
Upam da se zajebavaš

monster_d je napisal/-a:Ne zamer, sam ti se sam neves kaj hoces..![]()
![]()
Premisli najprej, ce se bos res lahko locil od cliota, pol najprej poglej kolk so finance zmozne, pol pa idi iskat avto po dolocenih kriterijih.
Z a8 na 318
der_Alte je napisal/-a:@Darkdog: med Jerryjevo 730 in tole 318is sploh ni debate. Tale 3-jka je notri čista žalost. Pa če že primerjamo cene kakšne pločevine, ne pozabite, da je tole 3-jka coupe in so deli precej dražji (boki, havba je daljša,...)
Pa če se ne motim, ti Jerry da enoletno garancijo.
darkdog24 je napisal/-a:Yo fantje a tole bi se splačalo menjat za mojga Cliota?
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=235972
Na vzven zgleda lep,kolk prevoženih ma pa nevem.Čudno mi je tudi to, da nima airbaga.
A ve kdo kej več o teh BMW-jih?
hvala
Hja, ko bos imel za sabo 500-600 prodanih avtomobilov (in jih poleg tega sel pogledat se kaksnih 3-4000, bos razumel in bos iz besede "izkusenci" umaknil tiste narekovaje
Bi se mi dalo, samo zate
E36 325 je ze v osnovi "nepremicnina", ker ta avto vozi oz. kupuje mularija, ki pa NITI SLUCAJNO nima denarja za registracijo (tisti, ki ga imajo, se ne kvalificirajo za mularijo, da ne bo kaksnih ugovorov ). To je psiholoski profil povprecnega kupca E36 325, vse ostalo so izjeme in teh ni veliko Taksni avtomobili na koncu svoje zivljenjske dobe prehajajo iz rok v roke (tisti, ki jih spremljam, vcasih tudi po 4x na mesec zamenjajo lastnika ), servisira jih NIHCE, dokler kaj stran ne pade, vsi samo tiscijo, ce se pa ze najde kaksen, ki se vrze v stroske, potem avto dobi podaljsek spojlerja ali 16, olje v motorju, menjalniku, servo volanu, itd. pa ostane staro... Naslednja tipicna lastnost taksnih avtomobilov je, da so VSI ze preziveli kaksno totalko (ali njih 16) in ker jih NIHCE noce kupit, potem mularija zamenja po sistemu "jaz tebi Cliota (pustim 6x 1800W ozvocenje firme SuperDuperMegaTheBestUltraHardExtremeSuperbassSipevenmeceSound, skuter, mobitel in Ray Ban spegle, ti meni BMW Poleg omenjene opreme imajo ti avtomobili se: sportni filter in avspuh, crne sipe in zmigavce, plastikfantastik "styling", tapete ali dodatke v notranjosti "CiganStyleTM", sportni volan, rezane fedre (z nalepko Apex), cheap-tuning, racing blendo na pokrovu rezervarja, 45 col ALU, skratka so vsekakor ZELO ATRAKTIVNI No, ta oprema gre vcasih pri prodaji dol in ostane to, kar je na sliki v oglasu -kup pokitane plocevine, motor s 500-600.000 km, luknja namesto avtoradia, zimske gume na zeleznih feltnah (skrivljene od driftanja), zadaj luci z rumenimi zmigavci (bele je prodal, da je imel za bencin), se najraje pa bi prodal tudi odbijace, ampak nima kaj gor dat, ker je originalne ze zdavnaj razbil ali pa zapil Avto je seveda rumene barve, ceprav je bil v originalu crn ali kodrlajsast -ob 10. totalki je bil itak cel za prebarvat tako da je bilo vseeno, v kaksno barvo ga bodo prepenzlali Sem se kaj pozabil? Verjetno se marsikaj, ampak za prvi vtis bo dovolj...
Cena: taksen avto se seveda mulcku, ki je vceraj naredil izpit in se nikoli ni videl avta od blizu, lahko proda tudi za 1.700.000 (zato k je popedenan), ampak vreden je se vedno le toliko, kot so vredni deli (ce bi ga hotel normalno spravit cez tehnicnega, bi te vsa popravila stala cez 500.000, pa se potem bi vozil kanto), zivljenjska doba se je takim avtom ze itak iztekla ze zdavnaj No, vse to (vkljucno z vsakodnevnim tiscanjem mrzlega motorja) je prezivel samo zato, ker je kvaliteten avto (BMW, Honda, Toyota), cene bi bil ze zdavnaj pod zemljo Vreden je torej 300.000 SIT in NITI TOLARJA vec
Alternativa: Za 600-700.000 moras dobiti 325 od prvega (zelo tezko, ne pa nemogoce) ali drugega lastnika, ali pa vsaj od nekoga, ki je imel avto dalj casa, OBVEZNO z VSO servisno dokumentacijo, nekaraboliran ali zelo dobro popravljen (lastnik ti mora sam povedat, kje je bil poskodovan, ne pa da rece: pri meni ni bil, vrata pa strlijo za centimeter , v ORIGINALNEM stanju in s klimo, jasno Taksni avtomobili imajo na zacetku ceno cez 1.000.000, ce pa prides tja z gotovino, se da zmenit za popust. Ce ti zmanjka 50-100.000 mu pustis lite feltne in razliko odstejs od cene. Kako prepoznati oglas kulturnega cloveka? Za to obstaja 1001 indikacija, nastel bom nekaj najbolj pogostih: V oglasu je navedena cena, mobitel, ki se zacne z 041 ali eventuelno 031, v oglasu pise da je avto nekaramboliran, da ima servisno knjigo, ne pise neumnosti in neresnic, avto je na sliki opran in slikan v domacem okolju (pred garazo, hiso -oglejte si okolico), na avtu NI nobenih neoriginalnih dodatkov, ponavadi je registriran, ce se vidijo tablice, je najbolje da so LJ, KP, GO ali (pogojno) KR. Ostalo izjemoma, ce je avto res lep. Lahko je prodajalec tudi firma, ampak nikakor ne iz KK, NM, MB, MS, CE. Ko govoris s prodajalcem po telefonu, mora biti ta prijazen, nikakor ne zivcen ali celo aroganten. Zadaj se ne smejo slisati zvoki bifeja ali ropot kleparske delavnice , ko gres avto gledat, se zmeni na njegovem domu, da si ogledas, kje (in kako) zivi Seveda mora biti lastnik oz. mora imeti od notarja overjeno kupoprodajno pogodbo. Tudi dejstvo, kaksen avto je kupil zdaj (ali ga se bo) marsikaj pove. No, o tem bi se dalo se neskoncno ...
Nixxon je napisal/-a:Ah, Jerry včasih v poskusu da bi bil slikovit malo pretirava.Vsaj nekatere stvari. Ve pa veliko, to sigurno.
Fora pri stevilkah je v tem, da imajo resni (po moznosti starejsi oz. srednjih let) praviloma 041, drugi pa vse ostalo Ce nimas 041, si mobitel kupil zelo pozno (recimo mladina, ki takrat ko so se izdajale stevilke 041, se ni imela telefona), ali si ga vmes izgubil, ali pa si iz kakrsnegakoli razloga zamenjal stevilko (najslabsa sorta ljudi -saj veste, kaj mislim ). Svoja kategorija so recimo uporabniki 0609 (zdaj 050), ki pa so praviloma razni avtoprevozniki ipd. skratka taksni, ki so ze od samega zacetka rabili telefon za posel, zdaj pa imajo ponavadi po 2-3 telefone (profesionalni sverc-komerc ). 070 imas torej ce si telefon nabavil sele pred kratkim (ponavadi kaksni upokojenci ali pa mularija), ali pa ce si starega izgubil. Iz psiholoskega vidika torej nimas ravno dobrih predispozicij za resen posel, sorry... Resni ljudje imajo ISTO stevilko ze 10 let in vec
Mrcina je napisal/-a:Če pogledaš na link je kasneje obrazložil telefonske operaterje takole:Fora pri stevilkah je v tem, da imajo resni (po moznosti starejsi oz. srednjih let) praviloma 041, drugi pa vse ostalo Ce nimas 041, si mobitel kupil zelo pozno (recimo mladina, ki takrat ko so se izdajale stevilke 041, se ni imela telefona), ali si ga vmes izgubil, ali pa si iz kakrsnegakoli razloga zamenjal stevilko (najslabsa sorta ljudi -saj veste, kaj mislim ). Svoja kategorija so recimo uporabniki 0609 (zdaj 050), ki pa so praviloma razni avtoprevozniki ipd. skratka taksni, ki so ze od samega zacetka rabili telefon za posel, zdaj pa imajo ponavadi po 2-3 telefone (profesionalni sverc-komerc ). 070 imas torej ce si telefon nabavil sele pred kratkim (ponavadi kaksni upokojenci ali pa mularija), ali pa ce si starega izgubil. Iz psiholoskega vidika torej nimas ravno dobrih predispozicij za resen posel, sorry... Resni ljudje imajo ISTO stevilko ze 10 let in vec
Lp Mrcina
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov