Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster Sr jul 08, 2009 10:46 pm

še v večini primerov je pa prišlo do nesreče zaradi alkohola, nepazljivosti (motnje zaradi telefona, čika, jeznega sogovornika, vrtanje nosa pri zeleni na križišču...),izživljanja (jst mam pa boljši avto) in nepoterpežljivosti (striček ko se vozi 60-70km/h ali težek šlepar)
.če avto vzdržuješ:da so zavore v odličnem stanju, dobre gume (ne nek kitajski shit ali bognedaj neke obnovljene gume), potem že rešiš dosti več situacij.če bi ljudje gledali na take stvari in bi vozili bolj potrpežljivo, bi dost manj sranja blo po naših cestah.

še vedno testi so eno, realnost je pa druga...tudi ljudje v volvotu so ob nesreči podlegli.živim blizu ceste in skoraj vsako leto edn podleže nesreči (vinskagorska ravnina med velenjem in arjo vasjo).do sedaj kar pomnem je bila nesreča zaradi nepremišljenega prehitevanja in norenja.motoristi dosegajo na tej ravnini nad 200km/h in ga je lani starejši mož spregledal oz. napačno ocenil hitrost in mu je presekal pot.mislim da na tistmu odcepu ni zastojn 60 omejitev
Lep pozdrav :)
 
eld0
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 94
Pridružen: To jul 04, 2006 9:31 pm
Kraj: Postojna

Napisal/-a eld0 Sr jul 08, 2009 11:44 pm

Dariooo je napisal/-a:ma glej..meni ful pomeni varnost...pac bi rad zivel....ampak ce je usoda da bom umrl bom pac umrl...al v prometni nesreci, al kr tko (kaka zdravstvena nenadna napaka) al bo kaj priletelo vame...al bilo kko....tudi tisti avstrijski kancler al kaj je ze bil....je umrl v VW phaetonu....pa tose je umrl v touaregu ce se ne motim...vsi avto, ki so relativno varni...pa ljudje niso v njih preziveli....tko da...nima smisla o tem debatirat...usoda je usoda.....uzivajte lajt in ne se sekirat kaj bo....če to...če uno... ;)


Heider je bil pijan, Toše je pa baje bil nepripet. Brezveze se tovarne trudijo ce se ne uposteva nekih pravil.
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Napisal/-a GiGi1985 Če jul 09, 2009 12:27 am

Primer je znanec, ki se je zrolal z Audijem totalka, drugače vedno pripasan, takrat pa ni bil, poletel je po zraku, vrglo ga je čez zadnjo šipo ven, avto nardil nekaj salt, pa v drevo in na streho. Če bi ostal v avtu, ne bi preživel.
Se je sodelavec enemu zaletel v rit, karambol sam ni bil "hud", glavo mu je pa presekal woofer, ki ga je imel vgrajenega med zadnje sedeže.
V letalski nesreči pred dnevi preživela samo ena potnica izmed cca. 150 potnikov. Zanimivo.

Tako da jaz pravim, če ti je usojeno, ti je usojeno, pa lahko imaš 10 zvezdic, pa 7 metrov pleha z varnostno kletko pa roll barom spredaj, če te na streho obrne, te bo pa to ubilo. Fuc* it!


Če komu ne moremo ubežati, je to teta s koso. :!:

LP
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 Če jul 09, 2009 12:53 am

eclipse_R je napisal/-a:Kaj pa že preprost test med originalnim avtom in identičnim avtom, ki je le spuščen, ste videli? Na tem testu jo je original avto odnesel dosti bolje, kot tist za nekaj cm spuščen ;) tako da če smo že pri varnosti, premislek tudi pri tem

lp


Hm! Saj res! Kaj pa avtoakustika? Nekateri namečejo vsega boga v avto! Wooferji, ojačevalci...to so kar težke zadeve in ob močnem trku lahko poletijo! Pol pa imaš base pa še zvezde zraven.
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Napisal/-a uros11 Če jul 09, 2009 5:22 am

tads je napisal/-a:
lancia hf je napisal/-a::rofl Zdaj si pa VW fenatikom stopil na kurje oko :lol:


A car-to-car test, showing incompatibility between a large and small vehicle....


Ne vem prav točno, kaj bi se moralo z golfom zgoditi, da bi bil kao test ok? Važno je, da je kletka ostala cela. Bi moral golf ostat cel ali kaj? Saj ni tank? Ali bi moralo lažje vozilo odbiti večjega in ga zapakirati v celofan papir? Kaj bi bilo tu s cliotom, polotom, meganom itd.... bi ostali celi? Ali bi bila pašteta? Dajte no mislit z brezveze komentarji.
 
Grega_
Novinec
 
Prispevkov: 422
Pridružen: To dec 30, 2003 12:19 pm

Napisal/-a Grega_ Če jul 09, 2009 6:57 am

V bistvu ne moremo primerjati npr. novega modusa in novega audija, novega volvota,ipd. med sabo. Mislim da je bil tudi namen v fifth gear predstavitev kaj je bolj pamento kupiti - novejši manjši avto, ali starejšo veliko ladjo -,katera nam daje občutek varnosti. Seveda se je v predstavitvi bolje obnesel Modus. Če bi dali pa manjši avto istega letnika (npr. kakšna Fiesta) kot je bil tisti Volvo sem pa prepričan da bi od Volvota veliko več ostalo.

Glede avtoakustike je še večji problem kakšen kratek stik ob trku ter vžig avtomobila.
 
kurent
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Sr jun 17, 2009 12:06 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a kurent Če jul 09, 2009 7:26 am

Sploh ne razumem "če je usojeno je usojenjo" mentalitete. Potem pa kar postani rastlina, ki je pač tam prepuščena usodi, če bo kaj padlo na njo, če jo bo kdo zalil, sama ne more nič. Pretiravam, ampak tudi vam ni treba pretiravati z nevarnostjo ... da res ne boste postali rastilna!

Sam menim, da je največji faktor varnosti voznik sam. Previdno in počasi. Ne noret, lahko vsaki dan varno prideš domov, ampak tisti en dan ti bo spremenil življenje v eni sekundi.

Bi bila dobra ideja, da bi vsakega voznika peljali na ogled ljudi v Inštitutu za rehabiliacijo v Ljubljani. Njim je življenje postavljeno na glavo. Če se tebi kaj takega zgodi, boljše da imaš veliko družino, ki ti bo pomagala ... in kateri boš v breme do konca življenja! Potem pa še vedi, da so tam primeri ki imajo še nekaj šanse za koliko toliko normalno življenje. Ta res hudi primeri so že v depresiji doma in razmišljajo kako bi končali svojo bedo.

Noga na gasu, misli na bremzi.
 
cordo
Novinec
 
Prispevkov: 342
Pridružen: Po okt 25, 2004 1:08 pm

Napisal/-a cordo Če jul 09, 2009 8:16 am

Plus na drugega voznika gledat, ker vsi delajo/delamo napake.
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1613
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan Če jul 09, 2009 1:11 pm

Vozniki bi morali upoštevati večji aspekt aktivne varnosti, da do najhujšega (nesreče) sploh ne bi prišlo. Zmotno je mišljenje, da je nekdo, ki ima večji avto (ter starejši), obdan z več "železja", tudi varnejši - pa saj se ne vozimo naokrog, da se bomo zaletavali!!! Že zaradi več vgrajenih aktivnih varnostni pripomočkov so novejši (sodobnejši) avtomobili bistveno varnejši, saj se lahko bistveno bolj efektivno izognemo nesreči. Kaj ti pomaga star ojačan Volvo brez ABS, ko pride na poledico in se ne more umakniti stoječi koloni pred sabo???
Zopet druga zgodba je sam moment trka, ko pridejo do izraza pasivni elementi varnosti. Če pa se npr. Fiat Panda s teoretično 100 vgrajenimi airbagi zaleti v 40 tonski tovornjak, ostanje od nje samo rezervna gumica - fizike se pač ne da pretentati.

Vendar se morajo vozniki zavedati, da vgrajene več aktivne in pasivne varnostne opreme ne pomeni izzivanje z neodgovorno vožnjo, temveč samo pomoč v kritičnih situacijah. Kolikokrat so se strokovnjaki spraševali, kakšen bi bil način vožnje, če bi vozniki imeli v zavesti, da imajo v volanu namesto airbaga žeblje?!?!
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Če jul 09, 2009 1:44 pm

Res je, da je je voznik velik faktor pri preprečitvi nesreče. Ko pa enkrat pride do trka, je pa vseeno dobro da je avto kolikor toliko sodobno narejen. Torej da ima neko zmečljivo cono, trdno kletko in da te ne razreže armatura/šipe + dobre in nove gume. To zahtevam od vsakega avta, ki bi ga kupil.
Tiste malenkosti, kot so pa 1 airbag več/manj, opozorilne lučke itd so pa pač kakor so.
Čeprav lahko te reši ravno tisti 1 airbag - priletiš bočno v štango, in s stransko zaveso na primer preživiš.
Smo pa mislim vsi ugotovili, da je ful odvisno od primera do primera. NCAP variante trkov je pač določen procent, vse ostalo pa je nepredvidljivo. Vidi pa se tudi iz testa Kia:Golf kako je pomembna višina vozila; par dm razlike pa ga je praktično povozila počez...
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
ozze
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 50
Pridružen: To jun 03, 2008 1:37 pm

Napisal/-a ozze Če jul 09, 2009 2:13 pm

Meni varnost pomeni zelo veliko.
Izpostavil bi pa sledeče. Razni SUV-i, terenci in podobni predimenzionirani avti niso prav nič bolj varni od ostalih, razen na račun mase.
Kaj se dogaja pred trkom. V zadnjih trenutkih pred trkom se vsakdo želi izogniti oviri. To pomeni Zaviranje, sunkovito zavijanje in podobno. Velika teža, visoko težišče, ter gume za v 'gozd - makadam' naredijo svoje. Zato se ta vozila pred trkom zelo rada prekucnejo, ne zmanjšajo dovolj hitrosti. Zato se prekucnejo s kabino udarijo ob oviro in podobno.
Tako, da imam raje kot terenca avto srednjega razreda. Opravljen pa imam tudi tečaj varne vožnje. Včasih kakšen pregleden ovinek hitreje speljat (da se spoznajo meje avta), v zimskem času potrenirat na praznem parking placu drsenje avta in podobno.
Obvezno pa ABS, naslednji bo pa imel tudi ESP, čim krajša zavorna pot, po možnosti šprtno podvozje (že tovarniško). Rezervni deli pa menjani z originalnimi, sploh kar se tiče podvozja (diski, zavorne ploščice, vzmetenje).
 
Uporabniški avatar
DragonForce
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 629
Pridružen: Po jun 22, 2009 1:02 pm

Napisal/-a DragonForce Če jul 09, 2009 2:28 pm

Zelo mi je všeč, kar je rekel @Ozze. Treba je spoznati avtomobil, ki ga vozimo in tudi svoje zmožnosti. Treba je spoznati, kako naš avtomobil reagira v kakšnih trenutkih.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Če jul 09, 2009 2:43 pm

Vendar na to namenjenem prostoru ali pa cesti, kjer ni nobene možnosti, da se še kdo drug pojavi tam ali da zletiš v drevo. Drugače se pa strinjam. 3/4 folka vsaj nima pojma, kako se avto obnaša v kritičnih situacijah.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
blackghost
Novinec
 
Prispevkov: 300
Pridružen: Pe sep 22, 2006 8:28 am
Kraj: Radeče-Ljubljana

Napisal/-a blackghost Če jul 09, 2009 2:56 pm

DragonForce je napisal/-a:Zelo mi je všeč, kar je rekel @Ozze. Treba je spoznati avtomobil, ki ga vozimo in tudi svoje zmožnosti. Treba je spoznati, kako naš avtomobil reagira v kakšnih trenutkih.


se strinjam
Slika
 
ozze
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 50
Pridružen: To jun 03, 2008 1:37 pm

Napisal/-a ozze Če jul 09, 2009 2:58 pm

Energetik81 je napisal/-a:Vendar na to namenjenem prostoru ali pa cesti, kjer ni nobene možnosti, da se še kdo drug pojavi tam ali da zletiš v drevo. Drugače se pa strinjam. 3/4 folka vsaj nima pojma, kako se avto obnaša v kritičnih situacijah.

Normalno da sem imel to v mislih. Niti na kraj pameti mi ne pade, da bi s svojo vožnjo ogrožal sebe, ali druge, niti lastnine drugih.
 
protonika
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 582
Pridružen: Sr nov 03, 2004 4:19 pm

Napisal/-a protonika Če jul 09, 2009 3:05 pm

Pred časom sem brala neko ameriško raziskavo o varnosti (smo debatirali o otroških sedežih). Daleč daleč največ je k večji varnosti oz. manjšemu št. smrtnih žrtev in težko poškodovanih prispeval varnostni pas. Razlika med dvotočkovnim in tritočkovnim je pri tem minimalna, mogoče kak procent, dva. Otroški sedeži - približno polovica ljudi jih ne vpne optimalno, tako da ti odločen sedež popolnoma nič ne pomaga. Če ga ne vpneš stoprocentno, je vseeno, če imaš povprečno varen otr. sedež oz. je otrok pripet samo z varnostnim pasom. Stoprocentno vpenjanje je pa skoraj samo pri isofixu (tudi o tem so naredili raziskavo).

Varnost se danes dobro prodaja, dobro nas vrtijo (pa ne samo pri avtih).

Sem ravno prevozila cca 1500 km po Avstriji in Nemčiji in moram rečt, da sem se tam počutila varno, medtem ko se pri nas niti ne. Tako da, kar se mene tiče, je največji dejavnik pri varnosti v avtu še vedno človek.
Protonika ima bullbar.
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2055
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Napisal/-a Gosic Če jul 09, 2009 3:14 pm

LukL je napisal/-a:vem da je bil audi hitrejši... ampak to bolj malo spremeni. tud če bi z enako hitrostjo počla bi mel voznik modusa bolj malo možnosti.
pa tud če bi tam bla laguna namesto modusa, bi vseeno audi boljše odnesel.


Zagotovo !!!!!!!!!!!
Valda če je pa AUDI


:roll:

Kar se tiče spoznavanja avta. S svojim sem šel nekajkrat čez masten ovinek, kjer me je tudi neslo in sem videl kako se obnaša. Veliko veze imajo tudi gume. Enkrat sem v ovinku srečal traktor, ki je bil na mojem pasu in ob reagiranju in hitremu, sunkovitemu pritisku na bremzo sem spoznal da avto spredaj zelo počepne, zadni konc pa obrne v kontra smer obrnjenemu volanu. Sam imam tudi esp, vendar esp ni 100%, je pa super zadeva. Enkrat sem sprobal sunkovito zaviti v levo, na mokri cesti. Ker avto ni šel v smeri volana je esp poskrbel da sem se ustavil. Glede norenja je brezveze. Nevem če se to da ljudem dopovedat, ampak tistih 2minuti, ko si prej na cilju : je vredno z ceno lastnega živlenja, kaj šele koga drugega? Je vredno avta, če ga razbiješ? Je res biti car pa vozit pijan? NI, ZAGOTOVO NI.
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Če jul 09, 2009 7:24 pm

Gosic je napisal/-a:
LukL je napisal/-a:vem da je bil audi hitrejši... ampak to bolj malo spremeni. tud če bi z enako hitrostjo počla bi mel voznik modusa bolj malo možnosti.
pa tud če bi tam bla laguna namesto modusa, bi vseeno audi boljše odnesel.


Zagotovo !!!!!!!!!!!
Valda če je pa AUDI


:roll:

ne zato ko je audi, ampak ker je mel dost večjo hitrost

Drugače pa se strinjam, da ESP ni vsemogočen. Je pa dosti boljši občutek se peljati z njim kot brez njega.
LP Rok
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Če jul 09, 2009 7:49 pm

lancia hf je napisal/-a::rofl Zdaj si pa VW fenatikom stopil na kurje oko :lol:

zvezdice pomenijo veliko,AMPAK samo ce primerjas dva avta iz istega razreda.
mas lahko ti enga z 5 zvezdicami pa en velik avto (podobnega letnika) z 3 zvezdicami pa bo itak da bolje jo odnesel ta s 3 zvezdicami.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Če jul 09, 2009 7:50 pm

Drocky je napisal/-a:
Gosic je napisal/-a:
LukL je napisal/-a:vem da je bil audi hitrejši... ampak to bolj malo spremeni. tud če bi z enako hitrostjo počla bi mel voznik modusa bolj malo možnosti.
pa tud če bi tam bla laguna namesto modusa, bi vseeno audi boljše odnesel.


Zagotovo !!!!!!!!!!!
Valda če je pa AUDI


:roll:

ne zato ko je audi, ampak ker je mel dost večjo hitrost

Drugače pa se strinjam, da ESP ni vsemogočen. Je pa dosti boljši občutek se peljati z njim kot brez njega.

hitrost tukaj nima veze.
masa ma vezo(teza pa velikost).to o esp-ju je pa tko bosa.a kr bol se je vozt ce ga mas.sj ves da ni vsemogoc pa ce niams v glavi ti nc ne pomaga
Ni vse res kar napišem
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov