Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
mega_ne
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 557
Pridružen: To nov 30, 2004 9:09 pm
Kraj: Wrhnka

Napisal/-a mega_ne Če jan 04, 2007 8:36 pm

No začel ste s primerjavo Golf IV 150 PS 1,9tdi/1,8t
- v teži je res ogromna razlika :roll: 1263 proti 1212 v prid bencinca. Zdej najbolš da gresta še voznika na vago, pa bencinc ga je ravno natankal in je kr naenkrat bencinar 50 kg tečji....
-v pospeških je desetinka razlike - res ogromn v vsakdanjem preganjanju med semaforji

Dizl je itak boljši za vsakdanjo uporabo. Gresta isto, sam občutek je za moje pojme v dizlu boljši ker te že od nizkih lepo odnese (v primerjavi z N/A benz.), pa še poraba je manjša.

mimogrede: clio dci100 in 1,4 100 gresta isto - samo ne zdej o tem da rabi 1,4 še turbino, ker je zasnova pogonskega sklopa čis drugačna....
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Če jan 04, 2007 8:58 pm

Jst mam v svojem primeru bencinarja, ker nima dizel, razen porabe, popolnoma nobene prednosti. S tem da se dizel od Polja oz. začetka Zaloga pa do centra Lj ravno ogreje (pa sploh še ni prave zime), pri bencinarju se pa po 3. ovinku začne cagr že premikat ;)
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Če jan 04, 2007 9:37 pm

Ko sem omenil Golfa V GT 1.4TSI se nisem zmotil. GT smatram kot opremo, 1.4TSI je pa motor s kompresorjem in turbino in obstaja v dveh različicah - 140 in 170KM. 170KM verzija je v GTju, 140KM pa v navadnem.

Omenjeni 1.4TSI s 170KM gre hudo dobro in zahvaljujoč kompresorju dobro potegne že praktično od štandgasa naprej. Na enaki relaciji pokuri približno 2 litra (7.5) bencina več kot moj Golf IV 1.9 TDI (5.5). Po občutku moj Golf čipan na 150KM bolje potegne, pa tudi realni podatki o pospeških do 100km/h morajo biti zelo blizu, ker je Golf V približno 200kg težji od mojega. Seveda se mi pri višjih hitrostih TSI odpelje. Kar se pa tiče porabe... ob priganjanju (200+) mi je na relaciji KR-LJ popapcal lepih 13l/100km in sem s testnimi vožnjami v dnevu in pol skuril pol tanka bencina. Je pa res varčen ob lepi vožnji in pokuri približno toliko kot običajen 1.4 motor.
Slika
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Če jan 04, 2007 11:39 pm

Mate je napisal/-a:Ko sem omenil Golfa V GT 1.4TSI se nisem zmotil. GT smatram kot opremo, 1.4TSI je pa motor s kompresorjem in turbino in obstaja v dveh različicah - 140 in 170KM. 170KM verzija je v GTju, 140KM pa v navadnem.

Omenjeni 1.4TSI s 170KM gre hudo dobro in zahvaljujoč kompresorju dobro potegne že praktično od štandgasa naprej. Na enaki relaciji pokuri približno 2 litra (7.5) bencina več kot moj Golf IV 1.9 TDI (5.5). Po občutku moj Golf čipan na 150KM bolje potegne, pa tudi realni podatki o pospeških do 100km/h morajo biti zelo blizu, ker je Golf V približno 200kg težji od mojega. Seveda se mi pri višjih hitrostih TSI odpelje. Kar se pa tiče porabe... ob priganjanju (200+) mi je na relaciji KR-LJ popapcal lepih 13l/100km in sem s testnimi vožnjami v dnevu in pol skuril pol tanka bencina. Je pa res varčen ob lepi vožnji in pokuri približno toliko kot običajen 1.4 motor.

s tem 170km 1.4 tfsi smo mel povprečno porabo čez viken v golfu 12.4l
tko da ne o .5l govort- je blo priganjanje ampak vseen
2.0 gti pa ma pr kolegu 14l, če ga tera po mestu pa 25
lp
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Pe jan 05, 2007 12:21 am

Nedavno so opravili primerjavo med 9-imi pari dizlov in bencinarjev. Oba s čimbolj primerljivo MOČJO, o čemer ravno tu teče debata.

Golf 1.4TSI(1.4l, 103kw/140KM) in 2.0 TDI (2.0l, 103kw/140KM) bencinar je prisilno polnjen (kombinacija kompresorja in turbine)
0-100 B 8,8s : D 9,3s
Končna 205 v obeh primerih
poraba 8,1B proti 6,4D

Škoda Roomster 1.6 16V (1,6l 77kw/105KM) : Roomster 1.9 TDIl (1,9l, 77kw/105KM)
0-100 B 10,9s : D 11,5
končna 184B : 182D
poraba 7,9B : 6,6D

Peugeot 207 1.6 110 (1.6l, 80kw/109KM) : HDI 110 (1,6l - 80kw/109KM)
0-100 B 10,6s : D 10,1s
končna 194B : 193D
poraba 7,9D : 5,5D

Opel Vectra 2.2 direct (2,2l - 114kw/155KM) : 1.9 CDTI(1,9l - 110kw/150KM)
0-100 B 9,4s : D 9,8s
končna 218B : 217D
poraba 8,8B : 6,9D

BMW 335i (3,0l - 225kw/306KM) : 335D (3,0l - 210kw/286KM)
Obakrat je motor prisilno polnjen (biturbo)
0-100 B 5,8s : D 6,2s
končna obakrat 250 el.omejeno
poraba 11.1B : 8,6D

Ford S-max 2.0 (2,0l - 107kw/145KM) : 2.0 TDCi (2,0l - 103kw/140KM)
0-100 B 10,9s : D 10,2s
Končna 197B : 196D
poraba 8,8B : 7,1D

Mercedes E 200K (1,8l - 135kw/184KM) : E220 CDI (2,2l - 125kw/170KM) (bencinar je prisilno polnjen s kompresorjem)
0-100 B 9,7s : D 9,1
končna 222B : 218D
poraba 10,6B : 7,8D

Kia Magentis 2.0 (2,0l - 106kw/144KM) : Magentis 2.0 CRDi (2,0l - 103kw/140KM)
0-100 B 10,2s : D 11,2
končna 208B : 201D
poraba 9,0B : 6,6D

Audi A8 3,2FSI q ( 3,2l - 191kw/260KM) : 3.0TDI q (3,0l - 171kw/232KM)
0-100 B 7,7s: D 7,8s
končna 250B : 243D
poraba 11,5B : 8,9D

Upam da vam bo potešilo nekaj radovednosti in zmot. Škoda da ni še meritve prožnosti, kjer je navadno dizel malo boljši pri določenih hitrostih. Tam kjer je (tudi) bencinar turbinec je dopisano, ostali so brez turbine.

P.S tudi 1,4 litrski motor ob izrazitem priganjanju komot spije preko 10 litrov, tako da se mi zdi povsem normalno za 1,4TSI 12 litrov porabe ob izrazitem deskanju...
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Pe jan 05, 2007 12:39 am

kljukec je napisal/-a:2.0 gti pa ma pr kolegu 14l, če ga tera po mestu pa 25
lp

14l je pa kr dost, tudi za voznjo z dokaj pogostimi pospeševanji "za dušo" :? . 25 pa sploh, to je še za zvečer pred leklerkom mal visoka poraba :EE


Slide :tomidelej:

Zanimive razlike... pri Audiju za moje pojme prepričljivo zmaga dizel - nekako enak rezultat v pospeških, čeprav ma bencinar 30km več. Pri kii pa obratno... 1sec prednosti bencinarja..
kul...
 
Uporabniški avatar
LudiLimun
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 620
Pridružen: So avg 19, 2006 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a LudiLimun Pe jan 05, 2007 11:56 am

HeHeHe,
zdej ste me pa čist zdrmal s tem TSI-jem :oops: , bom mogu it na testno vožnjo 8)

a mogoče kdo ve u keri parkirni hiši ga majo trenutno kot testno vozilo.
 
Uporabniški avatar
RED_line
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: To jun 20, 2006 4:17 pm
Kraj: Markovec City

Napisal/-a RED_line Pe jan 05, 2007 3:02 pm

moja igračka vleče v 3. prstavi do 140. dizel je že skoraj v 5 prestavi. to da menja mu vzame tudi nekaj časa a ne? za naprej od 140 pa je itk brezveze :D
gassssssssssssssssss
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Pe jan 05, 2007 3:34 pm

RED_line je napisal/-a:moja igračka vleče v 3. prstavi do 140. dizel je že skoraj v 5 prestavi. to da menja mu vzame tudi nekaj časa a ne? za naprej od 140 pa je itk brezveze :D


Dolge prestave niso vedno preveč posrečene v pospeških. Mogoče na papirju ko pride do pol sekunde razlike zato ker mora en avto pri 96 prestavit v tretjo, drugemu pa vleče do 102, v praksi pa je potem hitrejši avto s krajšim diferencialom...razen če meriš izključno pospeške do 100.
Moj avto je imel tretjo ki je dosegla 160, vendar je bil enak avto s krajšim diferencialom(dobrih 130 v tretji na blokadi) bistveno hitrejši v pospeških.
Edina dobra stvar mojega difa je bila, da sem se peljal 150 z dobrimi 3500 vrtljaji, kar je pomenilo skoraj blažen mir v notranojsti avtomobila. Ampak je pa ravno dolgo prestavno razmerje pobralo precej eksplozivnosti.
Zadnjič spremenil Slide, dne Pe jan 05, 2007 3:48 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
R_S
Novinec
 
Prispevkov: 213
Pridružen: Ne avg 20, 2006 1:10 pm

Napisal/-a R_S Pe jan 05, 2007 3:45 pm

Vem da ne spada lih v temo...al pa...kok ma recimo golf 4 1.8t se prav 150km porabe...tko mestna vožnja...
 
Uporabniški avatar
Shebo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Sr apr 27, 2005 4:23 pm
Kraj: Nuclear City

Napisal/-a Shebo Pe jan 05, 2007 3:58 pm

R_S je napisal/-a:Vem da ne spada lih v temo...al pa...kok ma recimo golf 4 1.8t se prav 150km porabe...tko mestna vožnja...

10 - 12 l
THE GOLDEN YEARS have come at last - I cannot see, I cannot pee, I cannot chew, I cannot screw, My memory shrinks, my hearing stinks, No sense of smell, I look like hell! My body's drooping, got trouble pooping. The golden years have come at last... THE GOLDEN YEARS CAN KISS MY ASS!
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Pe jan 05, 2007 4:02 pm

Slide je napisal/-a:
RED_line je napisal/-a:moja igračka vleče v 3. prstavi do 140. dizel je že skoraj v 5 prestavi. to da menja mu vzame tudi nekaj časa a ne? za naprej od 140 pa je itk brezveze :D


Dolge prestave načeloma niso preveč posrečene v pospeških. V mojem bivšem avtu je cagar presegel 160 v tretji prestavi...vendar je šel enak avto s krajšim diferencialom (tretja do nekje 130) bistveno bolje oziroma je imel občutno boljše pospeške.(pustimo papir in pospešek do 100, kjer pride do pol sekunde razlike zato ker mora en avto pri 96 prestavit v tretjo, drugemu pa vleče do 102, v praksi pa je potem hitrejši avto s krajšim diferencialom...razen če meriš samo pospeške do 100.)
Edina dobra stvar mojega difa je bila, da sem se peljal 150 z dobrimi 3500 vrtljaji, kar je pomenilo skoraj blažen mir v notranojsti avtomobila. Ampak je pa ravno dolgo prestavno razmerje pobralo precej eksplozivnosti.
Večkrat je namreč slišati zmotno prepričanje da dolge prestave pomenijo da avto bolj gre...
... odvisno od konjenice višja končna hitrost in vsekakor manjša poraba imel sem avto z zobniki v diferencialu 14 x 60 in 18 x 62 oba sta šla pri pospeševanju skoraj isto tisti z dolgimi je pa pil 1/3 manj ! če si želel si pa tistega z dolgimi prestavami razvlekel do nenormalnih hitrosti na malih klancih navzdol oziroma dolgih ravninah plus tega sem vlekel vedno z eno prestavo nižje - v peti prestavi pri 90km/h pri 3000 obratov motorja in tudi na drugem 3000 obratov hitrost pa 125 km /h ... Pugov menjalnik od Ax-a prvi - diferencijal od menjalnika 2CA08 (ta kratek) in drugi od 2CA04 dolgega menjalnika (cirka 5.03 km /h več vsakih 1000 vrtljajev ki jih motor doseže) ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Bel-Tirid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1547
Pridružen: Po feb 09, 2004 7:52 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Bel-Tirid Pe jan 05, 2007 5:25 pm

Bencinar je v vsakem primeru v doseganju hitrosti bolši.
Med bmw 530i in 530d je razlika velika- 0-200km/h tam par sekund
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
DoubleG
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 563
Pridružen: Sr jan 19, 2005 7:26 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a DoubleG Pe jan 05, 2007 7:43 pm

v tem primeru sta 100 konjska

clio II 1.5 dci

Max. output
(EC) 99.4 PS (98.0 bhp) (73.1 kW)
@4000 rpm
Max. torque
(EC) 200.0 Nm (148 lbft) (20.4 kgm)
@1900 rpm
0-100km/h 10.60s
0-Quarter-mile 17.50s
0-Kilometre 32.40s
Top speed 185 km/h (115 mph)

clio II 1.4 16v

Max. output
(EC) 97.3 PS (96.0 bhp) (71.6 kW)
@6000 rpm
Max. torque
(EC) 127.0 Nm (94 lbft) (13 kgm)
@3750 rpm

0-100km/h 10.50s
0-Quarter-mile 17.60s
0-Kilometre 32.30s
Top speed 185 km/h (115 mph)
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Pe jan 05, 2007 7:44 pm

Bel-Tirid je napisal/-a:Bencinar je v vsakem primeru v doseganju hitrosti bolši.
Med bmw 530i in 530d je razlika velika- 0-200km/h tam par sekund

530i s 231 konji, doseže recimo 100kmh 0,1 sekunde KASNEJE kot PRIMERLJIV 530d z 231 konji...0-200 žal nimam podatka. Ne moreš pa primerjat 231 konjskega z 218 konjskim ali 258 konjskega z 231konjskim...logično da bo potem bencinar spradaj. Z isto konji sta pa na testih povsem tu-tu.
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Miholl
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Pe okt 01, 2004 4:32 pm
Kraj: Long Melford, Suffolk, England

Napisal/-a Miholl Pe jan 05, 2007 10:47 pm

kljukec je napisal/-a:
Mate je napisal/-a:Ko sem omenil Golfa V GT 1.4TSI se nisem zmotil. GT smatram kot opremo, 1.4TSI je pa motor s kompresorjem in turbino in obstaja v dveh različicah - 140 in 170KM. 170KM verzija je v GTju, 140KM pa v navadnem.

Omenjeni 1.4TSI s 170KM gre hudo dobro in zahvaljujoč kompresorju dobro potegne že praktično od štandgasa naprej. Na enaki relaciji pokuri približno 2 litra (7.5) bencina več kot moj Golf IV 1.9 TDI (5.5). Po občutku moj Golf čipan na 150KM bolje potegne, pa tudi realni podatki o pospeških do 100km/h morajo biti zelo blizu, ker je Golf V približno 200kg težji od mojega. Seveda se mi pri višjih hitrostih TSI odpelje. Kar se pa tiče porabe... ob priganjanju (200+) mi je na relaciji KR-LJ popapcal lepih 13l/100km in sem s testnimi vožnjami v dnevu in pol skuril pol tanka bencina. Je pa res varčen ob lepi vožnji in pokuri približno toliko kot običajen 1.4 motor.

s tem 170km 1.4 tfsi smo mel povprečno porabo čez viken v golfu 12.4l
tko da ne o .5l govort- je blo priganjanje ampak vseen
2.0 gti pa ma pr kolegu 14l, če ga tera po mestu pa 25
lp


Meni z zelo dinamično vožnjo tudi ni ratalo žez 8,5 priti po računalniku... Mel sem ga en dan...
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Pe jan 05, 2007 11:12 pm

Miholl je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:
Mate je napisal/-a:Ko sem omenil Golfa V GT 1.4TSI se nisem zmotil. GT smatram kot opremo, 1.4TSI je pa motor s kompresorjem in turbino in obstaja v dveh različicah - 140 in 170KM. 170KM verzija je v GTju, 140KM pa v navadnem.

Omenjeni 1.4TSI s 170KM gre hudo dobro in zahvaljujoč kompresorju dobro potegne že praktično od štandgasa naprej. Na enaki relaciji pokuri približno 2 litra (7.5) bencina več kot moj Golf IV 1.9 TDI (5.5). Po občutku moj Golf čipan na 150KM bolje potegne, pa tudi realni podatki o pospeških do 100km/h morajo biti zelo blizu, ker je Golf V približno 200kg težji od mojega. Seveda se mi pri višjih hitrostih TSI odpelje. Kar se pa tiče porabe... ob priganjanju (200+) mi je na relaciji KR-LJ popapcal lepih 13l/100km in sem s testnimi vožnjami v dnevu in pol skuril pol tanka bencina. Je pa res varčen ob lepi vožnji in pokuri približno toliko kot običajen 1.4 motor.

s tem 170km 1.4 tfsi smo mel povprečno porabo čez viken v golfu 12.4l
tko da ne o .5l govort- je blo priganjanje ampak vseen
2.0 gti pa ma pr kolegu 14l, če ga tera po mestu pa 25
lp


Meni z zelo dinamično vožnjo tudi ni ratalo žez 8,5 priti po računalniku... Mel sem ga en dan...

kaj nej ti rečem- smo ga pač bol izkoristl :twisted:
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček So jan 06, 2007 1:02 am

Miholl je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:
Mate je napisal/-a:Ko sem omenil Golfa V GT 1.4TSI se nisem zmotil. GT smatram kot opremo, 1.4TSI je pa motor s kompresorjem in turbino in obstaja v dveh različicah - 140 in 170KM. 170KM verzija je v GTju, 140KM pa v navadnem.

Omenjeni 1.4TSI s 170KM gre hudo dobro in zahvaljujoč kompresorju dobro potegne že praktično od štandgasa naprej. Na enaki relaciji pokuri približno 2 litra (7.5) bencina več kot moj Golf IV 1.9 TDI (5.5). Po občutku moj Golf čipan na 150KM bolje potegne, pa tudi realni podatki o pospeških do 100km/h morajo biti zelo blizu, ker je Golf V približno 200kg težji od mojega. Seveda se mi pri višjih hitrostih TSI odpelje. Kar se pa tiče porabe... ob priganjanju (200+) mi je na relaciji KR-LJ popapcal lepih 13l/100km in sem s testnimi vožnjami v dnevu in pol skuril pol tanka bencina. Je pa res varčen ob lepi vožnji in pokuri približno toliko kot običajen 1.4 motor.

s tem 170km 1.4 tfsi smo mel povprečno porabo čez viken v golfu 12.4l
tko da ne o .5l govort- je blo priganjanje ampak vseen
2.0 gti pa ma pr kolegu 14l, če ga tera po mestu pa 25
lp


Meni z zelo dinamično vožnjo tudi ni ratalo žez 8,5 priti po računalniku... Mel sem ga en dan...


Prosim, če zbiršeš tist podpis. S tem sem mislu malce drugač pač prehitr napišem/natipkam.

Benc je vsekakor boljši kar se tiče pospeškov, medtem ko diesel ima manjše pospeške čeprav pa so že vsi D opremljeni z turbino in le počas dohitevajo bence in so jih tud že
Osu gre samo enkrat na led.lp
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate So jan 06, 2007 10:20 pm

Miholl je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:
Mate je napisal/-a:Na enaki relaciji pokuri približno 2 litra (7.5) bencina več kot moj Golf IV 1.9 TDI (5.5).
...
Kar se pa tiče porabe... ob priganjanju (200+) mi je na relaciji KR-LJ popapcal lepih 13l/100km in sem s testnimi vožnjami v dnevu in pol skuril pol tanka bencina. Je pa res varčen ob lepi vožnji in pokuri približno toliko kot običajen 1.4 motor.

s tem 170km 1.4 tfsi smo mel povprečno porabo čez viken v golfu 12.4l
tko da ne o .5l govort- je blo priganjanje ampak vseen

Meni z zelo dinamično vožnjo tudi ni ratalo žez 8,5 priti po računalniku... Mel sem ga en dan...


Poraba 7.5 l/100km je bila dosežena z lepo vožnjo, kakšnih 10, 20% čez omejitev, kjer bi 1.9TDI motor porabil 5.5 l/100km. S hitro vožnjo 10l/100km ni noben problem, 12.5 mora biti pa že kar hudo agresivna vožnja.
Kljub temu mislim, da se da s tem avtom lepo preživeti z 8 l/100km povprečne porabe.
Slika
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Ne jan 07, 2007 8:54 pm

Jao...
En je napisal da ima dizel velik navor... To je cisti nesmisel-zraven spada podatek na motorni gredi (za nas u bistvu nepotrebna informacija), ko pa gre vse skupaj skozi prestavna razmerja (dizel ima veliko daljsa zaradi manjsih vrtljajev) pogledas na kolesih ugotovis da si na istem.
Dizel se vrti tja do 5000 obratov (najvec) raje manj, medtem ko bencinarji dosegajo 7000 in vec.

Motorji imajo po vecini najvecji navor nekje na sredini svojih obratov, iz tega je logicno razvidno da dizel vlece pri 2000-2500 bencinar pa med 3000-4000 vrtljajih.

Torej ne moremo govoriti da ima dizel zato , ker vlece pri 2000 bolje kot bencinar pri 2000 vecji navor.

Tudi proznost motorja avtorevije rade merijo v isti prestavi od npr 80-120km/h, ne smemo pa pozabiti dejstva, da ce bi npr merili v najnizji prestavi, s katero avto doseze to hitrost (nekateri bencinarji 2prestava, ekvivalentno mocni dizli pa 3 prestava) bi bila proznost precej drugacna, in bi se videlo da dizel NIMA takega navora kakor nekateri radi vedno "opozarjajo".

Ce gre bencinar v cetrti prestavi 200km/h , dizel pa 160km/h, je jasno da ti dve prestavi nista primerljivi. Ker ce bi sli meriti proznost od 100-200km/h, bi morali pri dizlu pospesevati v peti (jasno, saj s cetrto ne gre 200), in takrat bi se videlo pravo (primerljivo) proznost teh motorjev.

Večji navor...
Na gredi mogoce, na pogonskih kolesih (le te pa so za nas pomembne ali pac? ) pa le ta ni vecji.
Nikoli in nikdar.
Seveda pri primerljivih motorjih ,se pravi enako mocjo.

Ce vzamemo enak navor. Npr kaksno hondo s2000 in golf tdi 90 konjski (imata enak nazivni navor na gredi) pa ugotovimo da ima honda precejjjjjj vecji navor na kolesih zaradi precej krajsega prestavnega razmerja. Kajti zavrti se do 9000 rpm medtem ko se golf pol manj. Bo slo?

:!:

Če maš dva enaka avtomobila z enakim uporom, težo in močjo (KM ali KW) in pa avtomatsko sklopko (recimo tako kot moped (skuter)) nastavljeno na tiste obrate kjer je največja MOČ bi oba šla isto!
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 1 gost