Debate, ki niso vezane na ostala področja...

S čim se v idealnih razmerah prej ustavimo?

z ABS
55
60%
brez ABS
36
40%
 
Skupaj glasov : 91
 
Uporabniški avatar
Volvo5er
Novinec
 
Prispevkov: 418
Pridružen: To sep 13, 2005 6:15 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Volvo5er Sr dec 28, 2005 8:28 pm

tukaj je zelo veliko odvisno od snega (suh/prhek/lahek in moker/kompakten/težak sneg in klanca (če je klanec) na katerem bremzaš.
 
VET
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: To okt 05, 2004 1:03 am
Kraj: LJ

Napisal/-a VET Če dec 29, 2005 1:20 am

Mate je napisal/-a:Sicer ze malo stara debata, pa vseeno. Iskal sem tudi eno bolj splošno na to temo, a je nisem našel.

Pred kakšno uro sem se trudil priti rikverc v zelo strm raven asfalten klanec, na katerem je bilo blizu 10 cm snega. Do vrha mi seveda ni uspelo priti, sem pa ugotovil nekaj zelo zanimivega na poti navzdol. Če sem bremzo pohodil na polno, tako da so vsa kolesa kljub ABSu zablokirala, je šel avto po klancu dol vedno hitreje - sploh se ne bi ustavil, kljub teoriji, da naj bi kolesa narivala sneg pred sabo in naj bi se zato avto ustavil. Se je pa avto ustavil, če sem bremzo spustil toliko, da so se kolesa zavrtela in nato zopet zabremzal ravno toliko, da kolesa še niso blokirala. V tem primeru je dokazano, da tudi na snegu z narinjenim snegom pred sabo sila zaviranja pri blokiranih kolesih NI večja od sile zaviranja, če kolesa ne blokirajo. Iz tega tudi sledi, da se z nezablokiranimi kolesi na snegu hitrje ustavimo, kot z rinjenjem snega pred sabo.

Pa veliko zimskih užitkov in srečno eksperimentiranje brez škode! :)

Edini in gotov razlog za tako obnašanje je lahko samo poledenel asfalt ki ga je pokrival sneg .... sem/smo že jemali to lekcijo. ;)
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov