Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Če avg 23, 2007 9:36 am

Itak. Notranji tovorni promet je v k.... napol izpravni in pretežki kamioni. V tujino pa novi furajo, z ustrezno tonažo, ker so pač vage, BAG pa te fore...torej kazni.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Re: Slovenske "ceste"

Napisal/-a Mate Če avg 23, 2007 10:11 am

kolesar je napisal/-a:-povej mi kje bi bila drugje avtocesta kot čez trojane?

pa kaj misliš da to ni vse 100x premišljeno preden se taki veliki projekti izvajajo?


Kakor je meni znano, je bila druga možna trasa po Tuhinjski dolini, bila pa je še ena, a se je ne spomnim. Priznam, da to problematiko poznam bolj površno, se mi pa določene stvari zdijo čudne. Nikakor ne trdim, da projektiranje tras ni premišljeno, zdi se pa mi, da problem nastane pri izbiri določene trase, kjer so pa v ozadju še drugi razlogi, ki niso objektivni in ne strmijo k najboljši možni izrabi sredstev.

Kakšne trase so bile predlagane za priključek gorenjske avtoceste na ljubljansko obvoznico ne vem. Samo mi ni niti najmanj jasno, zakaj so šli delati tunel, skupaj z dvoranami z razvrščevalnimi pasovi pod zemljo - kaj bo v primeru nesreč? Po drugi strani bil bil pa priključek med Celovško in Dunajsko čisto enostaven.

Če se na tematiko dobro spoznaš, bi prosil, če seveda lahko, da napišeš par dobrih argumentov za izbiro tras treh omenjenih odsekov avtocest.
Slika
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Če avg 23, 2007 10:25 am

zakaj so naredli še en pas zraven, zato ker je že zdaj prometa dovolj še za ta pas kaj pa šele bo

strinjam pa se da marsikje še ima od gradnje kdo kakšne koristi zato pa je kakšen km manj...
mislim da je to povsod...
 
Uporabniški avatar
DaDek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4246
Pridružen: Sr maj 18, 2005 6:39 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a DaDek Pe avg 24, 2007 4:32 pm

danes: na tisti sliki ko je ona mašina za asfalt trije ležijo gor in vse 4 od sebe...
Priponke
Slika192.jpg
12.30...
Slika191.jpg
8.00....
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay Pe avg 24, 2007 4:41 pm

lol :lol: pa preveč se ne smeš pretegnit, ker će bi tak hitro naredli avtoceste, kje bi pol še kaj delali v slo NIKJER. Hrvati in mađari so porihtali kaj pa tu? Bolje da ne gledaš :twisted:
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Re: Slovenske "ceste"

Napisal/-a Slide Pe avg 24, 2007 5:49 pm

Mate je napisal/-a:
kolesar je napisal/-a:-povej mi kje bi bila drugje avtocesta kot čez trojane?

pa kaj misliš da to ni vse 100x premišljeno preden se taki veliki projekti izvajajo?


Kakor je meni znano, je bila druga možna trasa po Tuhinjski dolini, bila pa je še ena, a se je ne spomnim. Priznam, da to problematiko poznam bolj površno, se mi pa določene stvari zdijo čudne. Nikakor ne trdim, da projektiranje tras ni premišljeno, zdi se pa mi, da problem nastane pri izbiri določene trase, kjer so pa v ozadju še drugi razlogi, ki niso objektivni in ne strmijo k najboljši možni izrabi sredstev.

Kakšne trase so bile predlagane za priključek gorenjske avtoceste na ljubljansko obvoznico ne vem. Samo mi ni niti najmanj jasno, zakaj so šli delati tunel, skupaj z dvoranami z razvrščevalnimi pasovi pod zemljo - kaj bo v primeru nesreč? Po drugi strani bil bil pa priključek med Celovško in Dunajsko čisto enostaven.

Če se na tematiko dobro spoznaš, bi prosil, če seveda lahko, da napišeš par dobrih argumentov za izbiro tras treh omenjenih odsekov avtocest.


hehe...seveda je dobro premišljeno...sploh o tem kje bo gospoda največ potegnila od zemljišč kjer naj bi v bodoče tekla avtocesta in so jih vnaprej pokupili za male pare :lol: In ja...to se resnično je dogajalo :)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Pavel_P
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: To jun 26, 2007 8:47 am
Kraj: Kr&Lj

Re: Slovenske "ceste"

Napisal/-a Pavel_P Pe avg 24, 2007 5:58 pm

Slide je napisal/-a:
Mate je napisal/-a:
kolesar je napisal/-a:-povej mi kje bi bila drugje avtocesta kot čez trojane?

pa kaj misliš da to ni vse 100x premišljeno preden se taki veliki projekti izvajajo?


Kakor je meni znano, je bila druga možna trasa po Tuhinjski dolini, bila pa je še ena, a se je ne spomnim. Priznam, da to problematiko poznam bolj površno, se mi pa določene stvari zdijo čudne. Nikakor ne trdim, da projektiranje tras ni premišljeno, zdi se pa mi, da problem nastane pri izbiri določene trase, kjer so pa v ozadju še drugi razlogi, ki niso objektivni in ne strmijo k najboljši možni izrabi sredstev.

Kakšne trase so bile predlagane za priključek gorenjske avtoceste na ljubljansko obvoznico ne vem. Samo mi ni niti najmanj jasno, zakaj so šli delati tunel, skupaj z dvoranami z razvrščevalnimi pasovi pod zemljo - kaj bo v primeru nesreč? Po drugi strani bil bil pa priključek med Celovško in Dunajsko čisto enostaven.

Če se na tematiko dobro spoznaš, bi prosil, če seveda lahko, da napišeš par dobrih argumentov za izbiro tras treh omenjenih odsekov avtocest.


hehe...seveda je dobro premišljeno...sploh o tem kje bo gospoda največ potegnila od zemljišč kjer naj bi v bodoče tekla avtocesta in so jih vnaprej pokupili za male pare :lol: In ja...to se resnično je dogajalo :)


Lol ej sam to je pa dobra fora. Pa v bistvu dost legalno in še nič jim ne morjo :D
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 Pe avg 24, 2007 6:23 pm

Kaj pa Ivančna do Biča :shock: :shock: ter iz Radohove do Trebnja :shock: :evil: :twisted: mislim, da se država heca na račun nas ki moramo biti vsak dan na cesti velja za vse ki se vozijo v službe. Ta del ceste je res obupen meje že v suhem enkrat nosilo huh v mokrem pa več ko 50 kmh ni za vozit raje manj.
 
Uporabniški avatar
francib
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Če nov 30, 2006 6:01 pm

Napisal/-a francib Pe avg 24, 2007 6:42 pm

DaDek je napisal/-a:danes: na tisti sliki ko je ona mašina za asfalt trije ležijo gor in vse 4 od sebe...


Freza za asfalt nima kaj delat brez kiperjev, razen če hočeš, da pofrezan asfalt kipa kar za seboj. Kiperjev na tvojih slikah pa ni videt.

@ostali. Traso za Šentviški predor so zarisali že davnega leta, hmm, kaj jaz vem. Traso so določili že, ko so gorenjsko AC "pripeljali" do LJ. In današnja trasa je logično nadaljevanje "tedanje" trase.
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR Pe avg 24, 2007 6:50 pm

francib je napisal/-a:
DaDek je napisal/-a:danes: na tisti sliki ko je ona mašina za asfalt trije ležijo gor in vse 4 od sebe...


Freza za asfalt nima kaj delat brez kiperjev, razen če hočeš, da pofrezan asfalt kipa kar za seboj. Kiperjev na tvojih slikah pa ni videt.

@ostali. Traso za Šentviški predor so zarisali že davnega leta, hmm, kaj jaz vem. Traso so določili že, ko so gorenjsko AC "pripeljali" do LJ. In današnja trasa je logično nadaljevanje "tedanje" trase.


V normalni organizaciji predvidiš koliko strojev je potrebno za nemoteno delo. In ne mi rečt, da mamo rezalnikov 3X več kot običnih tovornjakov?!?!?

Dejstvo je, da marsikje lenarijo in to "žestoko"!!!
 
Salieri
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 779
Pridružen: To nov 04, 2003 9:43 pm
Kraj: Ptuj

Napisal/-a Salieri Pe avg 24, 2007 7:06 pm

FBR je napisal/-a:
francib je napisal/-a:
DaDek je napisal/-a:danes: na tisti sliki ko je ona mašina za asfalt trije ležijo gor in vse 4 od sebe...


Freza za asfalt nima kaj delat brez kiperjev, razen če hočeš, da pofrezan asfalt kipa kar za seboj. Kiperjev na tvojih slikah pa ni videt.

@ostali. Traso za Šentviški predor so zarisali že davnega leta, hmm, kaj jaz vem. Traso so določili že, ko so gorenjsko AC "pripeljali" do LJ. In današnja trasa je logično nadaljevanje "tedanje" trase.


V normalni organizaciji predvidiš koliko strojev je potrebno za nemoteno delo. In ne mi rečt, da mamo rezalnikov 3X več kot običnih tovornjakov?!?!?

Dejstvo je, da marsikje lenarijo in to "žestoko"!!!


Točno tako in nič drugače...
Malo si bi za vzgled morali vzeti Hrvate(ampak samo pri tem :P )Delajo cele dneve, tudi sobote in če se ne motim sem lani ko sem se peljal z morja videl delat(ampak res delat) tudi v nedeljo... Pri nas gledam te cestarje, ki začnejo ob sedmih, ampak ne na cesti, temveč v gostilni (temu premerno tudi potem ceste popravljene), pol pa ob pol devetih mogoče že začnejo kaj delat, ob treh pa ni več duha ne sluha o nobenem... :shock:
Koji ku...c jaz plačujem vsako leto ob registraciji cestnino, če se pa vozimo po takih cestah da glava peče. Aja saj res, v avtoceste gre denar, super ko bi se le peljal večkrat ko 10-krat na leto po le tej..... :roll:
Slika
 
Uporabniški avatar
francib
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Če nov 30, 2006 6:01 pm

Napisal/-a francib Pe avg 24, 2007 7:08 pm

FBR je napisal/-a:
francib je napisal/-a:
DaDek je napisal/-a:danes: na tisti sliki ko je ona mašina za asfalt trije ležijo gor in vse 4 od sebe...


Freza za asfalt nima kaj delat brez kiperjev, razen če hočeš, da pofrezan asfalt kipa kar za seboj. Kiperjev na tvojih slikah pa ni videt.

@ostali. Traso za Šentviški predor so zarisali že davnega leta, hmm, kaj jaz vem. Traso so določili že, ko so gorenjsko AC "pripeljali" do LJ. In današnja trasa je logično nadaljevanje "tedanje" trase.


V normalni organizaciji predvidiš koliko strojev je potrebno za nemoteno delo. In ne mi rečt, da mamo rezalnikov 3X več kot običnih tovornjakov?!?!?

Dejstvo je, da marsikje lenarijo in to "žestoko"!!!


Motiš se. Frez imamo le nekaj, kiperjev pa malo morje. Sam, ko je preveč dela na ostalih "nujnih" projektih, pač zmanjka kiperjev. Ja, začelli smo objekt v Zeleni Jami, nov urgentni blok, dela se tudi na pediatrični kliniki, pripravlja se hotel v Zupančičevi jami + še kup ostalih projektov. Kiperjev nam manjka. Že tko jih je večina na Štajerskem oz. v Prekmurju. Zdej pa računaj. Tudi 500 kiperjev trenutno ni dovolj za že obstoječa dela, pa so + tega že najeti mnogi kooperanti. Niso delavci na frezi krivi, če se morjo "izležavat". Ne morejo vplivat na število kiperjev, ki so jim na voljo.
 
Salieri
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 779
Pridružen: To nov 04, 2003 9:43 pm
Kraj: Ptuj

Napisal/-a Salieri Pe avg 24, 2007 7:18 pm

francib je napisal/-a:
FBR je napisal/-a:
francib je napisal/-a:
DaDek je napisal/-a:danes: na tisti sliki ko je ona mašina za asfalt trije ležijo gor in vse 4 od sebe...


Freza za asfalt nima kaj delat brez kiperjev, razen če hočeš, da pofrezan asfalt kipa kar za seboj. Kiperjev na tvojih slikah pa ni videt.

@ostali. Traso za Šentviški predor so zarisali že davnega leta, hmm, kaj jaz vem. Traso so določili že, ko so gorenjsko AC "pripeljali" do LJ. In današnja trasa je logično nadaljevanje "tedanje" trase.


V normalni organizaciji predvidiš koliko strojev je potrebno za nemoteno delo. In ne mi rečt, da mamo rezalnikov 3X več kot običnih tovornjakov?!?!?

Dejstvo je, da marsikje lenarijo in to "žestoko"!!!


Motiš se. Frez imamo le nekaj, kiperjev pa malo morje. Sam, ko je preveč dela na ostalih "nujnih" projektih, pač zmanjka kiperjev. Ja, začelli smo objekt v Zeleni Jami, nov urgentni blok, dela se tudi na pediatrični kliniki, pripravlja se hotel v Zupančičevi jami + še kup ostalih projektov. Kiperjev nam manjka. Že tko jih je večina na Štajerskem oz. v Prekmurju. Zdej pa računaj. Tudi 500 kiperjev trenutno ni dovolj za že obstoječa dela, pa so + tega že najeti mnogi kooperanti. Niso delavci na frezi krivi, če se morjo "izležavat". Ne morejo vplivat na število kiperjev, ki so jim na voljo.


Pa ni to zdaj stvar enega primera...Vsak dan lahko vidiš kaj podobnega... :roll:
Slika
 
Uporabniški avatar
francib
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Če nov 30, 2006 6:01 pm

Napisal/-a francib Pe avg 24, 2007 7:33 pm

Delavci gradbenih podjetij niso isto, kot delavci DARS-a. Če pa misliš, da delavci npr. Primorja, SCT, Vegrada, Kraškega Zidarja,.... kofetkajo, se pa hudo motiš. Raznorazni AC projekti laufajo nonstop, neglede na uro. Če ti zjutraj ne vidiš na določenem delu AC, kjer poteka sanacija, gradnja..., delavcev, si izgleda že prepozen. Ogromno del poteka nonstop, z izjemo del, ki jih ne moremo opraviti ponoči ali pa ob prometni konici.
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR Pe avg 24, 2007 7:55 pm

Daleč od tega, da lenarijo 214 dni od 365. Še vedno pa obstaja dejstvo, da se delavci (kolikor že izgleda delo težaško) ne pretegnejo v njihovem delavniku.

Primer, ki sicer ni neposredno povezan z cestnimi delavci, sodijo pa sigurno v podobno kategorijo, so bili pri sosedovih, ko so dograjevali novo garažo. Frend (ta sosed) je razlagal, da če jim ni prinesel zjutraj najprej borovničk ali podobnega štart spraya sploh niso zalaufal. Da ne govorim, da so praktično po cele dneve delal pod štend gasom. To lepo govori o tem, kako delavci cenijo svojo delo. Praktično tak folk šele uživa v življenju. Dobesedno si jim nekej. Potem takem ne moreš pričakovat profesionalno izvedeno delo povsod.

* Zgoraj omenjen primer se ne nanaša in ne posplošuje vse delavce, delujoče na katerem koli področju!
Zadnjič spremenil FBR, dne Pe avg 24, 2007 8:24 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Pe avg 24, 2007 8:15 pm

sam res js sm tut dons gledu tle k pacajo zdej ta tumel pr radarju na obvoznci.. stirje delavci cist v belo obleceni eg: bele majce kratke hlace slamniki in tm neki izigravajo... jafak pišuka a lahk to spacate pa pol polezavate..

pa prosm za dobr asfalt pišuka a za ta shit placujemo tok cestnine.. po starih cestah je asfalt k je ze 20 let tm pa je po 20 letih bolsi k ta k ga na nov polivate po cestah po enem letu. nej te asfalte testirajo v kksni drugi drzavi pa bo takoj 20% mn smrtnih zrtev. ampak ne, bols je kazni povecat.

svojat zajebana. :evil:
 
halo007
Novinec
 
Prispevkov: 235
Pridružen: Ne apr 23, 2006 11:21 am

re

Napisal/-a halo007 Pe avg 24, 2007 10:37 pm

Ni tle problem v delavcih.
Pa vi probite delat 8 al pa ne vem kok ur na dan to kar oni delajo.
Butli. Se vidi, da še noben od vas ni delu.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Pe avg 24, 2007 10:55 pm

lej a se ti mogoce ne zdi mal kontradiktorno da govoris o delu?

ce delas 8 ur al pa 10 to ne pomen da izlezavas ampak da dejansko delas.

in ne skrb, sm polagu plinovode par let in vem kako to poteka, si uzames pavzo sam nikol pa nisi v belih majcah, belih kratkih hlacah in slamnikih.
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss Pe avg 24, 2007 11:15 pm

Ja zanimivo... v neki oddaji je eden od predstavnikov nekega cestnega podjetja rekel, da zamujajo, ker v vročini pač pade efektivnost dela. Zakaj hudiča se pa ne spravijo delat ponoči - prepričan sem, da bi se večina delavcev strinjala s tako odločitvijo saj po mojem tudi njim ni v interesu, da se matrajo na soncu.

Aja saj res, nočne so dražje pa še luči je treba futrat - to pa modernim kapitalistom ne paše, ker bi šlo premalo profita v njihov žep ;)
 
halo007
Novinec
 
Prispevkov: 235
Pridružen: Ne apr 23, 2006 11:21 am

re

Napisal/-a halo007 Pe avg 24, 2007 11:27 pm

Ja ni problem v delavcih. Delajo kokr hočjo šefi od njih da delajo. Če ne bi delal bi jih hitr lepo zamenjal.
Pri nas je na žalost tko, da sploh ni problem, če se dela zavlečejo. Rečejo, da so se dela zavlekla zaradi nepredvidenih zapletov in jim lepo odobrijo večje plačilo.

Se opravičujem zaradi žaljivke zgoraj, sam tole s cestami me pa vedno pogreje.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot], Kukec in 9 gostov