Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
STENTOR
Uporabnik
 
Prispevkov: 853
Pridružen: Če sep 30, 2004 6:38 pm

Napisal/-a STENTOR Po jan 24, 2005 2:59 pm

nebivedu je napisal/-a:Evo še moje mnenje. Seveda da so renaulti varni, če ti pa kr naprej neki crkuje in so stalno na servisih - pol se pa zaletiš z nadomestnim avtom in to se šteje v varnost renaultu - zato k je cel ostal.

Mal šale mora bit, sam crkujejo pa 3X preveč.

maš 100% prav, ker res ni pomembno, če ima avto 5zvezdic na EuroNCAP, če z njim ne prideš do željenega cilja...
;)
Fahren bis der Arzt kommt!
 
Uporabniški avatar
M3
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1931
Pridružen: Pe sep 05, 2003 9:11 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a M3 Po jan 24, 2005 3:01 pm

moje mnenje: naj bojo kolkor hočjo francozi varni, pa japonci boljši u mašinah
samo zame še vedno ni ga čez nemca.
Slika
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Po jan 24, 2005 3:23 pm

tom2 je napisal/-a:Voith več kot očitno je , da te moti samo to, ker se pri varnosti avtomobilov več govori o stokrat popljuvanem Renaultu, kot pa o "sploh in oh" BMW-u... :con Kajne? In pač nekatera dejstva, ki grejo v prid Renaultu, je treba malo popljuvat...
LP


hehe sploh nism nek velik fanatik ne renaulta niti bmw-ja. definitivno bi se pa raj zaletu v slednjem. renaulti se mi zamerjo sam stem da so notr vec al mn vsi iz cenene plastike, zuni pa iz cist pretankega pleha in plastike. pol so pa se une fore ala tvingo k ma armaturo v slogu banan.

vse kar mi je pa pr bmwjih usec je pa zadnji pogon, pa recimo da so kul masine, kvalitetna notranjost sam ni mi pa usec da jih kraca un chris bangle k je naredu iz njih nek korejsko/budisticn design k mi gre na kozlanje.

sam sj crash test ni problem narest doma, brcn v vrata kergakol renaulta, al pa v vrata starga mercedeza 200D. ce ti rata pr mercedezu udrt vrata, ti dam 5.000sit zdele takoj. ce ti jih pa pr renaultu ne rata, pa sploh brcnu nisi.

renaulti so taki ko bi jih iz alu folije naredu, s kolenom se prslonis ob vrata pa je luknja. kako nej bo pol to varno?

trdnost avta zunaj je se kako vazna pri vecjih hitrostih. kot so povzel vsi ki se ukvarjajo s crashtesti, clovek lahko prezivi brez vecjih posledic naravnost neverjetne pojemke in udarce, dokler ga ne zmecka in polomi, kar v recimo meganu pri 70 te sigurno, pri kakem drugem avtu ki je malo trsi pa ni nujno. cloveska glava prenese tono in pol udarca drgac :shock: skratka rd bi vidu renaulte se na ameriskem iihs pri malo manj kot 70kmh.

renault se za moje pojme prevec propagira s temi crash testi. definitivno je SAAB moje vozilo izbire, kar se tice pasivne varnosti.

evo se neki zanimivih linkov o tem kaksni morbid loverji so teli crahtest inzinirji :twisted: :
http://news.bbc.co.uk/1/hi/special_repo ... /48062.stm
http://www.forbes.com/free_forbes/2003/0428/124.html
http://www.powells.com/cgi-bin/biblio?isbn=0393050939


nebivedu je napisal/-a:Voith - zakaj pa skor nobenih subarujev ni na crash testih - mal si poglejte ameriške teste terencev pa suvov - subaru forester je med najbolj varnimi, sam NCAP ga ne upajo prov dost testirat , ker bi potem s tem zasenčili evropske avte.


bojijo se da bi kdo spodrinu renault lobi, ker s cem bi se pol reklamiru reno? ;)
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Po jan 24, 2005 3:52 pm

jst ne vem če ti testi niso pomembni zakva jih sploh majo
sej se jih ni reno spomnu
pa zakaj je golf V dobil 4 zvezdice pa so nardil tako paniko pa naknadno ugrajeval lučko za varnostni pas
pa zakaj je bla taka panika pr bmw 5 ko so mogl airbage spreminjat da se je lohka dobr izkazu, če je pa bmw 5 oh in sploh kar se tiče varnosti
še neki je treba vedt pri 'normalnih' karambolih hitrost ni tako zelo visoka - s tem da ne sme biti alkohola al pa ful prehitre vožnje
enkrat probite iz nekih 150 bremzat pa boste vidl da hitros relativno hitro pada, tako da če se v primeru nesreče hitro odzoveš (oz pred nesrečo bremzaš) je hitrost le malokrat večja od 60
lp
 
Uporabniški avatar
rok46
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2861
Pridružen: Ne avg 01, 2004 6:32 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a rok46 Po jan 24, 2005 4:00 pm

hehe sploh nism nek velik fanatik ne renaulta niti bmw-ja. definitivno bi se pa raj zaletu v slednjem. renaulti se mi zamerjo sam stem da so notr vec al mn vsi iz cenene plastike, zuni pa iz cist pretankega pleha in plastike. pol so pa se une fore ala tvingo k ma armaturo v slogu banan.


cenena plastika ? ok,pa naj bo po tvoje,če že use veš,zgleda da se nis vozu u renojih odkar si se s svojo 18ko vozu ukul kot šmrkovc brez izpita...si se že pelu v novi laguni,pa novem meganu,pa novem sceniku pa z ostalimi malce novejšimi :?: če je to ceneno pol pa nawem kaj dajejo v bmw,je res tolk razlike v kvaliteti da bi lahko reku da ma reno ceneno notranjost,bmw pa ful bulšo :?: :roll: mislm da tole ne bo držal :? si se pol že kdaj pelou v kakšni kii al pa daewoo-ju ? kaj je pa potem pr njih,če ma že reno ceneno,bi se tistmu sploh lahko reklo armatura,oz ˝plastika˝ ? nawem no... :roll:

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
vepar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: So jun 05, 2004 6:32 pm
Kraj: nou mejst

Napisal/-a vepar Po jan 24, 2005 4:08 pm

pa od kdaj za vraga je važn kako močan je pleh pri karambolu???
clio pa megan pa še kir mogoče majo plastične blatnike, k sploh niso nč močni.

važne so ojačitve k so pod plehom ne pa pleh. pleh je sam šminka.

pleh se glih tko zvije na renoju kot na BMW-ju
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Po jan 24, 2005 4:35 pm

@kljukec:

take banalnosti kot so lucka za pas ne sluzijo varnosti, ampak samo vecji oceni na papirju. ta lucka lahko povzroci samo to da kdo z glavo razbije armaturo, brez da bi se sploh zaletu, sam zato ker mu tista luc blenda v glavo.

dejstvo je da je pri hujsih nesrecah pomembna predvsem trdnost karoserije, in varnostni pas, pasovi, potem airbag, od tle naprej se pa pocas neha. vse lucke in abs-i tle nimajo zveze. pri 50 ok, sam kaj je pa pri 70-80-90? recimo audi 80, si upam trdit da je bolj varen kot vsak renault, pa tega nihce ne obesa na veliki zvon. en kolega se je zabou z njim v kaldelabr, pri 90+kmh, pa ni nc bremzu ker je prehitu mene pa se enga ki sva bla na motorju pol pa direkt pocu celno v kandelabr, pa je zviu volan v 8ko in prsu vn pa prekleu mastno cesto. druzga audija 80 je zabou v eno ogromno smreko pelu se je 170, neki je zbremzu stevc se je ustavu na 120. prsu vn volan zvit v 8 kleu to je blo to. tretga audija 80 coupe je sesu v obcestno ograjo pr ene 70 spet prsu vn kleu. renaulti istega letnika bi se pr taki hitrosti dematerializiral.
ce najdem slike iz H1 ceste pred prblizn 5 leti, bom napopu da vidte kok je renault varen pa kok ni.

@rok64:

sm delu v avtopralnici, torej sm speljeval ze prakticno z vsemi avtomobili k se vozjo po slo, med njimi je biu tud RR silver spirit II. in po mojem okusu je v renojih cheap plastika. v dolocenih japoncih/korejcih tud, sam zagotovo pa ne v nemcih.

@vepar:

pleh je se kako pomembn, polek ojacitev. lahko verjames da ce dnar nebi biu omejitev, bi bli avtomobili do zdj ze malo mocnejsi, in iz dosti trsega pleha.

ne recm, renault se trudi, in mu tud uspeva, sam nikakor pa ni najbolj varen avto pa nej ncap se postav na glavo.
 
Uporabniški avatar
rok46
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2861
Pridružen: Ne avg 01, 2004 6:32 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a rok46 Po jan 24, 2005 4:42 pm

pa s tabo se ne da normalno govort,si kokr en navadn 6 letnik k mu ne morš neki zabit v glavo kar je res in kaj ne :evil: kaku me taki razjezijo k si ti,pou živc mi poč,da bi zdle mi zravn nekdo skus take tupiv v glavo pa govoru k ti, bi ga sm poču po kepi...mislm...jaooo kaku sm zdj jezn ratu...audi 80 je zdj varnejši od useh renoju,ja seveda...k bi te člouk kr useknu nekam...pa sm rok46 ne rok64 :evil: bedne izjave maš :!: djmo spremenit temo v AUDI 80 najvarnejši avto :evil: :evil: jaoooo

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
Turbobitch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Po okt 04, 2004 10:18 am
Kraj: Prvi levi sedež 5ke GTT

Napisal/-a Turbobitch Po jan 24, 2005 5:07 pm

Itak pa zdej vsi sam prbijajo kok ma nov golf velik točk na testu, pa kok je varen pa BLA BLA BLA. A to je pa zdej kul. Ljudje se ne odločajo po točkah na NCAP testu. Itak se pa gre sam na nevoščljivost, ker RENOJU USPEVA, VOLKSWAGEN u pa NE!
Temu se reče slovenska nevoščljivost.
Pa ka se pr 100 prpičita Golf pa moja petkica, verjem da nou noben preživi. Mogoče bom jst edin ka mam lepši avto. ;)
Slika
Ne mene krivit za Mobisux, če maš pa probleme pa sam prtiski prekliči.
 
Van
Novinec
 
Prispevkov: 222
Pridružen: Ne sep 05, 2004 2:42 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Van Po jan 24, 2005 5:30 pm

SAj ni treba nobene nevoščljivosti, samo testom ne vse verjet
pa ni važno za kateri tip avta gre.
Čisto enostavno, pa še kregat se ne bo treba.
Omejitve so stare kot človek.
 
Uporabniški avatar
pilgrim
Uporabnik
 
Prispevkov: 1017
Pridružen: Ne dec 05, 2004 6:57 pm

Napisal/-a pilgrim Po jan 24, 2005 5:44 pm

Voith je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Voith - zakaj pa skor nobenih subarujev ni na crash testih - mal si poglejte ameriške teste terencev pa suvov - subaru forester je med najbolj varnimi, sam NCAP ga ne upajo prov dost testirat , ker bi potem s tem zasenčili evropske avte.


bojijo se da bi kdo spodrinu renault lobi, ker s cem bi se pol reklamiru reno? ;)


premalo se jih proda - subarujev - v evropi, da bi se crash test finančno pokril,

drugače pa, dokaz kakšen tank je forester na: http://www.nhtsa.dot.gov/NCAP/Cars/2533.html

glede renaultov pa lahko objektivno kaj povem (vozil: katrca, clio1, clio2, twingo, scenic1), meni so bili vedno všeč, rad sem jih vozil, še vedno bi kakšnnega imel, kako varni so zunaj crash testov, hvalabogu ne vem,
Vsekakor crash testi so nekakšen pokazatelj varnosti in v tem renaultu klobuk dol!

res pa je, da so se - razen katrce!!! - precej kvarili (pa noben avto ni bil ne vem kako star največ 2-3 leta):
clio1 - nekaj časa delali samo trije bati :?:
clio2 - v garanciji: se ni ugašala luč v prtljažniku, spraznil aku, vlečna služba v novigrad (zaradi garancijskih pogojev) - p*zdarija velika
twingo: airbag luč gorela v tri dni, dnevne luči crknile, pomik voznikovega sedeža škripnu,
scenic1: v garanciji: eden nosilcev prtljažnih vrat crknu, pri nalaganju vrata držal z glavo...
lp pilgrim
 
Uporabniški avatar
tom2
Novinec
 
Prispevkov: 353
Pridružen: To nov 05, 2002 7:11 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a tom2 Po jan 24, 2005 5:46 pm

Audi 80? Čisto spodoben in dober avto, da ne bo pomote, seveda za svoj čas. Vendar kar se tiče varnosti, pa ne more noben reči da je neki biser. Tukaj prilagam en link nesreče, ki se je zgodila blizu mojega kraja:
http://www.rtvslo.si/modload.php?&c_mod ... c_id=28542
Tisti nerazpoznavni avto na drugi strani je Audi 80, ki ga je povsem zapigalo in prelomilo na pol, voznik v njem pa je na žalost izgubil življenje.
LP
tom2
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Po jan 24, 2005 7:36 pm

rok reku sm da enacga letnika moron en ce niti ne preberes stfu. nemors zdj primerjat novga avta pa audija80. pa se zdej nisi razlozu kje za boga ma tist bmw tistga pol metra havbe vec od megana.


evo pa da se spluvam zdej te renaulte da se bos saj meu za kej pizdit, tle navajam komentarje lastnikov lagun letnik 01-04 z naslova http://www.carsurvey.org/model_Renault_Laguna.html:

think the car looks really good and is comfy, but the five star ncap only works because the car is never off the workshop ramps long enough to crash.
-
Great car to drive and handles well, but very unreliable.
-
An absolute nightmare for reliability could never trust it to get me where I was going. On average it went into the garage once a month.
-
I have very little confidence with its reliability and even less with the dealer network. It appears that everything is a problem to them; they offer no explanation to failures and fail to recognise the inconvenience of not having a car.
-
After the experiences I've had with this car I don't want to drive another Renault again. I'm currently considering switching from a company car to a private one, just to get rid of it.
-
Update to a review I wrote a review on the 2001 car, which continues to be a complete nightmare electrically. Two weeks ago I had a problem with the car which resulted in the brakes going hard and not working. I had to use the handbrake and a curb to stop. Luckily I was not going very fast. The car has been waiting for a part for two weeks now (since 5th Dec 02). There is no expected delivery date. Sometime early next year!! To cap it all the dealer called me to let me know that they had identified the problem. I could collect the car anytime and rebook it in for repair when they got the part in!! Let me reiterate, the brakes stopped working when the fault occurs. I asked him if he would be happy to drive the car, he declined to answer. This just typifies the dealer, who does not have the technical capability to handle such a electrically complex and unreliable car.
-
n 30 years of driving this is by far the worst car I have ever had!!!
-
I took deliver of a brand new Renault Laguna dci on 01 March 2002. It broke down on 02 March 2002 - and continued to break down 17 times more before I stopped using it.
-
A good looking, head turning car.
A comfortable quiet ride, with plenty of room for the passengers.
A spectacular array of driver friendly accessories.
Unreliable to the point of being lethal.
-
Radio has not worked from new.
Started taking 3 or 4 button presses to start the engine.
Complete failure of car at only 452 miles.
A friend pointed out this website (carsurvey.org) and I could not believe my eyes when reading the reviews of the 2003 model Laguna. At the time of writing this review 8 out of 10 reviews were negative. If only I had found this site earlier I would have saved myself a fortune and a lot of hassle. 3 cheers for carsurvey, which I will be sure to use next time!
-
It's a real shame that the car isn't put together a bit better.
-
I would buy ANYTHING else other than this again.
Every plastic part in the car rattles when driving.
The build quality is very low.
-
Big, unreliable and pointless French spaceship
Nightmare car, I can only imagine these things when they get older.
On the plus side, car is very comfortable when it goes, has a good turn of speed for large car and lights up like the Enterprise at night.
-
An utterly bad car
Sun roof and windows jammed.
Gearbox failed.
Dashboard rattles.
Car vibrates.
Windscreen wipers faulty.
Poor starting.
Erratic steering.
From a technical perspective, it has already suffered a number of faults. The sunroof and windows failed to operate properly after two weeks.
The dashboard rattles (and visibly moves) when I pull away.
It was reluctant to start, and stalled readily (the latter corrected itself without the intervention of a dealer. I can now pull away on less than 2,000 rpm!).
The gearbox is currently undergoing a rebuild, as it jumps out of fourth, and often feels like it is full of gravel. This rebuild, by the way, is going to take two weeks.
There is a noticeable vibration at most speeds, though the dealers say there is nothing wrong.
Is there anything good about this car? Yes, the head restraints are a superb design. Of course, they are the same as the old Laguna…
-
The dashboard is very ascetic and the material of it is looking cheap for a car in this price range.

torej s cem nej se renault hvali v reklamah ce ne z varnostjo? se en kup tovarn je ki bi se lahko tok hvalile z varnostjo, pa se ne. enostavno zato ker dobra roba sama hvali, renaulti so pa zadnje cajte cist v podnu. katrca je se vseen najboljsa zadeva k jo je sproduciru renault v svoji zgodovini.

cak cez par mesecev bojo ugradil not se kksno blokado za gsm da nebos mogu telefonirat iz avta pa bojo dobil se eno zvezdico, pol jih bo ze 6.
 
Uporabniški avatar
Turbobitch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Po okt 04, 2004 10:18 am
Kraj: Prvi levi sedež 5ke GTT

Napisal/-a Turbobitch Po jan 24, 2005 7:45 pm

Dej mi prosim pol razlož zakaj moj fotr v 7 letih megana menov sam vodno pumpo pa zakaj moj sosed z cliota že 9 let ni imel na servisu (razen rednih pregledov), zakaj je moj kolega preživu un u hondi pa ne al pa recmo jst isto. Tok je folka ka voz renoja (sedem mestne številke) na tem svetu ti si pa najdu 10 folka ka majo probleme. VAUUUU!

Pa katrca sej je legenda sam so mnogi drugi modeli renoja uredu. Clio ni zabrezveze najbolj prodajani avto. Vprašte se zakaj.

Pa še en vic.

Zakaj se vozniki Fiatov pozdravljajo na cesti...

Ker se vsak dan vidjo na servisu... :D :D :D :D
Slika
Ne mene krivit za Mobisux, če maš pa probleme pa sam prtiski prekliči.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Po jan 24, 2005 7:51 pm

eni folki se rodijo pod srecno zvezdo ;)

js tud zdele sedim na usnjenem zicu iz renault 21 turbo, pa se se ni polomu, sam ma pa centi lufta pr vzglavniku. cheap ass product sam to.

uglavnem to duvanje z temi zvezdicami gre men na falus, vsak avto je v dolocenih pogojih smrtonosen in renault pa sploh, za moje pojme se najbol od vseh, ce racunamo vse modele od 85 leta do zdele. tud te njihovi paradni konji niso nc kej posebnega proti konkurenci, razn tega da mas not pc ki ti sugerira da se prvez pa da zacni bol pocas vozt pa to. to pa ni varnost ampak je samo tezenje.
 
Uporabniški avatar
tom2
Novinec
 
Prispevkov: 353
Pridružen: To nov 05, 2002 7:11 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a tom2 Po jan 24, 2005 8:14 pm

Kadar tema na katerem koli forumu nanese na varnost avtomobilov, seveda ne gre mimo Renault-a. Vedno se namreč najde nekdo, ki rad provocira do konca. In ko običajno zmanjka argumentov (proti) kar se tiče varnosti, je (kakopak) potrebno uporabiti drugo "orožje", t.j. večna tema: zanesljivost Renaultov. Seveda, cilj posvečuje sredstva... Karkoli, samo da se kritizira, pljuva ali kakorkoli očrni proizvajalca. Tipčna slovenska fovšarija.
A če bi pisalo SAAB, BMW ali VW dobil nagrado za "naj." varen avto leta, bi bilo pa dobro in po meri okusa? Nikjer ne piše da, omenjeni proizvajalci to niso, ampak sedaj je lovorika šla k vedno "popljuvanemu" Renaultu...Pa kaj potem!! Očitno veliko vlagajo v varnost in v tem ne vidim nič slabega. Drugič jo bo pač dobil drugi, če si jo bo zaslužil...Saj to je namen, reklamirati in poudarjati varnost povsod. In na koncu bomo, tudi na tak način zabeležili kakšno smrtno žrtev manj. Tudi na naših cestah!
LP
tom2
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Po jan 24, 2005 9:00 pm

valda ne smeš audi 80 primerjat z novimi avtomobili
sam ste vi začel
lahko pa povem sm mel tud audi 80 in ko se je golf 1 zaletu od uzadi je njemu skrivl odbijač audi je bil pa porinjen do kabine (ok skor)
ma res se nima smisla s 6 letnikom prepirat o čimer koli k vidi sam... za zjokat
zakaj je omejitev po mestu 50
zakaj se dela crash testi pri hitriostih kakršne pač so
VSE JE STATISTIKA
lp
 
speedfight
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 675
Pridružen: Po nov 08, 2004 8:02 am

Napisal/-a speedfight Po jan 24, 2005 9:09 pm

tom2 je napisal/-a:Kadar tema na katerem koli forumu nanese na varnost avtomobilov, seveda ne gre mimo Renault-a. Vedno se namreč najde nekdo, ki rad provocira do konca. In ko običajno zmanjka argumentov (proti) kar se tiče varnosti, je (kakopak) potrebno uporabiti drugo "orožje", t.j. večna tema: zanesljivost Renaultov. Seveda, cilj posvečuje sredstva... Karkoli, samo da se kritizira, pljuva ali kakorkoli očrni proizvajalca. Tipčna slovenska fovšarija.
A če bi pisalo SAAB, BMW ali VW dobil nagrado za "naj." varen avto leta, bi bilo pa dobro in po meri okusa? Nikjer ne piše da, omenjeni proizvajalci to niso, ampak sedaj je lovorika šla k vedno "popljuvanemu" Renaultu...Pa kaj potem!! Očitno veliko vlagajo v varnost in v tem ne vidim nič slabega. Drugič jo bo pač dobil drugi, če si jo bo zaslužil...Saj to je namen, reklamirati in poudarjati varnost povsod. In na koncu bomo, tudi na tak način zabeležili kakšno smrtno žrtev manj. Tudi na naših cestah!
LP



lej tom2 tku ti bom reku če renault nebi bil taku varn potem sploh nebi dobu te nagrade tak da se ne sekirej kua ti nek naprej mečejo!! Upam da nimaš težav s svojim Meganom!! nice look :D

LP miha
 
Uporabniški avatar
tom2
Novinec
 
Prispevkov: 353
Pridružen: To nov 05, 2002 7:11 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a tom2 Po jan 24, 2005 9:20 pm

speedfight je napisal/-a:Upam da nimaš težav s svojim Meganom!! nice look :D

Sicer malo iz konteksta, pa vseeno. Tale v mojem avatarju je samo za "vzorec"... Moj je drugačne barve in ga ne želim izpostavljati. Zaenkrat gre kot švicarska urca...
LP
tom2
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Po jan 24, 2005 10:32 pm

pozabil sem napisati še moje mnenje o opozorilniku za varnostni pas
po moje je to bolj pomembno od marsičesa, saj ti tudi po vaše oh in sploh bmw ne pomaga da se nepripet zaletiš v katrco
to je približno isto kot, če bi imel ferarija kateri ni nujno da bi imel kolesa
dovolj je če le enkrat nisi pripet in se prav takrat oz se kdo zaleti vate
nepripet pa je biti popolnoma nemogoče pri avtu kot je moj, saj ima tako nadležen opozorilnik da nadaljna vožnja ''skoraj'' ni mogoča
lp
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov