Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Re: Radar v vsako slovensko vas

Napisal/-a sonček Pe jun 30, 2006 4:41 pm

nebivedu je napisal/-a:http://www.dnevnik.si/clanek.asp?id=186712


Mislm da bi bilo bolje postavt kakšnga kiflca več na obrobju mest(recimo naselja,vasi), folk pa vaseh ne zna vozt da ne govorim o naseljah tam vozjo kr po 80km/h pa čeprav je omejitev 50km/h po vaseh pa kukr je volja vsaj tako je pri nas pa otrok je velik.
lp
Osu gre samo enkrat na led.lp
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat Pe jun 30, 2006 5:16 pm

Prej sploh nisem hotu komentirat ampak si ne morem pomagat.
V celoti se strinjam,da je slovenska vozniška kultura v kur.cu sicer so svetle izjeme ampak vseeno.Slovenski zakoni so v veliki meri preveč zablojeni kar se tiče prometne varnosti,nedolgo nazaj je blo govora,da bi se lahko vozniški izpit opravljal z že doplonjenim 16 letom.(cicer nevem kako je z tem zdaj v zakonu,ker zadeve ne spremljam)
Pa ljudje božji dejmo otrokom izpit ko pridejo iz osnovne šole pa naj se pobijejo po cesti.V veliki meri so za smrtne žrtve krivi starši sami,ker ne vedo kako naj se pohvalijo pred sosedi in kupju mulcu čimmočnejši avtomobil.in potem mamo tuki po forumu miljon tem na to kako je kdo ušel policiji ali pa vozil pijan in je napihal.Če bi sam imel možnost kaj uplivat na zakon bi ga temeljito spremenu.Za volanom se sme vozit le v treznem stanju in ne v vinjenem ali zakajenem :D.
Tudi v celoti podpiram to,da se mora v naseljih in izven naselij naredi red na cesti.
Vendar so se z uvedbo teh radarjev po moje zadeve lotili na napačni strani.Tudi sam včasih prekoračim hitrost in se tega tudi zavedam sam za umiritev prometa in povečanje prometne varnosti bomo morali vsi prispevat sami radarji ne bodo kaj preveč zalegli.
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Uporabniški avatar
Marko_mx-3
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 530
Pridružen: To jul 22, 2003 8:48 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a Marko_mx-3 Pe jun 30, 2006 5:18 pm

A pri nas sploh deluje kak center za Varno vožnjo? Ker v tujino se za to vozit je mislim da brez veze. Saj bi lahko tudi pri nas kaj naredili!

Recimo v naši Domžalski občini so hoteli postaviti sodoben poligon za trning varne vožnje, izbran je bil že investitor in ne vem kaj vse. Pol se je pa iz bližnjega naselja enemu zdelo to preveč škodljivo za njegova pluča (ker lahko raka faše) in je dal pobudo da sedaj tega ne bodo gradili.

v zračni razdalji približno 500m naj pa bi bila nova bolnica Domžale in tudi zaradi tega je malo čudno vse skupaj.

Pa z tem poligonom naj bi nekdo spet hotel mastno zaslužit, po pričevanju drugih.
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat Pe jun 30, 2006 5:21 pm

Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Uporabniški avatar
Shebo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Sr apr 27, 2005 4:23 pm
Kraj: Nuclear City

Napisal/-a Shebo Pe jun 30, 2006 5:31 pm

@TNT: prej sem že bral razne predloge tako s tvoje, kot od drugih forumašev in se mi zdijo zelo dobre! Tako naprej. Imam pa nekaj, bi lahko rekli 'pripomb'.

Kar se tiče usposabljanja mladih voznikov - to je bistvo celote! Pa ne samo usosabljanje mladih voznikov. Začeti bi se moralo že v mali šoli, nadaljevati v osnovni ter srednji (pa ne na takšen način, ko enkrat na 5 let prideta dva policaja v šolo in rečeta vozite previdno :roll: ) - ta predlog je že bil omenjen.

Hitrost v tunelu bi bila kar pravilna in omejena na prej napisanih 100km/h.

Kar se pa tiče ostalih avtocest, pa naletimo na eno veliko zmešnjavo. Nekatere ceste pri nas so sposobne sprejeti omejitve 200+, vendar pa ne vse. To pa zato, ker imamo (bedasta slovenija) le dva vozna pasova (tretji - počasni - je le v kakšne klance) in tako tovornjaki prehitevajo po prehitevalnem in ne po voznem pasu. Da bi pa dogradili še en pas (kar bi bilo zelo inteligentno) je pa praktično nemogoče, saj če pogleda kdo avtocesto od Otočca pa do Obrežja, bo videl, da so vsi mostovi narejeni le za te 4 pase (+ enega odstavnega na vsaki strani). Se pravi, da če bi hoteli širiti avtocesto, bi morali podreti vse mostove, kar predstavlja spet ogromen strošek. Sam problem se pojavlja tudi v sami zgradbi avtoceste - asfalt (odprejo en odsek avtoceste in ga čez en mesec že popravljajo - to je kvaliteta :roll: ) in sama zavitost avtocete - kot primer lahko povem odsek od Trebnjega do Ivančne Gorice ter novoodprti odsek Novo mesto - Kartaljevo. Ta dva odseka sta tako zavita, da je omejitev 100, če pa dežuje pa je na odseku NM - Kartaljevo celo omejitev 70!!! Po tem lahko vidiš kako je speljana avtocesta. Iz pod vsake kritike.

No malo sem se razpisal. Lahko povem, da sem zagovornik malo višje hitrosti na avtocestah (v povprečju vozim med 150 in 180 - hvalabogu da mi to avto dopušča :D ) in ta moj post ni bil namenjen kritiki, le malo objektivnemu pogledu na situacijo.

Da bi se pa vse našteto spremenilo, je pa potrebno ogromno €€ (tudi za šolanje in opozarjanje mladih in bodočih voznikov), za kar pa ponavadi država nima ne posluha in še manj interesa. Kot je že nekdo napisal - lažja je represija kot preventiva.

PS: kateri avto pa voziš? Lahko tudi na PM ;) ;)
THE GOLDEN YEARS have come at last - I cannot see, I cannot pee, I cannot chew, I cannot screw, My memory shrinks, my hearing stinks, No sense of smell, I look like hell! My body's drooping, got trouble pooping. The golden years have come at last... THE GOLDEN YEARS CAN KISS MY ASS!
 
Uporabniški avatar
Thor
Novinec
 
Prispevkov: 215
Pridružen: Če sep 09, 2004 4:49 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a Thor Pe jun 30, 2006 6:07 pm

moj predlog... elektronska omejitev hitrosti preko gps-a...ko se zapelješ v mesto mimo table omejitve hitrosti 50 km/h, oziroma se ji približuješ, ti elektronika preko gps-a avtomatsko postopoma omeji hitrost na 50 km/h... isto velja za varnostno razdaljo itd...tako ni potrebna nobena preventivna vzgoja, radar in posledično tudi policijske patrulje za kontrolo prometa. Samo itak tega ne bodo nikoli uvedli, ker morajo dopustiti človeški faktor. S tem omogočijo kršitev, denarno kazen in posledično njihov dobiček.
To je pa bistvo.

lp
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Pe jun 30, 2006 7:19 pm

Thor malo si brcnil v temo. Če bi se 100% časa želel peljati 50km/h (sredi noči na prazni cesti), bi se peljal z avtobusom.
Je pa državno kontroliran gps v vozilu po mojem mnenju poseganje v človekovo zasebnost, saj se nobenega ne tiče kje se jaz v danem momentu vozim.
Da ne omenjam težavnosti izvedbe takega projekta.

P.S: Zdej pa tudi mene firbec matra PureTnt ;) Podeli z nami :)
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Pe jun 30, 2006 9:21 pm

Fiksna hitrostna omejitev avtomobilov je neumnost. Primer: nekdo pred tabo vozi 80, po cesti, kjer je sicer omejitev 90 in po par kilometrih ti njegovo cjazenje brez razloga ze načne živce. Potem ga boš šel pa z 90 prehitevat? S tega stališča je ta omejitev precej bolj nevarna, kot hitrost sama.

Druga stvar so pa te stacionarni radarji, katerih učinek je komičen. Recimo pred tunelom golovec je že stalna praksa (tudi moja) da peljem 130, 140 do konca galerije, 120 do konca viadukta, potem pa samo še spustim plin in do radarja lepo zmanjšam na 100, za njim pa ponavadi peljem 110, 120. Danes je bilo podobno... le da se je nekdo malenkost pred radarjem spomnil, da je tam radar, vidil tablo 80 in napolno zabremzal iz 100 na nekaj pod 80... če to ni iskanje naleta? Po drugi strani pa pred tunelom nisem opazil nobene drugačne omejitve hitrosti (tisto 80, že skoraj vsi ignorirajo(mo)), kljub temu, da so nekatera vozila v tunelu že stala na levem pasu zaradi gneče na dolenjskem kraku.

Enako je informiranost voznikov na AC iz juzne obvoznice proti razcepu Malence porazna in za tujce pomoje popolnoma nerazumljiva in potem od Iga naprej vse stoji, ker se ljudje pravočasno ne razporedijo (tega ne morejo vedeti, ker bi morale biti dovolj opazne table že precej prej) in pa zaradi nekaterih izredno inteligentnih, ki se pač odpeljejo mimo po odstavnem pasu.

Da naredim nek zaključek, je tudi moje mnenje, da bi bilo potrebno veliko več vložiti v kulturo in nabiranje izkušenj voznikov, kot tudi v infrastrukturo in naprimer nemški princip obveščevalnih tabel z različnimi omejitvami hitrosti na različnih pasovih, vključno z minimalno dovoljeno, katere definicijo in upoštevanje bi bilo treba dobro premislit, kot pa v restrikcijo hitrosti z radarji in slepim kaznovanjem vseh, ki smo kdaj hitrejši od omejitev, pa zato z mislimi toliko bolj na cesti.

Tudi na naših AC nisi skoraj nikjer nevaren s 160km/h ob normalni gostoti prometa. Zmanjšanje omejitve hitrosti na obvoznici pa skoraj gotovo ne bi prineslo večje varnosti, ker bi jo večinoma upoštevali le tisti, ki obvoznico uporabljajo občasno in niso vajeni vožnje po njej.
Slika
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Pe jun 30, 2006 9:39 pm

PureTNT je napisal/-a:Da, zato sem omenil tudi elektronske table z omejitvijo. Primer Trojan, kjer lahko poleti mirno voziš 180 km/h, vendar je tam tabla za 100 km/h, ker pozimi odsek zmrzuje. Tudi v Nemčiji imaš splošno derestrikcijo, vendar na določenih odsekih fiksne omejitve. Kot sem rekel, vožnja po pameti, kar ne pomeni polnega plina na slepo, temveč tudi razmišljanje s trezno glavo. Če bi sam vozil tako, bi ob hitrostih, kakršne ponavadi razvijem, že zdavnaj bil dva metra pod zemljo.
Pač, kot si dobro rekel, so odseki, ki takšno hitrost sprejmejo in odseki, ki je ne. Zato bi bila veliko bolj primerna legalizacija in primerne omejitve, ki bi vozniku dejansko dale vedeti, da vozi po tveganem odseku.

Lp
...Največkrat razbijem avtomobil pri 40 km/h ko v koloni vozim za drugimi - tipi kar na lepem brez razloga ustavijo 20 m pred prehodom ti pa itak pri tej hitrosti skoraj vedno gledaš kakšne pozibajoče sestrice na pločniku :P :P :P avtocesta - če imaš 4x4 pogon avto ima športno podvozje in boljši zavorni sistem so hitrosti 160 170 km/h isto nevarne za vse ostale kot recimo 130km/h z povprečnim slovenskim avtomobilom ... (nižjega razreda star okrog 7 let) ...
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Kama
Novinec
 
Prispevkov: 169
Pridružen: Ne jan 15, 2006 4:04 pm
Kraj: Kočevje

Napisal/-a Kama Pe jun 30, 2006 10:44 pm

Ok, lahko da sem butast, ampak še zmerej ne razumem! Pred desetimi leti sem rabu do Ljubljane eno (1) uro-pa nisem šel prek omejitev. Danes rabim do Ljubljane uro pa četrt, pa izven naselja grem malce čez omejitve. In mi imamo nove ceste, polno novih semaforjev in kot posledica tega razvoja se v špici po na novo urejenih cestah vozim 10km/h. Aja, pa še slogan: Gradimo ceste za vas, bodite potrpežljivi velja glih za nas "jugoviče". Avtocesta bo, ja, k bo špeh na brezah rastu!
Sorry za tak post, sam jst ne vidm nč druzga k zmer in povsod čedalje več omejitev.
 
Uporabniški avatar
Thor
Novinec
 
Prispevkov: 215
Pridružen: Če sep 09, 2004 4:49 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a Thor So jul 01, 2006 7:52 am

bass je napisal/-a:Thor malo si brcnil v temo. Če bi se 100% časa želel peljati 50km/h (sredi noči na prazni cesti), bi se peljal z avtobusom.
Je pa državno kontroliran gps v vozilu po mojem mnenju poseganje v človekovo zasebnost, saj se nobenega ne tiče kje se jaz v danem momentu vozim.
Da ne omenjam težavnosti izvedbe takega projekta.

P.S: Zdej pa tudi mene firbec matra PureTnt ;) Podeli z nami :)


bass, mislim da nisem brcnil v temo, mogoče sem samo stvar napisal preskopo. To sem pa storil zato da se razume bistvo. Sicer pa tako, ko si napisal da se ne misliš vozit 100% časa 50 km/h to pomeni da kršiš omejitve, zaradi takih pa pol predlagajo radarje v vsaki vasi, ane ;) .

Tak sistem bi dovoljeval še celo vrsto nadgradenj, od tega da bi se omejitve spreminjale glede na čas dneva (50 km/h po naselju podnevi in 70 km/h ponoči na primer) do tega, da bi dovoljevalo odstopanja od omejitve na za to primernih odsekih za prehitevanje počasnejših vozil izven mest kot je tudi nekdo omenil. Omenil si tudi poseganje v zasebnost...nikjer nisem napisal, da bi se tega sistema posluževala država za nadzor ljudi. Kaj naj potem rečejo lastniki vozil z gps-i, ti so nonstop nadzorovani. Dost vozil ima dandanes vgrajen čip za sledenje v primeru kraje, enako velja za gsm aparate tako da če se želi nedkdo tega posluževati ima vse možnosti.

Naša zasebnost se je končala s prihodom sledilnih naparav katerim pravimo gsm aparati saj smo vedno ''dosegljivi''. Polna črtica signala na gsm-u pomeni da aparat oddaja in sprejema signal se pravi javlja in preverja svojo pozicijo, sicer ne vem ali se kam to beleži ampak če bi nekdo to želel bi se.

No zdej sem pa naložil. Za konec pa samo to, ne iskat v mojem predlogu samo slabe strani in omejitve, vzamite raje prednosti v razmislek (gps omejena hitrost mimo šol na 30 km/h naprimer). Sej tudi vem da ni to zadnji post na to temo :)

P.S. Glede stroškov realizacije pa takole...ljudi na zavodu bi kvalificiral, da bi vnašali podatke v sistem in bi jim s tem dal službo in gospodarsko korist.

LP
 
Kama
Novinec
 
Prispevkov: 169
Pridružen: Ne jan 15, 2006 4:04 pm
Kraj: Kočevje

Napisal/-a Kama So jul 01, 2006 9:01 am

Ja, se čist strinjam, 30km/h mimo šol. Sam po logiki urbanistov in strokovnih služb, ki so zadolžene za prometno varnost otrok, lahko pričakujem, da bo čedalje več šol ob magistralkah, avtocestah...
Na Škofljici n.pr. je šola ob magistralki. Semafor 5-10 sek. po pritisku na gumb za prehod čez cesto vklopi pešcem zeleno luč. In tako za vsakega otroka... Da je kolona od Rudnika do Čota je pa lahko tudi vsakemu Kekcu jasno. (Res pa je, da eni še do te stopnje niso prišli!)
Namesto da bi se lotili reševanja cestne problematike celovito (tudi s pravilno lokacijo novih šol in dovozov do njih-pa brez tabel, so šikane dosti boljše), je pri nas najlažje nabit tablo z omejitvijo, pa še iz kakšnih ekonomskih razlogov podaljšati naselje, pa se vozi!
Glede GPS-ov je pa takole; zadeve se da čist hitro in lahko (če maš dnar) spelat, sam boljše da tega "zainteresirani" ne vedo, ker bo kap!
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate So jul 01, 2006 9:44 am

Še nečesa sem se spomnil pri omejevanju hitrosti... in to so t.i. ležeči policaji oz. hitrostne ovire.

Na žalost so ležeči policaji postali gore sredi ceste in v tukajšnjih okoliških vaseh (Dolsko, Senožeti, Kleče, Dol pri LJ, Videm pa tudi večina drugih) niso pravilno narejene , ker ni lepega prevoja na klančino, ampak je odrezan klanec. Če imaš malo trši in nižji avto ne omogočajo niti hitrosti 20km/h, nekje 10km/h je še udobno, kar je pa več pa že precej butne, po drugi strani so pa take hitrostne ovire povsem nemoteče za SUVe - stestirano z Mercedesom ML350 - smo se čez peljali s 60km/h, kot bi se jaz z 10. Podobno je s tistimi, ki se jim j**e za avto... pač pelje čez kot da je ni in ni učinka.

Druga stvar so pa hitrostne ovire, za primer dam tele v Dolskem na cesti LJ - Litija ali pa v Bistri na cesti Vrhnika - Borovnica, ki so idealne za uičevanje gumijastih sklopov na podvozju. Omejitev je že 60km/h, najraje pa bi se peljal 30 ali 20 pa običajno potrpim tistih 60 zaradi ljudi, ki vozijo za mano. Zato se zelo veliko voznikov (nisem izjema) poslužuje vožnje po levem pasu mimo ovir, če je le-ta prazen. Upam, da bodo te ovire odstranjene ob dokončanju krožišča. (Ne dvomim pa, da bo par ljudi peljalo naravnost na vrh otoka v krožišču, tako kot so v Senožetih, ko je bil zgrajen :lol: )
Slika
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss Ne jul 02, 2006 5:12 pm

protitankovske ovire baje tudi dobro zaležejo ;)

ampak resno, po moje bi bila najboljša rešitev (ampak najdražja) aktivni ležeči policaji al pa spikesi, ki se dvignejo samo takrat, ko prekoračiš hitrost :D
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Ne jul 02, 2006 8:13 pm

PureTNT je napisal/-a:Ležeči policaji so neumne ovire, vsaj pri nas. Služil naj bi upočasnitvi prometa, ne pa počasnemu plezanju čezenj.


Meni ležeči policaji ne delajo problemov. Sprobano tut do 80km/h gre čez brez problemov, tko da niso lih za upočasnevanje, ampak za pospešitev, da prideš do prave hitrosti, da čez skočiš.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Ne jul 02, 2006 10:18 pm

PureTNT je napisal/-a:
Sh3bO je napisal/-a:@TNT: glede na to, da bi pripravil lasten program za varnost v prometu, me zanima, če imaš že kakšno dobro idejo o tem. Me zanima. ;)


Dejansko osnovne ideje programa lahko bereš na forumu, glede implementacije, podrobnosti ter izobraževalnih dejavnosti pa imam prijatelje, ki se na to področje spoznajo strokovneje od mene in bomo zato zadevo tudi skupaj sestavili.
Upam le, da bosta pri nas birokracija in politika sposobni videti prek finančnih prednosti represije hitrosti ter splošne dogme o nevarnosti višjih hitrosti.
Da pa pojasnim samo temeljni primer ureditve avtocest:
- hitrost brez fiksne omejitve, priporočena hitrost 130 km/h, vendar z elektronskimi tablami na vsaka 2 km, ki bi v manj kot idealnih razmerah (promet, vremenski pogoji) hitrost primerno omejile.
- hitrost v tunelih fiksno omejena na 100 km/h (saj sam rad vozim tudi hitreje, vendar je 100 km/h kar pravilna omejitev)
- policijske kamere za nadzor varnostne razdalje, prek markacij na asfaltu in drugih prekrškov, kakor so izsiljevanje prednosti in prehitevanje po desni
- prešolanje voznikov za pravilne postopke v cestnem prometu (vse, ne le avtocestne), poseben poudarek na ocenjevanju hitrosti bližajočega se vozila, pravilni uporabi ogledal ter pravočasnega dajanja smernikov (v Nemčiji se mi je tudi že pripetilo, da sem iz 300 km/h ustavil nekomu, ki niti slučajno ni preveril ogledal, vse le zato, ker je gospod iz dobre navade že nekaj sek,und pred menjavo pasu prižgal levi smernik).

Zavedam se, da se zdi splošna odprta omejitev za marsikaterega voznika kot preveč radikalen koncept, vendar se tu upošteva, da se omejitev v manj kot idealnih pogojih ustrezno zmanjša.
Dodati je tudi treba, da so hitrosti prek 180 km/h že sedaj zelo pogoste in namesto, da poizkušamo implementirati evropski represivni model (katerega populacije teh evropskih držav prav nič bolj ne marajo, da ne bo pomote), bi raje ustvarili usposobljeno populacijo voznikov in voznic, ki bi ustrezneje reagirali na situacije v prometu. Vpeljava prostovoljne nadgrajene šole varne vožnje za ljudi, ki bi želeli še izboljšati svoje vozniško znanje (in za bolj ugodno ceno), bi bil prav tako logičen korak. Seveda tudi ne moremo spreglesati dejstva, da vsi bi ti vozniki, ki vozijo (vozimo :oops: :mrgreen: ) prek 200 km/h, s to hitrostjo gototvo vozili varneje, saj kot prvo ne bi imeli skrbi glede policijskih radarjev, pa tudi raznih izpadov, kakršni so premajhna varnostna razdalja, prehitevanja po desni in tako dalje, bi bilo manj (ko ima nekdo zelo visoko stopnjo svobode obnašanja, pa čeprav ne popolne, bo tiste omejitve upošteval, ker se mu kršiti predpisov takrat ne splača).
Zgoraj navedena hipoteza je seveda zgolj zadnji izhod, saj naš osnutek predvideva "produciranje" visoko usposobljenih in razsodnih voznikov, ki resnično ne bi potrebovali represije za zagotavljanje varnega poteka prometa.

Seveda so vsi predlogi, ki jih kdorkoli ima, dobrodošli, prav tako kritike (kar vem, da bo predlog derestrikcije zelo priljubljena tarča kritik ;) ).


Lp


Lepo napisano in se sptrnjam v vsem. Problem naše boge male države je da skoz govori da hoče bit nekaj inovativna in moderna samo zato nič ne nardi oz dela ravno konta. Vsakič ko govorimo v reformah poslušam da se se zgledovali po Avstriji, Nemčiji, Letviji, Finski.......ITD.

To da bi na naših AC dovolili 200kmh dokler ne bo tega v 3/4 EU državah je znastvena fantastika. Če želijo bit res moderni naj naredijo kakšno svojo pametno raziskavo pridobijo nekaj strokonjakov mlajše generacije pa ne še vse iz časa titota in naredijo svoj zakon. Res v takih okvirih kot ga omenjaš.

NISO VSA NASELJA ISTA Splošne omejitve so že v sami osnovi debilne. Vsako naselje je poglavje zase na pa da rečejo povsod se lahko voziš 50 kmh. V naši vasi je več kot 50 že res norenje. Poznam vasi po katerih bi se lahko brez problemov peljal 70 če ne kar 90. Po novo zgrajenih AC je 130kmh kar mal smešna brzina. Od KK do Dorbuške vasi je nova AC ki gre skoz totalno naravnost. Omejitev bi lahko bila vsaj ampak res vsaj 150kmh če ne 180. Itak se vsi z tako brzino tam vozijo in z tem nikogar ne ogrožajo. Pri izvozih je omejitev 130kmh čist sprejemljiva.

Zakon bi bilo treba nardit bolj fleksibilen in pameten pa bi bilo vse bolš. Ni problema naj bodo radarji na vsake 500m samo naj prej uredijo omejitve.

In kar se tiče zakonodaje in zakonov velja povedano za vse. Ko bomo sprejeli prvi zakon (katerikoli že) ki ga bomo sestavili in razvili sami, bo sprejemljiv za večino in ne bodo novinarji dramatiziral v eno ali drugo stran bom dobil upanje o kakšnem pravem razvoju naše države.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Ne jul 02, 2006 10:23 pm

PureTNT je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:Ležeči policaji so neumne ovire, vsaj pri nas. Služil naj bi upočasnitvi prometa, ne pa počasnemu plezanju čezenj.


Meni ležeči policaji ne delajo problemov. Sprobano tut do 80km/h gre čez brez problemov, tko da niso lih za upočasnevanje, ampak za pospešitev, da prideš do prave hitrosti, da čez skočiš.


Že, že, s terencem. Ko pa imaš vozila, ki imajo od tal majhno oddaljrnost, se pojavijo težave.


Ležeči policaji so totalno zgrešeni. Z tovarnjakom ali busom v coni 30 bremzam do 10kmh ker je drugače potres, z avtom se peljem 30kmh z motorjem bi se pa dokal BP pripeljal tudi 100kmh če bi bil seveda psihično defekten. Ampak 30kmh se pa vseno ne peljem.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Po jul 03, 2006 8:13 am

andrej777 je napisal/-a:Zakon bi bilo treba nardit bolj fleksibilen in pameten pa bi bilo vse bolš. Ni problema naj bodo radarji na vsake 500m samo naj prej uredijo omejitve.


Se zelo strinjam s to trditvijo, a se bojim, da je to "scanje proti vetru". Problem fleksibilnih zakonov je, da so lahko ranljivi in so presoje subjektivne, kar pomeni še več pritožb tistih, ki za svoja dejanja večinoma nočejo nositi odgovornosti. Tudi ideja o pisanju novega, lastnega zakona zna zelo rada spodleteti, razn če ima kdo zares dobra poznanstva na pravih mestih in je pripravljen vložiti ogromno truda za dosego cilja, drugače pa idejo podpiram in se mi zdi koristna.

Zanima pa me še nekaj. Na kakšni podlagi določajo policaji oz. njihovi nadrejeni nevarna mesta in tam postavljajo radarje? Meni se zdi večina teh mest zgrešenih, še bolj zgrešeno pa je kaznovanje vseh po spisku, ne glede na okoliščine - dobro, kar se tiče zakona je s tem vse vredu, kar se pa tiče zdrave pameti pa ni.
Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost