Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
dj_em
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2622
Pridružen: Če jul 11, 2002 12:27 pm
Kraj: Zemlja --> Evropa --> pr mami doma :D

Napisal/-a dj_em Če feb 12, 2009 9:53 am

PiWPiW je napisal/-a:zakaj omenjate normalne količine če pa niso v normalnih količinah? vsega je že preveč! in česar je preveč ni nikoli dobro! katastrofe se dogajajo ko kao pametni ljudje rečejo da co2 povzročajo "samo" toplo gred....!


dej stari no .. pomer se mal ;)
s tvoje strani bi blo najbol da se zdej ta trenutek vsi slečemo do nazga pa zbežimo v hosto :roll: in da živimo kot pred davnimi časi
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Če feb 12, 2009 10:10 am

@PiWPiW: podaj ustrezne dokaze za uveljavitev svojih trditev
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9987
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če feb 12, 2009 12:00 pm

juhica je napisal/-a:na temle linku imate lepo ponazorjeno zakaj je bencin tako drag...
link
na kratko:
0.4 centa/L dobi kuwait ki crpa nafto
0.1 centa/L stroski prehoda sueskega prekopa
0.4 centa/L prevoz nafte od kuwaita do rotterdama
42.1 cent/L drazja je nafta (zaradi preprodaje) v rotterdamu po raztovorjenju v skladisca
2 centa/L pobere rafinerija (iz surove nafte imamo sedaj bencin)
9 centov/L pobere prodajalec bencina
88 centov/L pobere drzava (davki)
---------
cena: 1,42 eur/L (cena v nemciji)


Če kdo res verjame, da Kuwait dobi 0,4 centa, je prehiter ali hudo naiven. 0,4 centa so samo stroški črpanja, "preprodaja" v Rotterdamu pa je navadna prodaja (lahko vključno s preprodajo) nafte in od teh 42,1 centov dobi Kuwait denarce za svoje Maybache. Tudi ne vem, če skozi Suez plujejo supertankerji (omejitev je cca 150 000 ton oz 16 m širine, čez leto ali dve bo 22 m širine).

PiWPiW je napisal/-a:zakaj omenjate normalne količine če pa niso v normalnih količinah? vsega je že preveč! in česar je preveč ni nikoli dobro! katastrofe se dogajajo ko kao pametni ljudje rečejo da co2 povzročajo "samo" toplo gred, ko metan ni škodljiv plin in podobne!


Ja, CO2 povzroča samo toplo gredo (in malo kislega dežja, kjer so ostali (žveplovodiki npr) precej bolj kritični) in je hkrati hrana za rastline. Boš zato jedel več solate (kar je že mamica predlagala)?

In kje za boga vidiš, da bi kdo rekel, da je metan neškodljiv plin. Res ne znaš brat, ne razumeš ali samo podtikaš? in kaj misliš pod "in podobno"? Malo več resnosti ti res ne bi škodilo!

PiWPiW je napisal/-a:juhica je tudi eno pametno povedal. samo kaj ko več glupih trdi nekaj in potem avtomatično je to tudi res. tako da ko boste imeli malo več znanja sploh o čemer koli in ko boste 100% prepričani da veste kaj govoriste potem je zaželjeno da kakšno rečete. do takrat ne delat neumnih ljudi kateri se s tem ukvarjajo!


Katero pametno je Juhica povedal (zate morda "vsebujejo dusik so NO2 in CH4 (metan)"? - seveda metan ne vsebuje dušika)? To vsi vemo, o tem je bilo že dosti debat in tudi - že prej je bilo rečeno, da NO2 (ne N2, s katerim ga morda zamenjuješ!) in metan sta škodljiva!.

Do sedaj smo ugotovili, da govoriš neumnosti oz nimaš pojma o stvareh (ali celo ne znaš brat) samo ti. Hkrati pa večino ostalih žališ. Če to ponoviš, avtomatično sledi karton.

...................................

Pa še to
Tudi, če bi bilo karkoli res glede avtov na vodo ali zrak, jim največjo škodo delajo ravno zagovorniki tvojega tipa, ko "normalni" ljudje takoj vidijo, koliko so kredibilni taki, ki jih zagovarjajo. Zato bodi o tem (in podobnem, npr lobijih) raje tiho, da ne delaš večje škode, kot jo že.
 
PiWPiW
Novinec
 
Prispevkov: 294
Pridružen: Če avg 14, 2008 6:25 pm
Kraj: Markovec City

Napisal/-a PiWPiW Če feb 12, 2009 1:14 pm

esem, vse te tvoje besede bi lahko uničil, pa se mi ne da. škoda besed drugače povedano. tako da ne mi govorit "da ste ugotovili" da nimam pojma, ko pa 3/4 folka ne razume niti osnov.
ne rečem da je avto na zrak rešitev. je pa sigurno iskanje alternative kar pa podpiram. če pa misliš da tvoj svet lahko gre tako naprej brez da bi se kaj spremenil ti lahko rečem samo odpri oči. večina gleda samo na jutri in ne razmišlja na posledice.
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing Če feb 12, 2009 1:27 pm

juhica je napisal/-a:na temle linku imate lepo ponazorjeno zakaj je bencin tako drag...
http://www.dw-world.de/popups/popup_single_mediaplayer/0,,2929475_type_video_struct_1503,00.html?mytitle=Wie%2Bsetzt%2Bsich%2Bder%2B%25C3%2596lpreis%2Bzusammen%253F&format=FlashLow
na kratko:
0.4 centa/L dobi kuwait ki crpa nafto
0.1 centa/L stroski prehoda sueskega prekopa
0.4 centa/L prevoz nafte od kuwaita do rotterdama
42.1 cent/L drazja je nafta (zaradi preprodaje) v rotterdamu po raztovorjenju v skladisca
2 centa/L pobere rafinerija (iz surove nafte imamo sedaj bencin)
9 centov/L pobere prodajalec bencina
88 centov/L pobere drzava (davki)
---------
cena: 1,42 eur/L (cena v nemciji)


En podatek ti bom spodbil pa se lahko magari v zemljo ugrezneš. Ker sem po izobrazbi pomorščak in sem preplu kar nekaj relacij, ti povem nekaj: tankerji ne plujejo skozi sueški prekop, ker so preveliki. Max bruto tonaža ladje lahko znaša 160.000 ton kar pa je za tankerja izredno malo. Torej jim ostane samo preko rta UPANJA.

Torej cena 0,1 c/L je totalna bedarija. Potem preačunaj koliko bi plačali prehod še lahko ladja pelje 150.000t nafte.

ČUNGA LUNGA
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9987
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če feb 12, 2009 1:31 pm

Meni se cca 150 000 € za prehod zdi manj kot stroški okoli Afrike + kdaj nevarna plovba okoli (vreme) + dalj časa in s tem manj plovb/zaslužka (verjetno še najbolj to).
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing Če feb 12, 2009 1:49 pm

esem: seveda, samo realni stroški so manjši, ampak vseeno, večina tankerjev ne gre skozi suez zaradi velikosti, danes večina nafte prevažajo super tankerji kateri imajo nosilnost preko 500.000t, kar pa je za suez trenutno super nemogoče
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9987
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če feb 12, 2009 2:20 pm

Večino po svetu - npr do Japonske, Kitajske. Zanimivo bi bilo zvedet, koliko "srednjih" tankerjev vozi iz Arabskega zaliva v Rotterdam, torej skozi Suez. Po moje precej večji procent kot drugje.
 
turtle
Novinec
 
Prispevkov: 243
Pridružen: Če apr 19, 2007 11:21 pm
Kraj: kp

Napisal/-a turtle Če feb 12, 2009 2:36 pm

mihaing je napisal/-a:esem: seveda, samo realni stroški so manjši, ampak vseeno, večina tankerjev ne gre skozi suez zaradi velikosti, danes večina nafte prevažajo super tankerji kateri imajo nosilnost preko 500.000t, kar pa je za suez trenutno super nemogoče


Super tankerji so stvar preteklosti, gradili pa so jih v času izraelsko-egiptovske vojne, ko je bil Suez zaprt ;)
Kar je zdej po morju je večina Suezmax, tako da bo imel esem kr prav
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov