Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith To maj 08, 2007 8:44 am

ugasnt ker vec kot 3 minute delovanja avta stane 80e
 
Uporabniški avatar
dskrab
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Sr maj 04, 2005 10:05 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dskrab To maj 08, 2007 9:12 am

Jaz dam v ler potem pa še ročno uporabim, če je slučajno malo strmo, da mi avto ne leze nazaj oz. naprej, ker vem kako je to moteče, če ti zavorna luč sveti v glavo. Sem pač obziren do drugih.
Sej nimaš kej! Tko je pa nč drugač!

It`s not just JDM. It`s a LIFESTYLE !
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx To maj 08, 2007 10:48 am

v ler, v leru tudi pripeljem da prisparam 4.7 kaplice bencina, štop luči sem izključil ker samo porabljajo bencin, pospešujem pa tudi ne, raje počakam, da se kdo zeleti vame in me inercija potisne naprej..zato pa imam tako nizko porabo.
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
Sonny
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 711
Pridružen: So sep 06, 2003 8:53 pm

Napisal/-a Sonny To maj 08, 2007 11:20 am

dskrab je napisal/-a:Jaz dam v ler potem pa še ročno uporabim, če je slučajno malo strmo, da mi avto ne leze nazaj oz. naprej, ker vem kako je to moteče, če ti zavorna luč sveti v glavo. Sem pač obziren do drugih.


To pa res , folk premalo upošteva dejstvo, da je lahko zelo moteče, če ti tista rdeča luč v glavo sveti ponoči-
 
Uporabniški avatar
sport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 652
Pridružen: Sr nov 05, 2003 11:54 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sport To maj 08, 2007 12:36 pm

Nikoli v ler razen če se mi ne da držat sklopke, pa še na kakem klančku mi
ni treba bremzat ker samo nalahko spustiš sklopko in avto stoji na miru.

To sem delu tudi ko sem imel unota pa pri 430 tisoč km mi ni odpovedu noben ležaj
al pa kej podobnega.


L.P.
Vozi hitro in reskiraj
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 To maj 08, 2007 5:21 pm

TooOldVehicle je napisal/-a:Jz sm zato, da dajo na vse semaforje odštevalce časa do prižiga zelene luči, s tem bi poskrbel za marsikaj, gost in netekoč promet prov škodita gospodarstvu, naravi, živcem, in zato mislim, da bi mu mogl v državnem proračunu mal več soldov nament, sam to je spet klatenje slame u prazno, kajne? drgač pa glede sklopke ali lera, navijam za sklopko pa čeprav trpi p*****a, promet mora bit tekoč in pika.

Vsaj eden je v LJ tam od tobačne dol sem ga včeraj videl se lepo peljemo in nad sem. videim neke številke in se spomnim, da je to za kdaj se bo prižgala rdeča luč , podobno kakor za pešce in zelo dobro upam, d bojo sedaj mencači lažje vozili proti sem.ker se bojijo v rumeno peljati :P :P . Ja glede stanja na sem.odvisno kdaj pripeljem v križišče če sem prvi mislim je glih rdeča ročna in čakaj, čene pa sklopka in v pripravjenosti na rumeno ;)
Zadnjič spremenil Ivan36, dne To maj 08, 2007 5:25 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan To maj 08, 2007 5:25 pm

vedno v prvi in noga na sklopki
da pustim z mojim podhranjenim avtom vse ostale vsaj 50m za sabo, ko iščejo prvo prestavo
in pol se nekateri čudjo zakaj grejo samo 3je skoz semafor
podpis
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 To maj 08, 2007 8:33 pm

Ponavadi v ler, ker me od tiščanja sklopke boli noga. Po potrebi še ročna bremza.
Pa gledam semafor za pešce in pravočasno v prvo. ;)
Najbolj na jetra mi grejo pa uni, k na totalno vodoravni cesti tiščijo na nožno bremzo, kukr da bo konc sveta če jo spustijo. Men pa tretja zavorna luč v glavo nabija, takrt me ima, da bi jim dolge lampe pržgou! :evil:
 
Uporabniški avatar
Ronin
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So jul 24, 2004 12:29 pm

Napisal/-a Ronin To maj 08, 2007 9:08 pm

Kdaj ler, kdaj prva (ponavad predn se ze zelena przge).

Najbolj smesni so mi vozniki ko gori rdeca luc in z avtom leze naprej. Ok, ne bi rekel, da je semafor ze na tem da se bo glih zelena preklopila, ampak rdeca kot rdeca, magari tud ce se je sele przgala. Leze, leze naprej, tko da bo prvi startal, je ze skor v kriziscu notr, pol pa k se zelena przge, pa zaj**e in ne spelje pravi cas, al zamečka al pa mu avto crkne. Taki so mi najbolj smesni
There is no time...
 
Uporabniški avatar
07-91-70-71
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: To maj 08, 2007 8:57 pm

Napisal/-a 07-91-70-71 To maj 08, 2007 9:20 pm

ler...
 
Uporabniški avatar
pugi405
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1970
Pridružen: Pe okt 11, 2002 4:01 pm

Napisal/-a pugi405 To maj 08, 2007 9:40 pm

Najbolj mi gre na jetra vožnja mojega kolega... ene tirdeset metrov pred semaforjem da v ler, pa pol bremze guli... :roll:. Moj način je tak... pridem v tretji, malo pred semaforjem druga, preden se ustavim (valjda) sklopka, prestavim v prvo, držim sklopko, ob zeleni speljem takoj, ne pa tko kot eni k majo reflekse k crknjeni konji k morajo še prej po možnosti prvo najt :roll: :roll:
 
Uporabniški avatar
HOLLAND
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Če apr 19, 2007 2:22 pm
Kraj: V deželi sonca in vina

Napisal/-a HOLLAND To maj 08, 2007 9:52 pm

pugi405 je napisal/-a:Najbolj mi gre na jetra vožnja mojega kolega... ene tirdeset metrov pred semaforjem da v ler, pa pol bremze guli... :roll:. Moj način je tak... pridem v tretji, malo pred semaforjem druga, preden se ustavim (valjda) sklopka, prestavim v prvo, držim sklopko, ob zeleni speljem takoj, ne pa tko kot eni k majo reflekse k crknjeni konji k morajo še prej po možnosti prvo najt :roll: :roll:

Meni se pa zdi brezveze par metrov pred semaforjem prestavljat v drugo... Na tak način pa sklopko guliš! Kaj je lažje in ceneje zamenjat bremze ali sklopko???
 
krho
Novinec
 
Prispevkov: 211
Pridružen: Pe mar 09, 2007 8:30 am

Napisal/-a krho Sr maj 09, 2007 6:50 am

Energetik81 je napisal/-a:Najbolj na jetra mi grejo pa uni, k na totalno vodoravni cesti tiščijo na nožno bremzo, kukr da bo konc sveta če jo spustijo. Men pa tretja zavorna luč v glavo nabija, takrt me ima, da bi jim dolge lampe pržgou! :evil:

Ko boš naletel na nekega psihopata, "ki te slučajno ne bo videl" in te bo porinil v avto pred teboj ne boš več tako razmišljal in boš lepo držal zavoro ali zategnil ročno.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov in iger - http://xcollect.sf.net
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Sr maj 09, 2007 7:03 am

Odvisno od tega, kako dolgo bo še gorela rdeča luč. Če križišča poznam in vem da imajo dolge intervale in da bom dolgo čakal, potem dam v ler in v prvo običajno prestavim, ko se ugasne zelena za pešce ali kolesarje.
Slika
 
Uporabniški avatar
pugi405
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1970
Pridružen: Pe okt 11, 2002 4:01 pm

Napisal/-a pugi405 Sr maj 09, 2007 8:00 am

HOLLAND je napisal/-a:
pugi405 je napisal/-a:Najbolj mi gre na jetra vožnja mojega kolega... ene tirdeset metrov pred semaforjem da v ler, pa pol bremze guli... :roll:. Moj način je tak... pridem v tretji, malo pred semaforjem druga, preden se ustavim (valjda) sklopka, prestavim v prvo, držim sklopko, ob zeleni speljem takoj, ne pa tko kot eni k majo reflekse k crknjeni konji k morajo še prej po možnosti prvo najt :roll: :roll:

Meni se pa zdi brezveze par metrov pred semaforjem prestavljat v drugo... Na tak način pa sklopko guliš! Kaj je lažje in ceneje zamenjat bremze ali sklopko???

Zdej ne vem.... al jst kompliciram al ti ? :roll: Kolkr jst vem se sklopka uničuje med naglim pospeševanjem in vrtenjem koles v prazno... ne vem če povsem normalno prestavljanje kaj škodi sklopki :lol: . A potem ti v dolino zaviraš samo z zavorami in ne s kombinacijo zaviranja motorja in zavor? :roll: Konec koncev pa... avto je za rabit - pazit mora tebe in ne ti njega. :roll: :roll:
 
Uporabniški avatar
HOLLAND
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Če apr 19, 2007 2:22 pm
Kraj: V deželi sonca in vina

Napisal/-a HOLLAND Sr maj 09, 2007 8:57 am

pugi405 je napisal/-a:
HOLLAND je napisal/-a:
pugi405 je napisal/-a:Najbolj mi gre na jetra vožnja mojega kolega... ene tirdeset metrov pred semaforjem da v ler, pa pol bremze guli... :roll:. Moj način je tak... pridem v tretji, malo pred semaforjem druga, preden se ustavim (valjda) sklopka, prestavim v prvo, držim sklopko, ob zeleni speljem takoj, ne pa tko kot eni k majo reflekse k crknjeni konji k morajo še prej po možnosti prvo najt :roll: :roll:

Meni se pa zdi brezveze par metrov pred semaforjem prestavljat v drugo... Na tak način pa sklopko guliš! Kaj je lažje in ceneje zamenjat bremze ali sklopko???

Zdej ne vem.... al jst kompliciram al ti ? :roll: Kolkr jst vem se sklopka uničuje med naglim pospeševanjem in vrtenjem koles v prazno... ne vem če povsem normalno prestavljanje kaj škodi sklopki :lol: . A potem ti v dolino zaviraš samo z zavorami in ne s kombinacijo zaviranja motorja in zavor? :roll: Konec koncev pa... avto je za rabit - pazit mora tebe in ne ti njega. :roll: :roll:

Hočem samo rečt, da se mi zdi brez zveze prestavlat pred rdečo, ker itak veš, da se boš čez par metru mogu ustavit.
Drgači pa sklopka vsakokrat, ko jo spustiš rahlo zdrsne, še posebej pri speljevanju, ne prime kar kot bi jo prlepu! Zato pa jo tisti, ki vozijo pretežno po mestu, kjer je dosti speljevanj morajo menjat po manj prevoženih kilometrih, kot pa tisti, ki vozi po avtocesti, da v 5 in ne tika sklopke 100km.
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Sr maj 09, 2007 8:00 pm

Namen sklopke je, da ne prime takoj :roll:

Če nisi nek hud uničevalec sklopk, tudi zaviranje z motorjem sklopki ne škoduje, ker je tudi temu namenjena. Vsaj moja po 160kkm še vedno dela, pa redno zaviram z motorjem.
Slika
 
Kama
Novinec
 
Prispevkov: 169
Pridružen: Ne jan 15, 2006 4:04 pm
Kraj: Kočevje

Napisal/-a Kama Sr maj 09, 2007 8:45 pm

Moj nasvet: če ne rabiš zavirat, v ler drugače pa zaviraj z motorjem.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Sr maj 09, 2007 9:26 pm

jst ce se pelem prot semaforju pa vidm da se je rdeca gkih przgala poj dam u ler ce pa je ze dl cajta przgana rdeca pa mam v prvi,to vse velja ce sm prvi v vrsti.drgac pa gladko u ler ker ko se przge zelena rabjo eni se pou ure da spelejo tko da jst lahko dam 3x u prvo pa se bom morau cakat.
 
Uporabniški avatar
snoopek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1036
Pridružen: To okt 18, 2005 8:06 am

Napisal/-a snoopek Pe maj 11, 2007 1:20 am

se strinjam s tem, da so nekateri res prepočasni in premalo odločni na križiščih, sploh tam, kjer so intervali med zeleno in rdečo zelo kratki! Nekateri v avtu preprosto spijo! ;)
Citroen C5 2.0 hdi Break :P
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov