Debate, ki niso vezane na ostala področja...

Izberi aduta -seveda svojeg?!

Ford Escort Cosworth RS
73
36%
Lancia Delta HF Integrale 16v evolution
132
64%
 
Skupaj glasov : 205
 
Uporabniški avatar
blakozar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 41
Pridružen: Ne sep 21, 2003 7:01 pm

Napisal/-a blakozar Ne feb 20, 2005 1:41 pm

Mislim da sta oba več kot strupena.
Slika

Slika
 
nitro1
Uporabnik
 
Prispevkov: 875
Pridružen: To avg 10, 2004 5:00 pm

Napisal/-a nitro1 Ne feb 20, 2005 3:12 pm

Ja Nejko so imele po 600 Hp .
Ena taka je ta, ta rumena ..post nad mano ki ga je objavil Blakozar
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Ne feb 20, 2005 7:49 pm

So imele serijsko 600Ps, samo ne Delte, ampak Lancie ECV1 in ECV2.

http://www.carsfromitaly.com/lancia/ecv.html

Slika

Slika
Zadnjič spremenil De_Tomaso, dne Ne feb 20, 2005 8:19 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
Ikarus
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: Pe dec 24, 2004 7:55 am

Napisal/-a Ikarus Ne feb 20, 2005 8:17 pm

 
ginek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 33
Pridružen: Če avg 28, 2003 11:57 am

Napisal/-a ginek Ne feb 20, 2005 9:01 pm

Moj glas za Lancio Delto. :-) Ker to te pa čisto zasvoji, ampak res.

( Cossie pa je j**c, bi rajš kaj drugega potem imel če ne bi bilo Lancie)
 
Uporabniški avatar
skyliner
Novinec
 
Prispevkov: 350
Pridružen: Če jan 06, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a skyliner Ne feb 20, 2005 9:15 pm

Samo medklic: dejte se vzdržat komentarjev: "ta je krš un pa ni" ker vsi k tle komentiramo ta dva avta v njih še sedelo ni kaj šele vozilo (z mano vred) tko da prosim...

Jst osebno prisegam na Integralko - ker sem spremljal rejlije in sm vedno vidu SAMO ta avto. Poznam pa enga ki je to vse sprobal in prisegal na sierro cosworth. In to sta avta ki se lahko primerjata (po letih izdelave).

Lepo popajte slikce gor (une rentegnske so ful hude) pa kej pokomentirajte zraven ter glasujte - in to je to.
Lep pozdrav!
 
Uporabniški avatar
Alfa-boxer
Novinec
 
Prispevkov: 174
Pridružen: Ne nov 07, 2004 12:02 pm
Kraj: Ljubljana-Vič

Napisal/-a Alfa-boxer Ne feb 20, 2005 9:16 pm

skyliner je napisal/-a:Samo medklic: dejte se vzdržat komentarjev: "ta je krš un pa ni" ker vsi k tle komentiramo ta dva avta v njih še sedelo ni kaj šele vozilo (z mano vred) tko da prosim...

Jst osebno prisegam na Integralko - ker sem spremljal rejlije in sm vedno vidu SAMO ta avto. Poznam pa enga ki je to vse sprobal in prisegal na sierro cosworth. In to sta avta ki se lahko primerjata (po letih izdelave).

Lepo popajte slikce gor (une rentegnske so ful hude) pa kej pokomentirajte zraven ter glasujte - in to je to.


Ginek ma integralko :) ;)
Prej znan kot Alfa
Slika Slika Slika
 
Uporabniški avatar
skyliner
Novinec
 
Prispevkov: 350
Pridružen: Če jan 06, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a skyliner Ne feb 20, 2005 9:18 pm

potem pa samo zaprem usta in :shock:

Ginek -> respect!!!

(če smem uprašat: kater model, letnik?)
Lep pozdrav!
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Po feb 21, 2005 11:31 pm

Če jaz prav mislim, potem sva se midva z Alfa boxerjem celo vozila z Ginekovo Lancio. in to potem, ko je bila čipana :twisted: :twisted: .

In res ta avto zasvoji, ker zaradi Ginekove Integralke bom to legendo tudi jaz nekoč imel. Zagotovo. 8)

Kaj več ti bo Ginek o svoji Lancii sam napisal jaz pa bom objavil eno slikico njegove Integralke. Na sliki sta dve zveri, obe čez 300Ps. :lol: :lol:

Slika
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
Alfa-boxer
Novinec
 
Prispevkov: 174
Pridružen: Ne nov 07, 2004 12:02 pm
Kraj: Ljubljana-Vič

Napisal/-a Alfa-boxer Po feb 21, 2005 11:47 pm

De_Tomaso je napisal/-a:Če jaz prav mislim, potem sva se midva z Alfa boxerjem celo vozila z Ginekovo Lancio. in to potem, ko je bila čipana :twisted: :twisted: .

In res ta avto zasvoji, ker zaradi Ginekove Integralke bom to legendo tudi jaz nekoč imel. Zagotovo. 8)

Kaj več ti bo Ginek o svoji Lancii sam napisal jaz pa bom objavil eno slikico njegove Integralke. Na sliki sta dve zveri, obe čez 300Ps. :lol: :lol:

Slika


Nope, sleby in ShadowX sta bla ;)
Prej znan kot Alfa
Slika Slika Slika
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso To feb 22, 2005 12:07 am

Aha, potem pa ti nisi sleby, ampak J... :D :D
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
ginek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 33
Pridružen: Če avg 28, 2003 11:57 am

Napisal/-a ginek To feb 22, 2005 12:29 am

skyliner je napisal/-a: (če smem uprašat: kater model, letnik?)


Je 16V model ena izmed prvih (89 letnik). Torej ni EVO, ja pa seveda vsaj mašina enaka kot pri EVO1 (če odmisliš en čip). Lepota je drugačna kot pri EVO, pač malo drugačne linije, prednost pred EVO je sigurno kar nekaj manjša teža, slabost pa ožji kolotek in šibkejše zavore in še kaj bi se našlo. Ampak, itak moraš imet velika j***a da jo pelješ na meji, že 8v mora bit dosti.

De_Tomaso je napisal/-a: Na sliki sta dve zveri, obe čez 300Ps


Bi rekel da ima moja par 10 manj. Meni se ni zdelo dosti hitro ko smo 4 notri sedeli, ampak ko sem sam je pa kar v redu. Zaenkrat je še dovolj hitro da nimam cajta po števcih gledat, če se resno peljem. Turbo je zakon.

Glede zasvojitve; povsem razumem človeka ki si jih je navlekel nekih 10-11 primerkov domov. Če imaš samo eno zna bit problem :) Idealno bi bilo vsaj po dva primerka vsake serije (4WD, 8V, 16V, EVO1 in EVO2)...
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith To feb 22, 2005 4:15 am

Slika

:bow :bow :bow
tale avto je pa najbol ultimativna masina kar jih je blo kdaj skonstruiranih na tem planetu.
tle sam kapo dol. ta avto je 100% od feltn, polosovin do armature vs iz kompozitnih materialov, kot je kevlar in karbonska vlakna, tko da so mu tezo tok zmanjsal, da so mogl zato da je avto ustrezal pravilom grupe S not dt utezi.

avto ma tud tok sofisticiran sistem dveh turbin, ene mejhne za turboluknjo zamasit, in ene velike za POWAH, da mu tako krivulja navora kot moci rasteta povsem enakomerno, kar ni uspelo do danes pri turbo motorju narest se nobeni tovarni avtomobilov razen lancii. masina tega avta ma tud popolnoma unikatno glavo ki slisi na ime triflux, in je revolucionarna ideja, ki pa je danes nazalost ne ugledamo ker avtomobilska industrija dela skos ene te iste stroje gor pa sam montira ene elektronske gadgete ki nimajo smisla. pionirjev ki naredijo tako masinerijo ni vec, zdj se posvecajo samo se umetnosti programirane pokvarljivosti. or so it seems.


ta avto je res neverjeten tehnicni dosezek, ki se verjetno nikoli vec ne bo ponovil.

lancia ECV je neprecenljiva poezija na stirih kolesih :bow

http://freespace.virgin.net/shalco.com/lancia_gp_s.htm
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso To feb 22, 2005 12:28 pm

Lancia je itak iz 1.8 motorja v S4 in ECVjih naredila vesoljske ladje. 600ps :twisted: :twisted:


@Ginek, tudi dodatni teži kakih 200Kg navkljub, je tvoj avto svinjsko hiter. Pa tudi kot sovoznik je zelo težko slediti števcem, saj če nimaš glave lepo naslonjene na naslonjalo sedeža se začne v glavi vrteti. 8)
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
jakaracman
Uporabnik
 
Prispevkov: 829
Pridružen: To sep 03, 2002 1:59 pm

Napisal/-a jakaracman To feb 22, 2005 4:26 pm

Glasoval za Integralko. Mel bi pa Forda - sam ne Escorta, ampak Sierro Cosworth (2WD, po moznosti RS500) ... A real man's car :twisted:
Slika
 
Uporabniški avatar
swifthead
Novinec
 
Prispevkov: 335
Pridružen: Po sep 20, 2004 4:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a swifthead Sr feb 23, 2005 2:04 pm

S4 je bla zakon k je mela 1.8 motor ampak turbokompresor!torej je turbina poganjala kompresor in ne le ena turbina ampak dve!to je blo dost za 700hp rejli verzije!!!
Slika
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8424
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron So nov 18, 2006 12:14 pm

robi boncl je napisal/-a:definitivno lancia


glasoval si za Lancia Delta HF Integrale torej ta ki je stala... desno
na videu pa zmaga Lancia Delta S4
in pa se odpru si precej staro debato... thja
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Maxx
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 597
Pridružen: Po jan 10, 2005 9:04 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Maxx So nov 18, 2006 12:24 pm

da mu tako krivulja navora kot moci rasteta povsem enakomerno, kar ni uspelo do danes pri turbo motorju narest se nobeni tovarni avtomobilov razen lancii. Drugače so pa že razvili motor pri VW in to je TSI res da je trenutno 1.4 z 170km vendar avto vleče zelo lepo in enakomerno in ima največji navor pri 1250 obratih. ;)
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d So nov 18, 2006 1:14 pm

Maxx je napisal/-a:da mu tako krivulja navora kot moci rasteta povsem enakomerno, kar ni uspelo do danes pri turbo motorju narest se nobeni tovarni avtomobilov razen lancii. Drugače so pa že razvili motor pri VW in to je TSI res da je trenutno 1.4 z 170km vendar avto vleče zelo lepo in enakomerno in ima največji navor pri 1250 obratih. ;)


kombinacija turbine in kompresorja ja.
Me zanima kolko ma tole v praksi porabo :?:
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov