
speedfight je napisal/-a:
Ne zaradi nekonstantnih obremenitev, ampak zaradi poligonskega efekta, ki nastane pri verižnikih. Zato ima veriga tudi nekonstantna prestavna razmerja, kar za jermen ne velja. Bi pa morala veriga zdržati življensko dobo motorja zlahkoto. Problem pri verigah je tudi dokaj velika poraba moči za prenos. Z glasnostjo ni več toliko težav kot v preteklosti, ker vgrajujeo zelo precizne verige. Pri jermenu pa težko verjamem, da ga ni potrebno menjati pred 240k km. Staranje, agresivna sredtsva, obrabljanje,... Nevem kakšno osnovo imajo, da ti dajo toliko garancije...?
Pero je napisal/-a:speedfight je napisal/-a:
Ne zaradi nekonstantnih obremenitev, ampak zaradi poligonskega efekta, ki nastane pri verižnikih. Zato ima veriga tudi nekonstantna prestavna razmerja, kar za jermen ne velja. Bi pa morala veriga zdržati življensko dobo motorja zlahkoto. Problem pri verigah je tudi dokaj velika poraba moči za prenos. Z glasnostjo ni več toliko težav kot v preteklosti, ker vgrajujeo zelo precizne verige. Pri jermenu pa težko verjamem, da ga ni potrebno menjati pred 240k km. Staranje, agresivna sredtsva, obrabljanje,... Nevem kakšno osnovo imajo, da ti dajo toliko garancije...?
Si ti morda strojnik?
Odmična gred se vedno vrti pol počasneje od ročične gredi. Zato je razmerje VEDNO in KONSTANTNO 2-1
Osnova so pa verjetno novi materiali in testiranja da bo to res preživelo toliko ali še veliko več km. Če bi pogledal zgodovino za nazaj so se jermeni menjali prvo na 60tkm, čez par let naprej na 90, 120, 240 razvoj gre naprej
lumpii je napisal/-a:ophidian je napisal/-a:lumpii je napisal/-a:ophidian je napisal/-a:ta novi VW 2.0 tdi cr imajo na 240000 km menjavo jermena po servisni knjižici...vsaj tako piše v moji .
Pomoje si spregledal 4 servise nazaj ko pri 120.000 piše verjetno isto......
Kaj pa vodna pumpa, rolce, in kar se še menja...jaz sem slišal, da je bolj problematično kot je vse ostalo rolca oziroma napenjalec, ki rad zablokira-zariba!!!
sem preveril knjižico....in pri 2.0 tdi cr se jermen menja pri 180000km, na 240000 pa napenjalec....brez časovnih omejitev. 2.0 tdi pd se pa jermen menja na 150000km.
Sej verjamem, sam ne vem kje je fora, ker sem imel Passata 1.9tdi, 110KM in je predvidena menjava jermena, pumpe in šponarja na 90.000km, zadnji modeli z 130KM pa na 120.000km ali 5 let, kar je pač prej.
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 8 gostov