Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Če dec 20, 2007 12:01 am

kot kaže so se pri hondi osredotočili na pešce- mogoče se tud tako prodaja avtomobile :D
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11209
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan To feb 26, 2008 6:50 pm

Euro NCAP je testiral 8 novih avtomobilov, med njimi tri poltovornjake. Samo Citroen C5 je prejel 5 zvezdic, nekateri so se prav klavrno odrezali:
http://www.euroncap.com/Content-Web-Art ... w-cat.aspx
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6430
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n To feb 26, 2008 10:52 pm

zanimivo, Nissan Navara zelo slaba. Če pa pogledam test Pathfinderja, je ta dobil celo 4 zvezdice. Se res ta razlika skriva v "notranjosti"?
Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9987
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr feb 27, 2008 12:12 am

Ne samo v notranjosti. Nissan je stvari že delno popravil (na testu še nepopravljen), hkrati bo tudi vpoklical prodane. Vsaj to.

Euroncap je napisal/-a:Front impact

The Navara's passenger compartment became unstable in the impact and would have been unable to withstand greater loading. The chassis rail collapsed on the impacted side, allowing a significant level of intrusion into the driver's footwell. As a result, the dummy readings indicated a high risk of injury to the left tibia. In addition, the accelerator pedal moved rearwards more than 200mm, presenting a further risk of injury to the driver's lower legs. Structures in the dashboard presented a hazard to the knees and femurs of both the driver and the passenger. Protection of the driver's chest was rated as weak owing to the extent to which the chest was compressed, combined with the threat posed by the unstable passenger compartment. The passenger's neck was bent rearwards in the impact, presenting a high risk of life-threatening injury. The airbags and seatbelt pretensioners were triggered late in the impact and readings from the driver dummy's head also indicated a high risk of life threatening injury. The Navara has been awarded a one star rating as its performance in frontal impact did not reach the minimum level required for a higher rating. Moreover, the unacceptably high risk of life threatening injury to the driver's head and the passenger's neck have led to that star being struck through. Nissan have already introduced a counter-measure to overcome the delayed deployment of the frontal airbags. The change has already been introduced in production cars and Nissan will contact owners to advise them to get their cars upgraded at their dealers. Euro NCAP will assess the modified car in the near future.
 
Uporabniški avatar
benf1
Novinec
 
Prispevkov: 226
Pridružen: Po jun 18, 2007 1:47 pm
Kraj: Šentjernej

Napisal/-a benf1 Sr feb 27, 2008 9:50 pm

mene čudi, da je Renault Kangoo dobil samo 4 zvezdice. narejen je na osnovi Scenica, ta pa je z lahkoto dobil 5 zvezdic. :roll:
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Sr feb 27, 2008 10:10 pm

benf1 je napisal/-a:mene čudi, da je Renault Kangoo dobil samo 4 zvezdice. narejen je na osnovi Scenica, ta pa je z lahkoto dobil 5 zvezdic. :roll:

glede na to, da je nissan dobu pol zvezdice- avto pa je praktično identičen tistemu z štirimi....
osnova ni vse- sej školjko ma lahko dovolj trdno, sam kakšen trd predmet v armaturki je dovolj za neosvojitev petih zvezdic
lp
 
blazp
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 658
Pridružen: So sep 24, 2005 8:21 pm

Napisal/-a blazp Sr feb 27, 2008 10:48 pm

seveda.

in ko smo že ravno pri tem, bi lahko omenili tudi, da se ob raznih predelavah tudi lahko spremeni varnost (npr kakšni paneli na vratih, slabo zmontiran radio in podobno). tudi če delaš kakšno dvojno dno v prtljažniku, daš notri rezervoar za plin, bi bilo za razmislit o tem, kako bi zadeva vplivala ob trku. poznam pa tudi nekoga, ki si je nalepil termometer za zunanjo temperaturo kar na sopotnikov airbag 8)
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Sr feb 27, 2008 11:55 pm

blazp je napisal/-a:seveda.

in ko smo že ravno pri tem, bi lahko omenili tudi, da se ob raznih predelavah tudi lahko spremeni varnost (npr kakšni paneli na vratih, slabo zmontiran radio in podobno). tudi če delaš kakšno dvojno dno v prtljažniku, daš notri rezervoar za plin, bi bilo za razmislit o tem, kako bi zadeva vplivala ob trku. poznam pa tudi nekoga, ki si je nalepil termometer za zunanjo temperaturo kar na sopotnikov airbag 8)

sej plinske bombule so testiral in prestanejo trk odlično- celo pri vžigu ni panike :)
sej ni fora samo kam montiraš stvari- v končni fazi te ubije mobitel al pa kakšna mala pizdarija, pri kateri nikdar ne pomislimo kam jo damo ;)
 
blazp
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 658
Pridružen: So sep 24, 2005 8:21 pm

Napisal/-a blazp Če feb 28, 2008 12:14 am

to je pa tudi res :D
 
Uporabniški avatar
AudiBoy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1534
Pridružen: So jul 01, 2006 1:17 pm
Kraj: Severna Primorska

Napisal/-a AudiBoy Če feb 28, 2008 9:31 am

 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11209
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Pe mar 14, 2008 5:27 pm

Nissan je opravil določene modifikacije na Navari. Na ponovljenem testu je prejela sprejemljive 3 zvezdice.

Following its dismal safety rating in initial Euro NCAP tests - which prompted a global recall - Nissan's Navara has had its score adjusted after re-testing.

The upgraded Navara received three stars for adult occupant protection, and four stars for child occupant protection in its latest assessment.

First Euro NCAP tests in the pick-up category revealed a one-star strikethrough rating for the Navara.

The poor rating was credited to the delayed firing of an airbag. The manufacturer issued an Navara recall and modified new production vehicles to improve the airbag deployment.

Dr Michiel van Ratingen, secretary general of Euro NCAP said, "Nissan have acted responsibly and promptly in response to our findings.

"Euro NCAP hopes that by releasing this new result, it will speed up the Service Campaign and ensure that all Navaras are upgraded to the higher safety specification."

After its latest round of testing, Euro NCAP has announced that the airbag malfunction has been addressed and removes the high risk of life-threatening injuries seen in the first test.

According to the safety agency, Isuzu is currently investigating the safety issues revealed in Euro NCAP's tests of its D-Max/Rodeo, sold in South Africa as the KB.


http://www.euroncap.com/Content-Web-Art ... ating.aspx
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9987
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe mar 14, 2008 6:56 pm

Ta prigoda z Navaro je lep primer oz dokaz za to, kako EuroNcap (ali podobna institucija) dejansko pomaga k večji varnosti vozil. Vprašanje je, kdaj bi izboljšali varnost, če ne bi bilo poraznega rezultata na testu.

Vidimo tudi, kako malo je kdaj potrebno za bistveno izboljšanje varnosti.
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Sr maj 28, 2008 1:01 pm

Nova testiranja, novi rezultati:
Slika

Vir: http://www.euroncap.com
 
Uporabniški avatar
fare
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2085
Pridružen: Po feb 07, 2005 8:10 pm

Napisal/-a fare Sr maj 28, 2008 1:58 pm

Jaz sem za to da zvišajo hitrost trka na 80 KMH!
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR Sr maj 28, 2008 2:08 pm

fare je napisal/-a:Jaz sem za to da zvišajo hitrost trka na 80 KMH!


Pri 63kmh je že počasi dolgčas...
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Sr maj 28, 2008 2:30 pm

ko si v avtu pr 63 ti ni dolgčas glih ;) :D
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
SamoK
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 792
Pridružen: Po feb 05, 2007 6:36 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a SamoK Sr maj 28, 2008 4:27 pm

im nobody mislim, da FBR ni mislil v taksnem kontekstu..

res je, tehnologija pri nekaterih znamkah že par let presega standarde NCAP! k*** pa taka "neodvisna" org.
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Sr maj 28, 2008 4:34 pm

naj raje dodajo trk od zadaj
c1, razni kupeji ipd znajo bit zelo nevarni, ko ti nekdo prileti odzadaj
sploh, ko imaš glavo pri zadnji šipi
podpis
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Pe jul 25, 2008 5:39 pm

Ni nov EuroNCAP rezultat, je pa seveda dokaz, da v realnih razmerah zmaga velikost in masa, čeprav ima manj zvezdic:

http://www.youtube.com/watch?v=6pVF1Wr7GLQ
 
ghandaed
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 765
Pridružen: To okt 17, 2006 9:14 pm

Napisal/-a ghandaed Pe jul 25, 2008 6:11 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Ni nov EuroNCAP rezultat, je pa seveda dokaz, da v realnih razmerah zmaga velikost in masa, čeprav ima manj zvezdic:

http://www.youtube.com/watch?v=6pVF1Wr7GLQ


v primeru da sta oba avtomobila varnostno primerljivo moderne zasnove (nov, varen suv in nov, varen supermini) to absolutno drži.

drugače pa so fifth gearovci naredili test med volvom 940 in moduskom, ki je pokazal zelo zelo drugačne rezultate.

Zanimivo bi bilo narediti test z kakšnim landcruiserjem letnik 2000 (serijskim, brez nebivedu-school bullbarov) in novim "fičotom".


Drugače pa sem še vseeno pozitivno presenečen nad rezultatom fiata 500, saj je navkljub trku s takšnim goljatom ostal relativno cel. Potnike je verjetno bolj uničil pojemek kot to da bi bili vkleščeni not.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov