Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Ne okt 26, 2003 4:15 am

RAPMAN je napisal/-a:EJ KER KOL POGON SPREDI ZADI 4x4 SAM DA MAS NOS---> NOTR PA LETI DRGAC PA ZADNJI SIGURNO :lol: 8) :D :-P :vrum


Nos nima tukaj nic .. :? :roll:
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po okt 27, 2003 9:33 am

Sproban 4X4 na snegu(subaru leone1.8/90KM). To ni lih za noret čez ovinke, vsaj za zdej še ne. Se moram še mal bol navadt na avto. Prvi del mi rine ven(mogoče so mal tudi gume krive, ker so kr dost znucane zimske) in je potrebno spustit gas, pa zavit in spet pohodit, da greš pravilno čez ovinek in da te ne rine ven. Tuki bo treba še velik učenja, pa prakticiranja.
Po gozdnih poteh pa z reduktorjem po 10cm snega v hrib brez problemov - se prav, da gume lih niso dost krive, da te iz ovinka ven rine.

LP
Nebivedu
 
Uporabniški avatar
RAPMAN
Uporabnik
 
Prispevkov: 1232
Pridružen: Če okt 23, 2003 6:20 pm
Kraj: Ljubljana - Trnow

Napisal/-a RAPMAN To okt 28, 2003 10:20 pm

No .... ja kokr pogledaš drgac pa zadn pogon sigurno
_______________________________________________

NOS---> 4-EVER :vrum
 
Uporabniški avatar
kr3mn1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr mar 26, 2003 10:48 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a kr3mn1 To okt 28, 2003 11:49 pm

ja zanimiv mi je pri tej debat samo to...vsi pišete prednji za nevešče, če daš preveč ali premal gasa greš samo naravnost. če ti pa odzad odnese pa kontra sem gas tja pa tako naprej pa se reš. .... alo? mislite da se pa FWDja ne da normalno vozit? pišete ko da bi FWDje vozil sami butci, RWD je pa za največje đeke. ne vzet provokativno, samo moteč je ta pristop. sam sem za quattrota, z njim se pelješ v primerjav z FWD ALI RWD kot po tirnicah. zgleda da si quattro driverji pol najjači?


lp, kr3mn1
 
Galantfrik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1030
Pridružen: To apr 16, 2002 11:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Galantfrik To okt 28, 2003 11:56 pm

kr3mn1 je napisal/-a:ja zanimiv mi je pri tej debat samo to...vsi pišete prednji za nevešče, če daš preveč ali premal gasa greš samo naravnost. če ti pa odzad odnese pa kontra sem gas tja pa tako naprej pa se reš. .... alo? mislite da se pa FWDja ne da normalno vozit? pišete ko da bi FWDje vozil sami butci, RWD je pa za največje đeke. ne vzet provokativno, samo moteč je ta pristop. sam sem za quattrota, z njim se pelješ v primerjav z FWD ALI RWD kot po tirnicah. zgleda da si quattro driverji pol najjači?


lp, kr3mn1


To mi delej kremči...
Baj d vej - crni vas že mal pogreša banda! :wink: Long time no see!
Vas pridem mal pogledat, ko sneg zapade... Samo se bojim, da me ne bo kakšen đek k ma RWD s ceste zrinu al pa kakšn k ma FWD prehitu pa fakiča kazu. :lol:

Joke... V Raskotu je blo vedno malo zajebanta :wink:
Slika
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Sr okt 29, 2003 12:01 am

nebivedu je napisal/-a:Sproban 4X4 na snegu(subaru leone1.8/90KM). To ni lih za noret čez ovinke, vsaj za zdej še ne. Se moram še mal bol navadt na avto. Prvi del mi rine ven(mogoče so mal tudi gume krive, ker so kr dost znucane zimske) in je potrebno spustit gas, pa zavit in spet pohodit, da greš pravilno čez ovinek in da te ne rine ven. Tuki bo treba še velik učenja, pa prakticiranja.
Po gozdnih poteh pa z reduktorjem po 10cm snega v hrib brez problemov - se prav, da gume lih niso dost krive, da te iz ovinka ven rine.

LP
Nebivedu


Takle 4x4 avtomobili so ponavad isto podkrmarjeni kot FWD, pa še manj okretni so ponavad. Tko da če hočeš počez čez ovinek ga morš že prej postavt pošrek. Ročna al pa gaz na hit spust pred ovinkom pa sunkovito zavij. Al pa feint drift, najprej v eno stran mal cukneš pol pa nahit v drugo. Jaz sem golfa synchro vozu po snegu in se ga tut skor ni dalo powerslajdat.
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Sr okt 29, 2003 12:06 am

kr3mn1 je napisal/-a:ja zanimiv mi je pri tej debat samo to...vsi pišete prednji za nevešče, če daš preveč ali premal gasa greš samo naravnost. če ti pa odzad odnese pa kontra sem gas tja pa tako naprej pa se reš. .... alo? mislite da se pa FWDja ne da normalno vozit? pišete ko da bi FWDje vozil sami butci, RWD je pa za največje đeke. ne vzet provokativno, samo moteč je ta pristop. sam sem za quattrota, z njim se pelješ v primerjav z FWD ALI RWD kot po tirnicah. zgleda da si quattro driverji pol najjači?


lp, kr3mn1


Quatro oziroma kateri koli 4x4 pogon na suhi podlagi nima nobenga vpliva na lego avtomobila. Razlike so pri speljevanju pa na spolzki cesti oziroma takrat ko gume zgubijo oprijem. Tko da če maš audi quatro se pelješ kot po tračnicah zarad tega ker so se pri Audiju potrudili in nardili avto z dobro lego, ne zarad 4x4.
Drugač pa jaz ne podcenjujem nobenga. Tudi FWD in 4x4 imata svoje prednosti, samo jaz bolj uživam v RWD avtomobilu. Je pa res da je FWD avto velik lažje popravljat če te odnese, in tudi velik lažje ti odpusti napako.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr okt 29, 2003 8:25 am

Z ročno se pr tem avtu že nebo obneslo - prednja kolesa, tko da ostane samo sunkovit obrat pred ovinkom. Bo treba sprobat - drgač pa 17 let stara škatla leti še vedno 180km/h - tok sem sprobal, več nisem upal, ko se ga bom navadil, bo mogoče še mal več.

LP
Nebivedu
 
Uporabniški avatar
HMX
Novinec
 
Prispevkov: 437
Pridružen: To apr 29, 2003 7:40 pm
Kraj: Radlje Ob Dravi

Napisal/-a HMX Sr okt 29, 2003 10:57 am

Vozil že RWD, FWD in quattro.

Lahko rečem, da je zame FWD še najlažje hitro vozit. Pri RWD moraš biti precej natančen z gasom, če ne je kot hitro prevelik :D

FWD skoraj ne moreš bit prehiter v ovinek, če začneš počasi in nato dodajaš gas : se sam regulira...

Quattro je pa tako : Avto je dokaj neokreten (čeprav Audi 100 S4 MTM :twisted:), in je potrebno malo prej sunkovito
zavit al pa feint nardit za dober slajd. Sicer se voziš kot po tračnicah
in hitrosti v ovinkih so lahko večje kot pri RWD in FWD

Samo pozor. Ko pa quattro enkrat začne zanašat, ga je pa sila težko popravljat (vsaj zame) :!:
 
Uporabniški avatar
A3Turbo4Life
Novinec
 
Prispevkov: 222
Pridružen: Po avg 18, 2003 8:58 am
Kraj: Celje

Napisal/-a A3Turbo4Life Sr okt 29, 2003 12:07 pm

Jaz sem tudi že vse vozil. Že od malih nog sem vozil FWD in RWD. Problem je samo pri tem, da je tukaj v Sloveniji najbolj razširjen sprednji pogon in tako je logično, da so vsi navajeni nanj. Ko pa jim omeniš zadnji pogon pa se večina prime za glavo, še posebaj pozimi. Predstavljajte si američane, da bi zdaj prešaltali na sprednji pogon, kako bi leteli ko kure iz ceste, ker pač niso navajeni na sprednji pogon.

Zadnji pogon bi imel samo pod pogojem, da ima več kot 150KM, ker kar je bolj švoh je lahko že nevarno, če ti rit odnese in ti potem zaradi premajhne moči zagrabi rit.

Naredil sem veliko kilometrov po snegu in vam povem, da konec koncev je vseeno kaj pelješ. Če si prehiter za v ovinek, boš letu ven pa je lahko FWD ali pa RWD.

No zdaj pa že 1 leto vozim 4x4 In sicer Honda HR-V. Sem že probal na snegu zadnjič ko je snežilo, sicer z letnimi gumami, ampak že vidim da bo zanimivo. :twisted:
Ko ti avto odpizdi, moraš imeti zelo dober občutek, kot so že nekateri povedali, ampak point je da združiš znanje sprednjega in zadnjega pogona in s tem upoštevaš njihove slabe lastnosti, ki se zmiksajo. Je bilo parkrat kar tesno na "gorski preizkušnji", ampak samo ustrašit se ne smeš in kaj zapaničarit. Ko te odnese, malce spustiš gas, da sprednji par ujame smer vožnje, potem pa spet bage. :twisted:

Sem pa bil tudi na Mobikrogu z 4x4 in je super, samo pri vstopu v ovinek mu je treba malce pomagati z odvzemom gasa pa gre super. Sem našolal z terencem tudi kakšne VTI in 1.8T :P

Bomo posneli zimske radosti pa bom dal malo gor, samo rabim zimske gume.

Bye
Uno Turbo Racing - Slippery when boosting
-----------------------------------------------------------
Sex is one of the most wholesome, beautiful and natural experiences that money can buy
 
Uporabniški avatar
Matt
Uporabnik
 
Prispevkov: 924
Pridružen: Po okt 20, 2003 2:15 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Matt Sr okt 29, 2003 12:41 pm

Hmmm meni vseeno kje je pogon, važno je da ima čez 200 KM. Potem pa igra! 8)
www.mhd-racing.com
Slika Na novo rojen 04.07.2004
 
Uporabniški avatar
kr3mn1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr mar 26, 2003 10:48 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a kr3mn1 Sr okt 29, 2003 9:14 pm

hehe crni, sam da en tvoj post preberem mi že seka:) ja vesel sm da me niste provokativno vzel, ni blo tud tak mišljen. možno da je res da tudi kvatro leži zarad bolšega podvozja, ampak kot sm rekel, na meji pri dvokolesnem bo kvatro še zmer šibal tirnice. lasntne izkušnje, mogoče me bo pa enkrat en res s RWDjam prehitu v slajdu :) nikol ne veš :)

lp, kr3mn1
 
Uporabniški avatar
georg
Novinec
 
Prispevkov: 269
Pridružen: Če dec 26, 2002 8:56 pm

Napisal/-a georg Če okt 30, 2003 11:08 am

zadnji pogon rula..samo problem je v tem da je pri nas avtov z zadnjim pogonom dosti premal, napram spredjim pogonom :( , zato ga je tud bol težje dobit. Z zadnjim pogonom je užitek v vožnji večji , saj za "poverslaid" ali drift uporabljaš večinoma stopalko za plin, medtem ko pri FWD najprej pod mus ročno.. vendar se da zaenkar tut z FWD lepo naredit kak "poverslaid"..

za sneg pa treba nekaj RWD nabavt :wink: za zabavo.. :)
Slika
 
Uporabniški avatar
jky
Novinec
 
Prispevkov: 308
Pridružen: Če sep 25, 2003 12:21 pm

Napisal/-a jky Če okt 30, 2003 11:33 am

Ne bi rad preveč pameten, ampak to k tle filozofirate je čist X. FWD je bolj zihr kot RWD, za navadne smrtnike. za dirkalnike je najbolj 4WD ali RWD. Nisem cist sigurn zakaj majo formule RWD, ampak vem da so mogl bit audi-ji na DTM-u ("dojce turenwagen majstersaft") za 100 kil težji ker so meli Quattro, vsi ostali so pa mel RWD. Ovinki so pr 4WD ne glede na suho al pa mokro cesto, lahko speljani 10 do 20 kmh hitreje od FWD ali RWD. FWD za dirkat mora met diferencialno zaporo, drugač je to bl slabo. Sicer ma pa vsak avto svoj stil voznje, fanje knjigo v roko pa kaj teorije prebrat.

Saj vem, da je večji del znanja vožnje v praksi, amapk v vsaki rally šoli te najprej posadijo za KNJIGO in maš teorijo, potem pa ti greš v avto!!!

georg za drift pr FWD ni nujna ročna, je samo lažje. Zato da spraviš FWD avto v drift brez ročne, moraš vedet kako se obnaša teža v ovinkih.[/b]
 
Uporabniški avatar
jky
Novinec
 
Prispevkov: 308
Pridružen: Če sep 25, 2003 12:21 pm

Napisal/-a jky Če okt 30, 2003 11:41 am

za drift z FWD ne rabis ročne!
S 4WD si za ene 10-20 kmh hitrejši od FWD ali RWD. V DTM so mog Audiji bit 100 kil težji, ker so mel 4WD (quattro).
 
Uporabniški avatar
A3Turbo4Life
Novinec
 
Prispevkov: 222
Pridružen: Po avg 18, 2003 8:58 am
Kraj: Celje

Napisal/-a A3Turbo4Life Če okt 30, 2003 11:44 am

Ne bi rad preveč pameten, ampak to k tle filozofirate je čist X.


We are sorry master!! :P

Kaj je za bolj "varno" je odvisno od posameznika. Imam par kolegov, ki se raje vozijo in tudi boljše počutijo z zadnjim pogonom, pa so tudi čisto navadni smrtniki. Seveda takšnim voznikom, ki raje ostanejo doma, kot pa da bi šli kam z avtomobilom po snegu vseeno najboljši skiro z zimskimi gumami.

Sem gledal veliko testov kaj je boljše za po snegu. Zaključek: ni važno ali je sprednji ali zadnji pogon, važno je kaj voznik obvlada.

Bye
Uno Turbo Racing - Slippery when boosting
-----------------------------------------------------------
Sex is one of the most wholesome, beautiful and natural experiences that money can buy
 
Uporabniški avatar
HMX
Novinec
 
Prispevkov: 437
Pridružen: To apr 29, 2003 7:40 pm
Kraj: Radlje Ob Dravi

Napisal/-a HMX Če okt 30, 2003 11:45 am

jky je napisal/-a:georg za drift pr FWD ni nujna ročna, je samo lažje. Zato da spraviš FWD avto v drift brez ročne, moraš vedet kako se obnaša teža v ovinkih.


Tako, ključna beseda je ravnotežje. S prenosom teže naprej nazaj lahko z lahkoto pripraviš
avto v oversteer ali pa understeer, kar s pridom uporabljam tudi pri vsakdanji vožnji
(če slučajno malo zanese, recimo na dežju, potrebujem desetinko sekunde ali manj, da
avto umirim in potniki v avtomobilu sploh ne opazijo)

RWD, FWD, 4x4, vse je isti šmorn glede ravnotežja. Princip je isti, samo parametri drugačni (in s tem tudi hitrosti)
 
Uporabniški avatar
RAPMAN
Uporabnik
 
Prispevkov: 1232
Pridružen: Če okt 23, 2003 6:20 pm
Kraj: Ljubljana - Trnow

Napisal/-a RAPMAN Če okt 30, 2003 4:02 pm

Zadn sigurno ......... :lol: 8) :D :-P :P
_______________________________
NOS---> 4-EVER :vrum
 
Uporabniški avatar
georg
Novinec
 
Prispevkov: 269
Pridružen: Če dec 26, 2002 8:56 pm

Napisal/-a georg Če okt 30, 2003 4:18 pm

jky je napisal/-a:georg za drift pr FWD ni nujna ročna, je samo lažje. Zato da spraviš FWD avto v drift brez ročne, moraš vedet kako se obnaša teža v ovinkih.[/b]


saj je res, da lahko z FWD driftaš tudi brez ročne, vendar pa sem imel v mislih tisti ta "velki" drift (ne samo da za malenkost odleti zadek) :wink: no z mojimi 75 konji skor vedno uporabljam ročno (vedno izvajam ta "velki" drift..) :wink:
Slika
 
Uporabniški avatar
kr3mn1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr mar 26, 2003 10:48 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a kr3mn1 Če okt 30, 2003 6:31 pm

jky je napisal/-a:za drift z FWD ne rabis ročne!
S 4WD si za ene 10-20 kmh hitrejši od FWD ali RWD. V DTM so mog Audiji bit 100 kil težji, ker so mel 4WD (quattro).


ti poskeniram iz leta 91 4 stransk člank kjer so glavni od BMWja Audija Mece Opla in Forda? imel si min. limit na težo, audi pa je mel 100 kg več. zarad quattra. ne pa da je moral imet. ke vi to pobirate? po kafanah???
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 6 gostov