Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
cr33p
Novinec
 
Prispevkov: 300
Pridružen: To okt 17, 2006 9:54 am

Napisal/-a cr33p Sr jul 25, 2007 12:39 pm

Če rabiš avto za priti iz A do B čimceneje in po omejitvah, je SDI odlična izbira.
Že res, da nikamor ne gre, ampak to je takemu vozniku drugotnega pomena.
 
Uporabniški avatar
RED_line
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: To jun 20, 2006 4:17 pm
Kraj: Markovec City

Napisal/-a RED_line Sr jul 25, 2007 12:39 pm

cr33p je napisal/-a:Če rabiš avto za priti iz A do B čimceneje in po omejitvah, je SDI odlična izbira.
Že res, da nikamor ne gre, ampak to je takemu vozniku drugotnega pomena.


to sem jz že napisal :P
gassssssssssssssssss
 
maxp
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 38
Pridružen: Sr apr 05, 2006 7:02 pm

Napisal/-a maxp Sr jul 25, 2007 12:46 pm

Moj kolega ma golfa IV 1.9 SDI pa nevem no avto tišči ko zmešan porabo ima 8 litrov in več do 100 rabi 14s in končno ima po ravnini 180 po števcu seveda. Skozi ga tišči do podna ni važno mrzlega ali vročega skozi vsaka prestava do 4500rpm in nima nobenih problemov z motorjem že 5let. Res ma avto malo čuden glas ampak to je verjetno zaradi katalizatorja ( ga nima ) :D
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3608
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Sr jul 25, 2007 12:51 pm

SDI bo kupu tist k hoče met zanesljiv motor, nizko porabo, nizke stroške vzdrževanja, za pospeške in končno ga en k... briga. In da se bo pelu udobno kot se lahko pelješ v golfu npr. Pa vsi pozabljate še na registracijo.
Pa še en preprost izračun registracije:
registracija 2.0 SDI.....€400 (50% popust pri registraciji)
registracija 2.0 SDI.... €630 (0% popust)
registracija 2.0 TDI (140KM)....€600 (50% popust)
registracija 2.0 TDI...............€1000 (0% popust)

Torej, mislm da so razlike dovolj zgovorne.
 
Uporabniški avatar
RED_line
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: To jun 20, 2006 4:17 pm
Kraj: Markovec City

Napisal/-a RED_line Sr jul 25, 2007 12:53 pm

dizli nimajo katalizatorja
gassssssssssssssssss
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Sr jul 25, 2007 12:55 pm

:bonk daj ne piši bedarij.
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
cr33p
Novinec
 
Prispevkov: 300
Pridružen: To okt 17, 2006 9:54 am

Napisal/-a cr33p Sr jul 25, 2007 1:16 pm

RED_line je napisal/-a:dizli nimajo katalizatorja

Od kdaj? :shock:
 
Uporabniški avatar
RED_line
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: To jun 20, 2006 4:17 pm
Kraj: Markovec City

Napisal/-a RED_line Sr jul 25, 2007 1:33 pm

ban je napisal/-a:SDI bo kupu tist k hoče met zanesljiv motor, nizko porabo, nizke stroške vzdrževanja, za pospeške in končno ga en k... briga. In da se bo pelu udobno kot se lahko pelješ v golfu npr. Pa vsi pozabljate še na registracijo.
Pa še en preprost izračun registracije:
registracija 2.0 SDI.....€400 (50% popust pri registraciji)
registracija 2.0 SDI.... €630 (0% popust)
registracija 2.0 TDI (140KM)....€600 (50% popust)
registracija 2.0 TDI...............€1000 (0% popust)

Torej, mislm da so razlike dovolj zgovorne.



ja, da SDIja se ne splača kupovat že samo zaradi registracije
gassssssssssssssssss
 
Uporabniški avatar
RED_line
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: To jun 20, 2006 4:17 pm
Kraj: Markovec City

Napisal/-a RED_line Sr jul 25, 2007 1:35 pm

cr33p je napisal/-a:
RED_line je napisal/-a:dizli nimajo katalizatorja

Od kdaj? :shock:


isti kot bencinci ga nimajo. ker deluje na kemijskem postopku in z dizli ga ni možnoizvest na isti način. zato pa imajo neke filtre in podobne zadeve. sam katalizator pa jz razumem samo za bencince.
gassssssssssssssssss
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 Sr jul 25, 2007 1:36 pm

kaj ti obratno vidiš cifre? TDI je dražji pri registraciji in zavarovanju :lol:
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
RED_line
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: To jun 20, 2006 4:17 pm
Kraj: Markovec City

Napisal/-a RED_line Sr jul 25, 2007 1:40 pm

Patrik_A3 je napisal/-a:kaj ti obratno vidiš cifre? TDI je dražji pri registraciji in zavarovanju :lol:


dejmo raje pogledat koliko tak avto pride in potem spravte računico skupaj. in meni se zdi 400eur kr precej.
gassssssssssssssssss
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Sr jul 25, 2007 1:56 pm

Doktorirali bote okol SDI-jev. Tisti, ki mu paše si ga naj kupi, tisti ki pa bi rad kaj hitrejšega pa si naj kupi kar njemu paše. Jao se obremenjujete s tem ne. Kaj si ti nor malo. Nekateri mislim da spat nemorete zarad tega, ker sdi ni avijon na cesti, pa ker se ga kao ne splača kupit?
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
ruco555
Novinec
 
Prispevkov: 194
Pridružen: Pe mar 17, 2006 2:16 pm
Kraj: ankaran

Napisal/-a ruco555 Sr jul 25, 2007 6:19 pm

RED_line je napisal/-a:
ban je napisal/-a:SDI bo kupu tist k hoče met zanesljiv motor, nizko porabo, nizke stroške vzdrževanja, za pospeške in končno ga en k... briga. In da se bo pelu udobno kot se lahko pelješ v golfu npr. Pa vsi pozabljate še na registracijo.
Pa še en preprost izračun registracije:
registracija 2.0 SDI.....€400 (50% popust pri registraciji)
registracija 2.0 SDI.... €630 (0% popust)
registracija 2.0 TDI (140KM)....€600 (50% popust)
registracija 2.0 TDI...............€1000 (0% popust)

Torej, mislm da so razlike dovolj zgovorne.



ja, da SDIja se ne splača kupovat že samo zaradi registracije


prišparaš pri registraciji 100k bivših in se ne splača???
pa tudi če imaš bonifikacij prišparaš 50.000 bivših...mislim ne wem no...
če je tebi 200€ malo, nekaterim ni...tko da...
Never settle for a moment of mediocracy.
 
Uporabniški avatar
fare
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2085
Pridružen: Po feb 07, 2005 8:10 pm

Napisal/-a fare Sr jul 25, 2007 6:22 pm

sonic je napisal/-a:ENkrat sem že omemnil, da imam z 1.9 SDIjem izkušnjo le iz VW Polota (letnik 2004), kjer ima motor verjetno malo manj KM kot v golfu, ima pa Polo tudi manj kilogramov od golfa (zlasti golfa V).

In v Polotu SDI mašina "poskrbi" za strahotno dolgočasno vožnjo. Saj premakne se, ampak dokaj počasi. Sicer nisem totalni manijak na KM in pospeške, ampak tak motor je za moj okus vseeno rahlo premalo. Čeprav, roko na srce, za večino vsakodnevnega prevažanja pa najbrž kar zadostuje. Ampak moraš imeti dokaj skromne zahteve glede moči.

Kdor kupi SDIja, najbrž to dela, da oklesti še zadnje evre stroškov pri avtomobilu - poraba najbrž res ni dosti nižja kot če bi vzel TDI, ampak je avto s SDIjem verjetno ob nakupu malo cenejši, kar za sabo potegne cenejše kasko zavarovanje, zaradi manj kilovatov verjetno tudi obvezno... gotovo se pozna.

Ampak če nisi tak človek, ki ga je strah peljat več kot 20 km/h - vseeno je potem kar muka prenašat SDIja, še uporabnik "fare" je najprej sicer napisal, da je s SDIjem v fabiji zadovoljen, ampak takoj nato pa:

Zanima me samo to zakaj ne naredijo kakega 100 ali 130 konjskega sdi-ja, ne pa take da so komaj da na meji normalnega za na cesto dat?
Se pravi, da tudi fare pogreša malo več moči...
Ampak, "zakaj ne naredijo 100-130 KM SDIja?" - ja kako ga boš pa naredil? Pomoje se ne da drugače, kot če bi res krepko povečal prostornino motorja... mogoče če bi izdelali 2.5-litrski SDI, bi mogoče iztisnili 100 konjev (zelo napamet napisano). Potem bi te to finančno zelo teplo pri zavarovanju, gotovo tudi pri porabi, seveda že pri ceni avta.... verjetno nima smisla, če rabiš močnejši avto je gotovo veliko bolj smiselno pustiti kubike pri miru, pa dodati turbino... če bi hotel 130-konjski SDI, bi moral pa najbrž narediti tako velik motor, da vprašanje če bi ga fizično lahko vgradil v golfa (v fabio/polota skoraj gotovo ne).

Tako da gotovo ni razlog v tem, da bi bili "vsi TDI-ji ostali še samo za okras" - saj proizvajalcu je pomoje načeloma vseeno, ali proda SDI ali TDI - končni cilj je čimvečji dobiček.
ej,sploh ne pogrešam moči. mogoče sem se narobe izrazil, ciljal sem na prodajne številke in splošno zadovoljstvo voznikov dizlov na forumu.glede povečanja moči pa sem imel v mislih kako elektronsko zadevo,ne vem ampak če letimo na mars bi lahko tudi to zadevo rešili brez povečanja kubikaže, pa bi imeli močan in neuničljiv motor.lp
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Sr jul 25, 2007 7:12 pm

Ne vem, kaj ima Mars :?: tukaj zraven, ampak pomoje tudi "kaka elektronska zadeva" ne more prelisičiti fizikalnih omejitev. Pri atmosferskih batnih motorjih so se pomojem kar nekako približali meji, kaj se da iz stroja spraviti. Če greš na stran od RSR, tam piše da menda 1.9 SDIja spravijo z 68 na 80 KM, to je verjetno dejansko največ možno. Za večjo moč je potreben pač večji motor - ali pa če isti motor nadgradiš s turbino, kompresorjem itd... in točno to se je pred leti zgodilo, ko so prišli turbodizli, sedaj pa so modo povzeli še bencinski motorji kot TSI itd.

Misliš da bi se proizvajalcem dalo zajebavat z razvojem turbin itd., če bi lahko samo s "kako elektroniko" malo pocoprali in bi navadni 1.2 motor v cliotu imel 150 KM? Enostavno ne gre. Tudi na Marsu ne. :lol:
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
RED_line
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: To jun 20, 2006 4:17 pm
Kraj: Markovec City

Napisal/-a RED_line Sr jul 25, 2007 8:37 pm

kaj boste povedali koliko pride nov SDI al ga ne delajo več?
gassssssssssssssssss
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Sr jul 25, 2007 9:06 pm

Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Sr jul 25, 2007 9:26 pm

enostavno receno

SDI je za reveze kateri si nemorejo prvost da bi mel TDI-ja .... hoce pa met cim bol nov avto,ce ne celo nov (v vecini sam da se pohvaljo)

ksni se pa tud enostavno zajebejo k misljo da jim bo ql pol pa vidjo da jim ni in se ga losajo, prej al slej...


itak bo pa vsak lastnik sdija reku da ta avto gre fenomenalno da ma malo porabo in bo sam hvala pa branu....
Slika
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Sr jul 25, 2007 9:36 pm

RED_line je napisal/-a:kaj boste povedali koliko pride nov SDI al ga ne delajo več?
ziher piše na http://www.volkswagen.si
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Sr jul 25, 2007 9:52 pm

AudiRSboy je napisal/-a:enostavno receno

SDI je za reveze kateri si nemorejo prvost da bi mel TDI-ja .... hoce pa met cim bol nov avto,ce ne celo nov (v vecini sam da se pohvaljo)


Jaz bi reku zgrešeno rečeno :roll: To je tako kot je potem A4 1.8 za reveže ki nimajo za A4 1.8T, 1.8T za reveže ki nimajo za 2.4 V6, ta pa za reveže ki nimajo za 2.8...itd...do veyrona nekje, če malo karikiram... :lol:

Glede SDI-ja pa bi po izkušnjah iz Golfa IV(sicer le nekaj 100km) povedal le to, da avto zadovoljivo sledi prometnemu toku. Ker pa tukaj verjetno vsi furajo rakete s 100konjskimi 16V mašinami ki kar poletijo mimo avtobusa na regionalki, pa se jim s takim strojem skoraj ni treba prepričat če gre kdo nasproti :roll:
Avto seveda še zdaleč ni hiter v pravem pomenu besede...vendar je za vsakodnevno vožnjo še vedno dovolj "močan"...Povprečna poraba je bila takrat okrog dobrih 6 litrov, in nikjer nisem bil ravno premikajoča šikana na cesti...
Vsako stvar se da gledat z več perspektiv...nekomu ki je vozil ali vozi nek "stroj" s +250 konji je tudi nek 2.0 16v navaden mlinček...nekaterim ki pa je prej fural ne vem...AX-a 1.4D pa se bo omenjeni "mlinček" zdel raketa...
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov