Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
bam88
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 511
Pridružen: To jan 09, 2007 10:20 pm

Napisal/-a bam88 Po jun 08, 2009 9:05 pm

nebivedu je napisal/-a:Sami pametnjakoviči, pa noben ne zna vozit, vsi se pa na neke zakone sklicujete, upoštevate jih pa ne! Zakaj lahko sistemi zadrge v tujini (na zahodu) tako pretočno laufajo?

Sistem zadrge bi bilpri nas uporaben, če bi vsakdo na voznem pasu pred sabo pustil plac za en avto in ko bi prišlo do zožanja, bi se avto iz prehitevalnega pasu lahko vključil brez ustavljanja in vožnja bi potekala nemoteno z malo manjšo hitrostjo.
KER PA VAS VEČINA NE ZNA VOZIT, SE NABIJETE TISTEMU PRED SABO NA RIT TAKO NA PREHITEVALNEM KOT NA VOZNEM PASU IN POTEM SE JE POTREBNO NA VOZNEM PASU USTAVLJAT, KER SE IZ PREHITEVALNEGA PASU NE MOREJO NORMALNO VKLJUČIT NA VOZNI PAS.

Sam vedno pustim plac za en avto pred sabo, da se lahko iz prehitevalnega pasu vključijo. Mi gre pa na živce, ko se je treba ustavljat, zato, ker ljudje ne puščate prostora pred sabo. In zato dam čisto prav tovornjakarjem in jih podpiram - takrat ko to naredijo, postane vsaj pred njimi malo bolj pretočno, pa še to ne vedno, ker se vedno najde nekdo, ki na hitro skoči iz voznega pasu na prehitevalnega, da bi še par avtomobilov prehitel. (pa da ne bo do rekel, da si kaj zmišljujem, vsak teden grem vsaj 2x iz lj v mb in nazaj - faks ob delu)

Pač ko se boste naučili da se v sistemu zadrge vozi z malo večjo varnostno razdaljo (da se lahko ostali vključijo na vaš pas), bodo tudi tovornjakarji nehali blokirat pasove. Do takrat pa lepo pi*dite in jokajte v kolonah na naših cestah - PAČ STE BALKANCI in to kažete še posebej na cestah, zato vam tukaj kolikortoliko kulturni vozniki ne moremo pomagat!!! To boste morali sami spoznati, pa kej u svojih glavah poštimat, da bodo taka zožanja bolj pretočna.


Zdej se pa spljuvajte, ker drugega itak ne znate, že jutri boste pa spet vozili 5cm za ritjo tistega pred vami in se boste spraševali, zakaj so kolone.


nebivedu ti si en navadn salabajzer. citirano iz druge teme:

nebivedu je napisal/-a:Sam do 50m pred koncem še spuščam tiste iz leve pred sebe, od 50m pa do tabel pa se ne umikam in ne spuščam nikogar razen rešilcev in gasilcev. Če je pa kter preveč pameten in se hoče tik pred koncem vrint, lahko pa dobi odbijač v bok avta, al pa bo zrinjen v table. Potem pa ga še tožim, in mu poberem kuponček, ter počakam (tko da cela kolona čaka) da se pripelje policija, ki mu bo dala kazen za izsiljevanje.
Oznaka je ponavadi od 1.2km do 300m prej in vsaj od zadnje table naprej (postavljena je na 300m pred oviro) je 250m dosti, da se prestavite na vozni pas, brez da ovirate kogarkoli in da se kolona z normalno hitrostjo premika naprej.

Tisti, ki pa čisto do konca vozite in se potem vrinete v kolono pa vedite, da zakon tukaj ni na vaši strani, ker bi morali že najmanj 300m prej zmanjšat hitrost na omejitev (ponavadi 60 ali 80km/h) in se bi morali tukaj že vključevat na vozni pas. Na ta način bi tudi dosegli, da bi bila pretočnost večja in tudi z bolj enakomerno hitrostjo bi lahko vsi vozili.

Sicer pa kakršna je kultura na naših cestah, tako se tudi večina vozi in ni pričakovat zboljšanja kmalu, ker ljudje ne znajo pred svojim pragom pometat, ampak to vedno počnejo na tujem.


in pol bos neki pametn klele. Vsaj dvakrat povej isto.

@naliM lj zdj ce je atek pa mamica kupla teb izpita se ne pomen da ga je men. Jest VEM kaksni so zakoni ZVCP. Ampak enostavno se praksa in teorija na nasih cestah skregata. Moj point v vseh postih je bil, da ne spuscam EGOISTOV, ki pripelje 130+km/h na pasu kjer bo kmalu zozan pas. Takim IDIOTOM jest zaprem prehod, ker se mu tolk prokleto mudi da prbije gas do podna, da prehiti kolono in se CENTIMETER pred tablo, ki oznacuje zaprtje pasu oz. zozanje cest zacne dobesedno urivat notr v pas. To je zame arogantnost in TAKRAT zapelje pred mano vozecim vozilom 1cm pred ritjo. Ker s tem ko izsiljuje vkljucitev na vozni pas, ker mu pac prej ni uspelo zaradi njegovega IDIOTIZMA, upocasni celotno kolono na voznem pasu. Kar se pa tice voznje od opozoril za zozitev ceste do dejanske zozitve ceste vedno vozim z varnostjo razadljo 2 (dveh) avtomobilov, da se lahko vozniki, ki vozijo po prehitevalnem pasu varno vkljucijo na vozni pas. Ponavljam ves moj point in vsi moji posti so se nanasali na voznike IDIOTE in AROGANTNEZE, ki z nezmansano hitrostjo preletijo celotno kolono, do konca pasu kjer se je treba ze vkljucit SAMO ZA TO, da pridobili mogoce 10 vozil prednosti. Tako, da nasljednic premisli predno kaj napises.
Renault Clio 1.8 16V l. 1993
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Napisal/-a GiGi1985 Po jun 08, 2009 9:16 pm

@bam88

:[] :tomidelej: PODPIS!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po jun 08, 2009 9:59 pm

Bam88

Na zožanjih je omejitev 60km/h. Koliko metrov prevoziš pri 60km/h v eni sekundi?

Pa da ti malo razložim, kaj sem hotel z obema tekstoma povedat in obeh se držim.
Zadrga najhitreje teče in je najbolje pretočna pri 60 do 80km/h, kar pomeni, da ima tisti, ki se vključuje v zadnjih 50 metrih od 2 do 3 sekunde časa, da se vključi, ali pa mora bremzat in s tem ustavljat pretočnost in delat kolone. Torej naj bi se vsak v zadnjih 300 do 50m vključil na vozni pas in s tem v kolono, ki vozi s 60 do 80km/h, tistih zadnjih 50m je res samo za balkance, ki ne spuščajo v vozno kolono in imaš pač malo manevrskega prostora - ni pa to zdej nuja, da ga vedno izkoristiš.

Za zadnjih 50m potrebuješ okoli 3 sekunde pri hitrosti 60km/h, če voziš po omejitvi, torej v treh sekundah ne moreš več zapeljati pred mene, ker jaz sem že tistega enega pred sebe spustil in tega se držim. V zadnjih 300 m (večinoma pa že mnogo prej) vedno pustim plac pred sabo za vsaj en avto in vozim s konstantno hitrostjo naprej. Če se kdo vključi pred čisto zadnjim delom spet pustim plac za še enega, vendar ko vidim pred sabo tisto čisto končno zožanje ( to je okoli 50m pred koncem), potegnem in se prilimam na rit tistemu pred sabo, da se za mano lahko še kdo vključi (ampak se ponavadi ne, ker tisti za mano naredi isto). Ne bom pa se ustavljal, zato, da bi še enega pred sebe spustil, KER ČE JE SISTEM ZADRGE, POTEM POMENI DA JE TO PRETOČNA ZADEVA IN SE NIMAŠ KAJ USTAVLJAT!
Zadrga pomeni jaz in eden pred mene. In ta eden je že prišel v zadnjih 100 metrih, torej še enega ne bom spustil. SI zdaj zadovoljen? Ker to je prava zadrga en na voznem pasu in en iz vključevalnega, in ne 1 na voznem in 5 iz vključevalnega, kot to hočete nekateri. In tega se striktno fržim in v tem primeru ti bom tudi avto razbil, če boš probal zapeljat pred mene.
Tisti, ki se čisto do konca rine da se bo meter pred koncem vključeval v kolono izziva in ogroža vse ostale, ker če mu ne znese, bo povzročil nesrečo, ali pa bo povzročil, da se bo kolona na voznem pasu ustavila. Sistem zadrge pa ni ustavljanje, ampak največja pretočnost.

Dobesedno si bom oktobra kupil tole in potem pa izzivajte koker hočete, škode bom imel bolj malo, tisti, ki bo pa izzival pa mnogo, ker bom čez njega zapeljal, pri premeru gume 37 col, si to lahko privoščim.
Toyota lancruiser 80, 4.2dizel in 5,5m dolžine z original ARB odbijačem iz orenk jekla.
SlikaSlika
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Napisal/-a GiGi1985 Po jun 08, 2009 10:22 pm

@nebivedu
Lepo si to teoretično napisal, sam teorija je eno, praksa pa čisto nekaj drugega.
O 60 kmh ne bom niti zgubljal besed, ker s takšno hitrostjo si na AC v smrtni nevarnosti, 80 kmh se pa tudi nihče ne pelje, mogoče kak primerek ali dva, pa še njega/njiju vsi bentijo in se razburjajo, kaj sploh počnejo na AC. :roll:
Sej tudi ni problem o voznikih ki vozijo pred zožanjem 100 kmh+, če jim znese, da se uvrstijo pred mene, prej še nekako nakažejo smer (kar je zadnje čase bolj redkost kot kaj drugega) da tudi drugi vozniki opazimo, kaj lahko pričakujemo.... ;) Problem je v tistih, ki priletijo 130 pa še dost več, pa priletijo tik pred mene, oz. izsilijo, da moram potem bremzat, da ga ne nabasam. In res dvomim, da sem v takem primeru kriv jaz, če se določen osebek ne drži omejitev!

p.S. zadnjič je bila zaradi del v trojanskem predoru omejitev 60 kmh iin samo en pas, Ravno pri zožanju je zneslo, da sem bil prvi v vrsti in se držim omejitve(radar, nikoli ne veš). Zadaj mi na polno blenda tovornjak, hupa, pa ni bil edini živčni. Po koncu zožanja sem bil deležen takšnih grdih pogledov, kot jih ne bi namenili najhujšemu zločincu. :roll: :lol: Toliko o 60 kmh in upoštevanju predpisov.


LP
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po jun 08, 2009 10:38 pm

GIGI govorim za zožanja - tam je pretočnost med 60 in 80km/h največja, ne za samo vožnjo po avtocesti, kjer ni gradbenih ovir.
In sam se držim predpisov in tudi drugače po avtocesti vozim s hitrostjo kamionov. Enemu se pač prilepim na rit in potem do cestninske vozim za njim z njegovo hitrostjo, na cestninski ga prehitim in se drugemu prilepim na rit. Razlogov za tako vožnjo je več:
1. avto nima orenk pospeškov in se mi ni za igrat, da bi skakal pri 100 ali 110 ven iz normalnega pasu na prehitevalnega, ker bom s tem izzival in povzročil še kakšno nesrečo.
2. S tem ko vozim v zavetrju šparam na gorivu, ko vozim 90km/h pa tudi šparam, ker naj bi tam avto najmanj pil.
3. kamion ima daljšo pot ustavljanja kot jaz in s tem sem avtomatično pridobil na tem, da mi ni treba biti totalno zmatran ko pridem na željeno točko (kamor sem se odpravil), ker mi ni treba biti 100% stalno skoncentriran, ampak lahko samo pazim na njegove zavorne luči - ko se prižgejo, začnem tudi jaz bremzat.

To da nekateri vozijo 130 do konca zožanja pa je vedno večji problem. Namreč vedno več je teh junakov. Razne lagune, audiji A4, BMW-ji, golfi to kr stalno počnejo.
V vožnji 2x na teden v maribor in nazaj pa opažam tudi to, da v tunelih pod trojanami večina pospeši na 130 in več in prehitevajo vse kar se da. Na zožanjih pa se ravno taki spet rinejo do zadnjega metra in potem kr nasilo rinejo pred tebe, čeprav si se še 3 sekunde nazaj vozil tako, da si imel plac pred sabo za še en avto, ampak on se ni mogel vključit, ker je preveč priletel in je šel do konca, potem pa spet nate naletel.
Celo romuni s tistimi razpadajočimi kobiji vozijo precej bolje kot večina slovencev z malo dražjimi avtomobili. (malo dražje mislim na tiste nad 7500 evrov)
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Napisal/-a GiGi1985 Po jun 08, 2009 10:56 pm

nebivedu je napisal/-a:GIGI govorim za zožanja - tam je pretočnost med 60 in 80km/h največja, ne za samo vožnjo po avtocesti, kjer ni gradbenih ovir.
In sam se držim predpisov in tudi drugače po avtocesti vozim s hitrostjo kamionov. Enemu se pač prilepim na rit in potem do cestninske vozim za njim z njegovo hitrostjo, na cestninski ga prehitim in se drugemu prilepim na rit. Razlogov za tako vožnjo je več:
1. avto nima orenk pospeškov in se mi ni za igrat, da bi skakal pri 100 ali 110 ven iz normalnega pasu na prehitevalnega, ker bom s tem izzival in povzročil še kakšno nesrečo.
2. S tem ko vozim v zavetrju šparam na gorivu, ko vozim 90km/h pa tudi šparam, ker naj bi tam avto najmanj pil.
3. kamion ima daljšo pot ustavljanja kot jaz in s tem sem avtomatično pridobil na tem, da mi ni treba biti totalno zmatran ko pridem na željeno točko (kamor sem se odpravil), ker mi ni treba biti 100% stalno skoncentriran, ampak lahko samo pazim na njegove zavorne luči - ko se prižgejo, začnem tudi jaz bremzat.

To da nekateri vozijo 130 do konca zožanja pa je vedno večji problem. Namreč vedno več je teh junakov. Razne lagune, audiji A4, BMW-ji, golfi to kr stalno počnejo.
V vožnji 2x na teden v maribor in nazaj pa opažam tudi to, da v tunelih pod trojanami večina pospeši na 130 in več in prehitevajo vse kar se da. Na zožanjih pa se ravno taki spet rinejo do zadnjega metra in potem kr nasilo rinejo pred tebe, čeprav si se še 3 sekunde nazaj vozil tako, da si imel plac pred sabo za še en avto, ampak on se ni mogel vključit, ker je preveč priletel in je šel do konca, potem pa spet nate naletel.
Celo romuni s tistimi razpadajočimi kobiji vozijo precej bolje kot večina slovencev z malo dražjimi avtomobili. (malo dražje mislim na tiste nad 7500 evrov)


No, to se tudi jaz trudim že več čas povedat/dokazat. Kot sem že napisal, ni mi problem spustit nekoga na pas, če to naredi "človeško" , ne da jaz rešujem njegove napake, ob tem se pa še on počuti "najjačega".

glede 60 kmh sem tmislil pred zožanji, kjer še določeni osebki tiščijo 130 in več, potem pa..... :roll:

Sicer se pa umikam iz teme, previdno in strpno fantje. ;)

LP
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ Po jun 08, 2009 11:14 pm

fantje jst se redno vozim čim dlje po levem pasu in ne podpiram kršenja pravil in zato vozim po omejitvah (vsaj tam kjer so dela, zožanja). poleg tega sem vedno deležen čudnih pogledov na cestninah, pa vozim konstantno 10-15 čez omejitev tam.. ampak prevečkrat sem že videl radar, da bi nasedel tistim, ki se mi guzijo..

se strinjam z vami, da ne trpim arogantnežev in jih tudi sam ne spuščam takih, ampak naj vam povem samo to, da sem dobil občutek, da se tisti vozniki, ki se že pri prvi tabli zvrstijo na vozni pas živcirajo, ker se počutijo, da so to dolžni tudi ostali.. in potem ko se po polžje premikajo se jim zdi, da ko jih po levem pasu prehiti avto s 65km/h, da leta vozi 120km/h...


on: romuni s kombiji načeloma niso tovornjakarji, naj pa dodam, da naj se slovenci začnejo učiti od njih. za začetek se vedno in povsot umaknejo na vozni pas, ko je možno. poleg tega spremljajo redno dogajanje za svojim avtom in če jih recimo "spustiš" da lahko prehitevajo to opazijo, ne pa da izpadeš b****r kot pri slo voznikih ki samo gledajo naprej.. skratka, da o slovenceljnih v kamionih, ki prehitevajo tam kjer so table, da se ne sme sploh ne govorim.. zadnje čase pa sem opazil, da kamioni ne vozijo 80 ali 90.. ampak 96 in to po GPSu, da nebo pomote.. in še takrat se prehitevajo. ko koze po dvorišču
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9987
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po jun 08, 2009 11:30 pm

Jerch_ je napisal/-a:...
on: romuni s kombiji načeloma niso tovornjakarji, naj pa dodam, da naj se slovenci začnejo učiti od njih. za začetek se vedno in povsot umaknejo na vozni pas, ko je možno. poleg tega spremljajo redno dogajanje za svojim avtom ...


To je res veljalo do sedaj, a so se vrli Romuni v kombijih kaj hitro naučili slovenceljskih manir in začenjajo srat tudi oni - kar pa je pri utrujenosti itd še bolj nevarno, žal.
 
Uporabniški avatar
naliM
Novinec
 
Prispevkov: 267
Pridružen: Ne jan 01, 2006 9:55 pm
Kraj: Maribor - okolica

Napisal/-a naliM To jun 09, 2009 8:52 am

bam88 je napisal/-a:@naliM lj zdj ce je atek pa mamica kupla teb izpita se ne pomen da ga je men. Jest VEM kaksni so zakoni ZVCP. Ampak enostavno se praksa in teorija na nasih cestah skregata. Moj point v vseh postih je bil, da ne spuscam EGOISTOV, ki pripelje 130+km/h na pasu kjer bo kmalu zozan pas. Takim IDIOTOM jest zaprem prehod, ker se mu tolk prokleto mudi da prbije gas do podna, da prehiti kolono in se CENTIMETER pred tablo, ki oznacuje zaprtje pasu oz. zozanje cest zacne dobesedno urivat notr v pas. To je zame arogantnost in TAKRAT zapelje pred mano vozecim vozilom 1cm pred ritjo. Ker s tem ko izsiljuje vkljucitev na vozni pas, ker mu pac prej ni uspelo zaradi njegovega IDIOTIZMA, upocasni celotno kolono na voznem pasu. Kar se pa tice voznje od opozoril za zozitev ceste do dejanske zozitve ceste vedno vozim z varnostjo razadljo 2 (dveh) avtomobilov, da se lahko vozniki, ki vozijo po prehitevalnem pasu varno vkljucijo na vozni pas. Ponavljam ves moj point in vsi moji posti so se nanasali na voznike IDIOTE in AROGANTNEZE, ki z nezmansano hitrostjo preletijo celotno kolono, do konca pasu kjer se je treba ze vkljucit SAMO ZA TO, da pridobili mogoce 10 vozil prednosti. Tako, da nasljednic premisli predno kaj napises.


@bam88 Glede na leto tvojega rojstva, sem imel izpit za vse kategorije, ko si ti še visel na mamini joški. Sram te je lahko, da par let po opravljanju vozniškega ne poznaš osnovnih pravil v prometu. Prekleto dobro vem, kaj pišem, saj sodelovanje v prometu jemljem kot vseživljensko učenje. Sem takoj za redno 5letno preverjanje vozniškega znanja (teorij in praksa).

Še enkrat zate in ostale, ki bi morali vrniti vozniške:

Razlike med hitrostjo leve in desne kolone nastanejo samo zato, ker se ovce prehitro na silo bašejo na pas, na katerega se združuje promet.
In DA, trdim, da ti in tebi podobni nimate pojma o delovanju zadrge.

Zadrga ne pomeni paničnega basanja na desni pas z ustavljanjem OBEH kolon 1000m, 500m, ali 200m pred zožitvijo, ampak normalno zlivanje kolon brez ustavljanja tik pred zožitvijo na enem mestu! Torej na točki približno 50m gre en avto z leve in en z desne. Če se to upošteva, zadrga lepo tekoče teče. Takoj, ko pa so vse ovce na desnem pasu in je levi prost (
to pomeni, da v v tistem trenutku na tistih par 100metrih ni niti enega, ki mu je jasna zadrga), se bo našel kdo, ki bo šel do konca po levem (obvezno ob upoštevanju omejitve hitrosti)-tako je tudi prav, saj naj bi bila oba pasa enakomerna polna. Seveda pa egoistične ovce v stoječi koloni preveč boli, ko jih kdo prehiti in se dogaja vse od preklinjanja, do zapiranja obeh pasov (to so največji kreteni).

In dajte si že enkrat dopovedat (bom napisal z velikimi): VOŽNJA DO ZOŽITVE NI PRERIVANJE DO KONCA, AMPAK NORMALEN PRINCIP DELOVANJA ZADRGE, KI OMOGOČA VEČJO PRETOČNOST OB ZDRUŽEVANJU VOZNIH PASOV!

V teoriji in praksi to omogoča največjo pretočnost prometa skozi ožino (število avtomobilov/časovno enoto). Če so vam možgančki sposobni predelati kaj bolj kompleksnega, si poglejte teorijo modeliranja in simulacij (na tehniških fakultetah se temu predmetu posveča vsaj po en semester), izvedite kakšno meritev pretoka in bodo zadeve bolj jasne.

LP,

Milan[/b]
 
crazyboy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Sr avg 29, 2007 8:57 pm

Napisal/-a crazyboy To jun 09, 2009 9:00 am

Naredi izpit za tovornjaka in pol pejt vozit tako zverino pa boš vse razumel. če bi bli sami tovornjakarji na cesti ziher nebi blo zastojev na AC, ko pa pridejo tte male kobilce pa veš da te ob živce spravijo sej se pa ja kr vsepovsod not tišijo. Se pripelajo čist do tja ko je zožanje pol pa čaka če ga bo kir not spustu.
 
Uporabniški avatar
luke18
Novinec
 
Prispevkov: 196
Pridružen: Sr dec 24, 2008 2:05 pm

Napisal/-a luke18 To jun 09, 2009 9:06 am

Evo vsaj dva, ki sta kaj pametnega povedala.
 
Uporabniški avatar
maius28
Novinec
 
Prispevkov: 367
Pridružen: Če jan 05, 2006 11:12 am
Kraj: Gališki slapovi

Napisal/-a maius28 To jun 09, 2009 11:18 am

bam88 je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Sami pametnjakoviči, pa noben ne zna vozit, vsi se pa na neke zakone sklicujete, upoštevate jih pa ne! Zakaj lahko sistemi zadrge v tujini (na zahodu) tako pretočno laufajo?

Sistem zadrge bi bilpri nas uporaben, če bi vsakdo na voznem pasu pred sabo pustil plac za en avto in ko bi prišlo do zožanja, bi se avto iz prehitevalnega pasu lahko vključil brez ustavljanja in vožnja bi potekala nemoteno z malo manjšo hitrostjo.
KER PA VAS VEČINA NE ZNA VOZIT, SE NABIJETE TISTEMU PRED SABO NA RIT TAKO NA PREHITEVALNEM KOT NA VOZNEM PASU IN POTEM SE JE POTREBNO NA VOZNEM PASU USTAVLJAT, KER SE IZ PREHITEVALNEGA PASU NE MOREJO NORMALNO VKLJUČIT NA VOZNI PAS.

Sam vedno pustim plac za en avto pred sabo, da se lahko iz prehitevalnega pasu vključijo. Mi gre pa na živce, ko se je treba ustavljat, zato, ker ljudje ne puščate prostora pred sabo. In zato dam čisto prav tovornjakarjem in jih podpiram - takrat ko to naredijo, postane vsaj pred njimi malo bolj pretočno, pa še to ne vedno, ker se vedno najde nekdo, ki na hitro skoči iz voznega pasu na prehitevalnega, da bi še par avtomobilov prehitel. (pa da ne bo do rekel, da si kaj zmišljujem, vsak teden grem vsaj 2x iz lj v mb in nazaj - faks ob delu)

Pač ko se boste naučili da se v sistemu zadrge vozi z malo večjo varnostno razdaljo (da se lahko ostali vključijo na vaš pas), bodo tudi tovornjakarji nehali blokirat pasove. Do takrat pa lepo pi*dite in jokajte v kolonah na naših cestah - PAČ STE BALKANCI in to kažete še posebej na cestah, zato vam tukaj kolikortoliko kulturni vozniki ne moremo pomagat!!! To boste morali sami spoznati, pa kej u svojih glavah poštimat, da bodo taka zožanja bolj pretočna.


Zdej se pa spljuvajte, ker drugega itak ne znate, že jutri boste pa spet vozili 5cm za ritjo tistega pred vami in se boste spraševali, zakaj so kolone.


nebivedu ti si en navadn salabajzer. citirano iz druge teme:

nebivedu je napisal/-a:Sam do 50m pred koncem še spuščam tiste iz leve pred sebe, od 50m pa do tabel pa se ne umikam in ne spuščam nikogar razen rešilcev in gasilcev. Če je pa kter preveč pameten in se hoče tik pred koncem vrint, lahko pa dobi odbijač v bok avta, al pa bo zrinjen v table. Potem pa ga še tožim, in mu poberem kuponček, ter počakam (tko da cela kolona čaka) da se pripelje policija, ki mu bo dala kazen za izsiljevanje.
Oznaka je ponavadi od 1.2km do 300m prej in vsaj od zadnje table naprej (postavljena je na 300m pred oviro) je 250m dosti, da se prestavite na vozni pas, brez da ovirate kogarkoli in da se kolona z normalno hitrostjo premika naprej.

Tisti, ki pa čisto do konca vozite in se potem vrinete v kolono pa vedite, da zakon tukaj ni na vaši strani, ker bi morali že najmanj 300m prej zmanjšat hitrost na omejitev (ponavadi 60 ali 80km/h) in se bi morali tukaj že vključevat na vozni pas. Na ta način bi tudi dosegli, da bi bila pretočnost večja in tudi z bolj enakomerno hitrostjo bi lahko vsi vozili.

Sicer pa kakršna je kultura na naših cestah, tako se tudi večina vozi in ni pričakovat zboljšanja kmalu, ker ljudje ne znajo pred svojim pragom pometat, ampak to vedno počnejo na tujem.


in pol bos neki pametn klele. Vsaj dvakrat povej isto.

@naliM lj zdj ce je atek pa mamica kupla teb izpita se ne pomen da ga je men. Jest VEM kaksni so zakoni ZVCP. Ampak enostavno se praksa in teorija na nasih cestah skregata. Moj point v vseh postih je bil, da ne spuscam EGOISTOV, ki pripelje 130+km/h na pasu kjer bo kmalu zozan pas. Takim IDIOTOM jest zaprem prehod, ker se mu tolk prokleto mudi da prbije gas do podna, da prehiti kolono in se CENTIMETER pred tablo, ki oznacuje zaprtje pasu oz. zozanje cest zacne dobesedno urivat notr v pas. To je zame arogantnost in TAKRAT zapelje pred mano vozecim vozilom 1cm pred ritjo. Ker s tem ko izsiljuje vkljucitev na vozni pas, ker mu pac prej ni uspelo zaradi njegovega IDIOTIZMA, upocasni celotno kolono na voznem pasu. Kar se pa tice voznje od opozoril za zozitev ceste do dejanske zozitve ceste vedno vozim z varnostjo razadljo 2 (dveh) avtomobilov, da se lahko vozniki, ki vozijo po prehitevalnem pasu varno vkljucijo na vozni pas. Ponavljam ves moj point in vsi moji posti so se nanasali na voznike IDIOTE in AROGANTNEZE, ki z nezmansano hitrostjo preletijo celotno kolono, do konca pasu kjer se je treba ze vkljucit SAMO ZA TO, da pridobili mogoce 10 vozil prednosti. Tako, da nasljednic premisli predno kaj napises.


Tako bom povedal. Če si pameten popustiš. Bolje 5 minut kasneje, kot nikoli ali pa da v bolnici končaš. Pa razumem enega in drugega, ker se vsi najdemo v podobni situaciji. A to že po parih minutah pozabiš in misliš na kaj lepšega. Mar ne :?: :!:
 
Uporabniški avatar
bam88
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 511
Pridružen: To jan 09, 2007 10:20 pm

Napisal/-a bam88 To jun 09, 2009 8:44 pm

uglavnm moj point sm izrazu. tuki nima smisla debatirat, ker se vsi obnasamo kot tipicni slovenci, dejmo drug druzga zjebat do konca. Kar se pa tice prvotne teme naslova, lahko recem samo to. Ucite se od tovornjakarjev, oni so najbol kulturni vozniki na cesti! Pa naj rece kdo kar hoce. Vcasih ga mal pobiksajo ampak v 90%ih so pa vozniki s kulturo.

OVER AND OUT
Renault Clio 1.8 16V l. 1993
 
Uporabniški avatar
Borcix
Novinec
 
Prispevkov: 346
Pridružen: Ne maj 11, 2003 11:48 am
Kraj: Prekmurec v Ljubljani

Napisal/-a Borcix To jun 09, 2009 9:05 pm

bam88 je napisal/-a:uglavnm moj point sm izrazu. tuki nima smisla debatirat, ker se vsi obnasamo kot tipicni slovenci, dejmo drug druzga zjebat do konca. Kar se pa tice prvotne teme naslova, lahko recem samo to. Ucite se od tovornjakarjev, oni so najbol kulturni vozniki na cesti! Pa naj rece kdo kar hoce. Vcasih ga mal pobiksajo ampak v 90%ih so pa vozniki s kulturo.

OVER AND OUT


Hehe, tovornjakarji in "kultura", ne da imam kaj proti njim, ampak danes, ko se peljem iz MB-ja v Lj ... pred predoroma je "označeno" da se bota 2 pasa združila v enega ... in ko "tovornjakarji" vidijo koga ki gre do konca se pravi, da zapelje tik preden se "prehitevalni" pas vključi v "voznega", se "frajarji" zapeljejo na sred obeh pasov in ne spustijo nobenega naprej ... no niso meni zaprli poti sem bil ravno v "sendviču" (en tovornjakar pred mano in en zamano) ... na tabli pa je pisalo da je do "združenja" 600m, taq da o kulturi tovornjakarjev res nebi, niti o kulturi samih voznikov (ker res ni omembe vredna ...) ...

LP
Borcix
 
frooteg
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 94
Pridružen: Če sep 18, 2003 12:06 pm
Kraj: Republic of Quotle

Napisal/-a frooteg To jun 09, 2009 9:11 pm

@ bam88 : Itak .. max 20 let star pobič, ki pametuje o obnašanju o prometu ... Predlagam ti, da se udeležiš tega : http://www.amzs.si/?podrocje=387 . Bo veliko bolj koristno, kot v svoje neumne zmote in manevre prepričevati druge bralce foruma in postavljati soudeležence v prometu v nevarnost zaradi TVOJE ( ja TVOJE sm napisu ) arogance. Dej se še enkrat sprav do avtošole .. saj veš .. tisti avti z velikim belim L na zadku, da ti še enkrat v 10 urah ( manj bo premalo ) poskušajo razložit princip vožnje in delovanja tekočega prometa ... ti bo mogoče malo bolj jasno ! Nighty night ... je že ura za pančkat počasi :D

BTW: tist L ti lahk pa zrihtam, pa si ga napopaš na zadnjo stran avta .. bodo vsaj drugi vedeli zakaj se jim dogajajo čudne stvari na cesti ;)

LP M .
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Sr jun 10, 2009 10:51 am

Borcix je napisal/-a:
bam88 je napisal/-a:uglavnm moj point sm izrazu. tuki nima smisla debatirat, ker se vsi obnasamo kot tipicni slovenci, dejmo drug druzga zjebat do konca. Kar se pa tice prvotne teme naslova, lahko recem samo to. Ucite se od tovornjakarjev, oni so najbol kulturni vozniki na cesti! Pa naj rece kdo kar hoce. Vcasih ga mal pobiksajo ampak v 90%ih so pa vozniki s kulturo.

OVER AND OUT


Hehe, tovornjakarji in "kultura", ne da imam kaj proti njim, ampak danes, ko se peljem iz MB-ja v Lj ... pred predoroma je "označeno" da se bota 2 pasa združila v enega ... in ko "tovornjakarji" vidijo koga ki gre do konca se pravi, da zapelje tik preden se "prehitevalni" pas vključi v "voznega", se "frajarji" zapeljejo na sred obeh pasov in ne spustijo nobenega naprej ... no niso meni zaprli poti sem bil ravno v "sendviču" (en tovornjakar pred mano in en zamano) ... na tabli pa je pisalo da je do "združenja" 600m, taq da o kulturi tovornjakarjev res nebi, niti o kulturi samih voznikov (ker res ni omembe vredna ...) ...

LP
Borcix


Sej če to naredijo par metrov pred zožitvijo in če držijo stik z vozili pred njimi to še ni tak problem. Večji problem je to, ko npr. 2 tovornjaka vozita vštric že kak kilometer pred zožitvijo, pred njima pa več 100 metrov nikogar. In to isto zgodbo stalno doživljam na AC, smer CE-MB. In definitivno so ravno zaradi takih zastoji in take bi morala policija kaznovat! A seveda policiji od nikoder... Toliko o kulturi kamionđijev... :roll:

Tu bi morala država nekaj naredit in to zelo urgentno! Tudi sam bi ves ta tranzit spravil na železnico (še prej seveda posodobil železniško infrastrukturo), tisti, ki bi pa še vedno hotel peljati po cesti, bi pa moral plačevati zelo visoke dajatve, tako da bi 3x prekleto dobro premislil, če se mu še splača it po cesti. Hkrati bi pa zaščitil domače avtoprevoznike, ki vozijo po SLO. Dejstvo je, da ravno tovornjakarji najbolj uničujejo ceste in zato takole potem DARS popravlja odseke, ki so bili zgrajeni pred le nekaj leti in za katere davkoplačevalci plačujemo ogromne količine denarja. :evil:
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr jun 10, 2009 12:01 pm

Polo78 je napisal/-a:
Borcix je napisal/-a:
bam88 je napisal/-a:uglavnm moj point sm izrazu. tuki nima smisla debatirat, ker se vsi obnasamo kot tipicni slovenci, dejmo drug druzga zjebat do konca. Kar se pa tice prvotne teme naslova, lahko recem samo to. Ucite se od tovornjakarjev, oni so najbol kulturni vozniki na cesti! Pa naj rece kdo kar hoce. Vcasih ga mal pobiksajo ampak v 90%ih so pa vozniki s kulturo.

OVER AND OUT


Hehe, tovornjakarji in "kultura", ne da imam kaj proti njim, ampak danes, ko se peljem iz MB-ja v Lj ... pred predoroma je "označeno" da se bota 2 pasa združila v enega ... in ko "tovornjakarji" vidijo koga ki gre do konca se pravi, da zapelje tik preden se "prehitevalni" pas vključi v "voznega", se "frajarji" zapeljejo na sred obeh pasov in ne spustijo nobenega naprej ... no niso meni zaprli poti sem bil ravno v "sendviču" (en tovornjakar pred mano in en zamano) ... na tabli pa je pisalo da je do "združenja" 600m, taq da o kulturi tovornjakarjev res nebi, niti o kulturi samih voznikov (ker res ni omembe vredna ...) ...

LP
Borcix


Sej če to naredijo par metrov pred zožitvijo in če držijo stik z vozili pred njimi to še ni tak problem. Večji problem je to, ko npr. 2 tovornjaka vozita vštric že kak kilometer pred zožitvijo, pred njima pa več 100 metrov nikogar. In to isto zgodbo stalno doživljam na AC, smer CE-MB. In definitivno so ravno zaradi takih zastoji in take bi morala policija kaznovat! A seveda policiji od nikoder... Toliko o kulturi kamionđijev... :roll:

Ammpak še vedno pa tisti pred njimi ne naredijo ene kolone, ampak vsi stojijo ker noben noče popustit. To je najbolj žalostno.

Sicer pa zdele šibam na faks v Maribor, tako da bom zvečer lahko napisal kaj in kako so spet vozniki štalo delal.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
m.a.n.
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: So apr 12, 2008 8:54 pm

Napisal/-a m.a.n. Če jun 11, 2009 6:46 pm

Ker je bilo na začetku teme govora o tovornjakih bi začel pri tem:
NIhče ne vidi, ko se celo noč pelješ, da zjutraj iz Nemčije v Slovenijo pripelješ zdravila in vse preparate za dializne bolnike, nihče ne vidi, ko si sredi zime sam zakopan v snegu edini pripravljen pomagat sneti verige nevešči voznici v Italijanskih hribih, ko sredi noči ustaviš vozniku pokvarjenega vozila, ki že prej dve uri ustavlja vozila in mu nihče ne ustavi. Nihče ne vidi, ko zvečer po celodnevni vožnji sredi Graza edini ustaviš in pomagaš neznancu zamenjat gumo. Nihče ne vidi kolikokrat zaviramo do konca 40 tonske dinozavre da preprečimo prometne nesreče zaradi voznikov, ki izsiljujejo ali prehitevajo v škarje misleč da smo počasni in da imajo dovolj časa. Nihče ne vidi, ko po hudi prometni nesreči pijanih fantov prvi in edini priskočiš na pomoč, zavaruješ kraj in kličeš reševalce. Nihče ne vidi, ko ustaviš mamici z vozičkom pred prehodom čeprav je prej mimo brez ustavljanja peljala cela kolona osebnih vozil.
Vsi samo vidijo romunskega šoferja, ki zdolgočasen prehiteva kamion pred sabo na poti v Italijo, in si mislijo: debel zavaljen neumen in aroganten cigo, ki nima na slovenski avtocesti kaj iskati (pa čeprav mogoče pelje prednje luči za Fiat Punta, ki ga bo vaša punca kupila naslednji mesec).

Kar pa se tiče postavljanja dveh kamionov vzporedno pred zožanji: če je na odstavnem pasu možnost za intervencijska vozila se tudi sam postavim na levi pas in to ravno zato ker se ljudje ne znajo vključevat po sistemu zadrge, tudi takrat ko sta formirani že obe koloni, tako na levem kot desnem pasu. Pa ne zato, ker bi bil komu fovš, ker je hitrejši ampak enostavno zato, da izenačimo hitrost premikanja obeh kolon, tako da sistem dejansko začne funkcionirat.
V službi so me dali na cesto.
 
Uporabniški avatar
famus
Novinec
 
Prispevkov: 118
Pridružen: Če maj 19, 2005 12:32 pm

Napisal/-a famus Če jun 11, 2009 7:15 pm

v vsaki temi ko nebivedu sodeluje, grozi z svojim 4WD... kak boš ti vse povozo, itd.... pa daj no umiri se malo. Sklepam da nisi star 15 ampak po tvojih postih sodeč bi ti še dal manj.
Ajd, zdaj pa me povozi ko me boš vido, z ključom za kole odšraufat me tresni (jap to si tudi v eni temi uporabo)..
Kaj ne morete bit malo bolj strpni, morete v vsem videti samo nasilje, eh jaz ne razumem takih ljudi.. brezveze
 
Uporabniški avatar
SpunkyRacer
Uporabnik
 
Prispevkov: 1205
Pridružen: Ne jan 21, 2007 4:56 pm
Kraj: Logatec

Napisal/-a SpunkyRacer Če jun 11, 2009 7:18 pm

m.a.n -zelo dobro napisano, in se strinjam z napisanem!

Priznam, tud jst se kdaj pojezim zaradi kakega tovornjaka, ampak saj so ravno tako vozniki in imajo pravico se vozit po avtocesti, kot je nekdo napisal, da jih bi najraje skenslal iz avtoceste.
Rally is not for fun, rally is for LIFE!
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov