Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Če jun 14, 2007 10:28 am

weta je napisal/-a:sonic

sem veliko vozil predvsem škodo octavio in golf 4 in vem kako dela tisti klimatronik.
in sem ga preklinjal, dosti sem vozil tudi seata z ročno klimo, pa je bilo vedno vse ok.

glede poseganja v delovanje, pri ročni klimi ima voznik ponavadi tri vrtljive gumbe in slikalo za vklop klime ( vsaj če gledamo vw...pa tudi drugi nimajo bistveno drugače.
ventilator je v avtu vedno vklopljen na 1 ali 2, kam naj piha tudi, razen pri odroševanju, pri meni piha v noge in na vetrobran. potem je gumb za gretje. kar se tiče poseganja na upravljanje, za vklopit klimo pritineš gumb in je, če te je volja, je lahkogumb stalno vklopljen, torej ostaja za regulacijo delovanja klime le gumb za temperaturo, tega pa obračaš po želji, tako, da se v avtu dobro počutiš, pač ko se vsedeš v razgret avto, daš na hladno, kasneje pa malce greješ in to je to....torej po moje ni to neka kako zasilna rešitev. ampak dovolj udobna in nepokvarljiva zadeva v nasprotju z avtomatiko.

pri klimatroniku, ki sem ga omenjal, je na poziciji auto, nastavilo 22 stopin in pihanje samo v reže na armaturki (kot so že nekateri omenili je to pihanje hitra pot na bolniško, trganje v roki, glavobol, prehlad itd.)
torej v klimo posežeš in pritisneš majhen gumb za pihanje v noge, pa še en majhen gumb za pihanje ne vetrobran, ker je avto razgret pritisneš gumb za hladno enih petkrat, da piha hladno in ne 22 stopinj (ker avta v katerem je 60 stopinj jaz ne bom ohlajal na temperaturo 22 stopinj z zrakom s tempreaturo 22 stopinj, temveč s čim hladnejšim) ko se avto ohladi spet pritiskanje na gumb toplo ali pa auto...poleg tega je tu še ventilator, ki ga klimatronik upravlja avtomatsko, torej v razgretem avtu ga navije do konca, meni pa gre ventlator na živce zaradi ropota in ga z večkratnim pritiskom na majhen gumb nižam do sprejemljive hrupnosti. to je to na kratko. velja za kratke relacije, na dolgih stvar deluje, ampak na dolgih ni treba posegat v delovanje tudi pri ročni klimi.

to je moje mnenje iz mojih izkušenj z obema vrstama regulacije in če me kdo vpraša za nasvet, kakko klimo od teh dveh izbrat, mu gladko priporočim mehansko oz. ročno.

če je pa komu drugemu bolj všeč avtomatika pa kar. ne branim nobenemu. je pa res, da je dosti ljudem kaka stvar dosti bolj všeč, če je digitalna, če je komplicirana, ima več gumbov za nastavljanje itd...jaz sem bolj za preproste stvari.


Moje izkušnje z avt. klimo v GOLF-u IV so odlične

Glede ohlajevanja potniške kabine pri razgretem vozilu - recimo, da je parkiran več ur na soncu.
Najhitrejši način za ohlajevanje notranjosti je odprta okna + vklop notranjega kroženja zraka med vožnjo - cca minuto, dve.
Meni v takem času dovolj zniža temperaturo, da potem ventilator dela povsem zmerno.

LP
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Če jun 14, 2007 10:52 am

weta je napisal/-a:seveda, avti s klimo pod 100 konjev so nepremičnine...ma dajte se enkrat skulirat. da se vozit tudi avto s klimo in 60 konji, da se z njim iti polno naložen na dopust in še kam. Pri tem pa komot voziš po predpisih.

nekateri vedno navajate kako ti avti nikamor ne grejo, kako porabo imajo itd...v kaki drugi temi pa razlagate kako s svojimi ali očkovimi avti vozite po AC 100 na uro, da je poraba točno 6.34689 litra na sto. poleg tega vžgete klimo, ko je res nuja. a vi ne delate gužve na cesti?

ma meni gre na jok in istočasno na smeh ko berem take budarije, ko vidim kak narod živi na sončni strani alp.

da razjasnim še nekaj...imam avto s 75 konji, s klimo, sicer je TD in ne bencinc 1.4, po vaše nepremičnina, ko je treba z nogo porivat da pelje. Jaz sem s tem avtom prevozil preko 300 kkm skoraj vedno s klimo, na dopust vlečem še čoln s sabo, nikoli ne delam kolone za sabo, torej mati božja, vsak teden kupim nove copate in žena tudi, ker vsak na svojih vratih porivava.

kar se tiče ročne in avtomatske klime..eden nad mano navaja kako z ročno klimo še nekako gre z uravnavanjem temperature, tako bolj po občutku in ne točno na stopinjo.
Tu mi ni nič več jasno, ali je v avtu pomembno da imam temperaturo nastavljeno tako, da se počutim udobno ali je važno da je nastavljena natančno na pol stopinje, torej važno, da je temperatura 21.5 stopinje, pa magari mi je vroče ali pa hladno, da si moram še pulovrček obleči.
iz lastnih izkušenj vem, da v svojem avtu nočem klimatronika od volkswagna, ker je katastrofa, vsaj na krajših relacijah, nekatere druge firme imajo te avtomatske klime bistveno boljše. kar se tiče volkswagnovega klimatronika zahteva bistveno več posegov v delovanje in uravnavanje kot kaka ročna klima, poleg tega je z vidika varnosti v cestnem prometu sporen, ker ima majhne gumbke in je treba ob nastavljanju gledat stran s ceste, ročno klimo pa se da nastavit tudi brez odmika pogleda s ceste.
uporabnost klimatronikov je nekoliko boljša le pri zelo dolgih relacijah, pa še tam je prednost pod vprašajem.
Jaz osebno ne nobenemu priporočam doplačila za avtomatiko, še manj za dvopodročno, če pa ti jo vržejo v hrbet ob nakupu avta, pa naj bo.


Jaz se s polotom 1,4 (60hp) s prižgano klimo nikoli nisem počutil varno, imel sem ga več kot 3 leta, to je bila res ena zelo moteča stvar pri avtu. Prehitevanje odpade, ko speljuješ z mesta pa se avtu kar za sekundo zakolca, preden se dejansko nekam premakne (pa še to potem počasi).
Seveda se da vozit, zaradi mene lahko voziš tudi 30konjskega starega hrošča, a to zame ni vožnja, ki bi jo opisal kot varno, saj ti ne ostane nič rezerve za manevriranje.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Če jun 14, 2007 11:22 am

@ban: ja, res si napisal ful komplicirano :D
Ampak tako pač je, opisat je zapleteno, deluje pa zelo preprosto. Splača si tudi vzet 5-10 minut časa, prebrat navodila o zračenju in prezračevanju, pa si naštimaš in to je to.

Edino mislim da si napačno napisal glede tipke ECON: mislim da to pomeni, da dela samo prezračevanje, klima pa ne (tudi gretje ne, če se ne motim). Če pa ECON ni vključen, se pa klima/gretje vključuje po potrebi, da vzdržuje izbrano temperaturo.

Ja, pihanje v glavo pa ni stvar same klime pač pa stvar zračnih odprtin oziroma njihove nastavitve.
Kot je ban omenil, lahko zapreš zračnike na sredinski armaturi in uporablješ veliko sredinsko odprtino pod šipo, ki šiba zrak navzgor (posredno zračenje). Dela super.

pač ko se vsedeš v razgret avto, daš na hladno, kasneje pa malce greješ in to je to...
No saj točno to pa dela avtomatska klima brez tvojih posegov.

Brez zamere, ampak se mi zdi da nisi znal pravilno nastavit klimatske naprave, pa zdaj šimfaš. :-P
Kot pravim, treba si je vzet 5 minut in prebrat navodila...
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
RedBaron
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2260
Pridružen: Ne okt 27, 2002 11:56 am
Kraj: Med Velenjem in Slovenj Gradcem

Napisal/-a RedBaron Če jun 14, 2007 11:49 am

bass je napisal/-a:Pravilno predvidevaš. Avto je treba skoraj porivat, zato je tudi poraba višja, saj mora več delati desna noga.
Pa že tako žrejo ti motorji 50procentov več kot primerljiva konkurenca (9 vs. 6l/100km).
Definitivno ni rentabilno, niti ne udobno.


O kakih 9 litirh pa govoriš??

Jaz mam 1.4 85KM, pa mam porabo 6,8 - 7,2
 
Uporabniški avatar
dnovak24
Uporabnik
 
Prispevkov: 858
Pridružen: Ne nov 12, 2006 7:32 pm

Napisal/-a dnovak24 Če jun 14, 2007 11:53 am

RedBaron je napisal/-a:
bass je napisal/-a:Pravilno predvidevaš. Avto je treba skoraj porivat, zato je tudi poraba višja, saj mora več delati desna noga.
Pa že tako žrejo ti motorji 50procentov več kot primerljiva konkurenca (9 vs. 6l/100km).
Definitivno ni rentabilno, niti ne udobno.


O kakih 9 litirh pa govoriš??

Jaz mam 1.4 85KM, pa mam porabo 6,8 - 7,2


1.4 75 KM 7-7.5 l/100 km.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Če jun 14, 2007 12:18 pm

Strinjam se z @weta. Tud jest bi si nabavu samo ročno klimo. Ker lahko naštimaš da ti piha skozi šobe zrak take temperature, da ti ustreza in ne moti. Temperatura v avtu mi ni toliko važna, da bi morala biti na +/- 1°C. Namreč vnos toplote zaradi sončnega sevanja skozi šipe je lahko tako velik, da mora za dosego nastavljene temperature pihati ledeno mrzel zrak, česar pa nočem. Važno je da prihaja skozi šobe tak zrak, da lahko normalno dihaš, da zrak ni soparen.
Jest ne vem, kako imate lahko nastavljeno temp. na 22°C če je zunaj 30+ :shock:
Pa to je skor 10° razlike kar sigurno ni zdravo. Priporoča se tam do 5° razlike. Jest tud v bajti ne nastavim klime nižje od 24°, ker me potem zebe.
Poleg tega ti v avtu skozi šipe na telo sije sonce, iz šob pa piha mrzel zrak, kar je ubijalska kombinacija.
Jst pravim tko: avtomatska klima JA, če je avto super izoliran in ima šipe, ki prepuščajo le malo sončnega sevanja.

Pa glede nepremičnosti, če prižgeš klimo pri avtu z 60KM. Toliko moči doseže avto pri skoraj max obratih! In kolikokrat vozite z najvišjimi obrati? Če prižgeš klimo pač voziš s 500rpm več kot običajno, da ima mašina malo več moči in gre stvar popolnoma isto! Poleg tega, a kdo ve natančno, koliko KM ima klima? Hišna klima, ki hladi kar velik prostor ima moč 1kW. Tudi če tista v avtu porablja 2KM - ja kaj je pa to proti 60KM?? 3% moči. In to vas tako blazno moti, da ne morete prehitevati?? :roll:

Lp
 
weta
Novinec
 
Prispevkov: 152
Pridružen: Pe dec 29, 2006 12:09 pm

Napisal/-a weta Če jun 14, 2007 12:39 pm

sonic...ti očitno nisi uporabljal strega vw climatronica, da govoriš neresnice.

jaz sem moja dejstva preveril v praksi. climatronic vw ne glede na koliko je segret avto piha v kabino temperaturo, ki je nastavljena na displayu..torej recimo 22 če je na auto. če hočem da mi na začetku na hitro ohladi avto moram vpihovat hladnejši zrak in da to dosežem moram nižat temperaturo na displayu.
stvar sem preveril tako, da sem meril temperaturo zraka, ki se vpihuje v kabino.

klimatronik vse uravnava samo z jakostjo ventilatorja, torej bolj kot je toplo, večja je hitrost in posledično hrup zraka.
kar se tiče tipke auto...piha samo na reže na armaturki in nič v moge in na prednje steklo. torej če zaprem reže na armaturki gre zrak..kam?


pa še to...jaz sem prebral navodila o delovanju klime, in ne šimfam nobenega..pišem to, kar sem izkusil v mnogih tisočih prevoženih km.

za tebe bass pa samo to...očitno se počutiš varnega samo ko imaš 150 km in lahko prehitevaš...torej za varno vožnjo moraš prehitevati? jaz vozim varno in redko prehitevam, ker ni potrebe. za vožnjo v službo peljem v koloni, ker mi prehitevanje 2 avtov ne koristi nič, ker itak potem vsi skupaj čakamo na semaforju. ko grem s familijo na izlet pa tudi nimam sile, da bom gonil počez skoz ovinke in prehiteval kot na dirkah...pač peljem in se imam lepo, poleg vsega mi ne gre za 10 minut razlike na 100 km dolgi poti. prehitim pa kake italijane, ki se vračajo s kosila in vozijo poravnem 50 na uro ali pa kak traktor.

ampak ti si verjetno še mlad in neumen in misliš da s težko nogo in prehitevanjem prej prideš...to sem jaz že dal skozi in verjemi mi, tudi ti boš..
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Če jun 14, 2007 12:47 pm

sonic...ti očitno nisi uporabljal strega vw climatronica, da govoriš neresnice.
Ne govorim neresnic. Res pa nisem uporabljal starega climatronica. Vem samo, kako deluje v novem golfu. Za moje pojme zelo dobro.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
weta
Novinec
 
Prispevkov: 152
Pridružen: Pe dec 29, 2006 12:09 pm

Napisal/-a weta Če jun 14, 2007 12:53 pm

zadnji cajt je bil, da so tisto sranje popravili. nisem edini, ki tiste regulacije ne mara. kako laufa v novi 5-ki pa ne vem, ker jo imam samo z ročno oz neko polavtomatiko, zato tega tudi ne komentiram.
drugič piši iz izkušenj in ne pošiljaj ljudi brat navodila za uporabo
 
Uporabniški avatar
jrk0
Novinec
 
Prispevkov: 359
Pridružen: To okt 21, 2003 4:18 pm
Kraj: Ptuj - Podlehnik - Ljubljana

Napisal/-a jrk0 Če jun 14, 2007 12:54 pm

Vsaj mislim, nisem pa preprican za vse:

Pr meni recimo: na AUTO ce ohlaja, pol pac tako dolgo piha bolj mrzlo, da se ohladi na zeleno temp., ce je zunaj bolj mrzlo pa je topel zrak, ki gre ven.

Ko pa nastavis sam hitrost ventilatorja in temperaturo, pa mislim, da piha s tisto temperaturo ves cas ven in to pac glede na moc ventilatorja. Torej ISTO kot da bi mel navadno klimo, samo da lazje izberes temperaturo izpihanega zraka. Torej ne drzi, da je avtomatska slabsa kot mehanska, saj zmore vse kar navadna in se vec (tocno nastavitev).

pr mehanski nikol ne ves s kaksno temp. piha, res da pac obracas, ampak je lazje ce nastavis temperaturo izpihanega zraka na neko vrednost in ves kaj se dogaja.

Ce pa rabis, pa lahko potem vklopis se AUTO, pa ti se sam uravnava. Torej je enostavno boljsa :)
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Če jun 14, 2007 12:57 pm

Imam izkušnje, kar nekaj tednov. Navodila je pa treba prebrati in upoštevati ter napravo pravilno nastaviti po lastnem okusu. Pa se morda ne bo več dogajalo, da bi imel kdo slabe izkušnje s klimo.

Sodobna tehnika je fajn, jo je pa treba znati uporabljati.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
Doche
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1975
Pridružen: Ne maj 06, 2007 7:24 pm
Kraj: Ried

Napisal/-a Doche Če jun 14, 2007 1:03 pm

traktor TDI je napisal/-a:Kako se kaj obnesejo vw 1.4 motorji s 75KM ob delovanju klime? Se poraba močno poveča? Avto še gre kam, ali je potrebno tu pa tam odpret vrata in pomagat z nogo?


Se lahko dobima pa probaš ;) moči meni ravno ne jemlje (TDI), za porabo pa se niti nisem zavzel nekak, bom pa probal malo eksperimentirat zaj ko se začenja vročina pa en tank vozit z klimo enga pa brez da vidim. Samo to je čist brezveze meni primerjat ker vedno ne voziš enako, vsaj pri meni je tak, včasih ful počasi včasih malo hitreje in če je klimo pač treba vklopit potem nevem zakaj sploh pomislit na to da bo kaj več porabe. Tankat je treba vsakem primeru.
 
Volvo-s60
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Sr nov 23, 2005 7:31 pm

Napisal/-a Volvo-s60 Če jun 14, 2007 1:14 pm

Kaj vsi neki bluzite okol avtomatskih pa ročnih, priznam ne spoznam se ampak ali ni tako da če imaš avtomatsko lahko tudi vse ročno naštelaš kakor pač želiš,
 
Uporabniški avatar
Sazo
Novinec
 
Prispevkov: 274
Pridružen: Po apr 25, 2005 7:10 pm

Napisal/-a Sazo Če jun 14, 2007 2:55 pm

avtomatska, pe njen naštimaš temperaturo zraka v avtu, recimo na 22 in ko pride do željene temperature, neha delat, oz. bolj malo dela, ko se spet dvigne notranja temperatura zraka spet začne bolj delat, tako da spet zniža na željeno temperaturo v našem primeru na 22stopinj celzija..
men ko maš enkrat ročno klimo pa da je prej nisi meu, si prjeu boga za j***a, ko maš pa avtomatsko si pa bog...tok je hudo...lp
v vseh avtih do zdej sm meu AAC...lp
Kdo je bl nor??? Jst al ti???
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 Če jun 14, 2007 4:02 pm

jaz mam avtomatsko ampak jo nena skoraj nič uporabljam,raje si sam stopnjo pihanja itd. nastavljam....ker ko mam na AUTO,mi pri visoki vročini tak piha ko vštartam avto da mi gre na živce...
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Če jun 14, 2007 4:13 pm

hehe.. razprava na vrhuncu. Da še js mal dodam. Moja astraje f karavan ma 1.4 motor z 80KM in ročno klimo. Avto je pri normalni vožnji čist lepo uporaben ampak ko pa grem prehitevat, pa js klimo ugasnem, ker se mi to zdi bol varno, ter jo po prehitevanju prižgem nazaj. Porabo sm meu zadn tank 7.7l/100km in klima je bla prižgana približno 70% časa, ta tank zdej bo pa vrjetno mal več, ker je klimama skos pržgana. Men se ta poraba ne zdi vlka, glede na to da se približno 50% narejenih kilometrov vozim po AC, ostalo 15-20% po mestu in ostalo po "razgibani" regionalki(podčetrtek-sl. bistrica).
Me pa moti pri tem avtu ročna klima, ker včasih enostavno zgubim občutek za toploto in se notranjost preveč ohladi, kar se pri avtomatski nemore nardit razn, če je ne uporabljaš pravilno. Na kratke razdalje je itak brezveze uporabljat klimo, ker je avto razgret in se niti ne ohladi tak da sam teb ubistvu škodi. Klima se vedno usmeri tak da ti piha na vetrobransko steklo, to pa zato da zrak kroži in se ti cel avto ohladi(še pomnite šolo in zakon, da gre topel zrak gor hladen pa dol???)ne pa da te v noge zebe v glavo pa švicaš.
LP Rok
 
kixs
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 760
Pridružen: Sr feb 09, 2005 5:06 pm

Napisal/-a kixs Če jun 14, 2007 4:18 pm

Gen|us:
ne vem kako je pri tvoji Astri, vendar se vecini avtomobilov pri polnem gasu klima avtomaticno izkljuci.

lp
Slika
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Če jun 14, 2007 4:40 pm

Eden je napisal da pri ECON ne greje in ne hladi.... :roll: kaj pa potem dela? Kuha kafe al kaj?
ECON na displayu pomeni, da piha samo ventilator, greje normalno, klima kompresor pa ne laufa.
AUTO, nastaviš temperaturo, ventilator pa avtomatsko veča ali manjša obrate v kabini, in s tem drži izbrano temperaturo.
To da piha močno ko je na AUTO pa zato, da čimprej ohladi na željeno temperaturo. Pol pa se jakost ventilatorja zmanjša.


Glede izklopa klime ko pohodiš gas, pri passatu, audiju in na beetlu sedaj se izklaplja samo takrat, ko spelješ z večjim gasom, potem jo čutiš ko se ti nazaj vklopi kompresor ko gas spustiš oz. ga ne tiščiš več tak. Da bi pa pri prehitevanju se izklapljal, pa še nisem doživel.

aja pa še to. Pri meni ko sem imel avtomatsko klimo na VW, je najprej na AUTO pihalo čez reže za glavo, ko se je shladil avto, pa čez reže za noge, pa tud za šipe na čase rahlo. Avtomatska klima sama uravnava čez kere reže piha, seveda moreš met vse odprte pa nesmeš met ročno nastavljeno določeno skupino zračnih rež.


LP
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Če jun 14, 2007 5:50 pm

weta je napisal/-a:sonic...ti očitno nisi uporabljal strega vw climatronica, da govoriš neresnice.

jaz sem moja dejstva preveril v praksi. climatronic vw ne glede na koliko je segret avto piha v kabino temperaturo, ki je nastavljena na displayu..torej recimo 22 če je na auto. če hočem da mi na začetku na hitro ohladi avto moram vpihovat hladnejši zrak in da to dosežem moram nižat temperaturo na displayu.
stvar sem preveril tako, da sem meril temperaturo zraka, ki se vpihuje v kabino.

klimatronik vse uravnava samo z jakostjo ventilatorja, torej bolj kot je toplo, večja je hitrost in posledično hrup zraka.
kar se tiče tipke auto...piha samo na reže na armaturki in nič v moge in na prednje steklo. torej če zaprem reže na armaturki gre zrak..kam?


pa še to...jaz sem prebral navodila o delovanju klime, in ne šimfam nobenega..pišem to, kar sem izkusil v mnogih tisočih prevoženih km.

za tebe bass pa samo to...očitno se počutiš varnega samo ko imaš 150 km in lahko prehitevaš...torej za varno vožnjo moraš prehitevati? jaz vozim varno in redko prehitevam, ker ni potrebe. za vožnjo v službo peljem v koloni, ker mi prehitevanje 2 avtov ne koristi nič, ker itak potem vsi skupaj čakamo na semaforju. ko grem s familijo na izlet pa tudi nimam sile, da bom gonil počez skoz ovinke in prehiteval kot na dirkah...pač peljem in se imam lepo, poleg vsega mi ne gre za 10 minut razlike na 100 km dolgi poti. prehitim pa kake italijane, ki se vračajo s kosila in vozijo poravnem 50 na uro ali pa kak traktor.

ampak ti si verjetno še mlad in neumen in misliš da s težko nogo in prehitevanjem prej prideš...to sem jaz že dal skozi in verjemi mi, tudi ti boš..


:lol: media.brainwash.press
Vidim, da si malce površno bral in spregledal besedico MANEVRIRANJE.
In, da v avtu pod 90 konj se neudobno počutim, ostali se zaradi mene lahko z dvema hrčkoma pod havbo vozite, jaz rabim nekaj REZERVE za MANEVRIRANJE.
In, da manevriranje se sestoji iz zavijanja, zaviranja in celo (buhnedej) pospeševanja.

P.S.: Če bi bil mlad in neumen, verjetno nebi vozil takega avtomobila, temveč kaj manjšega, dosti cenejšega in predvsem gnanega z bencinskim motorjem.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov