Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf So jan 23, 2010 9:50 pm

NejcZ je napisal/-a:
cruiser1 je napisal/-a:@roberto-82
Ma dej no! Golf je res najbolši avto in FWD najboljši možen pogon. :EE :roll:


Pomoje so stare dvojke dizli najboljši avto za v sneg z prednjim pogonom.. pač od normalnih avtov :D


Samo jaz z dvojko imam več problemov kot sem imel z dosti nižjo Lancio, zes pa, da sem na Lanci imel nove gume, na dvojki so pa neki naliti "štoflci" samo v sneg pa še zmeraj gre. ;)
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
AM
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 748
Pridružen: Pe apr 07, 2006 10:32 am

Napisal/-a AM So jan 23, 2010 10:11 pm

Vsak na svojo stran vleče, na koncu ne veš komu verjet.
No pa sem šel malo na youtube gledat

Predvsem to me je me je zanimal, kako zadek spodnaša in tukaj se lepo vidi rezultat :
http://www.youtube.com/watch?v=uFzOFkjm ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=gDJQXFrB ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=B5PHGmix ... re=related


Dobro spodnašanje je eno, pa tudi to se zgodi čeprav maš vse 4 pogon ...
http://www.youtube.com/watch?v=pFimXgpOh_Q&NR=1



Ampak na koncu koncev mislim da je problem zadnjega pogona v tem da prednja kolesa novo zapadli sneg potlačijo predsabo in potem dejansko zadnja kolesa peljejo po potlačenem snegu ki je kot drsališče. In tukaj se mi zdi je glavni problem zadnjega pogona. Mislim da kar se snega tiče vseeno je bolje imeti prednji pogon, tako zaradi nadzora nad vozilom, kot tudi to da je bolje da pogonska kolesa prva delajo tračnice v snegu saj ima tako avto boljši oprijem, na koncu koncev pa tudi mašina je spredaj kar pripomore k teži na pogonskih kolesih...

Tukaj je pa en primer ...
http://www.youtube.com/watch?v=ecB6BhXn ... re=related

Čeprav priznam da se pa z zadnjim pogonon lahko bolj zabavaš in se norčuješ na snegu, kjer se vrviš v krogu ali pelješ v ovinke kjer ti zadnji konec spodnaša. Ampak dejstvo pa je da je s prednjim pogonom lažje voziti v snegu...


Na koncu še pa en malo za hec ...

http://www.youtube.com/watch?v=rX6uziqkYpQ&NR=1
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf So jan 23, 2010 10:16 pm

Čist ena lepa primerjava, če bi bil zadni pogon kaj učinkovit, bi sigurno v rally-ju še ostal. ;) Tako je pa samo še na tekmah za driftanje.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
AM
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 748
Pridružen: Pe apr 07, 2006 10:32 am

Napisal/-a AM So jan 23, 2010 10:21 pm

Tale je dobra, vsi neki stojijo, on pa z audijem a8 mimo kot da nič...
http://www.youtube.com/watch?v=VAORFjO3cGI
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky So jan 23, 2010 10:29 pm

mišek je napisal/-a:Na tej relaciji Podplat - Poljčane pa res ni nek breg, da bi lahko imel probleme ;)
če vrjameš al pa ne, so jih taeni meli. Drugače pa na halerjevem bregu bo dosti klanca? takrat ko je blo -20 in manj, v obe smeri. Pa klanec proti pokopališču pri sv trojici nad rogaško? letošnjo zimo je čisto vsakič bil ta avto na cesti, ko je bil na cesti sneg v našem koncu. Sicer ni manjkalo dosti parkratda bi počakalo vseskup, na teh ožjih cestah po vaseh, ampak se je do zdej še vedno prikrampal do cilja.

Je pa res, da niso vsi avti z zadnjim pogonom za v sneg. je doma tudi e39, ki pa ima pod haubo dva valja več, pa 5 let je starejši in se konkretno pozna razlika pri vožnji in speljevanju. O "superiornosti" mercedesovega vitota z zadnjom pogonom na snegu pa sem že v eni drugi temi napisal. Tak da čist vrjamem, če dosti avtov z zadnjim pogonom kam ne prikrampa. Je zelo odvisno od avta do avta.
Zadnjič spremenil Drocky, dne So jan 23, 2010 10:30 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
LP Rok
 
Uporabniški avatar
AM
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 748
Pridružen: Pe apr 07, 2006 10:32 am

Napisal/-a AM So jan 23, 2010 10:30 pm

Še en test, se mi zdi da ni ravno najbolj primeren. Ene avtomobile tiščijo do konca, ene pa čist mal tolk da malo na koncu zakopajo, zdaj a je mogoče računalnik za proti zdrsavanju kriv ker pobira moč avtu da ne koplje al kak ?

http://www.youtube.com/watch?v=vAHPMUkh ... re=related
 
Uporabniški avatar
AM
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 748
Pridružen: Pe apr 07, 2006 10:32 am
 
XTR
Novinec
 
Prispevkov: 251
Pridružen: Če feb 27, 2003 7:54 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a XTR So jan 23, 2010 10:43 pm

AM je napisal/-a:Vsak na svojo stran vleče, na koncu ne veš komu verjet.
No pa sem šel malo na youtube gledat

Predvsem to me je me je zanimal, kako zadek spodnaša in tukaj se lepo vidi rezultat :
http://www.youtube.com/watch?v=uFzOFkjm ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=gDJQXFrB ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=B5PHGmix ... re=related


Dobro spodnašanje je eno, pa tudi to se zgodi čeprav maš vse 4 pogon ...
http://www.youtube.com/watch?v=pFimXgpOh_Q&NR=1

Na letnih gumah pa še širine 225mm+ nimaš kaj iskat v snegu, ne s prvim ne zadnjim pogonom, škoda razpravljat o teh posnetkih....
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So jan 23, 2010 10:43 pm

Kdor ni vozil z obema verzijama pogona bo težko rekel kater je boljši.
Vsak ima svoje pluse in minuse....
na hitro:
Prednji pogon
Zarad teže motorja med sprednjim kolsenim parom je veliko teže na prednjem kolesnem paru, kar pomeni večji oprijem prednjih koles. Za posledico ima lažje speljevanje in pri spodrsavanju v klanec dosti manj siljenja iz smeri vožnje(zadek na mestu v bistvu hoče samo prednji del avta iti malo po svoje ampak ga hitro uloviš z volanom).
Med samo vožnjo (normalna vožnja) maš malo več dela v ovinkih. Recimo priletiš v ovinek in sprednji konec (FWD podkrmarjenje) sili iz ovinka kjub zavitemu volanu....spustiš gas, teža se prenese naprej , kolesa zagrabijo ampak odnese zadek....V trenutko ko kolesa zagrabijo moraš volan malo odmotat....V nasljednjem trenutko odnese zadek in moraš v volanom "ulovit" avto in popravit smer vožnje.

Zadnji pogon
Zaradi teže avta spredaj in posledično lahkega zadnjega konca je oteženo speljevanje in pa pri premagovanju klanca je zadek zelo nemiren in pogosto se zgodi , da ga odnese tako močno, da ga ni mogoče več vlovit ali pa da se avto postavi tako postrani , da potisna sila koles več nima pomena....
Če se opredelimo spet na vožnjo....Pri normalni vožnji je zadek še vedno (če se lih ne peljemo 15km/h) dokaj nemiren ampak je pa dobro predvidljiv. Recimo priletiš v ovinek , prednji konec gre lepo v ovinek zadnji konec pa odnese ( RWD prekrmarjenje). Odviješ volan v nasprotno smer in avto gre ( sicer malo pošrek) v željeno smer in samo z gas pedalko ga lepo uloviš med tem ko pri prednjem pogonu lahko delaš z gasom kaj hočeš še vedno boš moral posredovat z volanom.....

Ko pa odnese 4x4 pogon.....takrat pa imaš malo več dela kot z obema skupaj....
Zadnjič spremenil lisko, dne Ne jan 24, 2010 10:13 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
AM
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 748
Pridružen: Pe apr 07, 2006 10:32 am

Napisal/-a AM So jan 23, 2010 10:48 pm

XTR je napisal/-a:Na letnih gumah pa še širine 225mm+ nimaš kaj iskat v snegu, ne s prvim ne zadnjim pogonom, škoda razpravljat o teh posnetkih....


To je tudi res. Težko je rečt kdo ima kakšne gume itd... In je lahko razlog ravno to...
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf So jan 23, 2010 10:52 pm

lisko: Tole si zelo lepo napisal, samo za vse te stvari že rabiš nekaj znanja in občutka, in če bi tak znanje in občutek bil, nebi bilo te teme. ;)
PS: TV prenese marsikaj :D
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So jan 23, 2010 10:59 pm

lancia hf je napisal/-a:lisko: Tole si zelo lepo napisal, samo za vse te stvari že rabiš nekaj znanja in občutka, in če bi tak znanje in občutek bil, nebi bilo te teme. ;)
PS: TV prenese marsikaj :D


NApisal sem iz izkušenj. In prej kot znanje rabiš občutek.....Res pa je da ne moreš kr iz danes na jutri osvojit vsega, ker misliš da si na youtube že tko videl vse...
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard So jan 23, 2010 11:33 pm

Lisko a ni prekrmarjenje da nese zadek, podkrmarjenje pa, da nos sili ven?
 
XTR
Novinec
 
Prispevkov: 251
Pridružen: Če feb 27, 2003 7:54 pm
Kraj: Novo mesto

Re: BMW oz. zadnji pogon in sneg

Napisal/-a XTR So jan 23, 2010 11:41 pm

AM je napisal/-a:Mene zanima kako se zadnji pogon odnese na snegu ?
Dobro znano mi je da so včasih dajal utežitve v prtljažnik in je šlo.

Namreč ravno včeraj sem se peljal za eno bmw trojkico, letnik verjetno nad 2000, pa sva se en za drugim peljala v levi ovinek z nekaj naklona v hrib, pa je imel ta z bmw kar nekaj težav, ker mu je spodnašalo rit. Dobro naklon ni bil tako strm da nebi prišla do vrha, pa vseeno me zanima ali sploh delujejo te nove tehnologije proti zdrsavanju, ki so na bmw-jih ?

Namreč če primerjam s sprednjim pogonom dejansko ta tehnologija avtomatično zmanjšuje moč na pogonskih in dejansko še prej obstojiš na klancu kot če nebi imel tega ...
Samo ne predstavljam si kako bmw reagira v takšnih primerih ker te za malo malico lahko počez postav...

Še odgovor na prvotno vprašanje. BMW serije 3 (E46) ima DSC (dynamic stability control), kot je bilo že omenjeno v tej temi. Sistem ima tri stopnje (dve dejansko).
Običajno je DSC vklopljen, avto je zelo stabilen, v primeru da sistem zazna kakšno zdrsavanje sam od sebe zavira vsako kolo posebej, po potrebi, da avto stabilizira. Ko pritisneš gas na polno sam zavira, da se kolesa ne vrtijo v prazno. Če pelješ z vsaj malo občutka ni varjante da avto spraviš požez. Istočasno skrbi da se kolesa ne vrtijo v prazno, kar pa zna bit zoprno na kašnem klancu, kot si že sam ugotovil.
Takrat delno izlopiš DSC, na armaturi se prižge lučka za DSC. V tem načinu sistem še vedno skrbi za stabilnost, da te ne zasuka počez, obenem pa omogoča vrtenje koles v prazno da lahko spelješ kakšen bolj strm klanec. Zadnja stopnja pa je DSC off, gumb za DSC zadržiš, prižge se še ena lučka, takrat pa popolnoma izklopi vso elektroniko in se začne zabava. V tem primeru te pa kaj hitro zasuka.
V sneg gre kljub zadnjemu pogonu solidno, pogoj za to pa so seveda dobre zimske gume....
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Ne jan 24, 2010 8:13 am

Lisko zamešal si pojma :D
Prekrmarjenje je ko avto "preveč" zavija, se pravi odnaša zadek.
Podkrmarjenje je ko avto "premalo" zavija, se pravi sili čez nos.

Popravi post, da ne boš zavedel ljudi :D
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5061
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Ne jan 24, 2010 10:14 am

lisko je napisal/-a:
Ko pa odnese 4x4 pogon.....takrat pa imaš malo več dela kot z obema skupaj....

...takrat je ponavadi "END"......

PS. res si fulal PREkrmarjenje in PODkrmarjenje..... :lol:
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne jan 24, 2010 10:16 am

alanq4 je napisal/-a:Lisko zamešal si pojma :D
Prekrmarjenje je ko avto "preveč" zavija, se pravi odnaša zadek.
Podkrmarjenje je ko avto "premalo" zavija, se pravi sili čez nos.

Popravi post, da ne boš zavedel ljudi :D

Popravljeno oops Se vidi da sem pisal že na pol v spanju :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
dejcc
Uporabnik
 
Prispevkov: 1116
Pridružen: Sr okt 07, 2009 8:19 pm

Napisal/-a dejcc Ne jan 24, 2010 11:05 am

AM je napisal/-a:http://www.youtube.com/watch?v=ov6SUjKH2ew&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=pasZeNG3 ... re=related


Saj ne da rečem da golf2 bi mogo speljat, samo voznik ni mel pojma, poglej kak gas navije ko zmešan potem pa poglej kje je guma najbolj črna ko koplje -preveč napumpane.
Relax take it easY
Slika
 
Uporabniški avatar
roberto-82
Uporabnik
 
Prispevkov: 1181
Pridružen: Pe apr 18, 2008 5:17 pm
Kraj: Črna na Koroškem

Napisal/-a roberto-82 Ne jan 24, 2010 1:03 pm

Pa verjetno tudi nima "špere"vklopljene al pa je sploh nima. :D
NE DELAJ DRUGEMU TISTGA,KAR NOČEŠ,DA DRUG DELA TEBI.
[img]http://www.shrani.si/f/3M/Wx/1eNyr63y/neimenovano.jpg[/img]
 
Uporabniški avatar
dejcc
Uporabnik
 
Prispevkov: 1116
Pridružen: Sr okt 07, 2009 8:19 pm

Napisal/-a dejcc Ne jan 24, 2010 1:05 pm

Golf 2 da bi mel špero?
Relax take it easY
Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov