kolesar je napisal/-a:-povej mi kje bi bila drugje avtocesta kot čez trojane?
pa kaj misliš da to ni vse 100x premišljeno preden se taki veliki projekti izvajajo?
Mate je napisal/-a:kolesar je napisal/-a:-povej mi kje bi bila drugje avtocesta kot čez trojane?
pa kaj misliš da to ni vse 100x premišljeno preden se taki veliki projekti izvajajo?
Kakor je meni znano, je bila druga možna trasa po Tuhinjski dolini, bila pa je še ena, a se je ne spomnim. Priznam, da to problematiko poznam bolj površno, se mi pa določene stvari zdijo čudne. Nikakor ne trdim, da projektiranje tras ni premišljeno, zdi se pa mi, da problem nastane pri izbiri določene trase, kjer so pa v ozadju še drugi razlogi, ki niso objektivni in ne strmijo k najboljši možni izrabi sredstev.
Kakšne trase so bile predlagane za priključek gorenjske avtoceste na ljubljansko obvoznico ne vem. Samo mi ni niti najmanj jasno, zakaj so šli delati tunel, skupaj z dvoranami z razvrščevalnimi pasovi pod zemljo - kaj bo v primeru nesreč? Po drugi strani bil bil pa priključek med Celovško in Dunajsko čisto enostaven.
Če se na tematiko dobro spoznaš, bi prosil, če seveda lahko, da napišeš par dobrih argumentov za izbiro tras treh omenjenih odsekov avtocest.
Slide je napisal/-a:Mate je napisal/-a:kolesar je napisal/-a:-povej mi kje bi bila drugje avtocesta kot čez trojane?
pa kaj misliš da to ni vse 100x premišljeno preden se taki veliki projekti izvajajo?
Kakor je meni znano, je bila druga možna trasa po Tuhinjski dolini, bila pa je še ena, a se je ne spomnim. Priznam, da to problematiko poznam bolj površno, se mi pa določene stvari zdijo čudne. Nikakor ne trdim, da projektiranje tras ni premišljeno, zdi se pa mi, da problem nastane pri izbiri določene trase, kjer so pa v ozadju še drugi razlogi, ki niso objektivni in ne strmijo k najboljši možni izrabi sredstev.
Kakšne trase so bile predlagane za priključek gorenjske avtoceste na ljubljansko obvoznico ne vem. Samo mi ni niti najmanj jasno, zakaj so šli delati tunel, skupaj z dvoranami z razvrščevalnimi pasovi pod zemljo - kaj bo v primeru nesreč? Po drugi strani bil bil pa priključek med Celovško in Dunajsko čisto enostaven.
Če se na tematiko dobro spoznaš, bi prosil, če seveda lahko, da napišeš par dobrih argumentov za izbiro tras treh omenjenih odsekov avtocest.
hehe...seveda je dobro premišljeno...sploh o tem kje bo gospoda največ potegnila od zemljišč kjer naj bi v bodoče tekla avtocesta in so jih vnaprej pokupili za male pareIn ja...to se resnično je dogajalo
DaDek je napisal/-a:danes: na tisti sliki ko je ona mašina za asfalt trije ležijo gor in vse 4 od sebe...
francib je napisal/-a:DaDek je napisal/-a:danes: na tisti sliki ko je ona mašina za asfalt trije ležijo gor in vse 4 od sebe...
Freza za asfalt nima kaj delat brez kiperjev, razen če hočeš, da pofrezan asfalt kipa kar za seboj. Kiperjev na tvojih slikah pa ni videt.
@ostali. Traso za Šentviški predor so zarisali že davnega leta, hmm, kaj jaz vem. Traso so določili že, ko so gorenjsko AC "pripeljali" do LJ. In današnja trasa je logično nadaljevanje "tedanje" trase.
FBR je napisal/-a:francib je napisal/-a:DaDek je napisal/-a:danes: na tisti sliki ko je ona mašina za asfalt trije ležijo gor in vse 4 od sebe...
Freza za asfalt nima kaj delat brez kiperjev, razen če hočeš, da pofrezan asfalt kipa kar za seboj. Kiperjev na tvojih slikah pa ni videt.
@ostali. Traso za Šentviški predor so zarisali že davnega leta, hmm, kaj jaz vem. Traso so določili že, ko so gorenjsko AC "pripeljali" do LJ. In današnja trasa je logično nadaljevanje "tedanje" trase.
V normalni organizaciji predvidiš koliko strojev je potrebno za nemoteno delo. In ne mi rečt, da mamo rezalnikov 3X več kot običnih tovornjakov?!?!?
Dejstvo je, da marsikje lenarijo in to "žestoko"!!!
FBR je napisal/-a:francib je napisal/-a:DaDek je napisal/-a:danes: na tisti sliki ko je ona mašina za asfalt trije ležijo gor in vse 4 od sebe...
Freza za asfalt nima kaj delat brez kiperjev, razen če hočeš, da pofrezan asfalt kipa kar za seboj. Kiperjev na tvojih slikah pa ni videt.
@ostali. Traso za Šentviški predor so zarisali že davnega leta, hmm, kaj jaz vem. Traso so določili že, ko so gorenjsko AC "pripeljali" do LJ. In današnja trasa je logično nadaljevanje "tedanje" trase.
V normalni organizaciji predvidiš koliko strojev je potrebno za nemoteno delo. In ne mi rečt, da mamo rezalnikov 3X več kot običnih tovornjakov?!?!?
Dejstvo je, da marsikje lenarijo in to "žestoko"!!!
francib je napisal/-a:FBR je napisal/-a:francib je napisal/-a:DaDek je napisal/-a:danes: na tisti sliki ko je ona mašina za asfalt trije ležijo gor in vse 4 od sebe...
Freza za asfalt nima kaj delat brez kiperjev, razen če hočeš, da pofrezan asfalt kipa kar za seboj. Kiperjev na tvojih slikah pa ni videt.
@ostali. Traso za Šentviški predor so zarisali že davnega leta, hmm, kaj jaz vem. Traso so določili že, ko so gorenjsko AC "pripeljali" do LJ. In današnja trasa je logično nadaljevanje "tedanje" trase.
V normalni organizaciji predvidiš koliko strojev je potrebno za nemoteno delo. In ne mi rečt, da mamo rezalnikov 3X več kot običnih tovornjakov?!?!?
Dejstvo je, da marsikje lenarijo in to "žestoko"!!!
Motiš se. Frez imamo le nekaj, kiperjev pa malo morje. Sam, ko je preveč dela na ostalih "nujnih" projektih, pač zmanjka kiperjev. Ja, začelli smo objekt v Zeleni Jami, nov urgentni blok, dela se tudi na pediatrični kliniki, pripravlja se hotel v Zupančičevi jami + še kup ostalih projektov. Kiperjev nam manjka. Že tko jih je večina na Štajerskem oz. v Prekmurju. Zdej pa računaj. Tudi 500 kiperjev trenutno ni dovolj za že obstoječa dela, pa so + tega že najeti mnogi kooperanti. Niso delavci na frezi krivi, če se morjo "izležavat". Ne morejo vplivat na število kiperjev, ki so jim na voljo.
Po forumu brska: Google Adsense [Bot], Kukec in 9 gostov