RAPMAN je napisal/-a:EJ KER KOL POGON SPREDI ZADI 4x4 SAM DA MAS NOS---> NOTR PA LETI DRGAC PA ZADNJI SIGURNO![]()
![]()
![]()
![]()
Nos nima tukaj nic ..


kr3mn1 je napisal/-a:ja zanimiv mi je pri tej debat samo to...vsi pišete prednji za nevešče, če daš preveč ali premal gasa greš samo naravnost. če ti pa odzad odnese pa kontra sem gas tja pa tako naprej pa se reš. .... alo? mislite da se pa FWDja ne da normalno vozit? pišete ko da bi FWDje vozil sami butci, RWD je pa za največje đeke. ne vzet provokativno, samo moteč je ta pristop. sam sem za quattrota, z njim se pelješ v primerjav z FWD ALI RWD kot po tirnicah. zgleda da si quattro driverji pol najjači?
lp, kr3mn1
nebivedu je napisal/-a:Sproban 4X4 na snegu(subaru leone1.8/90KM). To ni lih za noret čez ovinke, vsaj za zdej še ne. Se moram še mal bol navadt na avto. Prvi del mi rine ven(mogoče so mal tudi gume krive, ker so kr dost znucane zimske) in je potrebno spustit gas, pa zavit in spet pohodit, da greš pravilno čez ovinek in da te ne rine ven. Tuki bo treba še velik učenja, pa prakticiranja.
Po gozdnih poteh pa z reduktorjem po 10cm snega v hrib brez problemov - se prav, da gume lih niso dost krive, da te iz ovinka ven rine.
LP
Nebivedu
kr3mn1 je napisal/-a:ja zanimiv mi je pri tej debat samo to...vsi pišete prednji za nevešče, če daš preveč ali premal gasa greš samo naravnost. če ti pa odzad odnese pa kontra sem gas tja pa tako naprej pa se reš. .... alo? mislite da se pa FWDja ne da normalno vozit? pišete ko da bi FWDje vozil sami butci, RWD je pa za največje đeke. ne vzet provokativno, samo moteč je ta pristop. sam sem za quattrota, z njim se pelješ v primerjav z FWD ALI RWD kot po tirnicah. zgleda da si quattro driverji pol najjači?
lp, kr3mn1
Ne bi rad preveč pameten, ampak to k tle filozofirate je čist X.
jky je napisal/-a:georg za drift pr FWD ni nujna ročna, je samo lažje. Zato da spraviš FWD avto v drift brez ročne, moraš vedet kako se obnaša teža v ovinkih.
jky je napisal/-a:georg za drift pr FWD ni nujna ročna, je samo lažje. Zato da spraviš FWD avto v drift brez ročne, moraš vedet kako se obnaša teža v ovinkih.[/b]
jky je napisal/-a:za drift z FWD ne rabis ročne!
S 4WD si za ene 10-20 kmh hitrejši od FWD ali RWD. V DTM so mog Audiji bit 100 kil težji, ker so mel 4WD (quattro).
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 6 gostov