Debate, ki niso vezane na ostala področja...

Bi sodelovali v taki skupini pri nas, če bi obstajala?

Da
67
45%
Ne, vendar bi jo po tihem podpiral
35
24%
Ne, ker se strinjam s kaznimi in radarji
41
28%
Ne vem
5
3%
 
Skupaj glasov : 148
 
ghandaed
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 765
Pridružen: To okt 17, 2006 9:14 pm

Napisal/-a ghandaed Po dec 10, 2007 6:56 pm

uporabi se zdravo pamet :lol:

če se preceniš se boš pač skantal. as simple as that.

pa saj to ni taka stvar. skupaj z zvišanjem omejitev bi se sprožilo še kako medijsko kampanijo, poostrilo nadzor nad agresivno in ofenzivno vožnjo (ter ustrezno sankcioniralo).

Potrebno je upoštevat, da hitra vožnja ni nujno divjanje. Je lahko še vedno hitra, defenzivna in ekonomična - teh načel se poskušam sam držat.
Divjanje pa se lahko odvija pri čisto nizkih hitrostih, če so okoliščine take.

kot je tudi že pureTNT omenil, tudi ob zvišanju omejitev nebi kar vsi začeli vozit 190+ kmh. Upam si trditi, da bi večina ohranila svoj tempo, oz. ga le minimalno spremenila.
 
Uporabniški avatar
Volvo5er
Novinec
 
Prispevkov: 418
Pridružen: To sep 13, 2005 6:15 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Volvo5er Po dec 10, 2007 7:01 pm

lublancan je napisal/-a:vsak zase pa itak misli da je najboljši in da obvlada, torej bi vsak vozu 190, čeprou ni nujno sposoben vozit tako hitro


Daleč od tega, nekateri bi, ampak velika večina pa kljub vsemu ne bi.

Tisti ki mislimo, da bi bila lahko omejitev 200 km/h, predvsem precenjujemo sposobnosti in zrelost ostalih voznikov ;)

Saj nismo sami norci na svetu, čeprav bi bila omejitev npr 200 km/h bi bila lahko še vedno priporočena hitrost npr 130 km/h, pa tudi če je omejitev 200 nobeden ne pravi da se tudi moraš toliko peljati in velika večina se tudi ne bi, razen če ne bi bili pogoji res idelani.

Pri takšni količini šleperjev in le-teh voznikov, ki jim ni kaj dosti mar za ostale, mi recimo niti na pamet ne pade, da bi se konstantno vozil 200 km/h, tudi če bi se smel, po prazni avtocesti pa se, čeprav mi ni ravno všeč da sem nonstop v prekršku, kljub temu da ne oviram in ogrožam nikogar.
Zadnjič spremenil Volvo5er, dne Po dec 10, 2007 7:03 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
krypton
Novinec
 
Prispevkov: 106
Pridružen: Sr jul 25, 2007 1:17 pm

Napisal/-a krypton Po dec 10, 2007 7:03 pm

Problem je v tem, da se nam preprosto ne ljubi voziti po omejitvah. Če se ne boš držal 130 km/h se tud 150 km/h ne boš.

Zakaj, ker ti tvoj ego tega ne dopušča, važno je biti najboljši in najhitrejši najpametnejši.
 
Uporabniški avatar
Volvo5er
Novinec
 
Prispevkov: 418
Pridružen: To sep 13, 2005 6:15 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Volvo5er Po dec 10, 2007 7:05 pm

krypton je napisal/-a:Zakaj, ker ti tvoj ego tega ne dopušča, važno je biti najboljši in najhitrejši najpametnejši.


Ja, tudi taki so velik problem na cesti (recimo gustelj, on je sigurno prepričan da je najpametnjši na cesti), ni pa vsak, ki se vozi preko omejitev iz takega testa, še zdaleč ne.
 
ghandaed
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 765
Pridružen: To okt 17, 2006 9:14 pm

Napisal/-a ghandaed Po dec 10, 2007 7:07 pm

tisti, ki v prometu "uporablja svoj ego" je tako ali tako že grožnja za ostale.

sem ti povedal kakšen je moj stil vožnje po AC in tega ne bi spreminjal tudi ob zvišanju omejitev ne! preberi si malo poste za nazazj!!!
 
ghandaed
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 765
Pridružen: To okt 17, 2006 9:14 pm

Napisal/-a ghandaed Po dec 10, 2007 7:10 pm

počasi me tisti, ki gonijo "omejitve so super, omejitve so pametne, kazni so prenizke, kontrole je premalo..." spominjajo na čase starega režima, ko je ljudstvo ob omembi zunanjega in notranjega sovraga enoglasno vzklikalo "pobijmo jih kot pse..." :lol:

sprani možgani PRESS :roll:
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Po dec 10, 2007 7:19 pm

glede na situacijo na cesti se ne strinjam z napisanim

na avtocesti je omejitev 130 in ko prehitevaš s tako hitrostjo tovornjak, maš zadi že pouno pametnjakovičev, ki blendajo
če torej dvignemo omejitev, bo sploh problem, ker eni ne bojo razumel, da je npr: 160 NAJVIŠJA dovoljena hitrost in da ni nujno, da pelješ tako hitro

in ko vidiš situacijo na cesti, pogledaš kolk se jih ubije, se res zamislš kolk bi jih blo šele pol mrtvih

ugasnejo semaforji na križišču in že se 3je avti skantajo - to je realnost in taki vozniki s(m)o v sloveniji
podpis
 
Uporabniški avatar
seeman66
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 782
Pridružen: Sr okt 05, 2005 10:16 pm

Napisal/-a seeman66 Po dec 10, 2007 7:20 pm

ghandaed je napisal/-a:tisti, ki v prometu "uporablja svoj ego" je tako ali tako že grožnja za ostale.

sem ti povedal kakšen je moj stil vožnje po AC in tega ne bi spreminjal tudi ob zvišanju omejitev ne! preberi si malo poste za nazazj!!!


X2

dodal bi še to da mi diesel najlepše prede pri 140-150 in je to idealna potovalna hitrost, sem pa takrat v prekršku,še zdaleč pa to ni divjanje.(da ne bo pomote govorim za AC)
 
Uporabniški avatar
Rottie
Novinec
 
Prispevkov: 251
Pridružen: To maj 08, 2007 8:37 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Rottie Po dec 10, 2007 7:42 pm

FBR je napisal/-a:Ponovno, tukaj se ne gre, koliko je fizično cesta sposobna držati v ovinku. To je res zelo malo takih primerov, kjer je ovinek toliko oster, da se ne da v polno pripeljat. Gre se zato, da je cesta za splošnega voznika dovolj varna, da se pelje po njej z povečano hitrostjo.

Jaz mislim, da tisti, ki govorite kako bi lahko po celi sloveniji bila omejitev 200 precenjujete (svoje) sposobnosti. Če letiš po ovinkasti cesti, ko ne vidiš pred sabo niti 100m ovinka, mi ne rečt, da bi se lahko vsakič varno ustavil za nekom, ki bi vozil samo 130 po prehitevalnem pasu. Pri dovolj ravni cesti je to pač res drugače. In to je tista razlika pri nas. Vse avtoceste so ovinkaste in naklonsko totalno neprimerne za višje hitrosti (ob prekomernem naklonu omejitev narašča). Pri nas ni 30% avtocest, da bi normalno videl naprej. Po tej relaciji, ki se pa jaz stalno vozim, pa ni niti 15% ravninskih predelov.


Pa sj nismo v Ameriki, kjer folk ni sposoben peljat okoli ovinka z njihovimi avti :roll:
Drugače pa sem siguren da lahko prej varno ustavim iz 200, kot pa iz 130, ko nekaj nepričakovanega vidim za ovinkom ... in to iz čisto preprostega razloga, ki je načeloma enak vsem voznikom, ki ne spadajo med tiste, ki si pokrijejo obraz in vreščijo, ko vidijo krizno situacijo, namesto da bi odreagirali pravilno. Ta razlog pa je zbranost, biti z obema rokama, nogama in glavo pri vožnji pri 200, kjer odreagiraš še isti trenutek, ko zagledaš oviro... tudi če ne bom mogel zbremzat do tja, imam 100% večjo šanso, da se oviri uspešno izognem po levo ali desni ... kjer je pač prostor, pa četudi je treba leteti v takem primeru čez 3 pasove, kot pa pri 130 ali manj, ko imam avto na tempomatu, noge v udobnem položaju ter dol s pedala, vozim z eno roko in še to naslonjeno na vrata ... zraven pa se dolgočasim, klepetam, razmišljam bog vedi kaj, gledam lepe avtomobile in ženke okoli sebe (al pa kr oboje skupaj, če je sreča ;-) ) ... kateri še pomaham, se lepo nasmehnem ... in to vse, ker je tko "fakn" dolgčas!!! vozit 130 po AC, da bi drugače zaspal za volanom. In pri taki vožnji se ti kaj lahko zgodi, da kaj od prometa tudi spregledaš oz. reagiraš prepozno.
Kar se sposobnosti tiče ... če imam 16 let izpit in ves ta čas na cesti z mojim stilom vožnje in kr nekaj 100k km prevoženih z različnimi avti brez omembe vredne nesreče ... par prask v mestu ... tako malo škode, da se mi niti ni splačalo dajat kupončka, ampak sem plačal iz žepa, potem nekaj že vem o svojih sposobnostih in mejah, se ti ne zdi ;-)
Zadnjič spremenil Rottie, dne Po dec 10, 2007 7:47 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR Po dec 10, 2007 7:45 pm

lublancan je napisal/-a:glede na situacijo na cesti se ne strinjam z napisanim

na avtocesti je omejitev 130 in ko prehitevaš s tako hitrostjo tovornjak, maš zadi že pouno pametnjakovičev, ki blendajo
če torej dvignemo omejitev, bo sploh problem, ker eni ne bojo razumel, da je npr: 160 NAJVIŠJA dovoljena hitrost in da ni nujno, da pelješ tako hitro

in ko vidiš situacijo na cesti, pogledaš kolk se jih ubije, se res zamislš kolk bi jih blo šele pol mrtvih

ugasnejo semaforji na križišču in že se 3je avti skantajo - to je realnost in taki vozniki s(m)o v sloveniji



To je popolnoma to, kar hočem povedati. Pri naši kulturi in mentaliteti bi bilo prekomerno povišanje omejitve samomor, že zaradi samih cest.

PS: Tudi sam se konstatno peljem nekje 142 km/h po AC. Meni je to povsem prava hitrost. Še vedno uspem pribremzat na varnostno razdaljo če pred mano skoči tovornjak na prehitevalni pas obenem pa lahko brez problema pospešim na 160, da nekomu prikrajšam bremzanje za tovornjakom, če sem jaz na prehitevalnem.

Skratka. Prilagajanje razmeram je nekaj, kar bi se morali vsi naučiti, pa potem ne bi bilo važno koliko je omejitev. Dokler tega pri nas ni, je poviševanje omejitve samomorilsko početje. Samo malo poglejte, kako se ljudje obnašajo na cesti.
 
Uporabniški avatar
Rottie
Novinec
 
Prispevkov: 251
Pridružen: To maj 08, 2007 8:37 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Rottie Po dec 10, 2007 7:51 pm

ghandaed je napisal/-a:počasi me tisti, ki gonijo "omejitve so super, omejitve so pametne, kazni so prenizke, kontrole je premalo..." spominjajo na čase starega režima, ko je ljudstvo ob omembi zunanjega in notranjega sovraga enoglasno vzklikalo "pobijmo jih kot pse..." :lol:

sprani možgani PRESS :roll:


Pod tole se pa na debelo podpišem. 8)
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR Po dec 10, 2007 7:53 pm

Rottie je napisal/-a:Pa sj nismo v Ameriki, kjer folk ni sposoben peljat okoli ovinka z njihovimi avti :roll:
Drugače pa sem siguren da lahko prej varno ustavim iz 200, kot pa iz 130, ko nekaj nepričakovanega vidim za ovinkom ... in to iz čisto preprostega razloga, ki je načeloma enak vsem voznikom, ki ne spadajo med tiste, ki si pokrijejo obraz in vreščijo, ko vidijo krizno situacijo, namesto da bi odreagirali pravilno. Ta razlog pa je zbranost, biti z obema rokama, nogama in glavo pri vožnji pri 200, kjer odreagiraš še isti trenutek, ko zagledaš oviro... tudi če ne bom mogel zbremzat do tja, imam 100% večjo šanso, da se oviri uspešno izognem po levo ali desni ... kjer je pač prostor, pa četudi je treba leteti v takem primeru čez 3 pasove, kot pa pri 130 ali manj, ko imam avto na tempomatu, noge v udobnem položaju ter dol s pedala, vozim z eno roko in še to naslonjeno na vrata ... zraven pa se dolgočasim, klepetam, razmišljam bog vedi kaj, gledam lepe avtomobile in ženke okoli sebe (al pa kr oboje skupaj, če je sreča ;-) ) ... kateri še pomaham, se lepo nasmehnem ... in to vse, ker je tko "fakn" dolgčas!!! vozit 130 po AC, da bi drugače zaspal za volanom. In pri taki vožnji se ti kaj lahko zgodi, da kaj od prometa tudi spregledaš oz. reagiraš prepozno.
Kar se sposobnosti tiče ... če imam 16 let izpit in ves ta čas na cesti z mojim stilom vožnje in kr nekaj 100k km prevoženih z različnimi avti brez omembe vredne nesreče ... par prask v mestu ... tako malo škode, da se mi niti ni splačalo dajat kupončka, ampak sem plačal iz žepa, potem nekaj že vem o svojih sposobnostih in mejah, se ti ne zdi ;-)


Definitivno verjamem, po opisanem, v tvoje sposobnosti. Ne verjamem pa v sposobnosti ljudi, ki jih redno videvam na AC. In prav ti bi predstavljali katastrofo na cesti. Dvojnih meril pa žal ne moremo postaviti.

Bi bilo pa vseeno lepo, da zbrano voziš tudi pri 130. Vem, da je teško. Tudi sam razmišljam o lastni vožnji, ko mi postane dolgčas in zbranost pade. A ravno to odlikuje dobre voznike.
 
Uporabniški avatar
Rottie
Novinec
 
Prispevkov: 251
Pridružen: To maj 08, 2007 8:37 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Rottie Po dec 10, 2007 8:04 pm

lublancan je napisal/-a:

nemški politiki majo za sabo nemško avto industrijo, ki jih lepo podkupi, v javnosti pa jamrajo kako bojo propadli, ker ne bo noben hotu kupvat avte k dosežejo 250kmh

Rottie kakšen avto pa voziš?


Enega izmed lepotcev, ki bi izumrli, če bi postavili omejitve 130 na AC v Nemčiji ;) :lol:
 
krypton
Novinec
 
Prispevkov: 106
Pridružen: Sr jul 25, 2007 1:17 pm

Napisal/-a krypton Po dec 10, 2007 11:03 pm

Rottie, kaj boš pa naredil, ko ti bo pri 200 km/h na uro, nenadoma izsilil kamion, ki bo pričel prehitevati drug akmion?!
Zabil se boš v njega, ker se ne moreš nikamor umaknit, zato ker v naši preljubi deželici nimamo treh pasov na AC.

To kar misliš ti je v Sloveniji itak problem, vsi mislimo, da smo najboljši in najbolj sposobni vozniki, in da lahko rešimo vsako stvar pa naj bo pri 200 km/h.

Ne želim ti nič hudega, ampak pri 200 km/h, se včasih ne da popraviti napake nekoga, ki vozi po tvojem pasu 120 km/h manj.

Tudi jaz včasih potegnem čez omejitev in vem, da to ni prav, si priznam, do nedavnega sem mel do službe 170 km, tako da sem videl na cesti dovolj.
 
Uporabniški avatar
Volvo5er
Novinec
 
Prispevkov: 418
Pridružen: To sep 13, 2005 6:15 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Volvo5er To dec 11, 2007 12:00 am

krypton je napisal/-a:Rottie, kaj boš pa naredil, ko ti bo pri 200 km/h na uro, nenadoma izsilil kamion, ki bo pričel prehitevati drug kamion?!
Zabil se boš v njega, ker se ne moreš nikamor umaknit, zato ker v naši preljubi deželici nimamo treh pasov na AC.

To kar misliš ti je v Sloveniji itak problem, vsi mislimo, da smo najboljši in najbolj sposobni vozniki, in da lahko rešimo vsako stvar pa naj bo pri 200 km/h


Ne dojamete, ane? Tako Rottie kot PureTNT in ostali se pač zavedamo, da se take stvari dogajajo pri nas na avtocestah, temu primerno tudi vozimo, torej ne tiščimo brezglavo 200 km/h vedno in povsod, kajti če bi, potem zanesljivo danes ne bi pisali tukaj po forumu.
 
Uporabniški avatar
Rottie
Novinec
 
Prispevkov: 251
Pridružen: To maj 08, 2007 8:37 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Rottie To dec 11, 2007 9:30 am

Volvo5er je napisal/-a:
krypton je napisal/-a:Rottie, kaj boš pa naredil, ko ti bo pri 200 km/h na uro, nenadoma izsilil kamion, ki bo pričel prehitevati drug kamion?!
Zabil se boš v njega, ker se ne moreš nikamor umaknit, zato ker v naši preljubi deželici nimamo treh pasov na AC.

To kar misliš ti je v Sloveniji itak problem, vsi mislimo, da smo najboljši in najbolj sposobni vozniki, in da lahko rešimo vsako stvar pa naj bo pri 200 km/h


Ne dojamete, ane? Tako Rottie kot PureTNT in ostali se pač zavedamo, da se take stvari dogajajo pri nas na avtocestah, temu primerno tudi vozimo, torej ne tiščimo brezglavo 200 km/h vedno in povsod, kajti če bi, potem zanesljivo danes ne bi pisali tukaj po forumu.


@krypton ... če bi bil najboljši, bi sedel v Ferrariju namesto Shumija prejšnje desetletje ... tko da nisem, ane ;) Očitno pa poznam svoje meje in zmožnosti avtov, ki jih vozim, drugače verjetno ne bi bil več ziv po tolikih letih na cesti ... k tut sreča te ne more vedno rešit, če si drugače nesposoben al pa vsekan.

Ja, res je ... kot sem že prej napisal ve enem postu... če imaš rad svojo glavo, potem zmanjšaš, ko dohitiš kolono, pa naj bodo to osebni avtomobili ali kamioni ... sj ne rabiš letet mimo 200, greš toliko da lahko ustaviš, četudi te nekdo izsili in potem spet pospešiš, ko si mimo. Kar se pa tiče tistega, k je prej nekdo omenil, da prideš za 2 kamijona, ki se prehitevata ... na naši AC ni nikjer tako ostrega in nepreglednega ovinka oz. se sj jst zdajle ne spomnim nobenega takega, da ne bi mogel zbremzat pri moji vožnji na suhi cesti preden dosežem oviro, ki se premika cca. 100 km/h pred mano. V dežju pa tudi jst vozim razmeram primerno in z manjšo hitrostjo kot ob lepem vremenu.
Zadnjič spremenil Rottie, dne To dec 11, 2007 10:30 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR To dec 11, 2007 10:20 am

Rottie je napisal/-a:na naši AC ni nikjer tako ostrega in nepreglednega ovinka, da ne bi mogel zbremzat na suhi cesti preden dosežem oviro, ki se premika cca. 100 km/h pred mano.


Višnjegorski klanec v smeri Novega mesta ....zadnji levi ovinek že v dolino. Ne vidiš niti 30m pred sabo, fajn dolina je, pa še oreng levi ovink. Da ne govorim, da je stena na eni in drugi strani! Ti dam za kišto pera če maš j***a 200 mim prletet....(da ne bi res!). Tam ne verjamem, da bi bil sekundo na bremzi, preden bi pred sabo nekoga z 100kmh nagazil.

Niti mal me ni strah se hiter pelat, ampak tam je pa katastrofa in je 130 že fajn hiter.


EDIT: Očitno si popravil svojo izjavo, da se trenutno ne spomniš nobenega. No, ko se boš peljal tukaj, boš videl o čem je govora. In pomojem lahko vsak potrdi, ki se je vsaj enkrat peljal čez višnjegorca, da je adijo pamet in še ena cvetka naše gradbene revolucije.
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH To dec 11, 2007 10:42 am

Omenjeni odsek odpeljat hitreje je svojevrstno doživetje - voziš po "navadni" cesti + prehitevanje pred tabo pa levi ovinek (situacija kot bi na normalni cesti prehiteval "na slepo")

Sicer pa je na naših AC povprečna potovalna hitrost razmeroma nizka - če voziš cca 150-160 km/h (po števcu - dejansko gre za hitrost, ki je na meji dovoljenega oz malenkost nad njo) si praktično med najhitrejšimi - v glavnem prehitevaš, malo voznikov te prehiti

Podpiram pa vsako obliko nadziranja hitrosti - če bi bila "življensko" obravnavana

Vzemimo za primer hitrost 160 km/h - zakonsko je nad dovojeno mejo - dejansko pa gre z vidika varnosti, voznih + ostalih lastnosti ... za občutno razliko ali gre za avto, kateremu pomeni praktično končno oz. max hitrost ali gre za avto višjega razreda, ki doseže max. hitrost krepko čez 200 km/h. - avto višjega razreda bi lahko s tega vidika imel določeno toleranco, ker je pri 160 km/h (ali celo več) enako ali celo bolj varen (lega na cesti + vodljivost + serijsko ESP ipd. + boljše zavore ... )

Velika verjetnost pa je, da so to zgolj pobožne želje

LP
 
Uporabniški avatar
Rottie
Novinec
 
Prispevkov: 251
Pridružen: To maj 08, 2007 8:37 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Rottie To dec 11, 2007 10:54 am

FBR je napisal/-a:
Rottie je napisal/-a:na naši AC ni nikjer tako ostrega in nepreglednega ovinka, da ne bi mogel zbremzat na suhi cesti preden dosežem oviro, ki se premika cca. 100 km/h pred mano.


Višnjegorski klanec v smeri Novega mesta ....zadnji levi ovinek že v dolino. Ne vidiš niti 30m pred sabo, fajn dolina je, pa še oreng levi ovink. Da ne govorim, da je stena na eni in drugi strani! Ti dam za kišto pera če maš j***a 200 mim prletet....(da ne bi res!). Tam ne verjamem, da bi bil sekundo na bremzi, preden bi pred sabo nekoga z 100kmh nagazil.

Niti mal me ni strah se hiter pelat, ampak tam je pa katastrofa in je 130 že fajn hiter.


EDIT: Očitno si popravil svojo izjavo, da se trenutno ne spomniš nobenega. No, ko se boš peljal tukaj, boš videl o čem je govora. In pomojem lahko vsak potrdi, ki se je vsaj enkrat peljal čez višnjegorca, da je adijo pamet in še ena cvetka naše gradbene revolucije.


Ja, vem kterega misliš. Cesta je tam res kr neki ... samo črte so narisali na novo in malce poravnali asftalt, drugače je pa ostalo kot pri stari cesti, če se prav spomnim.
Kolk se da tam peljat ne bi vedel, k se ne spomnim, kdaj sem šel tam nazadnje, da ni bilo gužve in bi lahko tiščal, pa res je v tem delu placa za error skoraj nič... se pa na Dolenski konec itak ne vozim dosti (mogoče 2x ali 3x na leto), tako da lahko bolj komentiram AC LJ-MB in LJ-KP ter LJ- Jesenice, kot Dolensko.
 
Uporabniški avatar
Rottie
Novinec
 
Prispevkov: 251
Pridružen: To maj 08, 2007 8:37 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Rottie To dec 11, 2007 11:03 am

KARL ABARTH je napisal/-a:Omenjeni odsek odpeljat hitreje je svojevrstno doživetje - voziš po "navadni" cesti + prehitevanje pred tabo pa levi ovinek (situacija kot bi na normalni cesti prehiteval "na slepo")

Sicer pa je na naših AC povprečna potovalna hitrost razmeroma nizka - če voziš cca 150-160 km/h (po števcu - dejansko gre za hitrost, ki je na meji dovoljenega oz malenkost nad njo) si praktično med najhitrejšimi - v glavnem prehitevaš, malo voznikov te prehiti

Podpiram pa vsako obliko nadziranja hitrosti - če bi bila "življensko" obravnavana

Vzemimo za primer hitrost 160 km/h - zakonsko je nad dovojeno mejo - dejansko pa gre z vidika varnosti, voznih + ostalih lastnosti ... za občutno razliko ali gre za avto, kateremu pomeni praktično končno oz. max hitrost ali gre za avto višjega razreda, ki doseže max. hitrost krepko čez 200 km/h. - avto višjega razreda bi lahko s tega vidika imel določeno toleranco, ker je pri 160 km/h (ali celo več) enako ali celo bolj varen (lega na cesti + vodljivost + serijsko ESP ipd. + boljše zavore ... )

Velika verjetnost pa je, da so to zgolj pobožne želje

LP


Kollikor jst opažam, si pri nas na AC tudi z dovoljeno hitrostjo 130 med hitrejšimi in je treba skoz prehitevat (sprobal parkrat z vožnjo s tempomatom na 130) ... večina vozi tam 110 - 120. Ne vem sicer kaj je to razlog .. al gre za šparanje pri porabi al folku števci tolk lažejo, da vsak misli, da vozi 130. Je pa zanimivo, da tako ponavadi tudi ko pridejo v tunele, kjer so omejitve 100 ne zmanjšajo in se peljejo naprej z isto hitrostjo.

Ja, definitivno samo pobožne želje ... kvečemu še bolj te zašije zaradi slovenske tradicije in nacionalnega športa ... zavist.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov