fifi je napisal/-a:PureTNT, vsekakor nisem želel izpasti žaljiv. Z mojim Twingecom pri 160 km/h že vozim na meji njegovih zmogljivosti in zato seveda takšna vožnja ni primerljiva z vožnjo v kakšnem avtu, ki ima močnejši motor in ima končno recimo 200 ali še več. Je pa dejstvo, da mi ni všeč, da folk s hitrimi avti zmerja folk s počasnejšimi, češ kako se vlečemo pa kolone delamo, če vozim 100 po avtocesti. Vseeno je 100 km/h dovoljena hitrost, 160 km/h pa je prekršek in to ne glede na to kako hiter je avto in kako udobna je vožnja pri 160 km/h. Če gledamo čisto s pravnega vidika jaz, ki vozim 30 pod omejitvijo nisem v prekršku, nekdo ki vozi 160 ali več pa je in to ne glede na to v kakšni mrcini se vozi. To pa drži kot pribito in jaz ne bom nikoli plačal kazni za svojo umirjeno vožnjo, nekdo ki ga bo radar ujel pri 180 na uro pa bo zelo verjetno že kaj plačal, a ne?
Sam nikoli ne zmerjam lastnikov počasnejših vozil, ker je logično, da ima vsak svoje preference (nekaterim pač avtomobil ni na prvem mestu) ter finančne zmogljivosti.
Kot sem že rekel, s 100 km/h ni nič narobe, še posebno če je voznik resnično skoncentriran na dogajanje okoli sebe (to pomeni tudi za seboj). Na žalost pa veliko ljudi pri takšni hitrosti to uporabi za izgovor, da lahko počne vse kaj drugega ("saj grem tako ali tako lepo počasi in po predpisih"), od tu tudi negativna asociacija na počlasnejše voznike.
Dokler na prehitevalnem pasu pospešiš na 130 km/h in se nato ob primerni priliki umakneš nazaj na vozni pas, ni opravičila, da ti nekdo divje žmiga, trobi in prikazuje anatomijo prstov. Žal pa je veliko voznikov, ki prehitevalni pas uporabljajo kot voznega (nekateri celo pri 70 km/h!) in seveda se invariabilno vse skupaj potlači v isti koš zanič voznikov, čeprav to ni nujno res.
O prekrških niti ne bi razpravljal, ker ti je verjetno jasno, da vsa pravila in predpisi niso najbolj pametni. Tu bi seveda lahko debatirali o zavornih poteh in o nevarnosti višjih hitrosti, vendar gremo tu lahko do absurda (zakaj potem ne vozimo 30 km/h, je najvarneje). Mi lahko verjameš, da se mi na poti od Ljubljane do kakšnega Münchna polovico višja hitrost od omejitve pošteno pozna, pri vožnjah, dolgih nekaj deset kilometrov, pa je logično, da je nemogoče pridobiti več, kakor nekaj minut.
Kar se mene tiče, bodo cene bencina naredile veliko več za zmanjšanje hitrosti kot vse mogoče kazni, na keter večina inteligentno razmišljajočih ljudi gleda kot na nelegitimno polnjenje proračuna. Za tvojih navedenih 180 km/h plačaš dvakrat več in dobiš več točk, kakor za vožnjo po nasprotnem pasu avtoceste - seveda pa v teh primerih izterjava ni dovolj preprosta, da bi lahko ob cesti sedel s Traffipatrolom in eksponentno polnil državni proračun. Uporabe mobitelov tu sploh ni za omenjat, saj je celo gospod Bimmer, član našega vrlega Plavega orkestra, podal podatek o uporabi mobilnih telefonov med nesrečami. Številka je gromozanska, kazen pa še vedno znaša samo 20.000 SIT s polovičko. Zakaj? Zato, ker ni tako preprosto loviti uporabnikov mobitelov, kakor prekoračitev neinteligentnih omejitev.
Lp