Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Ne jan 29, 2006 6:50 pm

[quote="metallic"]Ja sej "1 meter haube" običajno je bog in batina v tapravih trkih.

Govorim o pogojih trka kot v naslovu teme !!!
O tem, kar ti pišeš je meni povsem jasno - tudi iz prakse, lastne in bližnjih sorodnikov oz prijateljev.

LP
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Ne jan 29, 2006 7:30 pm

No, sej pol uspod napisu še neki na temo. ;)
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Ne jan 29, 2006 7:33 pm

praksa in razglabljanje kaj je bolj varno je bedarija
zakaj- zato ker se je kolega v punteku zaletu v mareo wikend pa jo bolš odnesu
če nebi bili ti testi ncap dokaj realni pol se bmw nebi sekiral ko je dobil za 5ko se mizdi da 3 zvezdice- pol spreminju airbage... da je prlezu na več
lp
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Ne jan 29, 2006 7:49 pm

Teorija oz preizkusna trčenja so dobra predvsem v prid izboljšanja varnost - če pogledaš avtomobile istega razreda pred desetletjem ali danes je napredek očiten. Torej dobiš na račun tega teoretično več varnosti ob nakupu novega avtomobila. Zvezdice pa "služijo" tudi propagandnim namenom - je pa po drugi strani kr prav, da si danes tovarne težko zamišljajo nov model na tržišču, ki ne bi imel 5 zvezdic. Zdej koliko jim razni "pripomočki" do tega pripomorejo je druga stvar- dejstvo je, da so teoretično avtomobili večinoma iz generacije v generacijo varnejši.
V praksi pa je po mojem prepričanju največ v prid varnosti trezna glava in prilagoditev načina vožnje lastnim sposobnostim in zmogljivostim vozila. Ter seveda pravilno vzdrževanje avtomobila oz vsega kar razumemo pod varnost (od zavor, prek krmilnega mehanizma, podvozja ... do gum). Slednje je največ kar lahko storiš za lastno varnost in varnost vseh ostalih udeležencev v prometu. Ker, ko pride do preizkušanja zvezdic je pri hitrostih, kjer največ potujemo (80-100 km/h) možnost, da ostaneš čisto brez poškodb majhna in pogojena s pojmom "relativno".

LP
 
tony1
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: So nov 27, 2004 11:00 pm

Napisal/-a tony1 Ne jan 29, 2006 8:04 pm

Fantje, dejte uporabit iskanje!!! :x

Spet klatite neumnosti tle gor, pa je bilo že vse razloženo o NCAP testih... :roll:

Dajmo poenostavit: ZELO pomembna je MASA.

Zato jo američani v svojih crash-testih tudi upoštevajo, evropejci pa ne, ker to ni 'politično korektno'... Kam pa pridemo, če se tudi pri nas pojavi sindorm 'soccer mums', in bodo ljudje otroke zaradi varnosti okoli vozili v hummerjih 8)
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Ne jan 29, 2006 11:12 pm

tony1 - resnično sm že mislil zaključit to temo - ampak spet se pojavi en pametnjakovič z "maso"

Najprej - a ti sploh veš o čem debatiramo ?

Nadalje : reci mi - kje so hujše posledice pri trku v oviro (zid, drevo ... ) z enim pravim terencem, kjer je karoserija pritrjena na šasijo ali z enim povprečnim avtomobilom tipa oz recimo razreda recimo CLIO ali GOLF ?
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov