FBR je napisal/-a:Ponovno, tukaj se ne gre, koliko je fizično cesta sposobna držati v ovinku. To je res zelo malo takih primerov, kjer je ovinek toliko oster, da se ne da v polno pripeljat. Gre se zato, da je cesta za splošnega voznika dovolj varna, da se pelje po njej z povečano hitrostjo.
Jaz mislim, da tisti, ki govorite kako bi lahko po celi sloveniji bila omejitev 200 precenjujete (svoje) sposobnosti. Če letiš po ovinkasti cesti, ko ne vidiš pred sabo niti 100m ovinka, mi ne rečt, da bi se lahko vsakič varno ustavil za nekom, ki bi vozil samo 130 po prehitevalnem pasu. Pri dovolj ravni cesti je to pač res drugače. In to je tista razlika pri nas. Vse avtoceste so ovinkaste in naklonsko totalno neprimerne za višje hitrosti (ob prekomernem naklonu omejitev narašča). Pri nas ni 30% avtocest, da bi normalno videl naprej. Po tej relaciji, ki se pa jaz stalno vozim, pa ni niti 15% ravninskih predelov.
Pa sj nismo v Ameriki, kjer folk ni sposoben peljat okoli ovinka z njihovimi avti
Drugače pa sem siguren da lahko prej varno ustavim iz 200, kot pa iz 130, ko nekaj nepričakovanega vidim za ovinkom ... in to iz čisto preprostega razloga, ki je načeloma enak vsem voznikom, ki ne spadajo med tiste, ki si pokrijejo obraz in vreščijo, ko vidijo krizno situacijo, namesto da bi odreagirali pravilno. Ta razlog pa je
zbranost, biti z obema rokama, nogama in glavo pri vožnji pri 200, kjer odreagiraš še isti trenutek, ko zagledaš oviro... tudi če ne bom mogel zbremzat do tja, imam 100% večjo šanso, da se oviri uspešno izognem po levo ali desni ... kjer je pač prostor, pa četudi je treba leteti v takem primeru čez 3 pasove, kot pa pri 130 ali manj, ko imam avto na tempomatu, noge v udobnem položaju ter dol s pedala, vozim z eno roko in še to naslonjeno na vrata ... zraven pa se dolgočasim, klepetam, razmišljam bog vedi kaj, gledam lepe avtomobile in ženke okoli sebe (al pa kr oboje skupaj, če je sreča

) ... kateri še pomaham, se lepo nasmehnem ... in to vse, ker je tko "fakn" dolgčas!!! vozit 130 po AC, da bi drugače zaspal za volanom. In pri taki vožnji se ti kaj lahko zgodi, da kaj od prometa tudi spregledaš oz. reagiraš prepozno.
Kar se sposobnosti tiče ... če imam 16 let izpit in ves ta čas na cesti z mojim stilom vožnje in kr nekaj 100k km prevoženih z različnimi avti brez omembe vredne nesreče ... par prask v mestu ... tako malo škode, da se mi niti ni splačalo dajat kupončka, ampak sem plačal iz žepa, potem nekaj že vem o svojih sposobnostih in mejah, se ti ne zdi
