Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
bigturbo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 766
Pridružen: To jul 24, 2007 11:19 am
Kraj: lj

Napisal/-a bigturbo Ne avg 05, 2007 3:27 pm

hladni je napisal/-a:
bigturbo je napisal/-a:
Mate je napisal/-a:Izklopljiva sta večinoma samo ESP in ASR, EDS in ABS pa ne.





tudi ABS se da izklopiti držiš ene 10sekund gumb ESP pa izključe vse tudi abs.......


zelo zelo močno dvomim v to....treba probat. :oops:



probaj pa boš videl,preverjeno že na mojmu avtu,pa prejšnem tudi...
biturbo SKN Project CT3 50
 
Uporabniški avatar
jrk0
Novinec
 
Prispevkov: 359
Pridružen: To okt 21, 2003 4:18 pm
Kraj: Ptuj - Podlehnik - Ljubljana

Napisal/-a jrk0 Ne avg 05, 2007 4:15 pm

jaz mam pa vse vedno vklopljeno, je pa res, da sem se prvic prav prestrasil kaj je to za hudica v ovinku zacelo ruzit po avtu spredaj, sem mislim da je kaj narobe pa sem pol ugotovil, da to je ocitno tako:D
 
Uporabniški avatar
Pavel_P
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: To jun 26, 2007 8:47 am
Kraj: Kr&Lj

Napisal/-a Pavel_P Pe avg 10, 2007 12:25 am

bigturbo je napisal/-a:
hladni je napisal/-a:
bigturbo je napisal/-a:
Mate je napisal/-a:Izklopljiva sta večinoma samo ESP in ASR, EDS in ABS pa ne.





tudi ABS se da izklopiti držiš ene 10sekund gumb ESP pa izključe vse tudi abs.......


zelo zelo močno dvomim v to....treba probat. :oops:



probaj pa boš videl,preverjeno že na mojmu avtu,pa prejšnem tudi...

Sem rekel kolegu naj proba in je rekel da ne dela (vag). Pravi da se esp najprej izklopi, po desetih sekundah držanja pa se esp lučka pri števcih ugasne in se esp vklopi nazaj.
lp
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Pe avg 10, 2007 12:06 pm

Jaz sem probal držat gumb esp še malo več kot 10 sekund, pa se nič ne zgodi.
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
warmaster
Novinec
 
Prispevkov: 255
Pridružen: Sr dec 13, 2006 6:33 pm

hmhm

Napisal/-a warmaster Pe avg 10, 2007 1:27 pm

js k sm kupval golfa 4-ko je mel tip napisano da ma sistem za boljši oprijem pogonskih koles, to je ASR ne? Sam nimam pa nikjer nobene tipke za isklop, k pa spelujem pa hočem kopat pa res avto ne pusti, in na mokrem, tko k sm že prej bral ful ene 3x pokne tk da nevem no, mogoče se isklopi z kakšno kombinacijo tipk, k drugače ma avto svo možno opremo, sam tega gumba pa res ne najdem..
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Pe avg 10, 2007 2:59 pm

Čudno,da nima tipke, ker kolk vem so golfi meli ASR tipko.
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Re: hmhm

Napisal/-a Mate Pe avg 10, 2007 7:13 pm

warmaster je napisal/-a:js k sm kupval golfa 4-ko je mel tip napisano da ma sistem za boljši oprijem pogonskih koles, to je ASR ne? Sam nimam pa nikjer nobene tipke za isklop, k pa spelujem pa hočem kopat pa res avto ne pusti, in na mokrem, tko k sm že prej bral ful ene 3x pokne tk da nevem no, mogoče se isklopi z kakšno kombinacijo tipk, k drugače ma avto svo možno opremo, sam tega gumba pa res ne najdem..


Če gumba za izklop ASRja v Golfu IV ni, ga nima. ASR je nadgradnja EDSa, katerega pa mislim da ni mogoče izklopiti, vsaj ne glede na moje izkužnje z avtom, ki ima ASR. Če sem ASR izklopil, je EDS še vedno deloval. Delovanje EDSa se najlažje preizkusi na spolzkem mokrem asfaltu. Za obrat, obrat pa pol obrneš volan in hitro spelješ. Običajno bi se sprednje notranje kolo zavrtelo v prazno. Če imaš EDS boš slišal podoben zvok kot če se vklopi ABS. Če pa je možno pri katerem paketu opreme imeti samo EDS brez ASRa, pa ne vem.
Slika
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Napisal/-a ule Pe avg 10, 2007 8:32 pm

Lumpy_ je napisal/-a:Jaz sem probal držat gumb esp še malo več kot 10 sekund, pa se nič ne zgodi.


Enako pri meni.
 
warmaster
Novinec
 
Prispevkov: 255
Pridružen: Sr dec 13, 2006 6:33 pm

ee

Napisal/-a warmaster So avg 11, 2007 8:55 am

no pol ma pa zgleda sa meds, ker na mokrem mi pa avto dela ravno to kar si povedal...
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael So avg 11, 2007 9:36 am

Podobno kot hladni imam novega Leona, vendar imam ABS + TCS (EBV pride z ESP, katerega pa nimam). Če ga izklopim (TCS), ABS deluje dalje. Če držim tipko 10 sekund, se TCS vklopi nazaj. Ob izklopljenem TCS pa ABS še vedno deluje.
 
Uporabniški avatar
Pavel_P
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: To jun 26, 2007 8:47 am
Kraj: Kr&Lj

Napisal/-a Pavel_P So avg 11, 2007 11:26 am

hladni je napisal/-a:Torej malo sem prebral zadeve in abs se res ne da izklopit pri nobenem od vag, razen če vzameš varovalko ven. Pravtako se ne de izklopit eds. S tipko izklopiš le esp in asr. Ko dela eds lahko čutiš in lučka ne utripa, utripa le ko dela asr in esp. Naj bi bilo mogoče pri starejših različicah met abs+eds, bil je kot doplačilo. Drgač pa itak abs nima smisla sklapljat, ostalo ma smisel.
LP

Pri ta novih se ne da, ja, pri nekaterih starejsih vag se je pa dalo. In na cesti abs res ni smiselno izklapljat, na kaksnih drugih terenih je pa abs prej slabost kot prednost :) (Offroad in podobno)
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ So avg 11, 2007 7:39 pm

Se strinjam s hladnim.

@warmaster, napisal si da ti ne pusti obračanja koles se mi zdi ne? To dela samo ASR, EDS ne ustavlja koles tako kot asr, ampak grabi tisto kolo ki je na bolj oprijemljivi podlagi.
Če si na cesti ki je mokra, ne bo zabilo koles in obratov dol, ampak bota samo obe kolesi enako vlekli oz kera pač ima oprijem. ASR pa ti zabremza kolesa.
ČE me razumeš kaj sem hoto zmutit tukaj :oops:
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide So avg 11, 2007 8:04 pm

Lumpy_ je napisal/-a:Se strinjam s hladnim.

@warmaster, napisal si da ti ne pusti obračanja koles se mi zdi ne? To dela samo ASR, EDS ne ustavlja koles tako kot asr, ampak grabi tisto kolo ki je na bolj oprijemljivi podlagi.
Če si na cesti ki je mokra, ne bo zabilo koles in obratov dol, ampak bota samo obe kolesi enako vlekli oz kera pač ima oprijem. ASR pa ti zabremza kolesa.
ČE me razumeš kaj sem hoto zmutit tukaj :oops:


EDS zavira tisto kolo ki se prehitro suče...torej tisto ki je na MANJ oprijemljivi podlagi, zato da bi se navor prenesel na kolo z več oprijema. EDS dobesedno zavira kolesa...katero ali katera sem napisal malo višje. ASR/TC ipd. pa odvzema moč motorju in na tak način preprečuje vrtenje v prazno. EDS torej deluje prek zavor, ASR pa prek motorne elektronike ;) Včasih je stvar tudi združena recimo pri bmw-ju v sistem(oziroma zgolj poimenovanje, drugače je stvar v osnovi ena in ista) ASC+T.
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
bigturbo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 766
Pridružen: To jul 24, 2007 11:19 am
Kraj: lj

Napisal/-a bigturbo Ne avg 12, 2007 4:42 pm

poglej ne vem kako je pri vaših moj je 2000l audi s4 in če držim se izključi testirano in tko je pač .....lahko da ima tko narejeno je pa zlo smešno ko pritisneš pedal zavore do konca ,tko k u starih časih Yugo drsi pa drsi
biturbo SKN Project CT3 50
 
warmaster
Novinec
 
Prispevkov: 255
Pridružen: Sr dec 13, 2006 6:33 pm

ss

Napisal/-a warmaster Ne avg 12, 2007 6:36 pm

Kai to je audi S4? Nevem moje menenje, mogoče ker je avto že serijsko "športne" narave, so mogoče v podjetju tud pustili malo maneverskega prostora, da lahka isklopiš abs, kar ti recimo omogoča bolj atraktivno vožno v določenih primerih nevem, tko js mislim...
 
Uporabniški avatar
hondas
Novinec
 
Prispevkov: 216
Pridružen: Če sep 06, 2007 8:28 pm

Napisal/-a hondas Sr okt 17, 2007 3:53 pm

Kupujem novega megana (ESP 700€ za doplačilo), pa me zanima, za kaj toliko denarcev odšteti, če ima po tem gumb ESP off, oziroma v katerih primerih se ESP izklopi?
Ps.: upam, da še nakej let ne pride nov model ven, ker je tale TEAM full ugoden... :roll:
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Sr okt 17, 2007 4:05 pm

Zgleda, da si nisi prebral po forumu debat o ESP delovanju in zakaj izklop le tega.

Ko se boš zakopal, pol boš si sam odgovoril na vprašanje, zakaj je blo dobro da si lahko izklopil ESP. :)
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Sr okt 17, 2007 6:04 pm

1. Megane ima itak takšen ESP, da se samodejno vklopi nazaj(če ga izklopiš) ko hitrost naraste prek 50kmh.
2.Izklop je smiseln v slabih razmerah, kot je že Lumpy povedal, vendar če gledamo s tega stališča, je smiseln zgolj izklop dodatka ki skrbi za preprečevanje spodrsavanja pogonskih koles, torej traction control, ki je podsistem ESP.
3. Izklop je smiseln tudi naprimer pri obiskih dirkališča ali pri malo bolj "spirited driving" pravijo temu nekateri...ko je drsenje(tudi če minimalno) zaželjeno, kar pa seveda ni najbolj priporočljivo za neizkušene ali pa na prometnih površinah...

Osebno se mi zdi najboljša rešitev stopenjski izklop. Torej vklopljeni vsi sistemi, potem s prvim pritiskom izklopimo sistem proti zdrsavanju pogonskih koles, z drugim ali daljšim držanjem tipke pa komplet elektronska pomagala (razen ABS-a)...
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Sr okt 17, 2007 6:17 pm

Slide je napisal/-a:1. Megane ima itak takšen ESP, da se samodejno vklopi nazaj(če ga izklopiš) ko hitrost naraste prek 50kmh.
2.Izklop je smiseln v slabih razmerah, kot je že Lumpy povedal, vendar če gledamo s tega stališča, je smiseln zgolj izklop dodatka ki skrbi za preprečevanje spodrsavanja pogonskih koles, torej traction control, ki je podsistem ESP.
3. Izklop je smiseln tudi naprimer pri obiskih dirkališča ali pri malo bolj "spirited driving" pravijo temu nekateri...ko je drsenje(tudi če minimalno) zaželjeno, kar pa seveda ni najbolj priporočljivo za neizkušene ali pa na prometnih površinah...

Osebno se mi zdi najboljša rešitev stopenjski izklop. Torej vklopljeni vsi sistemi, potem s prvim pritiskom izklopimo sistem proti zdrsavanju pogonskih koles, z drugim ali daljšim držanjem tipke pa komplet elektronska pomagala (razen ABS-a)...


ja ampak stopenjskega izklopa mislm da ne podpirajo vsi.
jst vem sam za bmw-ja da ma stopenjsi izklop
pri drugih je pa tko da ce izklops esp si izklopu vse zarn abs-ja.
pri mercedesu pa ga sploh ne mores v celoti izklopt
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Sr okt 17, 2007 7:19 pm

abbe je napisal/-a:ja ampak stopenjskega izklopa mislm da ne podpirajo vsi.
jst vem sam za bmw-ja da ma stopenjsi izklop
pri drugih je pa tko da ce izklops esp si izklopu vse zarn abs-ja.
pri mercedesu pa ga sploh ne mores v celoti izklopt
zato sem pa zapisal, da je meni ta rešitev najbolj všeč, pomojem bi lahko vsi razmišljali bolj v tej smeri. Imajo pa novi Audiji tudi takšno rešitev poleg BMW-ja, pa Chevrolet Corvette...to je tisto kar mi najprej pade na pamet no.
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov