Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT So mar 26, 2005 1:28 am

kljukec je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:
Goggy je napisal/-a:Hehe fantje, priznam, da sm drgač bl mal spremlu avtomobilizem, sam to temo sm pa mogu prebrat. In ugotovu sm sledeče: Na začetku teme ste se kregal čemu tok konjev in da jih nikjer ne moreš izkoristet, res je, vseh res ne moreš nikol izkoristet, sam jih pa velika večina včasih prav pride. Pol ste se pa začel kregat o superšportnikih, ki niso spet čist nič druzga kot le pretirana konjenica z obilo neudobja. Tko da se dejte sedaj še mal uprašat čemu pa Ferrariju tolk konjev, al pa kaj boš z terencem, ki ima blokado na 250km/h.
No, tuki se pa noben ne upraša zakaj jim tolk konjev, ker so pač športni avti že ko sam ime slišiš, ko pa Mercedes nardi zverino, kateremu pristaja oznaka udobja in prestiža, se pa vsi sprašujete zakaj.

Včasih mi pa delujete kot v vrtcu, k hočte met vsi prav :D


Besede športni avtomobil in Mercedes ne gredo skupaj. Mercedes izdeluje dvotonske limuzine, ki so namenjene hitri vožnji po ravnih cestah, medtem ko so športni avtomobili namenjeni hitri vožnji skozi ovinke. Zakaj toliko konj? Če tega avta ne kupuješ se tega pomojem ni smiselno spraševat. Primerjava SUV s športnimi vozili se mi zdi popolnoma neumestna, za povrh pa naj ti še dodam, da Porschejevi SUV nimajo elektronske omejitve končne hitrosti (SUV, ne terenec, obstaja razlika).

tud merc dela super športnike
mislim pa da porsche nikdar in nikoli ne bo ferari
men osebno med obično 911ko in ostalimi bolj strupenimi modli ni vizualne razlike (spojlerji pa to), sam 911 je v osnovi ista
preformanci so za povprečnega človeka isti k..., pr obe dveh firmah je preveč, sam ko se peleš v ferariju te vsak pogleda v porsheju pa ne in to je pomembno pr avtu za XXX mio
lp
aja mel bi pa oba tri :lol:


Vidiš, tukaj se razlikujeva. Ti bi tak avto kupil zaradi pritegovanja pozornosti, jaz ga kupim zaradi zmogljivosti. Kar se mene tiče mi je veliko bolj všeč, da se noben pretirano ne zanima za 911, ker imam precej raje understated vozilo, kot kričečega Italijana. 911 je model z dolgo zgodovino in mi ustreza, da je vsaka 911, ne glede na različico še vedno prepoznavna kot 911. Je pa tako, da so razlike med različnimi modeli 911 zelo dobro opazne, vendar večina ljudi ni zanesenjakov in jih bolj zanima ekskluzivnost kot karkoli drugega. Kot sem že rekel Voithu: Porsche nikoli ne bo Ferrari in Ferrari nikoli ne bo Porsche. Porsche predstavlja vrhunec zmogljivosti v vsakem segmentu v katerem nastopa, medtem ko je Ferrari umetniško delo na štirih kolesih. Sicer izjemno hitra in okretna umetnina, vendar je večini kot si že sam omenil vseeno.
preformanci so za povprečnega človeka isti k..., pr obe dveh firmah je preveč, sam ko se peleš v ferariju te vsak pogleda v porsheju pa ne in to je pomembno pr avtu za XXX mio

Povprečen človek tudi celo življenje dela za tekočim trakom ali v tesni pisarni in varčuje za pokoj, se boji vsakršnega tveganja in ga sploh preveč skrbi kaj si drugi mislijo o njem. Dvomim, da se prištevaš mednje. Je pa tako, da kdor kupi avtomobil zato, da z njim priteguje pozornost, potrebuje psihologa. Če bom kupil Ferrarija, bo to samo za vikend vožnje po samotnih cestah, kjer bom užival v avtomobilu samemu in ne za užitek (in precejšnjo zavist) drugih skozi središče mesta.

Lp
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso So mar 26, 2005 12:17 pm

GT2 stane 50mio Sit, in v Sloveniji ga je kolikor jaz vem imel samo Vuk in nihče drug.

Koliko ljudi pa ima F360? ;)


Po zmogljivostih pa so Porscheji boljši od Ferrarijev samo na nemških testih in skoraj nikjer drugje.

Ko smo ravno pri primerjavah: 911 GT3RS se lahko primerja s F360CS in kdo je tukaj zmagovalec je jasno, ne! V razredu V12 pa itak Porsche ne dela avtomobilov, ker bi bili predragi za morebitne kupce. Ferrariji V12 jim niso preddragi to tudi veliko pove.


Da pa Mercedes ne dela športnih avtomobilov pa smo itak ugotovili že na začetku.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS So mar 26, 2005 1:40 pm

Swifthead... Veseli me da kot MB fan dokazujes moje teorije o njih....

Glede diesla par sokantnih podatkov:

-Diesel motorji so tezji
-isto zmogljivi so samo ob dodatku turbin in drugih pomagal da razvijejo enako moc kot bencinski brez tega
-ta pomagala in sistemi pokvarijo idealno sliko nepokvarljivega diesel motorja kot ga ti poznas
-servisi so drazji
-avti so drazji ze v osnovi
-Par stvari ki so v zadnjem casu izboljsane a vseeno slabse od ben.: hrup, smrad, vibracije...

Drazji avto, drazji servis... hvalabogu da manj pokuri pa da je diesel cene... Aja, sej ni vec in tut mislm da ne bo... Sicer je postopek za pridelavo nafte malce cenejsi v osnovi; se cena nekje izenaci ker mora bit zelo dobro preciscen (se mi zdi da zvepla) in pride nekje na ceno bencina.. Problem je, ker se ga neprimerno manj rafinira kot bencina in ob porastu dieselskih avtov se bo cena diesla samo se povecevala....

Tko da se ne bojim te revolucije dieslov o kateri ti sanjas
Zadnjič spremenil HajdukS, dne So mar 26, 2005 6:31 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec So mar 26, 2005 2:04 pm

PureTNT je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:
Goggy je napisal/-a:Hehe fantje, priznam, da sm drgač bl mal spremlu avtomobilizem, sam to temo sm pa mogu prebrat. In ugotovu sm sledeče: Na začetku teme ste se kregal čemu tok konjev in da jih nikjer ne moreš izkoristet, res je, vseh res ne moreš nikol izkoristet, sam jih pa velika večina včasih prav pride. Pol ste se pa začel kregat o superšportnikih, ki niso spet čist nič druzga kot le pretirana konjenica z obilo neudobja. Tko da se dejte sedaj še mal uprašat čemu pa Ferrariju tolk konjev, al pa kaj boš z terencem, ki ima blokado na 250km/h.
No, tuki se pa noben ne upraša zakaj jim tolk konjev, ker so pač športni avti že ko sam ime slišiš, ko pa Mercedes nardi zverino, kateremu pristaja oznaka udobja in prestiža, se pa vsi sprašujete zakaj.

Včasih mi pa delujete kot v vrtcu, k hočte met vsi prav :D


Besede športni avtomobil in Mercedes ne gredo skupaj. Mercedes izdeluje dvotonske limuzine, ki so namenjene hitri vožnji po ravnih cestah, medtem ko so športni avtomobili namenjeni hitri vožnji skozi ovinke. Zakaj toliko konj? Če tega avta ne kupuješ se tega pomojem ni smiselno spraševat. Primerjava SUV s športnimi vozili se mi zdi popolnoma neumestna, za povrh pa naj ti še dodam, da Porschejevi SUV nimajo elektronske omejitve končne hitrosti (SUV, ne terenec, obstaja razlika).

tud merc dela super športnike
mislim pa da porsche nikdar in nikoli ne bo ferari
men osebno med obično 911ko in ostalimi bolj strupenimi modli ni vizualne razlike (spojlerji pa to), sam 911 je v osnovi ista
preformanci so za povprečnega človeka isti k..., pr obe dveh firmah je preveč, sam ko se peleš v ferariju te vsak pogleda v porsheju pa ne in to je pomembno pr avtu za XXX mio
lp
aja mel bi pa oba tri :lol:


Vidiš, tukaj se razlikujeva. Ti bi tak avto kupil zaradi pritegovanja pozornosti, jaz ga kupim zaradi zmogljivosti. Kar se mene tiče mi je veliko bolj všeč, da se noben pretirano ne zanima za 911, ker imam precej raje understated vozilo, kot kričečega Italijana. 911 je model z dolgo zgodovino in mi ustreza, da je vsaka 911, ne glede na različico še vedno prepoznavna kot 911. Je pa tako, da so razlike med različnimi modeli 911 zelo dobro opazne, vendar večina ljudi ni zanesenjakov in jih bolj zanima ekskluzivnost kot karkoli drugega. Kot sem že rekel Voithu: Porsche nikoli ne bo Ferrari in Ferrari nikoli ne bo Porsche. Porsche predstavlja vrhunec zmogljivosti v vsakem segmentu v katerem nastopa, medtem ko je Ferrari umetniško delo na štirih kolesih. Sicer izjemno hitra in okretna umetnina, vendar je večini kot si že sam omenil vseeno.
preformanci so za povprečnega človeka isti k..., pr obe dveh firmah je preveč, sam ko se peleš v ferariju te vsak pogleda v porsheju pa ne in to je pomembno pr avtu za XXX mio

Povprečen človek tudi celo življenje dela za tekočim trakom ali v tesni pisarni in varčuje za pokoj, se boji vsakršnega tveganja in ga sploh preveč skrbi kaj si drugi mislijo o njem. Dvomim, da se prištevaš mednje. Je pa tako, da kdor kupi avtomobil zato, da z njim priteguje pozornost, potrebuje psihologa. Če bom kupil Ferrarija, bo to samo za vikend vožnje po samotnih cestah, kjer bom užival v avtomobilu samemu in ne za užitek (in precejšnjo zavist) drugih skozi središče mesta.

Lp

sej maš po eni strani prov
sam tist povprečni človek bi blo bolš da bi reku povprečni voznik, če me razumeš
če maš velik dnarja še ni nujno da si sposoben krotit tazga športnika
če se nebi šlo za ugled šoferja, bi lahko korejci delal ''porscheje''- in kako bi se temu rekl- športnik za revežetko je, če maš kej pokazat pol (se mi zdi da je to v slovenski krvi :oops: ) to tako pokažeš
pri takih cenah avtomobilov se gre za ekskluzivnost
jst (če bi mel tolk dnarja) bi za isto ceno vzel avto katerih je mn na cesti- zakaj bi imel avto za 30 mio+ in bi pršu pred lokal in bi bli tm še trije isti (hipotetično seveda)
v gone in 60 sec, lepo pokaže, k pride mudel v ferarijev salon kako je to
men bi blo čist vseen a gre avto 299 al pa 306 km/h
al pospeši v 3.9 al pa 4.1 sec, al se da rondo spelat 95 al pa 98 km/h
tak avto ni za dirkat- ga je ''vsakmu'' vozniku - tud tistmu k si ga je z lahkoto kupu škoda
ampak jst sm le povprečen voznik, za razliko od nekaterih
lp
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith So mar 26, 2005 2:15 pm

Ferrari owners know they have special cars – the best, the most charismatic in the world. Porsche owners think their cars can be as good as Ferraris, but ‘the world’ doesn’t think so.

mislm da je ta tip tole kr zadeu v piko. sicer kot sm ze reku, so men porscheji zlo pri srcu, sploh starejsi modeli 911, 944 ,928. ko bo prisel pravi cas si bom tud omislu enga 944t (hocem transaxle :D) in ga zategnu v piko, sam to k bom tok pr kesu, da se bom lahk preseravu in meu en avto za na cesto, tega pa za v garazo.


drgac pa lep primerjaln page je tole:
http://www.pistonheads.com/gassing/topi ... 3&t=153871
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon So mar 26, 2005 9:31 pm

BMW Motorsport je napisal/-a:Nixxon mislm da mal narobe zastopš te dizle..
Glej kaj se ti zdi narobe če ma avto 5,3 do 100, do 250 pa pride skor tok hitr k 55 AMG model?? Poleg tega si že slišu zvok od 535d? Ne? Ko boš slišu se mi oglas kr je zvok presenetljivo podoben bencinarjem..


535d še ne, sem pa slišal že 15 let star 6valjni dizel in že tisti me je s svojimi 105KM navdušil.

Pa to glede saj je čist neprimern... Že dooooolgo obstaja namreč Filter trdih delcev, zarad katerga je ta problem odpravlen!! 8)[/quote]

Odpravljen ne, močno zmanjšan pa.

Na splošno pa: dizel+cabrio=ne hvala, zame. Me pač ne potegne, pa lahko rečete karkoli. Dizli so zelo napredovali, motorji dajejo zelo zmogljive rezultate (čeprav je v dizel gorivu veliko več energijskega potenciala kot ga sedaj izoristijo, fizikalno) in vse, samo mi pač ni.

Saj veš, tko kot npr. mi je Grace Kelly ful lepa ženska, ampak v kkšni kurbirski obleki je pa nikol nočem videt, čeprav bi bil efekt kar konkreten. Štekst du mich?
Slika
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso So mar 26, 2005 10:24 pm

Dizli so neokološki in noben filter saj tega ne more spremeniti. Vsaj zaenkrat ne.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT So mar 26, 2005 10:36 pm

Voith je napisal/-a:Ferrari owners know they have special cars – the best, the most charismatic in the world. Porsche owners think their cars can be as good as Ferraris, but ‘the world’ doesn’t think so.

mislm da je ta tip tole kr zadeu v piko. sicer kot sm ze reku, so men porscheji zlo pri srcu, sploh starejsi modeli 911, 944 ,928. ko bo prisel pravi cas si bom tud omislu enga 944t (hocem transaxle :D) in ga zategnu v piko, sam to k bom tok pr kesu, da se bom lahk preseravu in meu en avto za na cesto, tega pa za v garazo.


drgac pa lep primerjaln page je tole:
http://www.pistonheads.com/gassing/topi ... 3&t=153871


Voith, sem preveril tole stran, pa ti takoj povem, da tip na splošno nima pojma o čem govori. Naj dodam še to, da Porscheji vedno dosegajo boljše vrednosti kot tovarniške. Je pa bilo zanimivo branje, ni kaj. Predvsem ti pri takšnih avtomobilih svetujem objektivnost in manj sledenja vsem ostalim. Tale članek je dober primer dezinformiranja.

De Tomaso: Porscheji boljši le v nemških testih? Pokaži mi kak primer nenemške revije, ki dokazuje nasprotno. Kar se tiče primerjave GT3RS in 360CS se s 360CS lahko primerja že navaden GT3. Ne verjameš? Bom izbrskal video, ki sta ga posnela dva znanca s 360CS in z GT3 na Autobahnu. Da razlike v ceni ne omenjam. Nasvet: ne verjemi vsemu, kar napišejo revije s fanboy odnosom. Da, to vključuje tudi Top Gear in Clarksona (tip ima ego velikosti Nove Zelandije). Kar se tiče števila F360 Moden pri nas ti lahko povem za eno, ki jo ima žena določenega podjetnika, sem pa naletel še na dve drugi, katerih lastnikov pa ne poznam.
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Ne mar 27, 2005 7:15 pm

Če bi kupoval tak avto mi ne bi blo vseeno kolk gre okol rondoja, ampak bi se konkretno poglobu. Moje večne sanje so eden od malih Ferrarijev V8 al 360 al pa 430.
Nekateri pa so si v glavo vbili Porscheja(moj fotr) in tko pač je.

Jeremy Clarkson se pa itak ne bo nikol sprijaznu s tem da obstajajo avti, ki so boljši od angleških. Na testu med RS6, M5 in S-type R je pač našel neki malga da je bil JAg bolši. Pa tut na lestvici 100 najbolših je bil JAg seveda prvi. Ampak govori pa hudo.
Slika
 
Uporabniški avatar
Biskvitek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 582
Pridružen: Ne apr 25, 2004 9:05 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Biskvitek Ne mar 27, 2005 8:48 pm

A ni bil na testu med M5, RS6 pa Jaguarjem S type R še E55AMG, pa se mi zdi je zmagal Audi....
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Ne mar 27, 2005 8:58 pm

Upsssss. Se posipam s pepelom. :oops: :oops: Gledal sm sam do tam kjer je začel neki hvalt jaguarja, pol pa ne. Sm pogledu zdele še enkrat vse in je res zmagu Audi. Tip ma okus... hehe.
Slika
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Po mar 28, 2005 5:03 pm

PureTNT je napisal/-a:
Voith je napisal/-a:Ferrari owners know they have special cars – the best, the most charismatic in the world. Porsche owners think their cars can be as good as Ferraris, but ‘the world’ doesn’t think so.

mislm da je ta tip tole kr zadeu v piko. sicer kot sm ze reku, so men porscheji zlo pri srcu, sploh starejsi modeli 911, 944 ,928. ko bo prisel pravi cas si bom tud omislu enga 944t (hocem transaxle :D) in ga zategnu v piko, sam to k bom tok pr kesu, da se bom lahk preseravu in meu en avto za na cesto, tega pa za v garazo.


drgac pa lep primerjaln page je tole:
http://www.pistonheads.com/gassing/topi ... 3&t=153871


Voith, sem preveril tole stran, pa ti takoj povem, da tip na splošno nima pojma o čem govori. Naj dodam še to, da Porscheji vedno dosegajo boljše vrednosti kot tovarniške. Je pa bilo zanimivo branje, ni kaj. Predvsem ti pri takšnih avtomobilih svetujem objektivnost in manj sledenja vsem ostalim. Tale članek je dober primer dezinformiranja.

De Tomaso: Porscheji boljši le v nemških testih? Pokaži mi kak primer nenemške revije, ki dokazuje nasprotno. Kar se tiče primerjave GT3RS in 360CS se s 360CS lahko primerja že navaden GT3. Ne verjameš? Bom izbrskal video, ki sta ga posnela dva znanca s 360CS in z GT3 na Autobahnu. Da razlike v ceni ne omenjam. Nasvet: ne verjemi vsemu, kar napišejo revije s fanboy odnosom. Da, to vključuje tudi Top Gear in Clarksona (tip ima ego velikosti Nove Zelandije). Kar se tiče števila F360 Moden pri nas ti lahko povem za eno, ki jo ima žena določenega podjetnika, sem pa naletel še na dve drugi, katerih lastnikov pa ne poznam.


V Celju so trije 360, v Mariboru en 360 in en 430, v Slov. Bistrici en 550, v Ljubljani jih je kar nekaj in v Kopru in okolici štirje.

GT2 pa je bil le na Ptuju pa še tam dokaj kratek čas.

Glede objektivnosti pa daleč najbolj šepa DSF.

Če pa bi bili Porši res tako dobri kot Ferrariji potem bi delali tudi V12 avtomobile s cenami nad 200000€. Pa še kakšen Boxster bi potem izpadel iz proizvodnje, saj si ne bi mazali rok z avtomobilom pod 100000€.
Porš je pač dosegljivi in uporaben športnik, daleč stran od Ferrarijev in Lamborghinijev. In tudi prav je tako.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Po mar 28, 2005 5:56 pm

De_Tomaso je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:
Voith je napisal/-a:Ferrari owners know they have special cars – the best, the most charismatic in the world. Porsche owners think their cars can be as good as Ferraris, but ‘the world’ doesn’t think so.

mislm da je ta tip tole kr zadeu v piko. sicer kot sm ze reku, so men porscheji zlo pri srcu, sploh starejsi modeli 911, 944 ,928. ko bo prisel pravi cas si bom tud omislu enga 944t (hocem transaxle :D) in ga zategnu v piko, sam to k bom tok pr kesu, da se bom lahk preseravu in meu en avto za na cesto, tega pa za v garazo.


drgac pa lep primerjaln page je tole:
http://www.pistonheads.com/gassing/topi ... 3&t=153871


Voith, sem preveril tole stran, pa ti takoj povem, da tip na splošno nima pojma o čem govori. Naj dodam še to, da Porscheji vedno dosegajo boljše vrednosti kot tovarniške. Je pa bilo zanimivo branje, ni kaj. Predvsem ti pri takšnih avtomobilih svetujem objektivnost in manj sledenja vsem ostalim. Tale članek je dober primer dezinformiranja.

De Tomaso: Porscheji boljši le v nemških testih? Pokaži mi kak primer nenemške revije, ki dokazuje nasprotno. Kar se tiče primerjave GT3RS in 360CS se s 360CS lahko primerja že navaden GT3. Ne verjameš? Bom izbrskal video, ki sta ga posnela dva znanca s 360CS in z GT3 na Autobahnu. Da razlike v ceni ne omenjam. Nasvet: ne verjemi vsemu, kar napišejo revije s fanboy odnosom. Da, to vključuje tudi Top Gear in Clarksona (tip ima ego velikosti Nove Zelandije). Kar se tiče števila F360 Moden pri nas ti lahko povem za eno, ki jo ima žena določenega podjetnika, sem pa naletel še na dve drugi, katerih lastnikov pa ne poznam.


V Celju so trije 360, v Mariboru en 360 in en 430, v Slov. Bistrici en 550, v Ljubljani jih je kar nekaj in v Kopru in okolici štirje.

GT2 pa je bil le na Ptuju pa še tam dokaj kratek čas.

Glede objektivnosti pa daleč najbolj šepa DSF.

Če pa bi bili Porši res tako dobri kot Ferrariji potem bi delali tudi V12 avtomobile s cenami nad 200000€. Pa še kakšen Boxster bi potem izpadel iz proizvodnje, saj si ne bi mazali rok z avtomobilom pod 100000€.
Porš je pač dosegljivi in uporaben športnik, daleč stran od Ferrarijev in Lamborghinijev. In tudi prav je tako.


Glede tega, da je dosegljiv in uporaben športnik, se s teboj popolnoma strinjam. Zakaj bi Porsche izdeloval dvanajstvaljne grand tourerje? Porsche je bil vedno sinonim za lahek in okreten avtomobil z odličnim razmerjem med težo in močjo. To dandanes zaradi varnostnih zahtev sicer velja veliko manj, vendar filozofija ostaja. Glede tvojega "če bi bili Porscheji res tako dobri kot Ferrariji" bi pokomentiral samo to, da cene rabljenih dvanajstvaljnih Ferrarijev padajo kot kamen in se zelo hitro približajo cenam rabljenih osemvaljnikov. Zakaj bi si Porsche mazal roke z razvojem GTjev če pa ima več kot dovolj povpraševanja po devetstoenajsticah? Ponovno te vprašam: v čem je 360 Modena boljša kot 996 Turbo? Mazanje rok z Boxsterjem pod 100.000 EUR? Si ga že vozil? Avtomobil je pravi športnik s sredinsko nameščenim motorjem in novi Cayman S je celo zmogljivejši od Carrere tipa 997, čeprav z manj konji. Vir: Leipzig. Sicer se strinjam, da ima vsak svoje mnenje, vendar je tvoja izjava precej črno-bela. Porsche izdeluje športne avtomobile, je pa dosegljiv več kupcem. Boxster je dosegljiv tudi finančno ne vrhunsko stoječim strankam, 911 ima performanse podobne kot osemvaljni Ferrariji, za nižjo ceno, 911 Turbo in GT2/3 presegajo performanse osemvaljnih Ferrarijev in to ob podobni ali celo nižji ceni. Če pa hočeš igrati na karto ekskluzivnosti si kupi Carrero GT. Menda imajo še nekaj prostih mest. Da ti pojasnim kakšno je stanje: Porsche dela v primerjavi s tekmecem iz Maranella po performansah boljša vozila, po prestižu pa za Ferraijem zaostaja. Je pa zaradi tega Porsche AG neodvisno podjetje, medtem ko si Ferrari lasti Fiat. Dandanes ob visokih stroških razvoja avtomobilov ne moreš imeti obojega; ekskluzivnosti in dobrega finančnega stanja. Pa še to: F430 nima stranskih varnostnih vreč, pa čeprav gre za novo vozilo, medtem ko so imele Modene strašanske težave s požarno varnostjo, saj so se ob trkih ogromnokrat vnele. Zelo žalosten primer se je pripetil lani na Nurburgringu, ko je Modena zletela s proge, se obrnila na streho in zgorela z obema potnikoma. Tudi tu se vidi davek ekskluzivnosti, in sicer manj denarja za razvoj.

Lp
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Po mar 28, 2005 6:27 pm

to je tko kokr ce primerjas planet zemlja pa recimo kvajzvem jupiter. ne gre.

porsche je kul, in super sportnik in vse, ferrari je pa leteca umetnost lahov, in to je to.

porsche nebo nikol ferrari in ferrari nebo nikol porsh.

oba sta pa odlicna, in pac porsche je nekoliko bolj dosegljiv kar sploh ni slabo. drgac pa boxer masine so sexi in prou zato sta jih in jih se prakticirata obe firmi.

zdj bi blo pa lepo ce bi se se kdo najdu pa se lambota umesu :lol:
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Po mar 28, 2005 8:07 pm

PureTNT je napisal/-a:
De_Tomaso je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:
Voith je napisal/-a:Ferrari owners know they have special cars – the best, the most charismatic in the world. Porsche owners think their cars can be as good as Ferraris, but ‘the world’ doesn’t think so.

mislm da je ta tip tole kr zadeu v piko. sicer kot sm ze reku, so men porscheji zlo pri srcu, sploh starejsi modeli 911, 944 ,928. ko bo prisel pravi cas si bom tud omislu enga 944t (hocem transaxle :D) in ga zategnu v piko, sam to k bom tok pr kesu, da se bom lahk preseravu in meu en avto za na cesto, tega pa za v garazo.


drgac pa lep primerjaln page je tole:
http://www.pistonheads.com/gassing/topi ... 3&t=153871


Voith, sem preveril tole stran, pa ti takoj povem, da tip na splošno nima pojma o čem govori. Naj dodam še to, da Porscheji vedno dosegajo boljše vrednosti kot tovarniške. Je pa bilo zanimivo branje, ni kaj. Predvsem ti pri takšnih avtomobilih svetujem objektivnost in manj sledenja vsem ostalim. Tale članek je dober primer dezinformiranja.

De Tomaso: Porscheji boljši le v nemških testih? Pokaži mi kak primer nenemške revije, ki dokazuje nasprotno. Kar se tiče primerjave GT3RS in 360CS se s 360CS lahko primerja že navaden GT3. Ne verjameš? Bom izbrskal video, ki sta ga posnela dva znanca s 360CS in z GT3 na Autobahnu. Da razlike v ceni ne omenjam. Nasvet: ne verjemi vsemu, kar napišejo revije s fanboy odnosom. Da, to vključuje tudi Top Gear in Clarksona (tip ima ego velikosti Nove Zelandije). Kar se tiče števila F360 Moden pri nas ti lahko povem za eno, ki jo ima žena določenega podjetnika, sem pa naletel še na dve drugi, katerih lastnikov pa ne poznam.


V Celju so trije 360, v Mariboru en 360 in en 430, v Slov. Bistrici en 550, v Ljubljani jih je kar nekaj in v Kopru in okolici štirje.

GT2 pa je bil le na Ptuju pa še tam dokaj kratek čas.

Glede objektivnosti pa daleč najbolj šepa DSF.

Če pa bi bili Porši res tako dobri kot Ferrariji potem bi delali tudi V12 avtomobile s cenami nad 200000€. Pa še kakšen Boxster bi potem izpadel iz proizvodnje, saj si ne bi mazali rok z avtomobilom pod 100000€.
Porš je pač dosegljivi in uporaben športnik, daleč stran od Ferrarijev in Lamborghinijev. In tudi prav je tako.


Glede tega, da je dosegljiv in uporaben športnik, se s teboj popolnoma strinjam. Zakaj bi Porsche izdeloval dvanajstvaljne grand tourerje? Porsche je bil vedno sinonim za lahek in okreten avtomobil z odličnim razmerjem med težo in močjo. To dandanes zaradi varnostnih zahtev sicer velja veliko manj, vendar filozofija ostaja. Glede tvojega "če bi bili Porscheji res tako dobri kot Ferrariji" bi pokomentiral samo to, da cene rabljenih dvanajstvaljnih Ferrarijev padajo kot kamen in se zelo hitro približajo cenam rabljenih osemvaljnikov. Zakaj bi si Porsche mazal roke z razvojem GTjev če pa ima več kot dovolj povpraševanja po devetstoenajsticah? Ponovno te vprašam: v čem je 360 Modena boljša kot 996 Turbo? Mazanje rok z Boxsterjem pod 100.000 EUR? Si ga že vozil? Avtomobil je pravi športnik s sredinsko nameščenim motorjem in novi Cayman S je celo zmogljivejši od Carrere tipa 997, čeprav z manj konji. Vir: Leipzig. Sicer se strinjam, da ima vsak svoje mnenje, vendar je tvoja izjava precej črno-bela. Porsche izdeluje športne avtomobile, je pa dosegljiv več kupcem. Boxster je dosegljiv tudi finančno ne vrhunsko stoječim strankam, 911 ima performanse podobne kot osemvaljni Ferrariji, za nižjo ceno, 911 Turbo in GT2/3 presegajo performanse osemvaljnih Ferrarijev in to ob podobni ali celo nižji ceni. Če pa hočeš igrati na karto ekskluzivnosti si kupi Carrero GT. Menda imajo še nekaj prostih mest. Da ti pojasnim kakšno je stanje: Porsche dela v primerjavi s tekmecem iz Maranella po performansah boljša vozila, po prestižu pa za Ferraijem zaostaja. Je pa zaradi tega Porsche AG neodvisno podjetje, medtem ko si Ferrari lasti Fiat. Dandanes ob visokih stroških razvoja avtomobilov ne moreš imeti obojega; ekskluzivnosti in dobrega finančnega stanja. Pa še to: F430 nima stranskih varnostnih vreč, pa čeprav gre za novo vozilo, medtem ko so imele Modene strašanske težave s požarno varnostjo, saj so se ob trkih ogromnokrat vnele. Zelo žalosten primer se je pripetil lani na Nurburgringu, ko je Modena zletela s proge, se obrnila na streho in zgorela z obema potnikoma. Tudi tu se vidi davek ekskluzivnosti, in sicer manj denarja za razvoj.

Lp


Sem se nasmejal ob vprašanju, če sem že vozil Boxsterja. Imel sem to srečo, da sem ga. Pa imel sem srečo, da sem nekajkrat bil sovoznik v 911.

Drugače pa se strinjam z vsem napisanim, le da so posebne verzije 911 boljše kot "dino" Ferrariji, nekatere so, nekatere niso. Po ugledu pa nobene.

Pa še nekaj o ekskluzivnosti, prosim ne pisati o Carreri Gt vs Ferrari, ker bolj v višave kot s Ferrarijem Enzom človek res gre zelo težko. Sploh pa ne s kakšno Carrero.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Po mar 28, 2005 8:33 pm

De_Tomaso je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:
De_Tomaso je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:
Voith je napisal/-a:Ferrari owners know they have special cars – the best, the most charismatic in the world. Porsche owners think their cars can be as good as Ferraris, but ‘the world’ doesn’t think so.

mislm da je ta tip tole kr zadeu v piko. sicer kot sm ze reku, so men porscheji zlo pri srcu, sploh starejsi modeli 911, 944 ,928. ko bo prisel pravi cas si bom tud omislu enga 944t (hocem transaxle :D) in ga zategnu v piko, sam to k bom tok pr kesu, da se bom lahk preseravu in meu en avto za na cesto, tega pa za v garazo.


drgac pa lep primerjaln page je tole:
http://www.pistonheads.com/gassing/topi ... 3&t=153871


Voith, sem preveril tole stran, pa ti takoj povem, da tip na splošno nima pojma o čem govori. Naj dodam še to, da Porscheji vedno dosegajo boljše vrednosti kot tovarniške. Je pa bilo zanimivo branje, ni kaj. Predvsem ti pri takšnih avtomobilih svetujem objektivnost in manj sledenja vsem ostalim. Tale članek je dober primer dezinformiranja.

De Tomaso: Porscheji boljši le v nemških testih? Pokaži mi kak primer nenemške revije, ki dokazuje nasprotno. Kar se tiče primerjave GT3RS in 360CS se s 360CS lahko primerja že navaden GT3. Ne verjameš? Bom izbrskal video, ki sta ga posnela dva znanca s 360CS in z GT3 na Autobahnu. Da razlike v ceni ne omenjam. Nasvet: ne verjemi vsemu, kar napišejo revije s fanboy odnosom. Da, to vključuje tudi Top Gear in Clarksona (tip ima ego velikosti Nove Zelandije). Kar se tiče števila F360 Moden pri nas ti lahko povem za eno, ki jo ima žena določenega podjetnika, sem pa naletel še na dve drugi, katerih lastnikov pa ne poznam.


V Celju so trije 360, v Mariboru en 360 in en 430, v Slov. Bistrici en 550, v Ljubljani jih je kar nekaj in v Kopru in okolici štirje.

GT2 pa je bil le na Ptuju pa še tam dokaj kratek čas.

Glede objektivnosti pa daleč najbolj šepa DSF.

Če pa bi bili Porši res tako dobri kot Ferrariji potem bi delali tudi V12 avtomobile s cenami nad 200000€. Pa še kakšen Boxster bi potem izpadel iz proizvodnje, saj si ne bi mazali rok z avtomobilom pod 100000€.
Porš je pač dosegljivi in uporaben športnik, daleč stran od Ferrarijev in Lamborghinijev. In tudi prav je tako.


Glede tega, da je dosegljiv in uporaben športnik, se s teboj popolnoma strinjam. Zakaj bi Porsche izdeloval dvanajstvaljne grand tourerje? Porsche je bil vedno sinonim za lahek in okreten avtomobil z odličnim razmerjem med težo in močjo. To dandanes zaradi varnostnih zahtev sicer velja veliko manj, vendar filozofija ostaja. Glede tvojega "če bi bili Porscheji res tako dobri kot Ferrariji" bi pokomentiral samo to, da cene rabljenih dvanajstvaljnih Ferrarijev padajo kot kamen in se zelo hitro približajo cenam rabljenih osemvaljnikov. Zakaj bi si Porsche mazal roke z razvojem GTjev če pa ima več kot dovolj povpraševanja po devetstoenajsticah? Ponovno te vprašam: v čem je 360 Modena boljša kot 996 Turbo? Mazanje rok z Boxsterjem pod 100.000 EUR? Si ga že vozil? Avtomobil je pravi športnik s sredinsko nameščenim motorjem in novi Cayman S je celo zmogljivejši od Carrere tipa 997, čeprav z manj konji. Vir: Leipzig. Sicer se strinjam, da ima vsak svoje mnenje, vendar je tvoja izjava precej črno-bela. Porsche izdeluje športne avtomobile, je pa dosegljiv več kupcem. Boxster je dosegljiv tudi finančno ne vrhunsko stoječim strankam, 911 ima performanse podobne kot osemvaljni Ferrariji, za nižjo ceno, 911 Turbo in GT2/3 presegajo performanse osemvaljnih Ferrarijev in to ob podobni ali celo nižji ceni. Če pa hočeš igrati na karto ekskluzivnosti si kupi Carrero GT. Menda imajo še nekaj prostih mest. Da ti pojasnim kakšno je stanje: Porsche dela v primerjavi s tekmecem iz Maranella po performansah boljša vozila, po prestižu pa za Ferraijem zaostaja. Je pa zaradi tega Porsche AG neodvisno podjetje, medtem ko si Ferrari lasti Fiat. Dandanes ob visokih stroških razvoja avtomobilov ne moreš imeti obojega; ekskluzivnosti in dobrega finančnega stanja. Pa še to: F430 nima stranskih varnostnih vreč, pa čeprav gre za novo vozilo, medtem ko so imele Modene strašanske težave s požarno varnostjo, saj so se ob trkih ogromnokrat vnele. Zelo žalosten primer se je pripetil lani na Nurburgringu, ko je Modena zletela s proge, se obrnila na streho in zgorela z obema potnikoma. Tudi tu se vidi davek ekskluzivnosti, in sicer manj denarja za razvoj.

Lp


Sem se nasmejal ob vprašanju, če sem že vozil Boxsterja. Imel sem to srečo, da sem ga. Pa imel sem srečo, da sem nekajkrat bil sovoznik v 911.

Drugače pa se strinjam z vsem napisanim, le da so posebne verzije 911 boljše kot "dino" Ferrariji, nekatere so, nekatere niso. Po ugledu pa nobene.

Pa še nekaj o ekskluzivnosti, prosim ne pisati o Carreri Gt vs Ferrari, ker bolj v višave kot s Ferrarijem Enzom človek res gre zelo težko. Sploh pa ne s kakšno Carrero.


Glede ekskluzivnosti Enza se s teboj vsekakor strinjam, vendar bi sam raje imel Carrero GT. Boljše vozne karakteristike me pač osebno bolj privlačijo kot ekskluzivnost, vendar, kot smo že ugotovili, vsakemu svoje. Sicer, če bi hotel v višave, bi si za milijon evrov kupil helikopter (ali pa Enzotu pri 300 km/h snel sprednji odbijač) ;) .

Lp
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Po mar 28, 2005 8:46 pm

PureTNT je napisal/-a:
De_Tomaso je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:
De_Tomaso je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:
Voith je napisal/-a:Ferrari owners know they have special cars – the best, the most charismatic in the world. Porsche owners think their cars can be as good as Ferraris, but ‘the world’ doesn’t think so.

mislm da je ta tip tole kr zadeu v piko. sicer kot sm ze reku, so men porscheji zlo pri srcu, sploh starejsi modeli 911, 944 ,928. ko bo prisel pravi cas si bom tud omislu enga 944t (hocem transaxle :D) in ga zategnu v piko, sam to k bom tok pr kesu, da se bom lahk preseravu in meu en avto za na cesto, tega pa za v garazo.


drgac pa lep primerjaln page je tole:
http://www.pistonheads.com/gassing/topi ... 3&t=153871


Voith, sem preveril tole stran, pa ti takoj povem, da tip na splošno nima pojma o čem govori. Naj dodam še to, da Porscheji vedno dosegajo boljše vrednosti kot tovarniške. Je pa bilo zanimivo branje, ni kaj. Predvsem ti pri takšnih avtomobilih svetujem objektivnost in manj sledenja vsem ostalim. Tale članek je dober primer dezinformiranja.

De Tomaso: Porscheji boljši le v nemških testih? Pokaži mi kak primer nenemške revije, ki dokazuje nasprotno. Kar se tiče primerjave GT3RS in 360CS se s 360CS lahko primerja že navaden GT3. Ne verjameš? Bom izbrskal video, ki sta ga posnela dva znanca s 360CS in z GT3 na Autobahnu. Da razlike v ceni ne omenjam. Nasvet: ne verjemi vsemu, kar napišejo revije s fanboy odnosom. Da, to vključuje tudi Top Gear in Clarksona (tip ima ego velikosti Nove Zelandije). Kar se tiče števila F360 Moden pri nas ti lahko povem za eno, ki jo ima žena določenega podjetnika, sem pa naletel še na dve drugi, katerih lastnikov pa ne poznam.


V Celju so trije 360, v Mariboru en 360 in en 430, v Slov. Bistrici en 550, v Ljubljani jih je kar nekaj in v Kopru in okolici štirje.

GT2 pa je bil le na Ptuju pa še tam dokaj kratek čas.

Glede objektivnosti pa daleč najbolj šepa DSF.

Če pa bi bili Porši res tako dobri kot Ferrariji potem bi delali tudi V12 avtomobile s cenami nad 200000€. Pa še kakšen Boxster bi potem izpadel iz proizvodnje, saj si ne bi mazali rok z avtomobilom pod 100000€.
Porš je pač dosegljivi in uporaben športnik, daleč stran od Ferrarijev in Lamborghinijev. In tudi prav je tako.


Glede tega, da je dosegljiv in uporaben športnik, se s teboj popolnoma strinjam. Zakaj bi Porsche izdeloval dvanajstvaljne grand tourerje? Porsche je bil vedno sinonim za lahek in okreten avtomobil z odličnim razmerjem med težo in močjo. To dandanes zaradi varnostnih zahtev sicer velja veliko manj, vendar filozofija ostaja. Glede tvojega "če bi bili Porscheji res tako dobri kot Ferrariji" bi pokomentiral samo to, da cene rabljenih dvanajstvaljnih Ferrarijev padajo kot kamen in se zelo hitro približajo cenam rabljenih osemvaljnikov. Zakaj bi si Porsche mazal roke z razvojem GTjev če pa ima več kot dovolj povpraševanja po devetstoenajsticah? Ponovno te vprašam: v čem je 360 Modena boljša kot 996 Turbo? Mazanje rok z Boxsterjem pod 100.000 EUR? Si ga že vozil? Avtomobil je pravi športnik s sredinsko nameščenim motorjem in novi Cayman S je celo zmogljivejši od Carrere tipa 997, čeprav z manj konji. Vir: Leipzig. Sicer se strinjam, da ima vsak svoje mnenje, vendar je tvoja izjava precej črno-bela. Porsche izdeluje športne avtomobile, je pa dosegljiv več kupcem. Boxster je dosegljiv tudi finančno ne vrhunsko stoječim strankam, 911 ima performanse podobne kot osemvaljni Ferrariji, za nižjo ceno, 911 Turbo in GT2/3 presegajo performanse osemvaljnih Ferrarijev in to ob podobni ali celo nižji ceni. Če pa hočeš igrati na karto ekskluzivnosti si kupi Carrero GT. Menda imajo še nekaj prostih mest. Da ti pojasnim kakšno je stanje: Porsche dela v primerjavi s tekmecem iz Maranella po performansah boljša vozila, po prestižu pa za Ferraijem zaostaja. Je pa zaradi tega Porsche AG neodvisno podjetje, medtem ko si Ferrari lasti Fiat. Dandanes ob visokih stroških razvoja avtomobilov ne moreš imeti obojega; ekskluzivnosti in dobrega finančnega stanja. Pa še to: F430 nima stranskih varnostnih vreč, pa čeprav gre za novo vozilo, medtem ko so imele Modene strašanske težave s požarno varnostjo, saj so se ob trkih ogromnokrat vnele. Zelo žalosten primer se je pripetil lani na Nurburgringu, ko je Modena zletela s proge, se obrnila na streho in zgorela z obema potnikoma. Tudi tu se vidi davek ekskluzivnosti, in sicer manj denarja za razvoj.

Lp


Sem se nasmejal ob vprašanju, če sem že vozil Boxsterja. Imel sem to srečo, da sem ga. Pa imel sem srečo, da sem nekajkrat bil sovoznik v 911.

Drugače pa se strinjam z vsem napisanim, le da so posebne verzije 911 boljše kot "dino" Ferrariji, nekatere so, nekatere niso. Po ugledu pa nobene.

Pa še nekaj o ekskluzivnosti, prosim ne pisati o Carreri Gt vs Ferrari, ker bolj v višave kot s Ferrarijem Enzom človek res gre zelo težko. Sploh pa ne s kakšno Carrero.


Glede ekskluzivnosti Enza se s teboj vsekakor strinjam, vendar bi sam raje imel Carrero GT. Boljše vozne karakteristike me pač osebno bolj privlačijo kot ekskluzivnost, vendar, kot smo že ugotovili, vsakemu svoje. Sicer, če bi hotel v višave, bi si za milijon evrov kupil helikopter (ali pa Enzotu pri 300 km/h snel sprednji odbijač) ;) .

Lp


Cerrera GT ima boljše vozne karakteristike kot Enzo????????
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Vuso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 677
Pridružen: Po maj 10, 2004 10:55 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a Vuso Po mar 28, 2005 10:53 pm

Ok, sej ne rečem da ni zanimiva debata in zaenkrat še ni na ravni večine ostalih na a.com, tko da keep on going. samo prosm da se ne citirate v nedogled, ker bo tudi brez citata jasno za kaj se gre ;)

lp pa sorry za offtopic
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT To mar 29, 2005 11:00 am

Cerrera GT ima boljše vozne karakteristike kot Enzo????????


Točno. Ima boljše karakteristike.

Lp
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon To mar 29, 2005 6:04 pm

Kolikor sem jaz gledal teste ima Enzo boljše, Carrera GT pa je hitrejša.
Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov