BBoss je napisal/-a:Nazaj k porabi in pripombi, da prižgane luči porabljajo gorivo. Nisem prepričan zato ne bom trdil "za prmej" samo alternator polni akumulator enako, če so luči prižgane ali pa če niso. Se pravi, da motor porablja za poganjanje alternatorja enako moči ne glede koliko porabnikov je prižgano. Tudi ko je akumulator poln alternator še vedno opravlja enako funkcio in se ne izklaplja tako, da odvzema motorju enako moči se pravi, da ni razlike med prižganimi lučmi in ugasnjenimi.
nop tole pa nebo drzal. alternator daje in jemlje tok po potrebi, v tem se razlikuje od dinama, katerega delovanje opisujes.
zadnic mi je crknu regler na alternatorju in ko sm ga zamenu sm zadevo nesu do enga majstra da preveri ce deluje ok, da se nebom zajebavu za brezveze pol pa ugotovu da se zmer ne dela.
no in tip ma en velik elektro motor, in vpetje za alternator, in pol to poveze in zazene motor. dokler alternator ni vzgan, se lepo vrti pod polnimi obrati prblizn tko lahkotno kot ga vrtis z roko ko je zunej, ko pa je alternator uzgal in meru amperazo in voltazo, je alternator zbremzu obrate elektromotorja saj za polovico ce ne vec.
prou nism mogu verjet da rabi tok energije za dajanje elektrike. pa elektromotor ki je to poganju sploh ni biu mejhn, biu je prblizn tak kot so ponavad na cirkularjih.
zdj pa ce alternator rabi tok moci da daje elektriko, ta moc od nekje more pridt, in tko kot klima zre bencin, ga zre tut alternator, in to niti ne tok zanemarljivo mal kot se vm nekaterim zdi.