Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1945
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Sr feb 23, 2005 12:26 am

kljukec je napisal/-a:
Gricko je napisal/-a:kljukec !!Na šobi še zdaleč ni 7 barov!!!
Če si natančno bral, črpalka vstvari 1650 barov!!! (CR motor), medtem ko PD od wv vstvari še nekaj barov več (cca 2000 barov če se ne motim, nisem siguren), kar pa le ni tako mala razlika!!!
Zakaj je pritisk toliko večji, pa je bilo že rečeno!

evolucija": povečana prostornina na 2ooo ccm in glavna razlika: ima 16 venilov. Kar pomeni lažje oz. hitrejše zavrtenje motorja. Tud ta ma tlačilka-šoba sistem le da je seveda malo izpopolnjen. V tanku je ena pumpa, še ena je pri motorju, ta daje pritisk 7 barov.Vsaj tako je pri Audiju A3. Konec leta pride bolj navita različica z 170 KM, če se ne motm o tej številki. Pri A3 Sportback bo mel serijsko Quattro, če so informacije točne.
tole sm prebral
mogoče je že v osnovi narobe ne vem
al gre pa za drug pritisk
se mi zdi pa vseen ful velikl
sam razlika je kot ti pravš ni tako mala- se strinjam, in mislm če bi pritisk izenačl- kar bo s tehnologijo vrjetno mogoče, bo cr še močnejši

ti si narobe zastopu!!
To glede evolucije in 2000ccm je neki druzga kot pritisk!!!
Pač so motorju povečal prostornino in ima drugo glavo (16 ventilov)!
Jaz ti pa govorim o pritisku, ki še zdaleč ni "samo" 7 barov!!!
comon rail (ima nižji pritisk) in kot je blo napisano ga ima 1650 BARov!!!
črpalka-šoba pa ima večji pritisk kot CR!!! če se ne motim tam nekje 2000BARov!!
glede te cifre nisem siguren (sem nekje zasledil) ampak pritisk je sigurno kar nekaj večji kot 1650 Barov!!! In ja to je ZELO VELIK pritisk, zato pa je napredek tako težak!!! (nej nekdo pove pravo cifro pritiska črpalka-šoba!!)
7 barov pa ni skor nič!!! saj že bencinska pumpa (bencinski motor)vstvari od 3 do 5 barov!!!, medtem ko avto potrebuje cca 1 bar za delovanje, ostalo je rezerva!!
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1945
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Sr feb 23, 2005 12:37 am

De_Tomaso je napisal/-a:Na kratko TDI imajo slabo lastnost, da se ne vrtijo tako radi kot JTDji. Sam vem, da gre JTD tudi preko 5500obratov, magari nad 4500 ni skoraj nič več od njega. TDI pa imajo slabše lastnosti že bistveno prej.
Vseeno pa so med njimi razlike majhne in enako dejstvo, da bo v končni evolucijski dirki zmagal CR. oziroma je že, ker ga tud že VAG začenja vgrajevati svoje avtomobile.

NOx pa nastajajo povsod ob velikih temperaturah, tvorijo oznon, fotokemični smog, ....

kakor vem, ne zato ker bi bil CR boljši, ampak ker je glede cena/performance boljši!!

CR je kar nekaj cenejši motor, medtem ko glede izkoristka, porabe, uglajenosti... je le malo razlike!
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Sr feb 23, 2005 1:32 am

Gricko je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:
Gricko je napisal/-a:kljukec !!Na šobi še zdaleč ni 7 barov!!!
Če si natančno bral, črpalka vstvari 1650 barov!!! (CR motor), medtem ko PD od wv vstvari še nekaj barov več (cca 2000 barov če se ne motim, nisem siguren), kar pa le ni tako mala razlika!!!
Zakaj je pritisk toliko večji, pa je bilo že rečeno!

evolucija": povečana prostornina na 2ooo ccm in glavna razlika: ima 16 venilov. Kar pomeni lažje oz. hitrejše zavrtenje motorja. Tud ta ma tlačilka-šoba sistem le da je seveda malo izpopolnjen. V tanku je ena pumpa, še ena je pri motorju, ta daje pritisk 7 barov.Vsaj tako je pri Audiju A3. Konec leta pride bolj navita različica z 170 KM, če se ne motm o tej številki. Pri A3 Sportback bo mel serijsko Quattro, če so informacije točne.
tole sm prebral
mogoče je že v osnovi narobe ne vem
al gre pa za drug pritisk
se mi zdi pa vseen ful velikl
sam razlika je kot ti pravš ni tako mala- se strinjam, in mislm če bi pritisk izenačl- kar bo s tehnologijo vrjetno mogoče, bo cr še močnejši

ti si narobe zastopu!!
To glede evolucije in 2000ccm je neki druzga kot pritisk!!!
Pač so motorju povečal prostornino in ima drugo glavo (16 ventilov)!
Jaz ti pa govorim o pritisku, ki še zdaleč ni "samo" 7 barov!!!
comon rail (ima nižji pritisk) in kot je blo napisano ga ima 1650 BARov!!!
črpalka-šoba pa ima večji pritisk kot CR!!! če se ne motim tam nekje 2000BARov!!
glede te cifre nisem siguren (sem nekje zasledil) ampak pritisk je sigurno kar nekaj večji kot 1650 Barov!!! In ja to je ZELO VELIK pritisk, zato pa je napredek tako težak!!! (nej nekdo pove pravo cifro pritiska črpalka-šoba!!)
7 barov pa ni skor nič!!! saj že bencinska pumpa (bencinski motor)vstvari od 3 do 5 barov!!!, medtem ko avto potrebuje cca 1 bar za delovanje, ostalo je rezerva!!

ej sej je moja napaka k sm avtomatično razumu 7000 barov, kar se mi je zdel too much
torej ma nekl tdi cca 2000+, se pravi, da ma cr recmo 20% fore pri materjalu
po moje je lažje povečat pritisk, kot temu prilagajat material
cr je po moje boljši predvsem zato, ker ima več fore pri napredku- je dejansko manj razvit, ampak ima vseeno iste sposobnosti kot nek tdi
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Sr feb 23, 2005 7:20 am

So kar taprave vrednosti pritiskov. Kakor imam jaz v spominu ima CR 1700 barov PD pa 2150 barov.

VW ne vgrajuje PD sistemov v vecje motorje zarad cene. Ena cpralka pr PD sistemu je precej draga in 4 so drazje od ene pri CR sistemu. Ce je to vecji motor, je razlika se vecja.

MIslim, da je bolj ekonomicen PD sistem: visji tlak vbirzga, bolj homogena mesanica, boljsi izkoristek in pa delovanje pri nizjih obratih, kjer je ze dovolj navora.

Kate ima pa vecje moznosti za razvoj, bomo pa videli. Zaenkrat so si glede na razmerje moc/prostornina priblizno skupaj - morda je PD korak dalj. Alfa ima 150KM 1.9jtd, VW prav tako 150KM 1.9tdi, kmalu pa bo zunaj se 2.0tdi s 170KM. Pocakimo se na CR :)
Slika
 
DJ Dry Visage
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: So dec 13, 2003 10:24 pm

Napisal/-a DJ Dry Visage Sr feb 23, 2005 7:57 am

sej v vem cliotu bo 1.5dci s 120 konji in 1.9dci s 150. Torej so vrjetno tud že vse to nardil le da še ni na trgu. pa je CR
 
Uporabniški avatar
le-gasi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Pe jan 07, 2005 9:20 am

Napisal/-a le-gasi Sr feb 23, 2005 8:03 am

moč in prožnost je zelo odvisna od velikosti turbine zato ima bmw-jev 2.litrski dizelski motor kar 163km, sam-pozno zadiha

po večini majo skor vsi sodobni turbo dizli variabilne turbine, bmw-jev
535d dizelski motor ima dve turbine in 3litre prostornine ter iztisne okol 270km, podoben motor pripravljajo tudi pri oplu
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Sr feb 23, 2005 4:07 pm

Ja priznam sem pozabu še različico z 110 Km in 115 KM.Ta 110 je bil tut pr bajti(Passat). S tlaki je tako: pri common-rail je tam nekje 1650 barov, pri TDI zadnje generacije je 2050 braov. To je na trgu. Najbrž da sprobavajo že več samo še ni zuni. Zmešnjava glede tiste pumpe in 7 barov... ....takole je: ena pumpa je v tanku za nafto. Ta daje okoli 1 bar. Druga je pri motorju, ki daje pritisk 7 barov, zato da "vleče" nafto iz tanka. Potem pa so še tlačilke ki jih poganja odmična gred. Te šele dajo 2050 barov. Ta ki pride jeseni, torej 170 KM TDI, bo mel nabrž višji tlak, ker se tpvarne skoraj nikoli ne spuščajo samo v predelavo elektronike, ampak naredijo kot se to za gre.
Slika
 
Mihc
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr sep 18, 2002 7:41 pm

Napisal/-a Mihc Pe feb 25, 2005 10:07 am

mislim da ni tok povdarka sedej na vecanju tlaka saj lahko z tem tlakom dosezejo vsak koncek izgorevalne komore sedej se grejo bolj oblikovanje samega injekotrja tako da bi mel bolj tocno razprsilnost skratka da posle diesel po celi komori ker trenutni jo ne poseben problem je v tem kako oblikujes glavo injektorja pri se visjih tlakih bi pa sami materjali bli problematicni ker pri takih tlakih kot so sedej je ze kr prava umetnost da injekotrju glavo preprosto ne prepreze ker take tlake uporabljajo stroji ki rezejo kovino z vodo
I am kept in place by G-forces, not seatbelts
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov