ironično, kaj?). Če voziš tono ali več pločevine te tega ne sme biti strah. Mora ti biti kot sprehod, s tem, da si bolj pozoren na dogajanje okoli sebe in se hkrati zavedaš tveganj. Ampak dejstvo je, da bodo hitre voznike takoj označili za divjake, medtem ko popolnoma nesposobne označijo za varne. Da ne omenjam, da razen tega, da se vozijo močno pod omejitvijo, prekršijo praktično vse ostale predpise in pravila (zelena luč prične utripati in 20 metrov pred semaforjem sunkovito pohodi zavoro, ne uporabljajo ogledal, smerniki kot da ne obstajajo, neupoštevanje sistema zadrge, pešcem na prehodu ne ustavljajo, če je stoječa kolona in se nekdo vanjo poskuša vključit s stranske ulice ga ne spustijo, ker se verjetno sploh ne zavedajo, da je tam, itd.)... Seveda mi ni treba dvakrat omenjati, da kar se tiče ostalih predpisov, razen hitrosti spoštujem vse. Ampak vseeno sem jaz tanevarnejši... Go figure...
 
maestro
Novinec
 
Prispevkov: 179
Pridružen: Pe feb 18, 2005 4:41 pm

Napisal/-a maestro Če mar 03, 2005 4:02 pm

Uradni podatki so pokazali, da je od začetka veljavnosti novega zakona o varnosti v cestnem prometu 30% manj nesreč in 30% manj poškodovanih.
PRAV TAKO JE BILO UGOTOVLJENO, DA JE ZMANJŠANJE POŠKODB V PROMETU IN NESREČ PREDVSEM POSLEDICA ZNIŽANJA POVPREČNE HITROSTI IN VIŠJIH KAZNI.

Točno to, kar vam že ves čas govorim.

lp
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Če mar 03, 2005 4:08 pm

maestro je napisal/-a:Uradni podatki so pokazali, da je od začetka veljavnosti novega zakona o varnosti v cestnem prometu 30% manj nesreč in 30% manj poškodovanih.
PRAV TAKO JE BILO UGOTOVLJENO, DA JE ZMANJŠANJE POŠKODB V PROMETU IN NESREČ PREDVSEM POSLEDICA ZNIŽANJA POVPREČNE HITROSTI IN VIŠJIH KAZNI.

Točno to, kar vam že ves čas govorim.

lp


Sam poznam nekaj takih šoferjev in ti lahko mirne vesti povem, da gre to zmanjšanje nesreč predvsem na račun povečane pozornosti teh voznikov. Jasno, da je hitrost manjša, vendar so vozniki dosti bolj pozorni in dobro premislijo, preden izvedejo kakšen manever. Manjša hitrost kot razlog za zmanjšaje žrtev pa je le wishful thinking.

Lp
 
maestro
Novinec
 
Prispevkov: 179
Pridružen: Pe feb 18, 2005 4:41 pm

Napisal/-a maestro Če mar 03, 2005 4:14 pm

Ko sem zadnjič enega zelo izkušenega (in dobrega) šoferja vprašal za nasvet, doplačati tempomat ali ne, me je presenetil z odgovorom, da ''sedaj, ko je ta novi zakon, pride zelo prav v naseljih...).

lp
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Če mar 03, 2005 4:19 pm

maestro je napisal/-a:Ko sem zadnjič enega zelo izkušenega (in dobrega) šoferja vprašal za nasvet, doplačati tempomat ali ne, me je presenetil z odgovorom, da ''sedaj, ko je ta novi zakon, pride zelo prav v naseljih...).

lp


Tempomat vsekakor pride prav, sam ga na vpadnicah redno uporabljam. Se pa je sedaj pojavila težava, ko vozniki že v sami prisotnosti policijskega avtomobila divje zavirajo in je ta naprava takrat brez vrednosti. Če ga dokupiš, vzemi takega z radarsko meritvijo razdalje, veliko bolj uporaben.
 
Uporabniški avatar
Mojcka
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 22
Pridružen: Po feb 28, 2005 9:27 pm

Napisal/-a Mojcka Če mar 03, 2005 5:13 pm

Mislm, teli podatki so shit.
Jest mislm cist tko. Ce bi blo tut pred novim letom polcaji tolk na cesti, kot so zdej, ne bi rabl novga zakona pisat, o zmanjsanju poskodovanih in bla bla bla bla bla... SKOZ govorijo do onemoglosti, kolk dobre rezultate dosegajo. VALDA ce pa zacnejo siht ob sestih, petnajst cez sest so pa na cesti. (al pa kadarkol ze zacnejo)
lp
 
Uporabniški avatar
Metod Trobec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Če mar 03, 2005 1:58 am
Kraj: Zapori na Dobu

Napisal/-a Metod Trobec Če mar 03, 2005 5:21 pm

Veš kaj ti povem, policaji že dobro opravljajo svoje delo, kar sem že večkrat izkusil na svoji lastni koži. :roll:
RegY zaudarja
Poredne tete gredo v peč!
Metodova himna
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Če mar 03, 2005 5:25 pm

Dobro, da obdelamo statistiko. Če pogledamo statistiko za mesec januar od leta 2001 naprej, pridemo do zanimivih ugotovitev:

Prometne nesreče, posledice in ukrepi policije v januarju 2001
V januarju je policija obravnavala:

13 (13)2 prometnih nesreč s smrtnim izidom kar je enako kot v enakem obdobju leta 2000,
478 (555) prometnih nesreč s telesno poškodovanimi ali 14 % manj kot v enakem obdobju leta 2000,
2.08 (2.488) prometnih nesreč z materialno škodo ali 17 % manj kot v enakem obdobju leta 2000.
V teh nesrečah je:

13 (16) ljudi umrlo ali 19 % manj kot v enakem obdobju leta 2000,
163 (159) jih je bilo hudo telesno poškodovanih ali 3 % več kot v enakem obdobju leta 2000,
504 (678) lahko telesno poškodovanih kar je 26 % manj kot v enakem obdobju leta 2000.


Sledijo podatki za januar leta 2002:

Prometne nesreče, posledice in ukrepi policije v januarju1 2002
V januarju so policisti obravnavali:

19 (13)2 prometnih nesreč s smrtnim izidom, kar je za 46 % več kot v enakem obdobju leta 2001,
509 (571) prometnih nesreč s telesno poškodovanimi ali za 11 % manj,
2.056 (2.168) prometnih nesreč z materialno škodo ali za 5 % manj.
Posledice teh nesreč:

21 (13) ljudi umrlo ali za 62 % več kot v enakem obdobju leta 2001,
139 (164) jih je bilo hudo telesno poškodovanih ali za 15 % manj,
563 (625) lahko telesno poškodovanih ali za 10 % manj kot v enakem obdobju leta 2000.


Januar 2003:

Prometne nesreče, posledice in ukrepi policije v januarju1 2003
V januarju so policisti obravnavali:

14 (19)2 prometnih nesreč s smrtnim izidom, kar je za 24 % manj kot v enakem obdobju leta 2002,
632 (626) prometnih nesreč s telesno poškodovanimi ali za 1 % več,
2.375 (2.172) prometnih nesreč z materialno škodo ali za 9 % več.


V teh nesrečah je:

15 (21) ljudi umrlo ali za 29 % manj kot v enakem obdobju leta 2002,
63 (149) je bilo hudo telesno poškodovanih ali za 58 % manj,
892 (715) lahko telesno poškodovanih, kar je za 25 % več.


Januar 2004:

Prometne nesreče, posledice in ukrepi policije v januarju1 2004


V mesecu januarju so policisti obravnavali:

14 (16)2 prometnih nesreč s smrtnim izidom, kar je za 12 % manj kot v enakem obdobju leta 2003,
728 (678) prometnih nesreč s telesno poškodovanimi ali za 7 % več,
2.257 (2.461) prometnih nesreč z materialno škodo ali za 8 % manj.


V teh nesrečah je:

14 (18) ljudi umrlo ali za 23 % manj kot v enakem obdobju leta 2003,
57 (67) je bilo hudo telesno poškodovanih ali za 15 % manj,
1.049 (954) lahko telesno poškodovanih, kar je za 10 % več.


Januar 2005:

V januarju1 so policisti obravnavali:
�� 12 (16)2 prometnih nesreč s smrtnim izidom, kar je za 25 % manj kot v enakem obdobju leta 2004,
�� 589 (851) prometnih nesreč s telesno poškodovanimi ali za 21 % manj,
�� 1.693 (2.389) prometnih nesreč z materialno škodo ali za 29 % manj.
V teh nesrečah je:
�� 13 (16) ljudi umrlo ali za 19 % manj kot v enakem obdobju leta 2004,
�� 57 (74) je bilo hudo telesno poškodovanih ali za 23 % manj,
�� 765 (1.240) lahko telesno poškodovanih, kar je za 38 % manj.
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Če mar 03, 2005 5:30 pm

Če pregledamo podatke pridemo do ugotovitve, da se število smrtnih žrtev že leta vrti okoli neke konstantne številke in se spreminja po yo-yo vzorcu. Policija je že lahko ponosna na novi zakon, vendar mene zanima kaj bo z letno statistiko. Prav tako policija ne upošteva, da število smrtnih žrtev ostaja enako kljub povečanju gostote prometa, saj je na naših cestah iz dneva v dan več vozil, statistika pa ostaja enaka.
 
Uporabniški avatar
Mojcka
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 22
Pridružen: Po feb 28, 2005 9:27 pm

Napisal/-a Mojcka Če mar 03, 2005 5:38 pm

Hvala, PureTNT, to sm hotla povedat...
 
maestro
Novinec
 
Prispevkov: 179
Pridružen: Pe feb 18, 2005 4:41 pm

Napisal/-a maestro Če mar 03, 2005 7:13 pm

Glede letne statistike policija ne pričakuje nič dobrega, saj se bodo temperature kmalu dvignile, z njimi hitrosti, pa tudi voznikom bo strah pred novim zakonom počasi izpuhtel.

In spet bomo dobri stari balkanci.
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Če mar 03, 2005 7:40 pm

maestro je napisal/-a:Glede letne statistike policija ne pričakuje nič dobrega, saj se bodo temperature kmalu dvignile, z njimi hitrosti, pa tudi voznikom bo strah pred novim zakonom počasi izpuhtel.

In spet bomo dobri stari balkanci.


Prosim, nehaj o Balkancih, ker imajo enake težave tudi v Nemčiji. Dejstvo je, da z represijo ne bomo povečali varnosti v prometu. Je pa to pot najmanjšega odpora in pri laični javnosti na splošno odobravana (dajmo jih zašit, divjake). Na tem mestu pa nihče ne pomisli na vzrok teh nesreč. Prevelika (neprilagojena) hitrost, alkohol, izsiljena prednost, pa še kaj bi se našlo. Glede neprilagojene hitrosti ti lahko povem samo to, da že dolge desettisoče kilometrov vozim krepko prek omejitve, pa nisem nikoli bil niti blizu nevarni situaciji, ki bi jo povzročil sam. Zakaj? Ker vem, kdaj lahko vozim hitreje in kdaj ne. Veliko voznikov tega ne upošteva in potem vidiš dostavne kombije, ki pri 120 na uro seka ovinek naravnost proti tebi, norce, ki po glavni mestni aveniji tiščijo prek 130, bedake, ki v območju omejitve 30 sredi noči pospešujejo na 100 km/h in podobne vragolije. Mene so policaji že dvakrat ujeli zaradi prekoračitve, pa to vsakič na odseku brez pešcev, odlične preglednosti in z dobro osvetlitvijo. Pa prekoračitev ni bila vredna sodnika.
Na drugi strani imaš ljudi, ki bi jih na prvi pogled označil za varne voznike (vozijo počasi), vendar so daleč od tega. Prosim, povej mi, kko naj se vključim na obvoznico, z omejitvijo 130 km/h, ko pa kolona pred menoj vozi 60 km/h in lepo potrpežljivo čaka, da se vključi? Pospeševalčni pas obstaja z razlogom, tega pa veliko ljudi ne upošteva. Kot neprilagojeno hitrost potem navedejo vzrok za nesrečo, ko je vozniku, ki je lahko vozil lepo po omejitvi, na tak način na vozni pas zapeljala v očeh javnosti vozniško vzorna oseba. Seveda je voznik, ki je vanjo naletel zadaj, označen za divjaka in plača nesrečo iz zavarovanja. Da ogledala razen morda z bežnim ošvrkom večina voznikov ne pogleda, mi ni treba omenjat, prav tako ne tega, da ročica za smernike za večino predstavlja samo ugodno mesto za postavitev dišeče smrečice. Sam ti lahko naštejem dobesedno desetine primerov, ko sem se kljub vožnji pod omejitvijo komaj izognil prometni nesreči, pa ne bi bil ničesar kriv. Novi represivni zakoni imajo zmanjšanje žrtev za sekundarni cilj. Primarni cilj je nabiranje denarja za državno blagajno, enako se počne po vsej evropi in če kdorkoli misli, da so Francozi, Nemci ali Italijani kaj bolj zadovoljni od nas se hudo moti. Celo Švicarji, za naše pojme civiliziran narod, niso nič bolj zadovoljni.
Ta zakon ne bo spremenil ničesar, z vozniško vzgojo je treba začeti že v osnovnem šolstvu, otrokom prvo vcepiti etične vrednote, ki jih danes manjka in predvsem izboljšati sistem avtošol, da bi VSI vozniki delali izpit v enem od večjih slovenskih mest, saj je stanje porazno.
V glavnem temu zakonu nasprotujem, ker mrtvih ni nič manj kot v povprečju preteklih let, policija pa se osredotoča na napačne prekrške. Naj se osredotočijo na ljudi, ki ne dajejo smernikov, ki ne prižigajo luči, ki vozijo pod omejitviojo, ko za to ni razloga, pa še bi se našlo.
 
maestro
Novinec
 
Prispevkov: 179
Pridružen: Pe feb 18, 2005 4:41 pm

Napisal/-a maestro Če mar 03, 2005 9:04 pm

.... Naj se osredotočijo na ljudi, ki ne dajejo smernikov, ki ne prižigajo luči, ki vozijo pod omejitviojo, ko za to ni razloga, pa še bi se našlo.....

Madonca, če je pa tako, pa res prosim za eno statistično primerjavo vzrokov nesreč, poškodb in smrti in sicer med:
A) neprižgane luči, neuporaba smernikov, prepočasna vožnja
in
B) alkoholiziranost, prehitra vožnja, objestnost, divjanje, izsiljevanje, prehitevanje

Če prednačijo vzroki pod A, je tole moj zadnji post.

Jasno, da tudi jaz izgubim živce, če mi nekdo cjazi po vključevalnem pasu 80, če mi nekdo cjazi 70, čeprav je konec naselja, tudi jaz, očitno počasnejši voznik sem na AC moral odviti na odstavni pas, ko sem naletel na tipa ki je teral 70 po AC. V vseh primerih sem izgubil živce. Ponorel kdaj.
Ko pa me oblije adrenalin zaradi prepotentnega zadetega mulca, ki prehiteva kolono ali kamion v škarje in me skoraj čelno, pa niso v igri le živci, temveč tudi kaj drugega.
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Če mar 03, 2005 9:56 pm

maestro je napisal/-a:.... Naj se osredotočijo na ljudi, ki ne dajejo smernikov, ki ne prižigajo luči, ki vozijo pod omejitviojo, ko za to ni razloga, pa še bi se našlo.....

Madonca, če je pa tako, pa res prosim za eno statistično primerjavo vzrokov nesreč, poškodb in smrti in sicer med:
A) neprižgane luči, neuporaba smernikov, prepočasna vožnja
in
B) alkoholiziranost, prehitra vožnja, objestnost, divjanje, izsiljevanje, prehitevanje

Če prednačijo vzroki pod A, je tole moj zadnji post.

Jasno, da tudi jaz izgubim živce, če mi nekdo cjazi po vključevalnem pasu 80, če mi nekdo cjazi 70, čeprav je konec naselja, tudi jaz, očitno počasnejši voznik sem na AC moral odviti na odstavni pas, ko sem naletel na tipa ki je teral 70 po AC. V vseh primerih sem izgubil živce. Ponorel kdaj.
Ko pa me oblije adrenalin zaradi prepotentnega zadetega mulca, ki prehiteva kolono ali kamion v škarje in me skoraj čelno, pa niso v igri le živci, temveč tudi kaj drugega.


Ne bi verjel koliko nesreč z gmotno škodo povzroči nedajanje smernikov. Pa tudi kakšna smrtna se najde, ko nekdo naenkrat zavija levo in nasprotivozečemu preseka pot. Kar se tiče objestnosti sva na isti valovni dolžini, vendar ti mirne vesti povem, da se število norcev po uvedbi novega zakona ni prav nič zmanjšalo. Alkohol je ogromen problem in bi ga osebno med vožnjo popolnoma prepovedal, ker tudi majhna količina po mojem mnenju ne sodi v kombinacijo z avtomobilom. Izsiljevanje spet nima dosti opraviti s prehitro vožnjo. Največkrat me izsilijo "varni" vozniki. Da, tisti dirkači, ki iz pospeševalnega pasu zapeljejo s 60 km/h. Na drugem mestu so objestneži, vendar je teh na cesti v primerjavi s prvimi na srečo malo. Dejstvo je, da v večini smrtnih nesreč niso udeleženi ti objestneži, saj jih je večina dokaj veščih za volanom in se kljub samomorilski vožnji v večini primerov izvlečejo (zahvala gre tudi meni, ki pritisnem zavoro, da mu ne zapnem zadka, kar bi ga odneslo naravnost v betonsko ograjo - o tem kdaj drugič). Glavni vzrok nesreč je - pazljivo preberi - POMANJKANJE POZORNOSTI. VEčini se niti sanja ne, kaj se dogaja okoli njihovih vozil, ogledala so jim deveta briga in da, nedajanje smerokazov je SMRTNO NEVARNO, sploh na avtocesti. Da ti navedem primer: Po prehitevalnem pasu vozim okoli 130 km/h, ko mi na pas s 60 km/h zapelje VW Polo. Avto tehta manj kot tono, medtem ko moj avtomobil tehta skorajda dve toni. Misliš, da izid ne more biti smrten? Namesto, da mi samo ugovarjaš bi si lahko bolj pazljivo prebral moje odgovore. Sam sem močno proti nenadzorovanemu divjanju po cestah, vendar nisem ekstremist in se ne spuščam v križarske vojne glede hitrosti. Primer: vozim hitro, vendar sem stalno 100% pozoren na dogajanje okoli sebe, po lastni krivdi že zelo dolgo nisem imel kakršnekoli nevarne situacije, medtem ko sem situacije, ki so nastale po krivdi drugih voznikov, uspešno razrešil. Rekel bi, da bi me morda lahko poslušal.

Lp
 
maestro
Novinec
 
Prispevkov: 179
Pridružen: Pe feb 18, 2005 4:41 pm

Napisal/-a maestro Pe mar 04, 2005 6:41 pm

Dajte si vzet kako minuto za tole, no:
http://www.spv-rs.si/vsebina/pdf/Hitros ... clanek.pdf
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Pe mar 04, 2005 9:00 pm

maestro je napisal/-a:Dajte si vzet kako minuto za tole, no:
http://www.spv-rs.si/vsebina/pdf/Hitros ... clanek.pdf


Nekaj bi te vprašal... Kaj sploh želiš dokazati? Da je hitrost nevarna? No, novico imam zate. Tistih 100 km/h, ki jih vzdržuješ na avtocesti je enakovredno padcu iz 13. nadstropja. Zdi se varno, vendar se samo zdi ker hitrost sama po sebi ni velika. Ubije te prav tako kot 200 km/h. Tu ni razlike.
 
maestro
Novinec
 
Prispevkov: 179
Pridružen: Pe feb 18, 2005 4:41 pm

Napisal/-a maestro Pe mar 04, 2005 9:38 pm

Če je povprečna hitrost vožnje višja za 10 km/h, to pomeni:
da bo na tej cesti kar 20%več nesreč,
30% več poškodovanih in
40% več mrtvih,
kot če bi vozili v skladu z najvišjo dovoljeno hitrostjo vožnje.

...Velike hitrosti na avtocestah posredno vplivajo na varnost, saj vozniki zaradi počasne adaptacije tudi na lokalnih cestah ali v naseljih
vozijo bistveno hitreje, kot je varno in dovoljeno. Vozniku, ki 50 ali več km vozi 160km/h, se v trenutku, ko zmanjša vožnjo na 100km/h zdi, da vozi izredno počasi. Omejitve so tudi zaradi zmanjševanja razlik med dovoljenimi na AC in drugih cestah...

Jaz nočem nikomur nič. Le pokazal sem, da smo tudi taki, ki imamo radi avte in vožnjo le z malo lažjo nogo.
Sicer se mi pa Žlenderjev tekst zdi dovolj suveren, da ni potrebno, da s svojim skromnim znanjem solim pamet komurkoli.
Rad bi le, da me ne izrivajo s ceste, žmigajo, in ne vem kaj še vse, ko v naselju peljem 55-60, izven pa 100/h. Na radarje pa nasproti vozečih ne opozarjam.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov