Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
mihec3
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 33
Pridružen: So maj 27, 2006 6:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mihec3 Pe avg 04, 2006 1:00 pm

Neprilagojena hitrost, premajhna varnostna razdalja.
Glede na to, da voziš večtonsko vozilo in da si profesionalni voznik, bi moral to toliko bolje vedeti.
Mislim, da ima vsak voznik tak refleks, da v nevarni situaciji pritisne na zavoro.
 
Uporabniški avatar
bergkamp
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:55 am
Kraj: Brezovica pri Lj.

Napisal/-a bergkamp Pe avg 04, 2006 1:34 pm

jah zdej je pa vse voznik kriv. Tm strkovnjaki pravjo da ni mev šanse reagirat zdej ste pa kle najbl pametni. Ne rečem da tistih 100 ni pripomogl sam tok pa tut ne. če bi blo vse urejen tko k treba se to neb zgodil. zakaj se pa na črnemu kalu ne zgodi da en prpele 120 pa pobije vse pred sabo k obstaja signailizacija. poleg tega pa, predstavlite si da vozte 90 km/h izven naselja po omejitveh vse prov pa vm srna skoč pred avto. Me zanima ker junak bi biv tok sposobn da v tistih 5 metrih v slabi vidljivosti brez najmanj sesutga avta mim pride!
Zadnjič spremenil bergkamp, dne Pe avg 04, 2006 4:18 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
LUCKY LUKE
Novinec
 
Prispevkov: 159
Pridružen: So feb 25, 2006 7:00 pm
Kraj: notranjska

Napisal/-a LUCKY LUKE Pe avg 04, 2006 1:47 pm

kriv ali nedolžen.... pomoje gre klavir špilat :evil:
 
maki13
Novinec
 
Prispevkov: 115
Pridružen: Pe nov 18, 2005 7:14 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maki13 Pe avg 04, 2006 2:43 pm

Kaksna dilema a je kriv,prevelika hitrost,premejhna varnostna razdalja,pa se pa se...
Tahometer je pa tud baje zginu,berem komentarje od prej"kdo bi bil sposoben odreagirat" moj odgovor je:vsak ki bi mel primerno hitrost pa dost veliko varnostno razdaljo!!!a eni res ne razumete da je vse v hitrosti,pa razdalji,cista fizika.Ce gres 100kmh,se ne bos ustavu,ce gres pa 60 se pa bos,simpl k pasulj.Pa kaj ce je mel kamijon pa 40ton,pol more se bol vedt kok razdalje rab za ustavt,pa kok se je varn vozit,a se vam ne zdi?Ce je na eni cesti dovoljen 80Kmh,pol je to max hitrost,ce tm pada dez,sneg,ce je noc,al pa poledica a pa zastoji zarad dopustnikov(tko k v tem primeru) pol se hitrost primerno zmanjsa in poveca varnostna razdalja.Glede hrvaskih avtocest,tunelov,so bli med prvimi 5 najbolj ocenjenimi v evropi,takih cest mi se dolg ne bomo mel.
 
Uporabniški avatar
tejo996
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: So jun 04, 2005 8:57 pm

Napisal/-a tejo996 Pe avg 04, 2006 2:56 pm

BoneS je napisal/-a:glede tovornjakarjev in obnasanja na cestih pa dodam le to, da prevec posplosujete njihovo obnasanje..pozabljate pa na dejstvo, da so najslbsi vozniki prepotentnezi v osebnih vozilih, ki se vsakodnevno izzivljajo na cestah in v nevarnost spravljajo ne le sebe pac pa druge udelezence.

:clapclap to si lepo povedu
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss Pe avg 04, 2006 3:22 pm

maki13 je napisal/-a:Kaksna dilema a je kriv,prevelika hitrost,premejhna varnostna razdalja,pa se pa se...
Tahometer je pa tud baje zginu,berem komentarje od prej"kdo bi bil sposoben odreagirat" moj odgovor je:vsak ki bi mel primerno hitrost pa dost veliko varnostno razdaljo!!!a eni res ne razumete da je vse v hitrosti,pa razdalji,cista fizika.Ce gres 100kmh,se ne bos ustavu,ce gres pa 60 se pa bos,simpl k pasulj.Pa kaj ce je mel kamijon pa 40ton,pol more se bol vedt kok razdalje rab za ustavt,pa kok se je varn vozit,a se vam ne zdi?Ce je na eni cesti dovoljen 80Kmh,pol je to max hitrost,ce tm pada dez,sneg,ce je noc,al pa poledica a pa zastoji zarad dopustnikov(tko k v tem primeru) pol se hitrost primerno zmanjsa in poveca varnostna razdalja.Glede hrvaskih avtocest,tunelov,so bli med prvimi 5 najbolj ocenjenimi v evropi,takih cest mi se dolg ne bomo mel.


bolj prav ne moreš imeti in še nekaj, pametnim in preudarnim voznikom se kaj takega ne more zgoditi, ker znajo tudi predvidevati in tisti, ki pišete o soncu, ki sije v oči ali pa spremembi iz svetlobe v temo se raje malce zamislite nad sabo (še posebej če tako vozite kot pišete). V nobenem policijskem ali sodnem poročilu ne bo zapisano, da je nesrečo povzročilo sonce ali pa sprememba svetlobe ampak bo zapisano, da voznik ni prilagodil vožnjo razmeram na cesti in to pomeni avtomatsko krivdo.
 
Uporabniški avatar
GTA lover
Novinec
 
Prispevkov: 190
Pridružen: To maj 31, 2005 9:06 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a GTA lover Pe avg 04, 2006 4:11 pm

BBoss je napisal/-a:bolj prav ne moreš imeti in še nekaj, pametnim in preudarnim voznikom se kaj takega ne more zgoditi, ker znajo tudi predvidevati in tisti, ki pišete o soncu, ki sije v oči ali pa spremembi iz svetlobe v temo se raje malce zamislite nad sabo (še posebej če tako vozite kot pišete). V nobenem policijskem ali sodnem poročilu ne bo zapisano, da je nesrečo povzročilo sonce ali pa sprememba svetlobe ampak bo zapisano, da voznik ni prilagodil vožnjo razmeram na cesti in to pomeni avtomatsko krivdo.


Hmm. Ne mi rečt, da se ti kdaj ni zgodilo, da te je sonce popolnoma zaslepilo in nisi videl NIČ nekaj metrov vožnje...Če se ti ni, potem se voziš samo sredi dneva in sredi noči, ali imaš pa nek super-filtered-self-darkening-sight...
Alfa Romeo - Cuore Sportivo
 
Uporabniški avatar
bergkamp
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:55 am
Kraj: Brezovica pri Lj.

Napisal/-a bergkamp Pe avg 04, 2006 4:26 pm

Maki13 če smo že pr fizki, pol dobr veš da 40 tonski kamijon pri hitrosti 100 km/h nima drastično večje kinetične energije kot pri 80km/h! kot drugo nobedn ni reku da je prov da je prpelu 100km/h. Hočm samo povedat da se lahko to zgodi tut kermu drugmu od tako sposobnih in predvidljivih kot nekateri na tem forumu mislijo da so. Če pa že iščemo krivca je zame osebno bolj krivo cestno podjetje kot pa voznik. Če je na avtocesti kolona in se kljub slabi vidljivosti in predvidevanju zariješ enmu v rit k določeni osebki pač niso sposobni postavt table, me zanima kdo bo reku jebiga nism biv previdn zajebu sm, pa kolk bi zlil svojo jezo nad cestno podjetje. Bodmo realni. ne gre sam za en faktor pač pa za več faktorjev ki so oblikovali splet nesrečnih okoliščin.
 
maki13
Novinec
 
Prispevkov: 115
Pridružen: Pe nov 18, 2005 7:14 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maki13 Pe avg 04, 2006 4:32 pm

To glede sonca je zlo mozno,se strinjam te lahko zelo zaslepi.Ne maram sodit drugih,ker nikol ne vem kaj se bo men zgodil jutr,ampak ne gledat samo 5metrov naprej,treba je gledat,razmisljat 50-100metrov naprej(defenzivna voznja)Voznik bi mogu pricakovat najslabso mozno situacijo in bi primerno zmanjsu hitrost,pa povecu razdaljo,mogu bi vedt da 40tonski kamijon nima iste zavorne poti kot avto,sej tam tud avto ne bi mogu ustavt,ampak bi blo pac manj poskodb.Upam na cim manj takih nesrec...
Se neki glede fizike,zavorna pot pr 100kmh je velik daljsa kot pr 80kmh,se posebi ce upostevas maso kamijona.In se to,men se j**e za cestno podjetje pa njihove table,jaz svojo voznjo prilagajam razmeram dan,noc,dez,sneg,guzva... in se mi j**e ce je tabla na eni cesti al pa v tunelu kjer mi pise omejitev 80kmh,ce bom jaz ocenu da razmere ne dovoljujejo 80kmh bom vozu 40,najprej mislim na svojo varnost,sele pol na to ce se komu mudi v sluzbo al pa jest v mc donalds.Se ne zanasam na cestna podjetja,boli njih k.... ce se jaz nekje ubijem.
Zadnjič spremenil maki13, dne Pe avg 04, 2006 4:41 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
bergkamp
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:55 am
Kraj: Brezovica pri Lj.

Napisal/-a bergkamp Pe avg 04, 2006 4:36 pm

Ja mogu bi prilčakovat najslabšo situacijo. Sam kok bi jih še mogl pa ne. A ti zmeri pričakuješ najslabšo situacijo pa se vozš 95km/h po avtocesti? Sej glede tega maš prov samo poglej človeško naravo pa boš hitr pršu do tega da včasih mislmo da se nm ne bo nč hudga zgodil pa se nam lahko in pozabmo na situacijo.
 
Uporabniški avatar
Ronin
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So jul 24, 2004 12:29 pm

Napisal/-a Ronin Pe avg 04, 2006 4:40 pm

Mogoce mal cudno vprasanje, ampak kok je pa ta predor dolg?
There is no time...
 
maki13
Novinec
 
Prispevkov: 115
Pridružen: Pe nov 18, 2005 7:14 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maki13 Pe avg 04, 2006 4:49 pm

Ce situacija ne dovoli hitrej vozm tud 40kmh na avtocesti(sneg).Dost manj bi blo nesrec ce ljudje ne bi mislil da so neunicljivi,nocem pametovat ampak samo povdart da je men skoda umret na cesti,in to zato da bom nekje 5min prej...
Pac ne divjam,svoj ego potesim v ringu in na fitnesu,na cesti pa prilagajam svojo voznjo razmeram in to je to...
 
pele
Novinec
 
Prispevkov: 243
Pridružen: To feb 17, 2004 4:35 pm

Napisal/-a pele Pe avg 04, 2006 4:55 pm

bergkamp je napisal/-a:Maki13 če smo že pr fizki, pol dobr veš da 40 tonski kamijon pri hitrosti 100 km/h nima drastično večje kinetične energije kot pri 80km/h! kot drugo nobedn ni reku da je prov da je prpelu 100km/h. Hočm samo povedat da se lahko to zgodi tut kermu drugmu od tako sposobnih in predvidljivih kot nekateri na tem forumu mislijo da so. Če pa že iščemo krivca je zame osebno bolj krivo cestno podjetje kot pa voznik. Če je na avtocesti kolona in se kljub slabi vidljivosti in predvidevanju zariješ enmu v rit k določeni osebki pač niso sposobni postavt table, me zanima kdo bo reku jebiga nism biv previdn zajebu sm, pa kolk bi zlil svojo jezo nad cestno podjetje. Bodmo realni. ne gre sam za en faktor pač pa za več faktorjev ki so oblikovali splet nesrečnih okoliščin.
Cestno podetje, krivo!?Temu šoferju bi lahko postavil več tabel in semaforjev pa verjetno nebi ustavil.Ali nekateri res tako razmišljate, da morajo biti cestarji isto sekundo na kraju nekega izrednega dogodka?To je nemogoče!
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8424
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Pe avg 04, 2006 5:01 pm

Ronin je napisal/-a:Mogoce mal cudno vprasanje, ampak
kok je pa ta predor dolg?


se mi zdi da 760 m
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Uporabniški avatar
5ka
Novinec
 
Prispevkov: 252
Pridružen: So apr 29, 2006 5:37 pm
Kraj: planina

Napisal/-a 5ka Pe avg 04, 2006 6:35 pm

jaz pravim da je mel vidno polje odprto kar nekaj sekund in za sabo ni mel kakga hudga prometa ka pomen če nebi spal bi lohk odvil.
ampak jaz se bolj bojim tistih ki mi na avtocesti panično blendajo in trobijo. pred leti se mi je zgodl da sem prehiteval kolono treh kamijonov ki so vozili zelo skupaj(brez varnostne razdalje ). med prehitevanjem drugega me ujame voznik jeepa cherockija ki je menil da moja katra ne sodi na prehitevalni pas in ga ovira(vozil sem samo? 20-30 km hitreje kot kamjoni kar pomeni okol 120 kar je takrat veljalo za omejitev). ko sem se mu omaknil je zapeljal predme in močno zavrl . kako da se po neki sreči nisem zaletel vanj ne vem kaj šele da me ni povozil šlepar ki je bil praktično naslonjen name. če bi ga po kakršni koli sreči še kdaj videl bi bil .... da nov gdo reku da grozim
ride to live live to ride
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe avg 04, 2006 6:53 pm

pele je napisal/-a:
bergkamp je napisal/-a:Maki13 če smo že pr fizki, pol dobr veš da 40 tonski kamijon pri hitrosti 100 km/h nima drastično večje kinetične energije kot pri 80km/h! kot drugo nobedn ni reku da je prov da je prpelu 100km/h. Hočm samo povedat da se lahko to zgodi tut kermu drugmu od tako sposobnih in predvidljivih kot nekateri na tem forumu mislijo da so. Če pa že iščemo krivca je zame osebno bolj krivo cestno podjetje kot pa voznik. Če je na avtocesti kolona in se kljub slabi vidljivosti in predvidevanju zariješ enmu v rit k določeni osebki pač niso sposobni postavt table, me zanima kdo bo reku jebiga nism biv previdn zajebu sm, pa kolk bi zlil svojo jezo nad cestno podjetje. Bodmo realni. ne gre sam za en faktor pač pa za več faktorjev ki so oblikovali splet nesrečnih okoliščin.
Cestno podetje, krivo!?Temu šoferju bi lahko postavil več tabel in semaforjev pa verjetno nebi ustavil.Ali nekateri res tako razmišljate, da morajo biti cestarji isto sekundo na kraju nekega izrednega dogodka?To je nemogoče!


Spet en ali več osebkov, ki pametujete.

KJE JE DOKAZ DA JE VOZIL 100 IN DA NI VOZIL PO OMEJITVI?
Old subarus never die, they just get faster!
 
maki13
Novinec
 
Prispevkov: 115
Pridružen: Pe nov 18, 2005 7:14 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maki13 Pe avg 04, 2006 7:08 pm

Kaj tuki ni jasn,tud ce je vozu 10kmh,je ocitno su prehitr.Sej ni fora v omejitvi ampak se je treba prilagajat razmeram.Tud ce pozimi vozis 15 kmh pa se enmu zaletis v rit si kriv pa ceprov je omeitev tam 90kmh,omejitve hitrosti se nanasajo na idealne razmere.Neprilagojena (prevelika) hitrost je vsaka hitrost zarad katere pride do nesrece,tuki ni kej razpravljat.Pa tud ce vozis 5kmh!
 
Uporabniški avatar
BoneS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2556
Pridružen: To jul 19, 2005 1:56 pm
Kraj: Moćvara

Napisal/-a BoneS Pe avg 04, 2006 7:35 pm

bergkamp je napisal/-a:Maki13 če smo že pr fizki, pol dobr veš da 40 tonski kamijon pri hitrosti 100 km/h nima drastično večje kinetične energije kot pri 80km/h! kot drugo nobedn ni reku da je prov da je prpelu 100km/h. Hočm samo povedat da se lahko to zgodi tut kermu drugmu od tako sposobnih in predvidljivih kot nekateri na tem forumu mislijo da so. Če pa že iščemo krivca je zame osebno bolj krivo cestno podjetje kot pa voznik. Če je na avtocesti kolona in se kljub slabi vidljivosti in predvidevanju zariješ enmu v rit k določeni osebki pač niso sposobni postavt table, me zanima kdo bo reku jebiga nism biv previdn zajebu sm, pa kolk bi zlil svojo jezo nad cestno podjetje. Bodmo realni. ne gre sam za en faktor pač pa za več faktorjev ki so oblikovali splet nesrečnih okoliščin.


tocno tako! ne gre se za to, da bi mogl bit cestarji takoj tam (to pac ni mozn), ampk za taksne primere/potrebe bi blo treba vklopit rdeco luc pred tunelom. mogoce nesrece nebi preprecili, bi pa naredl vse, kar je v njihovi moci!
Slika
 
pele
Novinec
 
Prispevkov: 243
Pridružen: To feb 17, 2004 4:35 pm

Napisal/-a pele Pe avg 04, 2006 7:58 pm

nebivedu je napisal/-a:
pele je napisal/-a:
bergkamp je napisal/-a:Maki13 če smo že pr fizki, pol dobr veš da 40 tonski kamijon pri hitrosti 100 km/h nima drastično večje kinetične energije kot pri 80km/h! kot drugo nobedn ni reku da je prov da je prpelu 100km/h. Hočm samo povedat da se lahko to zgodi tut kermu drugmu od tako sposobnih in predvidljivih kot nekateri na tem forumu mislijo da so. Če pa že iščemo krivca je zame osebno bolj krivo cestno podjetje kot pa voznik. Če je na avtocesti kolona in se kljub slabi vidljivosti in predvidevanju zariješ enmu v rit k določeni osebki pač niso sposobni postavt table, me zanima kdo bo reku jebiga nism biv previdn zajebu sm, pa kolk bi zlil svojo jezo nad cestno podjetje. Bodmo realni. ne gre sam za en faktor pač pa za več faktorjev ki so oblikovali splet nesrečnih okoliščin.
Cestno podetje, krivo!?Temu šoferju bi lahko postavil več tabel in semaforjev pa verjetno nebi ustavil.Ali nekateri res tako razmišljate, da morajo biti cestarji isto sekundo na kraju nekega izrednega dogodka?To je nemogoče!


Spet en ali več osebkov, ki pametujete.

KJE JE DOKAZ DA JE VOZIL 100 IN DA NI VOZIL PO OMEJITVI?
Na žalost imaš prav.Dokazov ni!Tahograf je uničen,posnetki in izmerjena hitrost od HAC pa na sodišču ne veljajo (tako pišejo hrvaški mediji).Temu vsemu lahko rečem, da je to vse skupaj podobno ameriški "kvazi demokraciji".
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe avg 04, 2006 7:58 pm

maki13 je napisal/-a:Kaj tuki ni jasn,tud ce je vozu 10kmh,je ocitno su prehitr.Sej ni fora v omejitvi ampak se je treba prilagajat razmeram.Tud ce pozimi vozis 15 kmh pa se enmu zaletis v rit si kriv pa ceprov je omeitev tam 90kmh,omejitve hitrosti se nanasajo na idealne razmere.Neprilagojena (prevelika) hitrost je vsaka hitrost zarad katere pride do nesrece,tuki ni kej razpravljat.Pa tud ce vozis 5kmh!


Avtoceste se gradi zaradi hitrega in varnega prevoza ljudi - to pomeni hkrati hitro in varno. Za to uslugo tudi plačaš cestnino. V ta namen je na avtocesti in še posebej v tunelih več signalizacije, ki bi morala sproti opozarjati voznike na razne nevarnosti in zastoje. V tej nesreči tega ni bilo in to bo verjetno en glavnih argumentov voznikove obrambe. Tu nosijo vso odgovornost upravljavci ceste. Prilagajanje razmeram na avtocesti je drugačno kot drugje. Po tvoje bi morda moral vozit do Splita s 30-40 km/h, da bi lahko (skoraj) vedno varno ustavil tudi v primeru nenadne nesreče in trenutnega zaustavljanja vozil pred njim. Koliko več nevarnih situacij in nesreč bi bilo šele pri takem - od tebe zapovedanem načinu vožnje! Še enkrat - če na avtocesti (v tunelu) ni signalizacije, ni snega itd, je za vsakega voznika pričakovana normalna vozna hitrost po omejitvah. Tako so vozili tudi vsi pred njim, žal za vse udeležene je imel voznik zakrit pogled s tistim tovornjakom pred njim in dejansko ni mogel (ni bilo možno) rešit situacije. Verjetno zaradi tega spoznanja v šoku tudi ni zaviral. O neprilagojeni hitrosti bi lahko govorili samo v primeru kršenja omejitve ali signalizacije. Žal splet nesrečnih okoliščin, ki jih je vsak dan preveč.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov