Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr sep 12, 2007 10:06 pm

Metallic, varen si tudi v 20 ali 30 let starem terencu bolj kot v osebnem avtu ob bočnem trku z bremzajočim nizkim avtom, ker ti prileti pod tebe in ne v tebe. Sej te dvigne ali celo prevrne, vendar je takrat že pod tabo.
Problem je pa če terenec prileti v bok osebnega avta, ker potem ni ovir (tisti filmček med pajerotom in hondo to dobro pokaže), da pri dovolj veliki hitrosti nebi peljal skozi.

Za čelne trke pa so terenci pretrdi in se tudi ne drobijo, tko da voznik sprejme kompleten udarec nase - pač si lepo truplo, brez zunanjih poškodb.

Najbolj zanimivi pa so trki odzadaj. Se ti nekdo zaleti v šasijo zadaj (školjka je našraufana na šasijo) in ti čutiš samo sunek in konec. Ko pa prideš iz avta pogledat, pa vidiš, da se je tip zaril 20cm pod tvoj avto. Ampak odpelješ pa se brez problemov naprej, doma pa mal pobrusiš pleh in železo, pa ga na novo preštrihaš in avto je spet za vožnjo naprej. Meni se tovsaj enkrat na meseczgodi, da se mi kdo zaleti v rit v ljubljani. Pač ti preveč za ritjo vozjo in ko moraš ti ustavit zaradi nekoga, ki te izsili, ali pa vidiš da te hoče in preventivno zmanjšaš gas, se ti uni zadaj zaleti v avto.


Pa disko letnik 1993 je 3x cenejši od espacea letnik 2006.
Old subarus never die, they just get faster!
 
8AK
Novinec
 
Prispevkov: 294
Pridružen: To jun 13, 2006 7:12 pm
Kraj: Ljubljana - Črnuče

Napisal/-a 8AK Sr sep 12, 2007 10:29 pm

evo vam "zmečkljive" cone :roll:

http://www.youtube.com/watch?v=X3yTiFr5Pd8

http://www.youtube.com/watch?v=F06LjugtIUo

Pa še Volga (avto je praktično isti že od leta 1968!) .
http://www.youtube.com/watch?v=tuJV-RJVK2I
Nov volanski mehanizem, airbagi in zaščita nog pa bi pomoje kr šlo :-P ...
Slika

Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr sep 12, 2007 11:00 pm

Ah zdej si še lpa mal v stran. kitajskih avtov pa ni treba sem not vlečt. Za tiste pa vsi vemo, da so švasani tko da je 3cm zvara potem 10cm frej in spet 3cm zvara. Nakoncu ti pride izdelek na crash test, kjer ga samo še malo stisnejo in pride ven tista kocka, k jih je včasih imel renault za reklamo.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay Sr sep 12, 2007 11:02 pm

nekateri tukaj bi lahko komot bli inžinirji na področju varnosti avtomobila :lol:
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR Če sep 13, 2007 9:23 am

im nobody je napisal/-a:
monster_d je napisal/-a:tehnologija tega volvota je zastarela ko biblija, ucasih je veljal volvo za mocen avto, te je ze ucasih bilo tak, dandanes ga je povozil cas, manjsi avti bolj pametno narjeni, pomenijo vec varnosti. Uprasanje je tudi kolko se avto z leti ¨zrahlja¨ in rja...
Zaminivo je pogledat crash test smarta v betonski zid, prav dobro prenese mocan udarec, od oke pa bi reko da pri 30km/h mas volan v glavi. Sklepam da dolzina ni pojem za varnost.

Se en porazen crash http://www.youtube.com/watch?v=pfQuNsgT ... ed&search=
:roll:


dolžina ne zmečkljive cone pa...u smartu te šus ubije....uspred je res da trd sam ka s tabo notr nardi pa nočem vidit.usedmo se u tank pa 60 u steno :P sej tank bo celi ostal sam nevem ka bo z nami :lol: ;)


Pri temu v quotu pa motor namest zob. :roll: :EE
 
Petersilj
Novinec
 
Prispevkov: 230
Pridružen: To jul 25, 2006 10:50 pm

Napisal/-a Petersilj Če sep 13, 2007 10:27 am

Renault Scenic - Renault Clio
http://www.youtube.com/watch?v=jVzeGz7nrPI
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR Če sep 13, 2007 10:52 am

Petersilj je napisal/-a:Renault Scenic - Renault Clio
http://www.youtube.com/watch?v=jVzeGz7nrPI


Potniški prostor pri obeh ostal praktično nedotaknjen.

Sicer pa ni vse samo o tem, da imajo samo dobro kletko, ki pa vso energijo preneso v hitro zaustavitev, kar pogojno pomeni sunkovit pojemek na telo, ampak je bistvo, da se energija samo iz enega konca avta (kjer je bil trk) prenese na čim večji dela avtomobila, da se s tem porazgublja energija.
 
tony1
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: So nov 27, 2004 11:00 pm

Napisal/-a tony1 So sep 15, 2007 11:27 pm

Nebivedu, nehi se že blamirat tle gor, no :roll: Nalaganja s saabi in pajeroti smo pa tudi že tolikokrat slišali, da že malo preseda (btw. v posnetku ne vidim ne enga ne drugeg...)

Nisem noben Renault fan, ampak pasivno varnost jim je treba priznati, pa konec.

nebivedu je napisal/-a:Pa če bi se zaletela čelno da bi s celima prednjima deloma trčila skupaj, bi bil tudi rezultat dosti drugačen.


Možno je seveda marsikaj. Je pa dejstvo, da je trk, kjer avta ne trčita s polno površino veliko bolj obremenjujoč za šasijo. In zato se danes v Evropi delajo samo še taki kreš testi, ker so precej bolj zajebani.

nebivedu je napisal/-a:Vendar nesreče niso take kot na teh posnetkih. Pravzaprav je takih nesreč izredno malo. In ta nesreča je slučajno pokazala, ranljivost volva.


Še enkrat: nehaj se blamirat tle gor. Točno take nesreče so tipične nesreče, v povprečnem trku se površini odbijačev obeh avtov po dolžini ne prekrivata. Zato se tudi danes delajo EuroNCAP testi na tak način. To torej pomeni, da je ta Volvo v tipični nesreči, pri tipični hitrosti (pri 40 mph se zgodi največ nesreč s smrtnim izzidom - vir: EuroNCAP, zato se točno pri tej hitrosti delajo kreš testi EuroNCAP) preprosto 15 let za Modusom.

nebivedu je napisal/-a:Pri čelnem trčenju v trdno in namirustoječo oviro, pa bi še vedno bil bolj varen v volvu, pa tudi, če je 20 let starejši od modusa.


Kot smo že zgoraj ugotovili, večina trkov ni takih (avti se premikajo in so iz zmečkljive pločevine), ker se trdne in mirujoče ovire ne premikajo in se jim vozniki vsaj poskušajo izogibat. Ker zagovarjaš tezo, da ima Volvo zmečkljivo pločevino, Modus pa ne, je rezultat na dlani - poglej si filmček o katerem govorimo in si namesto Modusa predstavljaj trden zid, pa dobiš rezultat. Bo šlo?

nebivedu je napisal/-a:Me pa zanima, kako bi zgledalo, če bi se modus zakantal temu volvu v rit (najbolj pogosta nesreča) in obratno.


Niti smejati se ti več ne morem... :roll: Kot tudi ni vredno razpravljati o tvojih statističnih pojmih...
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Ne sep 16, 2007 10:49 am

ti crash testi gredo marsikomu v nos- ko je bmw 5 (al pa q7) dobil 4 zvezdice, je cel forum govoril le o tem da ncap ni vreden nič
ko je dobiol twingo 4 zvezdice je bla pa sramota za renault
preučevanje vseh realnih nesreč, in povzetek le tega je ncap- saj imajo izračune, in je to najboljši posnetek realnih trkov v kontroliranem okolju
discoveri ima izredno trdo karoserijo- pa čeprav po besedah ''vseveda'' na tem in tudi drugih področjih avto niti približno ni varen, sem jaz doživel nesrečo v njem- zvit bullbar- prileteli smo avtu v bok ki je peljal skozi rdečo- tist avto je bil totalka ;)
torej če je espace bolj varen je pač bolj varen- sprijaznite se s tem
tehnologija gre naprej- in tudi če se fizike ne da povsem premagat, se jo da vsaj malo prevarati
zakaj nihče ne trdi, da je računalnik iz leta 1950, ki je zavzemnal celo sobo bolj zmogliv od današnjega lap topa- sej ma več placa za vgraditev rač. komponent ;)
lp
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov