Miholl je napisal/-a:pa sej ni kufer pol tone lažji k spredi.....sej eni avti majo že 50:50 razporeditev teže,večina pa ma res zadn konc malce lažji,ne pa zdj nevem kok kil...sej tut tlak v gumah se drastično ne razlikuje spredi-zadi....sej če maš polno posodo goriva je prec 60kil recimo-primer... in kot so že povedali rit se da lovit,nos pa k gre naravnost gre pač naravnost....
Mah, tisto s cementom je bila samo kot fora, ki niti ni tako tocna (poglej razlago spodaj)
Verjetno se zavedas, da gre pri zaviranju moment teze avta na sprednja kolesa in zato bolje drzijo, ravno v tem trenutku je vazno kaksne gume imas zadaj, da te ne obrnejo - saj se razbremenijo! To seveda veliko bolj drzi za mokro cesto kot pa suho.
Ko pa se pogovarjamo o normalni voznji in vozimo po dezju, pa lahko pride do situacije, ko ti bo v normalnem ovinku, ki si ga ze nevemkolikokrat zvozil s tako in tako hitrostjo, zacelo odnasati zadek in se bo zgodilo veliko prej, ce bos imel slabse gume zadaj in veliko pred odnasanjem prednjega konca! In nismo vsi Schumacherji, da bi v vsaki situaciji pravilno reagirali. Zato tudi pravim, da ne sparat pri gumah!
Js sm napisal tako kot mislim, da je prav in je tudi precej logicno. Ce pa se ne strinjas, pa tvoj problem... lahko pa vprasas tudi kakega priznanega vulkanizerja, saj "kmecki" res priporocajo nove spredaj

LP