Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Po jun 20, 2005 7:13 am

monster_d je napisal/-a:
Zzooommm je napisal/-a:Dons sem šel tankat 20L tega novega bencina... In začetni rezultati so bli precej čudni, pol se je pa znormaliziralo.
In sicer lepo vžgem avto pa se odpeljem z bencinske in sem kmal ugotovu, da mi nikamor več ne gre... se peljem od semaforja z 2. prestavo, gas do podna pa komaj da vleče. Kaj je zdej to?? ugasnem klimo, ventilacijo pa radio pa se grem še mal vozt pa poslušat kaj se dogaja. Sem si mislu mogoče se more pa računalnik prilagodit. No in pridem izven naselja v četrti prestavi pospešujem na polno pa ful slabo vleče, nekje od 2500 obr. dalje s polnim gasom pa je bil prisoten nek zvok skor popolnoma identičen turbini ssSSSsSsSsSsSsssSsssSsssSsSSsSSss pri višjih vrtljajih je pa clo mal na žvižganje šlo... js sm samo gledu WTF?!
No pol pa pridem do semaforja pa zavijem tam je spet omejitev 90 grem s prvo prestavo do rdečega polja, prestavim v drugo pa zahodim in namest da bi mi škripnila kolesa kokr ponavad, mi zdaj zakoplje ko pr norcih js sm samo gledu :shock:. No in od takrat naprej je šlo samo še na bolš in po še ene parih kilometrih vožnje se je stvar znormalizirala. Zdej gre avto lepš kot prej. V prostem teku ful lepš laufa, pa že prej je laufu kot urca, motor mi po občutku malenkost malenkost manj bremza, če bremzaš z motorjem je tisto zauganje ful bolj enakomerno pa zvok je ful lepši. Tud vleče ful lepš pri vseh vrtljajih... v glavnem proti pričakovanjem res. Upam, da mi ne bo kaj razfukal, ko bom cel tank tega mel not :lol:


LOOOL, sam take zgodbe pa ze dolg ne :D
:EE
Prav za nasmejat


Mogoče je pa NITRO tankal mešan z rio mare oljem :lol: :lol: :lol:
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po jun 20, 2005 7:15 am

jakaracman je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:
jakaracman je napisal/-a:
YOC je napisal/-a:OPOZORILO - PRVO VSI PREVERITE, ČE VAŠA MAŠINA PRENESE TOLIKO OKTANOV IN ČE NE BO KEJ NAROBE NA MAŠINI ZARADI VEČJIH OKTANOV. PA PREVERIT JE TREBA ŠE NASTAVITEV VBRIZGA IN PODOBNE STVARI, KER TEGA BENCINA MORA DOZIRAT MANJ ZA ISTI IZKORISTEK.

Joooooj, kje jih pobirate. Vsak motor prenese vec oktanov, tu ni NIC nevarnega. Oktani pa z energijsko vrednostjo nima nic in vprasanje je, ce ma ta bencin kaj visjo energijsko vrednost. Tudi ce je, se zna motor temu sam prilagodit ...


Ali res???
Twingo im predpisano samo 95 oktanski bencin in ko sem tankal 98 so se pojavile napake na mašini - je blo potrebno par nastavitev v računalniku narest, tko da nebi jst o tem da vsak avto prenese več oktanov.
Poglej v navodila, pise 95 min. Sem mel twingota in tud na 102 oktana cist lepo dela ... Ce so se pojavile napake, se niso zarad bencina ...


Moj twingo je bil marec 1998 letnik in je bil zadnja serija starega modela, delan za na švedsko, vendar so preusmerl tovornjak in ga poslali v slovenijo, ker so švedi takrat izjavl, da bodo rajš počakal še en mesec na nove - novi je prišel aprila 1998 ven v prodajo. Na avtu se je poznalo če si tankal 95 ali 98. Če si tankal 98 je avto cukal in ni šel nikamor, ko si tankal 95 je avto delal normalno. Na servisu smo potem lepo zamenjal par stvari in mal prenastavil računalnik, pa je zadeva lepo normalno delala. Po še parih spremembah kasneje, pa nisem smel več tankat 95, ker je klenkal k pr norcih. Tko da očitno imajo oktani vseeno vezo.
Old subarus never die, they just get faster!
 
twingo16v
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: To avg 31, 2004 1:14 pm

Napisal/-a twingo16v Po jun 20, 2005 11:50 am

Glede na trenutno ceno goriva je 95 oktanski bencin za 2,056% cenejši od 100 oktanskega.

OMV-jevci obljubljajo od 2 - 4 % manjšo porabo pri uporabi 100 oktanca glede na 95 oktanca.

Po tej računici naj bi se izšlo :? Bomo probal :lol:
 
sanny
Novinec
 
Prispevkov: 407
Pridružen: To nov 30, 2004 2:06 pm
Kraj: koper

Napisal/-a sanny Po jun 20, 2005 12:39 pm

po mojem pa je tko:
kako to da so lahko vsi omv bencinski servisi v enem dnevu prešli na 100 oktanski bencin?? hmmm...vsem ga je ravno isti dan zmanjkalo in so jih v istem dnevu obiskale cisterne in natočile 100 oktanski bencin v rezervarje kjer je bil prej 98??
če pa ga ni zmanjkalo na isti dan da je bila ta operacija izvedljiva..kaj so pa potem nardili?...zlili stran tistega 98 oktanskega?...

po mojem še vsi tankamo 98 oktanskega in ga bomo dokler se ne spraznejo rezervarji in bomo laufali okoli in razlagali kako naši avtomobili zdaj kopajo ko so prej komaj speljali...to je vse v naših glavah...ja zdaj sm pa tankal 100 oktanski bencin in dela motor bolše kot pa če bi naredu generalko...pa še če je drugje dražji 100 oktanski kot 98 potem lahko v kratkem pričakujemo tudi pri nas spremembo cene navzgor...

mislim da za moj l.91 bolid bo 95 še zmeraj ok...mogoče bo lih za tehnični spila mal 100 oktanskega...

lp sanny
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Po jun 20, 2005 12:43 pm

sanny je napisal/-a:po mojem pa je tko:
kako to da so lahko vsi omv bencinski servisi v enem dnevu prešli na 100 oktanski bencin?? hmmm...vsem ga je ravno isti dan zmanjkalo in so jih v istem dnevu obiskale cisterne in natočile 100 oktanski bencin v rezervarje kjer je bil prej 98??
če pa ga ni zmanjkalo na isti dan da je bila ta operacija izvedljiva..kaj so pa potem nardili?...zlili stran tistega 98 oktanskega?...

po mojem še vsi tankamo 98 oktanskega in ga bomo dokler se ne spraznejo rezervarji in bomo laufali okoli in razlagali kako naši avtomobili zdaj kopajo ko so prej komaj speljali...to je vse v naših glavah...ja zdaj sm pa tankal 100 oktanski bencin in dela motor bolše kot pa če bi naredu generalko...pa še če je drugje dražji 100 oktanski kot 98 potem lahko v kratkem pričakujemo tudi pri nas spremembo cene navzgor...

mislim da za moj l.91 bolid bo 95 še zmeraj ok...mogoče bo lih za tehnični spila mal 100 oktanskega...

lp sanny


Tudi jaz sem tako razmišljal - sigurno ni na vseh servisih na isti dan zablestel 100 oktanski; pred datumom pa tudi dvomim da so ga nasipali, pa da se folk nevede fura naokol s tem benzom...eh vem koga to vprašat hehehe
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Po jun 20, 2005 12:45 pm

jah sam stos je v tem k bi se nekdo lahko spomnu in dal ta benz na anal-izo in pol tozil omfau oz jih prijavil km.

pomoje so tist 98okt. benz kr vn spumpal pa po moznosti prodal petrolu :)

no sj men je pa tole usec ker nebom vec na oderuski petrol hodu ampak bom zaceu na omfou-u tankat. :D
 
Uporabniški avatar
vesolc
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1668
Pridružen: To maj 11, 2004 7:15 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a vesolc Po jun 20, 2005 12:49 pm

sam je pa kriza ker ni tolk velik OMW bencinskih!! sem dons za Bezigradom biu in sem mogu jt tankat...sami petroli!!! sem mogu jt do celovske da sem omw dobu!! :?
 
Uporabniški avatar
Mumbley
Novinec
 
Prispevkov: 282
Pridružen: Če apr 14, 2005 7:27 am

Napisal/-a Mumbley Po jun 20, 2005 12:54 pm

Višjo oktansko število naj bi pomenilo večjo odpornost na klenkanje. Torej ne bi smelo škoditi nobenemu vozilu.
 
Uporabniški avatar
Zzooommm
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 627
Pridružen: Ne feb 27, 2005 10:38 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Zzooommm Po jun 20, 2005 4:00 pm

OK, zdej pa da nadaljujem svojo štorijo. Moj avto sploh ne mara tega bencina.
Danes grem na pot in od začetka mi spet ful slabo gre, po enih 5 kilometrih se stanje znormalizira in gre čist lepo. Vmes sem pa ke spet kšno kolcanje ampak nič večjega. Po 100 prevoženih kilometrih zavijem na avtocesto in se spustim po klančku dol brez gasa. Ko pridem do avtoceste pritisnem gas do podna in -> nič. Ne glede na to ali sem imel tretjo, četrto ali pa peto - ni šlo nikamor. Komej, komej sem prišel na 115km/h, prehitevalo pa me je vse kar je lezlo. V glavnem računalniku se je zgleda zmešalo. Če sem mel gas do podna je bil spet prisoten tisti sSsSsSSssSssSsSsSSss šlo pa ni nikamor. No pol sem vozu tko 5 kilometrov in pol se je kr naenkrat spet znormaliziralo pa začelo letet.
Za tem sem zavil na prvi petrol in natankal 10 litrov najslabšega bencina, ki se ga da dobit (beri: 95) in od takrat naprej gre avto ful bolš oz. tko kot mora it. Od zdej naprej se sploh ne ukvarjam več z različnimi vrstami bencinov ampak tankam samo še 95. Če na to gre, pol ne mislim nič več not tlačit. Sem probu in pridobiš točno 0. Mogoče bi blo kej drugač s FSI motorji na katerih so kao testiral ta bencin, moj motor je še ena generacija prej.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Po jun 20, 2005 4:10 pm

ZZOOMM: pokliči na OMV in jim povej svojo štorijo - me zanima kaj bodo rekli - OK?
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
Zzooommm
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 627
Pridružen: Ne feb 27, 2005 10:38 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Zzooommm Po jun 20, 2005 9:01 pm

Mislim, da bi blo nekam nerodno vse to razlagat po telefonu, tko da sem na OMV poslal en izčrpen mail o mojih izkušnjah z njihovim "super bencinom". Če me bodo pa slučajno ignorirali, jih bom pa poklical in pobaral o dotičnem mailu.
Zdi se mi čudno, da niti v članku v delu, niti na njihovi spletni strani ne omenjajo, da bi bil ta bencin naprimeren za določeno vrsto motorjev - omenjajo samo za katere je še toliko bolj primeren. V bistvu edini razlog, da sem ta bencin probal leži v njihovi uradni propagandi - večji izkoristek, manj nečistoč, v nekaterih primerih lahko tudi do 3% večja moč in večji navor.
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T Po jun 20, 2005 10:01 pm

Od avta do avta razlicno.

Moja gajba obcutno bolj leti s tem super-duper novim bencinom...

:P

/jan
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Napisal/-a gerchy To jun 21, 2005 10:15 pm

Ajej, koliko (smešnega) prahu.

Najprej nekaj splošnih dejstev, povzetih iz internih informacij (beri: nadlegovanju zaposlenih na OMV) :)
100-oktanski bencin je primeren za vse bencinske motorje osebnih vozil ter ga je možno mešati z vsemi običajnimi vrstami bencina v poljubnih razmerjih. Gre za najmočnejše pogonsko gorivo, ki presega vse običajne vrste bencina. Zagotavlja do 3% več moči in garantira pri vseh bencinskih motorjih največji možni izkoristek, še posebej pri turbomotorjih in/ali z elektronskim uravnavanjem klenkanja. Poveča spontani dinamični razvoj motorja in s tem izboljša vrtilni moment ter zmožnost pospeševanja. Poseben paket aditivov zmanjša notranje trenje in prihrani do 4% goriva pri večji moči.
100-oktansko gorivo je najvišje kvalitete z minimalno vsebnostjo korozivnih substanc, najboiljša zaščita za vse kovinske dele vbrizgalne naprave pred obrabo in korozijo, posebne sestavine preprečujejo nastanek oblog v motorju.
V tem primeru, posebna formula OMV Super 100 brez žvepla izboljšuje učinkovitost katalizatorjev za izpušne pline in jim podaljšuje življenjsko dobo.

Eno je oktanska vrednost RON (teoretična), v tem primeru 100, drugo pa je dejanska vrednost pri točenem gorivu (PON). Pri tem gre upoštevati še razlike med bencinskimi servisi, ki (po izkušnjah mnogih) niso zanemarljive. Torej, EOF - vprašanje, če tole 100-oktansko čudo dejansko premore (vsaj) 97 realnih oktanov.
Zanimiva je tudi trditev priznanega tunerja S. Dinana, kateri je na vprašanje, kako najenostavneje povečati moč motorju, odgovoril, da za začetek uporabimo 100 oktanski bencin ter pustimo, da elektronika opravi svoje. Osebno sem opazil morda malenkostno razliko v primerjavi z 98-oktanskim gorivom (OMV), vendar šele po tem, ko sem na računu videl oznako "SUPER 100". Sprva se je tudi meni zdelo, da je avto malce bolj len, ampak potem, čez 30km je bilo opaziti morda večjo ekplozivnost, sploh pri višjih vrtljajih.

Za hec sem preveril tudi pri nekaj uradnih zastopnikih, pa nikjer niso dobili kakšnih obvestil, da naj se omenjeno gorivo naj ne bi nalivalo v avtomobile.

No, še da razčistimo "ameriški" 103 in več oktanski bencin. Tabela prikazuje izmerjene in dejanske vrednosti.
Slika[/img]
 
Uporabniški avatar
Zzooommm
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 627
Pridružen: Ne feb 27, 2005 10:38 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Zzooommm To jun 21, 2005 11:42 pm

Vse lepo in prav, ne mislim zdej neki pametovat, da ta bencin ni kvaliteten, ampak o primernosti "za vse avtomobile" bi pa lahko marsikaj rekli. Zvok turbine, ki je ni in najvišja hitrost 115 km/h po prevoženih več kot 100 kilometrih s tem bencinom me ne napolnjujeta z navdušenjem. Zgleda, da se moj primitiven 5 let star računalnik ne more prilagoditi na ta super 100 bencin, ki je primeren za vse avtomobile. Najbolš, da čimprej avto v grabn zapelem. Al pa če tankam 95 / 98. Bom kr to.
 
Uporabniški avatar
Sonny
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 711
Pridružen: So sep 06, 2003 8:53 pm

Napisal/-a Sonny Sr jun 22, 2005 12:15 am

kateri avto pa imaš ?
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr jun 22, 2005 6:19 am

No to je tist kar sem jaz že na začetku govoril - par nastavitev v računalniku spremenit, pa pol dela normalno.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Zzooommm
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 627
Pridružen: Ne feb 27, 2005 10:38 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Zzooommm Sr jun 22, 2005 10:43 am

Yup, samo jaz ne mislim spreminjat parametrov v računalniku, samo zato da bom zdej lahko njihov bencin tankal, sploh za tiste teoretične 0-3%. Na 95 ali 98 oktanca mi motor teče lepo in zato se bom držal pregovora "don't fix it if it ain't broken". Aja pa tisti ko vas je zanimalo, gre za VW Polo Classic 1.6, l.2000.
 
Uporabniški avatar
SlaYeR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 789
Pridružen: So mar 15, 2003 5:50 pm

Napisal/-a SlaYeR Sr jun 22, 2005 11:12 am

Eni motorji so pac predvideno za doloceno stevilo oktanov. Mislim da marsikomu na zamađku piše "use 95 oktan only". Zto tudi eni avti slabsi delajo...
 
Uporabniški avatar
TomyBoy2
Uporabnik
 
Prispevkov: 823
Pridružen: To jul 15, 2003 9:40 pm

Napisal/-a TomyBoy2 Sr jun 22, 2005 11:57 am

Jaz trenutno vozim prvi tank SUPER 100. In mogoče se samo meni dozdeva ali pa je za razliko od prejšnega 98 oktanskega, še za kakšen deci manjša poraba. Predvsem sem bil pozoren na določenih hitrostih koliko kaže trenutna poraba, z vklučenim tempomatom.
Na nakoncu jutranje relacije 25 km sem popravil prejšno najboljšo povprečno 7.9l na 7.6l
Pa tudi malo bolj "poka" pri prestavljanju iz prve v drugo. 8) (FSI TURBO). Mogoče ja pa res to samo v glavi in želja da je vse skupaj malo bolje. :)
Ve kdo mogoče kdo, kdaj bodo prešli na 100 oktavno MOL in AGIP ?
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee Sr jun 22, 2005 12:08 pm

Verjetno bojo kr vsi prešaltal na 100 oktanca tud petrol pomoje,samo OMW je naredil prvi korak ;)
Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov