Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Napisal/-a King1 So maj 30, 2009 9:38 am

no, da še jest prstavm svoj lonc k temi.
ko sm kupu avto sem tankal povsod samo na mol-u ne. kasneje sem tankal na petrolu in potem mi je kolega reku, da naj probam na agip, ker je baje boljša nafta in sem seveda probal. rezultat: prevozil z okoli 41.litri 740 km, to sem počel približno eno leto in skoz isto razen na dolgi poti. ko sem se lani vračal iz srbije sem mogel nujno tankat na petrolu v ivančni, ker je bila že kriza pa še kolone so ble tako, da nisem tvegal in tankal.
rezultat: nalil sem 41.litrov in naredil skoraj 800km! ker nisem verjel da je to res sem skoz tankal na petrolu in delal pri isto kilometrino. pod črto je to pripližno 50km več na tank je pa res, da je na agip-u lavfal lepše na petrolu pa včasih mal pocuka.
zdej pač tankam kjer sem in več ne izbiram, ker imam tako in tako poln kufer tega avta!
lp
 
Uporabniški avatar
tomzzi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2285
Pridružen: Pe mar 11, 2005 8:47 pm

Napisal/-a tomzzi So maj 30, 2009 10:42 am

Jaz sem z OMV zadovoljen. Avto lepo teče in tudi prevozim kar lepo število kolimetrov na tank glede na cesto po kateri se vozim (klanci, ovinki, slaba cesta...). Nazadnje sem jih prevozil lepih 855 km z enim tankom. Je pa tudi razlika na BC ko ti prikaže novo stanje po tankanju. Tam ko ti napiše približno kilometrino katero naj bi prevozil z polnim tankom. Vedno mi če tankam na OMV pokaže največ. Pa na TUŠ podobno. Tak, da nekaj je že res. Ne more biti pa takšna razlika. To je menda lahko jasno vsakemu. Novinarji zadevo malce napihnejo po svoje...
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo So maj 30, 2009 11:43 am

Zanimivo...Jest s Petrolovo nafto naredim cca. 40-50km več kot pa z Omv-jevo (ja tudi Omv-jev "super duper sprint diesel" sem se odloču probat). Če pa grem tankat na privat pumpo, pa naredim cca. 30km več kot pa s Petrolovo nafto.

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
Foto Jovo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 534
Pridružen: Sr sep 10, 2003 6:45 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a Foto Jovo So maj 30, 2009 12:51 pm

OMW in Petrol gorivo se tanka iz istih Rezervarjev v Bertokih, kjer skladišči firma Instalacija d.o.o. in iz zanesljivih virov vam povem da se dodajajo aditivi na koncu cevi preden gre v cisterne od tovornjakov.

Pa to je že tolko blo govora o tem in eni še zmeri ne dojamete da skoraj ni razlik ali pa so te minimalne ampak res minimalne med OMW in Petrolom :!:
 
Uporabniški avatar
gecco
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1726
Pridružen: To nov 13, 2007 2:20 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a gecco So maj 30, 2009 12:57 pm

Kaj pa je kaj variante da je fora v sami kvaliteti rezervoarjev ki jih imajo posamezne črpalke?
''you cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa''
''Four wheels move the body. Two wheels move the soul.''
Slika
 
Uporabniški avatar
Foto Jovo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 534
Pridružen: Sr sep 10, 2003 6:45 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a Foto Jovo So maj 30, 2009 1:03 pm

gecco je napisal/-a:Kaj pa je kaj variante da je fora v sami kvaliteti rezervoarjev ki jih imajo posamezne črpalke?


Rezervoarji morajo biti narejeni ustrezati določenim standardom? V eni drugi temi je potekala debata naj bi bili določeni rezervoarji slabo spucani (se nabira voda) in da naj bi do tega prihajajo do razlik.
 
Uporabniški avatar
Foto Jovo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 534
Pridružen: Sr sep 10, 2003 6:45 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a Foto Jovo So maj 30, 2009 1:18 pm

Naj vam še nakaj povem kot zanimivost:
Vsake tri dni pride tanker v Luko Koper, kjer po 3km cevi polni v rezervarje zaloge goriv.
Tankerji ponavadi plujejo po morju in vozijo različne kvalitete goriv. Potem se pa pogajajo za ceno, ki je tudi odvisna od kvalitete. tako da enkart dobijo boljšo kvaliteto drugič pa slabšo. Zato lahko včasih prihaja na pumpah do razlik v kvaliteti. Ampak ni rečeno da bo OMW imel boljšo kvaliteto oz. petrol. To je loterija kateri bo dobu boljše/slabše gorivo. Ampak spet so minimalne razlike.
 
Uporabniški avatar
sundaydriver
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: So sep 23, 2006 12:32 pm

Napisal/-a sundaydriver Po jun 01, 2009 11:22 pm

Gre za PR članek. Kaj vam ni jasno?
 
Uporabniški avatar
alesdrolec
Uporabnik
 
Prispevkov: 841
Pridružen: Pe maj 18, 2007 6:17 am
Kraj: Kamnik

Napisal/-a alesdrolec To jun 02, 2009 4:36 pm

en podatek....
sosed naredu z motorjem 125ccm čoper...
70km več z omv-jevim bencinom kot z petrolovim
ni verjel in večkrat poskusil!!!!!!!!!!velikega odstopanja ni bilo!!!!!!!!

lep pozdrav
 
Uporabniški avatar
luke18
Novinec
 
Prispevkov: 196
Pridružen: Sr dec 24, 2008 2:05 pm

Napisal/-a luke18 To jun 02, 2009 5:04 pm

Ja pa ti še zmerom ne bodo verjel.
 
Uporabniški avatar
gecco
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1726
Pridružen: To nov 13, 2007 2:20 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a gecco To jun 02, 2009 5:24 pm

alesdrolec je napisal/-a:en podatek....
sosed naredu z motorjem 125ccm čoper...
70km več z omv-jevim bencinom kot z petrolovim
ni verjel in večkrat poskusil!!!!!!!!!!velikega odstopanja ni bilo!!!!!!!!

lep pozdrav


ne vem, takole odstopanje na motorju je pa mal too much. 125ccm motor recimo da nardi, odvisno od velikosti tanka seveda, okoli 300km...in tle se mi zdi 70km odstopanja malo preveč ogromna razlika.

Evo, če pogledam jst svoje podatke za motor na poraba.com
Poraba Super 100 pri družbi OMV: 7,28 l/100km (št. zapisov: 5)
Poraba EuroSuper 95 pri družbi Petrol: 6,86 l/100km (št. zapisov: 6)
Poraba Super Plus 98 pri družbi Petrol: 7,16 l/100km (št. zapisov: 16)
Poraba Super Plus 98 pri družbi MOL: 7,08 l/100km (št. zapisov: 1)
Poraba Super Plus 98 pri družbi Tuš: 7,67 l/100km (št. zapisov: 1)

Sem pa tudi imel razliko razliko 70km na tank pri istemu gorivu...vse je odvisno od načina vožnje :)
''you cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa''
''Four wheels move the body. Two wheels move the soul.''
Slika
 
Uporabniški avatar
rumena ibiza
Poznavalka foruma
 
Prispevkov: 997
Pridružen: To nov 01, 2005 10:12 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a rumena ibiza To jun 02, 2009 7:12 pm

BY_JOVICH je napisal/-a:
gecco je napisal/-a:Kaj pa je kaj variante da je fora v sami kvaliteti rezervoarjev ki jih imajo posamezne črpalke?


Rezervoarji morajo biti narejeni ustrezati določenim standardom? V eni drugi temi je potekala debata naj bi bili določeni rezervoarji slabo spucani (se nabira voda) in da naj bi do tega prihajajo do razlik.


zato pa naša črpalka ( kjer jaz delam ) zapre naprimer, ko pride cisterna z NB95 zapremo vse črpalke, ki vsebujejo 95 bencin, ker se na dnu nabere marsikaj ( katero je nemogoče spucati - edino potegnit podzemne rezervarje pa nove namestiti) , no ker se na dnu nabere marsikaj in medtem ko tankaš se to lepo dvigne na površje in gre lahko smetka v avto ali pa voda...
in smo menda še edini v sloveniji, ki to delajo in bomo še naprej to delal...

grdo slišat, da tankam na OMV delam pa na Petrolu, vendar nardim 50kilometrov več z 100oktanskim bencinom kot z našim 98 in tut občutek, da avto bolj gre...in na vsake tolko časa tankam 98 in je res 50kilometrov manj....
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov