Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
ShowDown
Novinec
 
Prispevkov: 453
Pridružen: Po sep 26, 2005 8:54 pm

Napisal/-a ShowDown Sr okt 05, 2005 8:13 pm

V tem je lih štos. 250+KM je preveč za samo sprednji pogon.
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Sr okt 05, 2005 10:25 pm

DJ Dry Visage je napisal/-a:
Bel-Tirid je napisal/-a:qvatro pogon je zakon na snegu in zakon če ima avto 400ps+, v vseh drugih pogledih pa ima samo slabo vlogo. vsak ki ima quattro in ima malo pameti prizna, da preveč sili ven nos in da je ze bolje imeti audija z prednjim pogonom kot na vse 4.

Nekdo hvali MB-ja nekdo BMWja nekdo AUDIja, po mojih izkušnjah je BMW po užitku v voznji na prvem mestu, audi na drugem in MB na tretjem. Štejem pa avte do 10milj.

Od 10 milj+ je pa vse zakon


do 10mio glih še pride zraven mitsubishi EVO in subaru IMPREZA, ki se mogoč lahk uvrstita med prve tri in kerga zrineta :lol:


Glede uzitka v voznji izrineta vse Bimerje, audije in mbje do 10 mio. In to gladko. :lol:
 
alexM
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 599
Pridružen: To sep 02, 2003 6:43 pm

Napisal/-a alexM Če okt 06, 2005 5:59 am

:lol: :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
ShowDown
Novinec
 
Prispevkov: 453
Pridružen: Po sep 26, 2005 8:54 pm

Napisal/-a ShowDown Če okt 06, 2005 1:39 pm

verjetno si že vse od naštetih avtov tudi sam vozil ane?
 
Uporabniški avatar
Bel-Tirid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1547
Pridružen: Po feb 09, 2004 7:52 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Bel-Tirid Če okt 06, 2005 1:50 pm

katerega je večji užitek vozit, je vse odvisno od človeka. Če maš rad hitro vožnjo in luksus je to audi ter BMW. V impreci in evotu se pa pelješ kot da bi imel železno štango namesto fedrov

In ja to je res 300HP je ze preveč za samo prednji pogon. Tam do 200HP pa gre kar fletno z dobrimi gumami, boljše got quattro.

Je pa res, rajši imam quattro kot pa samo sprednji pogon, to pa ni nič za premišljevat :D
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Če okt 06, 2005 2:12 pm

vidm da ksni pluvate prek audijevega quattro pogona in kao naj bi mela bol impreca al pa lanser......nevem zakwa so pol zbral da ma audi najbolsi quattro pogon,impreca je bla na drugm mestu,lansr pa na tretm.....pa tisti k pravte da se neda driftat z nim,se zlo dobr da saj ima 60% na zadn in 40% na pru pogon razdeleno moc.Biturbo nerabjo sej ma ze 90% iskoristka pr 2500 obratih(no jst bi usen raj vidu biturbo tko k pr prejsnih)
Drugac sm ze par testov gledu k je rs4 proti m5 tekmovala pa se noben ni prtozev da ni pravicn test....res da je rs4 bol iskazala ceprv ni isti rang kokr m5
Slika
 
Pennywis3
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: To avg 30, 2005 1:22 pm

Napisal/-a Pennywis3 Če okt 06, 2005 2:49 pm

Ko smo ze glih pri zmogljivostih.


Mitsubishi se smeji Audiju in Bmwju :lol:

3.5 s do 100km/h

Beat that Germans , jim pravijo :P

http://www.exoticcarsite.com/show_img.php?S=800&I=/pictures/Cars/mitsubishi/evo8_fq400/mitsubishi_lancer_evo8_fq400-1.jpg
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Če okt 06, 2005 3:13 pm

al pa audi quattro pikes peak 1986..... 2,9s do 100kmh na makadamu :twisted:
Slika
 
Uporabniški avatar
ShowDown
Novinec
 
Prispevkov: 453
Pridružen: Po sep 26, 2005 8:54 pm

Napisal/-a ShowDown Če okt 06, 2005 4:26 pm

jap, to so še bili group B časi. :)
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Če okt 06, 2005 4:37 pm

ShowDown: ene sem vozil v enih sem bil peljan na robu, ene nisem ampak to sploh ni pomembno... Vsak normaln bi objektivno ocenil da voznja v stijki in evotu nudi več užitka. Razen če se ne pogovarjamo o fun machine-ih kot so MB c220 (!)sport(!) al pa BMW 323Ci al pa Audi a4 2.0 FSI... :roll: :lol:


AudiRSboy: ce ze primerjaš neserijske avte MItsubishi EVO WRC (ceprav je gnil) poje un ga tvojga audija kadar hoce kjer hoce. :D
 
Uporabniški avatar
ShowDown
Novinec
 
Prispevkov: 453
Pridružen: Po sep 26, 2005 8:54 pm

Napisal/-a ShowDown Če okt 06, 2005 4:49 pm

V katerem pa se pelješ udobneje? Z RS4 se lahko naganjaš in lahko maš zraven prtljage za 4 člansko familijo in familijo. Nisem se še peljal v EVOtu ampak pomoje nima lih športno komfortnega vzemetnja. Sicer pa smo vsi offtopic. :roll:
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Če okt 06, 2005 4:58 pm

ShowDown je napisal/-a:V katerem pa se pelješ udobneje? Z RS4 se lahko naganjaš in lahko maš zraven prtljage za 4 člansko familijo in familijo. Nisem se še peljal v EVOtu ampak pomoje nima lih športno komfortnega vzemetnja. Sicer pa smo vsi offtopic. :roll:


RS4 do deset miljonov? NE beres lih dobro...
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Če okt 06, 2005 5:27 pm

HajdukS:
sej zato ma ta audi s1 pikes peak se dons rekord in ga noben nemore premagat.(4000m(dva triglava skupi) visinske razadale je premagu v 11minut :twisted: )

S1 je prvi avto k je mev v rejliju quattro(no sej audi je prvi k je to uporabu in je izumitl),prsl so z najtezim avtom k prej so ble same specjalke-usi so se smejal audiju,na prvi dirki je zmagu s tem da je po 10km prehitu tkrt vodilno lanco,
je prvi avto v rejliju z turbo puhalom in je tudi prvi avto k je imev spojlerje da ga je prtiskal na tla.
Pospesk kokr sm ze napisu 2,9s do 100kmh na MAKADAMU....mev je bol pospeske k formula v tiste cajte z 1000+hp na asvaltu.
Glede na use to je povr usega z nim bla zenska prvikinja.
Aja pa u dveh letih 4× prvaki(nazalost so pol ukinl grupo b k so ble prevec morilske cebelice).......zdej pa povej kako se micubisi lahko kosa s tem???

Glejmo seriske avte bomo uzel s1 sam serisko vrjanto k je audi sport quattro 1984
motor:2144ccm 5cilindrov,306ps hitrost omejena na 250kmh brez blokade koncna 290kmh......v pospeskih dol poc encota-ferrarija k so delal teste en zravn druzga pa ma enco 6.0 v12 motor pa okol 600hp.....enco je biv hitrejsi sele nad 120kmh k so ga konji vlekl vn,aja pa koncno hitrost je mev logicno enco vecjo.
Slika
 
BMW Motorsport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 630
Pridružen: To nov 30, 2004 7:04 pm
Kraj: LJ-Center

Napisal/-a BMW Motorsport Če okt 06, 2005 6:17 pm

Pennywis3 je napisal/-a:Ko smo ze glih pri zmogljivostih.


Mitsubishi se smeji Audiju in Bmwju :lol:

3.5 s do 100km/h

Beat that Germans , jim pravijo :P

http://www.exoticcarsite.com/show_img.php?S=800&I=/pictures/Cars/mitsubishi/evo8_fq400/mitsubishi_lancer_evo8_fq400-1.jpg


Ja pol pa končna 160, kaj pa pol pravjo?? ;)
Bayerische Motoren Werke fuer immer!!!

P.S.: Need $ for Bavaria: Please donate... ;)
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Če okt 06, 2005 7:01 pm

Pennywis3 je napisal/-a:Ko smo ze glih pri zmogljivostih.


Mitsubishi se smeji Audiju in Bmwju :lol:

3.5 s do 100km/h

Beat that Germans , jim pravijo :P

http://www.exoticcarsite.com/show_img.php?S=800&I=/pictures/Cars/mitsubishi/evo8_fq400/mitsubishi_lancer_evo8_fq400-1.jpg


Dej muci ne poki. Take pospeške ima samo serija FQ400. Samo 100 narejenih. Ta avto v navadnem prometu NI vozen. Pa že satri RS je imel pod 5s.

Sicer pa brezvez. Japonci so itak svete krave. Iz 1.6 mašine itak potegnejo 150 konjev, pol se vklop MIVEC, pa VTi pa ESi pa ma pol že 200 konjev pol pa še VTEC prtegnemo pa jih ma 300 a ne? :roll: Aja sej res, servisa ne vidjo nikol v življenski dobi avta.

Ja to je blo mal provokativno, sam povsod je treba mešat notr EVO-ta in STI. Vsakemu že svoje zaboga.
Slika
 
Uporabniški avatar
ShowDown
Novinec
 
Prispevkov: 453
Pridružen: Po sep 26, 2005 8:54 pm

Napisal/-a ShowDown Če okt 06, 2005 7:14 pm

WORD!
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Pe okt 07, 2005 9:56 am

AudiRSboy je napisal/-a:....pa tisti k pravte da se neda driftat z nim,se zlo dobr da saj ima 60% na zadn in 40% na pru pogon razdeleno moc.


Sama porazdelitev še ne pomeni da je avto za driftat. Samo rahel zdrs zadka pa nikakor ni to, kar bi lahko ocenili kot nek resen drift.
Slika
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Pe okt 07, 2005 9:58 am

INFINITI je napisal/-a:Ah no prosil sem za komentarje ne samo kateri avto bi vzeli. AH ja pa še nekaj; če bo tema pripeljala do neugodnega kreganja in medsebojnega zaničevanja bom lepo zaklenil vseskupaj in sankcioniral odgovorne -so play nice kids ;)
-Argumenti so seveda zaželjeni iz ene in druge strani, vendar napisani na konstruktiven način


Samo rad bi spomnil na tole!!!

Ker zdej pa že primerjamo ker ma večiga, pa vključujemo neke avte ki s temo nimajo niti 5% veze.

Hvala, LP.
Slika
 
Uporabniški avatar
STENTOR
Uporabnik
 
Prispevkov: 853
Pridružen: Če sep 30, 2004 6:38 pm

Napisal/-a STENTOR Pe okt 07, 2005 10:25 am

Pospesk kokr sm ze napisu 2,9s do 100kmh na MAKADAMU....mev je bol pospeske k formula v tiste cajte z 1000+hp na asvaltu.

tole bo kr držalo. ne vem katerega leta je bilo, sam takrat se je na portugalskem dirkališču za formlo ena, med vsemi formulami uvrstil na četrto mesto, kar ni glih slab rezultat :lol:
Fahren bis der Arzt kommt!
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Pe okt 07, 2005 12:10 pm

AudiRSboy je napisal/-a:HajdukS:
sej zato ma ta audi s1 pikes peak se dons rekord in ga noben nemore premagat.(4000m(dva triglava skupi) visinske razadale je premagu v 11minut :twisted: )

S1 je prvi avto k je mev v rejliju quattro(no sej audi je prvi k je to uporabu in je izumitl),prsl so z najtezim avtom k prej so ble same specjalke-usi so se smejal audiju,na prvi dirki je zmagu s tem da je po 10km prehitu tkrt vodilno lanco,
je prvi avto v rejliju z turbo puhalom in je tudi prvi avto k je imev spojlerje da ga je prtiskal na tla.
Pospesk kokr sm ze napisu 2,9s do 100kmh na MAKADAMU....mev je bol pospeske k formula v tiste cajte z 1000+hp na asvaltu.
Glede na use to je povr usega z nim bla zenska prvikinja.
Aja pa u dveh letih 4× prvaki(nazalost so pol ukinl grupo b k so ble prevec morilske cebelice).......zdej pa povej kako se micubisi lahko kosa s tem???

Glejmo seriske avte bomo uzel s1 sam serisko vrjanto k je audi sport quattro 1984
motor:2144ccm 5cilindrov,306ps hitrost omejena na 250kmh brez blokade koncna 290kmh......v pospeskih dol poc encota-ferrarija k so delal teste en zravn druzga pa ma enco 6.0 v12 motor pa okol 600hp.....enco je biv hitrejsi sele nad 120kmh k so ga konji vlekl vn,aja pa koncno hitrost je mev logicno enco vecjo.


Kasne debilnosti ti pišeš? LOOOOOL kot1. kdo je izbral quattro za najbolsi pogon? kot 2. mitsubishi ma vec lovorik svetovnega prvaka kot audi,kot3. sm ti ze napisal da ta audi s1 nima kaj za praskat proti evotu WRC sploh je pa to neumna primerjava(bol taka.... BOY). Glede srijskega audija quattra se pa samo smejim. Ti zivis u otroškem pravljicnem svetu...

Mick Jerry: nism jih jst v temo vkljucil samo komentiram komentarje na tadva avta.. :lol: In da, kar si napisal je res: nardijo manjso lazjo masino z vec konji ki se manj kvari. Koncno nekaj realnega iz tvoje strani. :lol:
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov