Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
denko4
Novinec
 
Prispevkov: 378
Pridružen: Pe sep 04, 2009 9:54 pm
Kraj: dolenjske benetke

Napisal/-a denko4 Po feb 15, 2010 4:16 pm

Dariooo je napisal/-a:denko4 še nekdo ki se strinja z mano :)
tocno to...če kolona stoji in vsi na desnem pasu...pol pa junah s 100km/h+ po levem pasu........najjače je pa ko je kolona na obeh pasovih...pa junak po odstavnem pasu...pol pa ga policaj ustavi, kazen in mu jo pise eno uro...pol pa vsi mimo njega haha...

Ja in se dva pol zabijeta na odstavnem pasu, rešilc na nujni vožnji pa ne more čez.
Enkrat sem to videl in k sreči je bilo med obema voznima pasoma dovolj prostora, da je prišel mimo.
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Po feb 15, 2010 4:23 pm

denko4 je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:denko4 še nekdo ki se strinja z mano :)
tocno to...če kolona stoji in vsi na desnem pasu...pol pa junah s 100km/h+ po levem pasu........najjače je pa ko je kolona na obeh pasovih...pa junak po odstavnem pasu...pol pa ga policaj ustavi, kazen in mu jo pise eno uro...pol pa vsi mimo njega haha...

Ja in se dva pol zabijeta na odstavnem pasu, rešilc na nujni vožnji pa ne more čez.
Enkrat sem to videl in k sreči je bilo med obema voznima pasoma dovolj prostora, da je prišel mimo.
Itak gre rešilc med obema voznima pasoma (med prehitevalnim in voznim), ne pa po odstavnem, pa če se tam dva zaletita al pa ne...
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Po feb 15, 2010 4:27 pm

W|zz je napisal/-a:
denko4 je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:denko4 še nekdo ki se strinja z mano :)
tocno to...če kolona stoji in vsi na desnem pasu...pol pa junah s 100km/h+ po levem pasu........najjače je pa ko je kolona na obeh pasovih...pa junak po odstavnem pasu...pol pa ga policaj ustavi, kazen in mu jo pise eno uro...pol pa vsi mimo njega haha...

Ja in se dva pol zabijeta na odstavnem pasu, rešilc na nujni vožnji pa ne more čez.
Enkrat sem to videl in k sreči je bilo med obema voznima pasoma dovolj prostora, da je prišel mimo.
Itak gre rešilc med obema voznima pasoma (med prehitevalnim in voznim), ne pa po odstavnem, pa če se tam dva zaletita al pa ne...


čemu pa je namenjen odstavni?
Me praw zanima kko bi šel rešilni med dvema šleperjema....daj no...ne streljaj takih....valda da gre po odstavnem, če je prazen (kar bi itaq moral bit!)

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Napisal/-a primozek68 Po feb 15, 2010 4:32 pm

Odstavni pas je zato, da se ''odstaviš'', če se ti kej avto zhebe. Potemtakem ni nujno, da je prazen...
Sex turns gay people into Mexicans.
 
Uporabniški avatar
2Fast&2Furious
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3272
Pridružen: Sr jul 30, 2003 9:02 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a 2Fast&2Furious Po feb 15, 2010 4:36 pm

Že res, da gre po odstavnem, če je ta na voljo oz. prazen. Vendar pa bi mogli vsi vedeti kako se je potrebno v primeru zastoja na AC postaviti, ker odstavni pas je tam, da se lahko odmakneš če se ti npr. pokvari avto (ali pač kaj drugega). Reševalci, gasilci, policija pa ima na voljo sredino med prehitevalnim in voznim pasom, kar pa seveda pri nas ne laufa....
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Po feb 15, 2010 4:40 pm

Dariooo je napisal/-a:
W|zz je napisal/-a:
denko4 je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:denko4 še nekdo ki se strinja z mano :)
tocno to...če kolona stoji in vsi na desnem pasu...pol pa junah s 100km/h+ po levem pasu........najjače je pa ko je kolona na obeh pasovih...pa junak po odstavnem pasu...pol pa ga policaj ustavi, kazen in mu jo pise eno uro...pol pa vsi mimo njega haha...

Ja in se dva pol zabijeta na odstavnem pasu, rešilc na nujni vožnji pa ne more čez.
Enkrat sem to videl in k sreči je bilo med obema voznima pasoma dovolj prostora, da je prišel mimo.
Itak gre rešilc med obema voznima pasoma (med prehitevalnim in voznim), ne pa po odstavnem, pa če se tam dva zaletita al pa ne...


čemu pa je namenjen odstavni?
Me praw zanima kko bi šel rešilni med dvema šleperjema....daj no...ne streljaj takih....valda da gre po odstavnem, če je prazen (kar bi itaq moral bit!)

LP

Ja in ko se nekomu pokvari avto, ima vso pravico oz. dolžnost , da se prestavi na odstavni pas. In kaj bo naredil rešilc ko pride do takega avta? Če je na voznem pasu nabita kolona, bo trajalo celo večnost, da bo prišel mimo.
Spremljaj na kaj apelirajo v tistih brezplačnih reklamah, ki jih vrtijo po tv-ju in drugje. Tam lepo pokaže, da gre rešilec po sredini in da se prehitevalni pas pomakne na levo, vozni pa na desno (lahko na odstavnega, ker 99% je prostega). Tako ima rešilec plac tudi med šleparji.

edit: no, so me drugi prehiteli medtem ko sem iskal tisto "reklamo" oz. obvestilo, če je kje na netu.. 2fast&2furious je lepo povedal.
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Po feb 15, 2010 4:58 pm

denko4 je napisal/-a:Treba je biti tudi malo kulturen in ne samo vozit po pravilih, ampak včasih tudi s svojo pametjo.
Ko je zožanje avtoceste na en pas se velikokrat promet popolnoma ustavi. Kolona 500m-1km na voznem pasu, potem pa gredo eni kreteni to kolono prehitevat po prehitevalnem. Madona se je težko vključit na koncu kolone. Če si zadnji prišel, boš tudi zadnji šel.

Seveda to ne velja, če na obeh pasovih promet isto hitro teče. Takrat pa seveda velja zadrga.


Še en šerif divljeg zapada.
Se pravi ker ste vsi ostali ovce in se nabijete v kolono, se moram tudi jaz, al kaj?
Pravilo zadrge velja pa če je na enem pasu 10km kolone na drugem pa en sam avto.
Dotupite si to že enkrat in ne igrajte policajev, ker vam bo enkrat en razbil avto ali pa še kaj drugega. Ne skrivajo se vsi za električnim pomikom stekel...

Vožnja po odstavnem je pa popolnoma druga zgodba, ne tega mešat, tisto je prekršek, pravilo zadrge pa je...pravilo.
Promet se ustavi ravno zato, ker vsi mekečete na enem pasu, namesto da bi to maso vozil porazdelili med dva pasova (pretok vozil se poveča X2).

Nekateri ste res prikrajšani vseh kognitivnih sposobnosti, bog vam pomagaj.
Kar želim povedati je, da se ne zanašaj na svojo kmečko pamet, ker je kmetije veliko, pameti pa bolj malo.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Po feb 15, 2010 5:10 pm

Žalostno je dejstvo, da je na forumu, kjer naj bi se zadrževali ljubitelji avtomobilizma, tako slabo poznavanje CPPja.
Paradoksalno pa je, da so tisti, ki imajo najmanj pojma, najbolj prepričani v svoj prav...
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
denko4
Novinec
 
Prispevkov: 378
Pridružen: Pe sep 04, 2009 9:54 pm
Kraj: dolenjske benetke

Napisal/-a denko4 Po feb 15, 2010 5:19 pm

bass je napisal/-a:Še en šerif divljeg zapada.
Se pravi ker ste vsi ostali ovce in se nabijete v kolono, se moram tudi jaz, al kaj?
Pravilo zadrge velja pa če je na enem pasu 10km kolone na drugem pa en sam avto.
Dotupite si to že enkrat in ne igrajte policajev, ker vam bo enkrat en razbil avto ali pa še kaj drugega. Ne skrivajo se vsi za električnim pomikom stekel...

Vožnja po odstavnem je pa popolnoma druga zgodba, ne tega mešat, tisto je prekršek, pravilo zadrge pa je...pravilo.
Promet se ustavi ravno zato, ker vsi mekečete na enem pasu, namesto da bi to maso vozil porazdelili med dva pasova (pretok vozil se poveča X2).

Nekateri ste res prikrajšani vseh kognitivnih sposobnosti, bog vam pomagaj.
Kar želim povedati je, da se ne zanašaj na svojo kmečko pamet, ker je kmetije veliko, pameti pa bolj malo.

Pa kje maš ti logiko :!: :?:
Ja kolona se skrajša na polovico, čez zožanje gre pa še vedno isto število vozil in isto hitro. Kvečjemu počasneje, saj se moramo zaradi takih kretenov, ki nas prehitevajo, na voznem pasu ustavljati. Če pa bi vsi bli že v koloni, bi ta lepo tekla in pohitrila promet.
 
miko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: Če nov 10, 2005 10:21 pm

Napisal/-a miko Po feb 15, 2010 5:21 pm

DaDek je napisal/-a:sistem zadrge nikjer na svetu ne deluje, preveč je preveč nekih dejavnikov, da bi tekel normalno ob vključevanju na en pas.. Jaz sem eden tistih, ki gre na desni pas 100m prej kot je to potrebno, seveda pa potem pred zaporo spustim 2-3 predse (ne ustavljam se za spuščanje, zmanjšam hitrost).

Tak način vožnje kot je tvoj pripomore zastojem. Pri sistemu zadrge ni spuščanja vozil iz drugega pasa. Pravilo je jasno izmenično en avto iz levega nato eden iz desnega itd. Ali je to res tako težko razumljivo? Uporabite malo logiko! Poglejte zadrgo na svojih hlačah in vse bo jasno.
Kje po svetu pa si že bil? V državah, kjer imajo res veliko prometa to lepo deluje (npr. Nizozemska, Nemčija)
 
Uporabniški avatar
MatejW
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To apr 10, 2007 5:12 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a MatejW Po feb 15, 2010 5:24 pm

Slika
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Po feb 15, 2010 5:27 pm

denko4 je napisal/-a:
bass je napisal/-a:Še en šerif divljeg zapada.
Se pravi ker ste vsi ostali ovce in se nabijete v kolono, se moram tudi jaz, al kaj?
Pravilo zadrge velja pa če je na enem pasu 10km kolone na drugem pa en sam avto.
Dotupite si to že enkrat in ne igrajte policajev, ker vam bo enkrat en razbil avto ali pa še kaj drugega. Ne skrivajo se vsi za električnim pomikom stekel...

Vožnja po odstavnem je pa popolnoma druga zgodba, ne tega mešat, tisto je prekršek, pravilo zadrge pa je...pravilo.
Promet se ustavi ravno zato, ker vsi mekečete na enem pasu, namesto da bi to maso vozil porazdelili med dva pasova (pretok vozil se poveča X2).

Nekateri ste res prikrajšani vseh kognitivnih sposobnosti, bog vam pomagaj.
Kar želim povedati je, da se ne zanašaj na svojo kmečko pamet, ker je kmetije veliko, pameti pa bolj malo.

Pa kje maš ti logiko :!: :?:

Ja kolona se skrajša na polovico, čez zožanje gre pa še vedno isto število vozil in isto hitro. Kvečjemu počasneje, saj se moramo zaradi takih kretenov, ki nas prehitevajo, na voznem pasu ustavljati. Če pa bi vsi bli že v koloni, bi ta lepo tekla in pohitrila promet.


Oprosti kolega, TI to mene sprašuješ? Čas za malo introspekcije:
http://www.youtube.com/watch?v=Suugn-p5C1M

Res je, da pretok ni X2, je pa definitivno večji kot v eni koloni na enem samem pasu...saj ne prihaja do "shockwave" efekta (dokler seveda en k****n ne spusti dveh ali treh naenkrat in uniči zadrgo).
Welcome to bananastan. Res se nekaterim ne morem načuditi...izpiti očitno na drevesih rastejo in ga vsaka opica lahko utrga. JAO.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
belkaena
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 586
Pridružen: So nov 11, 2006 7:49 pm

Napisal/-a belkaena Po feb 15, 2010 5:44 pm

denko4 je napisal/-a:Pa kje maš ti logiko :!: :?:
Ja kolona se skrajša na polovico, čez zožanje gre pa še vedno isto število vozil in isto hitro. Kvečjemu počasneje, saj se moramo zaradi takih kretenov, ki nas prehitevajo, na voznem pasu ustavljati. Če pa bi vsi bli že v koloni, bi ta lepo tekla in pohitrila promet.


1. Word!

Energetik81 je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:Kljub kar konkretnemu pretiravanju je dejstvo, da je promet v Lj na zelo nizkem nivoju, kar se kulture in dinamičnosti tiče, ker je enostavno še preveč slabo izobraženih in preveč "pametnih" voznikov! Iz ene skrajnosti v drugo!

Ne, promet je na nizkem nivoju povsod po SLO, le da se ta nekultura najbolj pokaže v LJ, kjer je prevelika gostota prometa za trenutno infrastrukturo. Oz. se pokaže povsod, kjer se gostota prometa poveča.


2. Word!

LP
 
Uporabniški avatar
Doche
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1975
Pridružen: Ne maj 06, 2007 7:24 pm
Kraj: Ried

Napisal/-a Doche Po feb 15, 2010 6:07 pm

denko4 je napisal/-a:Pa kje maš ti logiko :!: :?:
Ja kolona se skrajša na polovico, čez zožanje gre pa še vedno isto število vozil in isto hitro. Kvečjemu počasneje, saj se moramo zaradi takih kretenov, ki nas prehitevajo, na voznem pasu ustavljati. Če pa bi vsi bli že v koloni, bi ta lepo tekla in pohitrila promet.


Koliko varnostne razdalje pa maš ti za vozilom pred teboj ko kampiraš na desnem v primeru zožanja? Verjetno 1m pa še to dvomim da.

Zakaj se mora kolona ustavljat? Zato ker mate vsi na desnem 1m varnostne razdalje in s tem ne dopuščate možnosti drugim, da se vključijo na desni pas pred zožitvijo. Zato kreteni, ki vozijo po levem niso čist nič krivi vašemu egoizmu na desni in tud niso krivi če se kolona na desni vsake 10 sekund more ustavit do 0 km/h.

Če bi vsak mel za avto ali dva varnostne razdalje medtem ko se vozi 30 km/h bi se lahko brez problema vsi iz leve noter vključevali in promet bi bil tekoč.

No kdo potem ustavlja promet oz kolono na desni? Egoisti na desni sami, zato ker 10minut ne spustijo nobenga skozi, potem se pripelje pameten voznik in enega spusti pa se mora kolona ustavit.
 
Uporabniški avatar
denko4
Novinec
 
Prispevkov: 378
Pridružen: Pe sep 04, 2009 9:54 pm
Kraj: dolenjske benetke

Napisal/-a denko4 Po feb 15, 2010 6:13 pm

bass je napisal/-a:Oprosti kolega, TI to mene sprašuješ? Čas za malo introspekcije:
http://www.youtube.com/watch?v=Suugn-p5C1M

Res je, da pretok ni X2, je pa definitivno večji kot v eni koloni na enem samem pasu...saj ne prihaja do "shockwave" efekta (dokler seveda en k****n ne spusti dveh ali treh naenkrat in uniči zadrgo).
Welcome to bananastan. Res se nekaterim ne morem načuditi...izpiti očitno na drevesih rastejo in ga vsaka opica lahko utrga. JAO.

Ja kolega, jaz tebe.

Problem je, ko mimo kolone prileti nekdo, in se na koncu, pri tabli začne rint v kolono. Tisti na voznem pasu pa ima možnost zaleteti se vanj, ali pa se ustaviti in ga spustiti. Pa ko bi hotel šleparja spustil predse, bi se sigurno moral ustaviti, da bi mu naredil dovolj prostora.

Tebe so na CPP-jih naučil vse kar si rabu vedet za vožnjo? Jaz se učim še danes v realnih situacijah, pa imam že veliko km za sabo. Teorija ni vse.
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Po feb 15, 2010 6:14 pm

bass je napisal/-a:Nagovor obiskovalcem Ljubljane:

Nimate kaj spuščat nikogar razen vozil na nujni vožnji ter pešcev pred prehodom za pešce,




Če se le da vedno spuščam tiste z neprednostne, ali tiste ki zavijajo in morajo čakat...

Pač kasneje dodam malo gasa pa ujamem tistega ki je bil pred mano, nihče ne trpi zaradi tega!

bass je napisal/-a:Še en šerif divljeg zapada.
Se pravi ker ste vsi ostali ovce in se nabijete v kolono, se moram tudi jaz, al kaj?
Pravilo zadrge velja pa če je na enem pasu 10km kolone na drugem pa en sam avto.
Dotupite si to že enkrat in ne igrajte policajev, ker vam bo enkrat en razbil avto ali pa še kaj drugega. Ne skrivajo se vsi za električnim pomikom stekel...

....



Če bi bili vsi v eni koloni bi bil pretok veliko večji, če se dve koloni združujeta prihaja do zastojev.

Sicer pa vozi kakor želiš, jaz te ne mislim učit. Varno vožnjo še naprej.
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Po feb 15, 2010 6:52 pm

denko4 je napisal/-a:
bass je napisal/-a:Oprosti kolega, TI to mene sprašuješ? Čas za malo introspekcije:
http://www.youtube.com/watch?v=Suugn-p5C1M

Res je, da pretok ni X2, je pa definitivno večji kot v eni koloni na enem samem pasu...saj ne prihaja do "shockwave" efekta (dokler seveda en k****n ne spusti dveh ali treh naenkrat in uniči zadrgo).
Welcome to bananastan. Res se nekaterim ne morem načuditi...izpiti očitno na drevesih rastejo in ga vsaka opica lahko utrga. JAO.

Ja kolega, jaz tebe.

Problem je, ko mimo kolone prileti nekdo, in se na koncu, pri tabli začne rint v kolono. Tisti na voznem pasu pa ima možnost zaleteti se vanj, ali pa se ustaviti in ga spustiti. Pa ko bi hotel šleparja spustil predse, bi se sigurno moral ustaviti, da bi mu naredil dovolj prostora.

Tebe so na CPP-jih naučil vse kar si rabu vedet za vožnjo? Jaz se učim še danes v realnih situacijah, pa imam že veliko km za sabo. Teorija ni vse.



In zakaj je nastala kolona in the first place?
Ker se ovce pasejo vse na enem pasu.

Jaz osebno (če že sprašuješ) sem kot centraš svojo udeležbo v prometu začel kot otrok s kolesom, kjer sem spoznaval dinamiko mestnega prometa ter pomembnost opazovanja, osvetlitve, predvidevanja itd.
V avtu sem te veščine le še nadgradil z aplikacijo CPP ter različnih stilov ter tehnik vožnje.
DA, CPP je osnova za udeležbo v prometu. Ostalo je kilometrina, izkušnje, predvidevanje.
Zadnja leta svoje znanje, tako avtomobilistično kot motoristično izpopolnjujem več ali manj na raznih Grobnikih, Racelandih, itn. ter pozimi na različnih samotnih lokacijah.

Nisi naletel na teoretika, temveč na die-hard petrolheada.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
denko4
Novinec
 
Prispevkov: 378
Pridružen: Pe sep 04, 2009 9:54 pm
Kraj: dolenjske benetke

Napisal/-a denko4 Po feb 15, 2010 7:05 pm

bass je napisal/-a:In zakaj je nastala kolona in the first place?
Ker se ovce pasejo vse na enem pasu.

Jaz osebno (če že sprašuješ) sem kot centraš svojo udeležbo v prometu začel kot otrok s kolesom, kjer sem spoznaval dinamiko mestnega prometa ter pomembnost opazovanja, osvetlitve, predvidevanja itd.
V avtu sem te veščine le še nadgradil z aplikacijo CPP ter različnih stilov ter tehnik vožnje.
DA, CPP je osnova za udeležbo v prometu. Ostalo je kilometrina, izkušnje, predvidevanje.
Zadnja leta svoje znanje, tako avtomobilistično kot motoristično izpopolnjujem več ali manj na raznih Grobnikih, Racelandih, itn. ter pozimi na različnih samotnih lokacijah.

Nisi naletel na teoretika, temveč na die-hard petrolheada.

Zdej si me pa mal nasmejal. V gužvi in pri sistemu zadrge, ubistvu nasploh, v vsakodnevnem prometu ti tolele verjetno zelo pomaga :roll:

Ja, CPP je osnova, ki pa je ne moreš vedno uporabljat, še posebej, če si kolkor tolko kulturen in uvideven voznik.
 
Uporabniški avatar
BBS
Uporabnik
 
Prispevkov: 1280
Pridružen: Pe avg 07, 2009 12:15 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a BBS Po feb 15, 2010 7:07 pm

Na Grobniku in Racelandu pa ni ravno nekega prometa, kjer bi izpopolnjeval svoje znanje, ane? ;)
Razen tehniko vožnje.
 
Uporabniški avatar
lexus02
Novinec
 
Prispevkov: 213
Pridružen: So jun 20, 2009 3:15 pm

Napisal/-a lexus02 Po feb 15, 2010 7:38 pm

Strokovnjak je napisal/-a:Ne pozabit, da registrske tablice že lep čas niso nujno pravilni pokazatelj od kod je doma voznik avtomobila. Pač posledica ene izmed mnogih nerazumljivih potez slovenske vlade.

Vem, saj tudi jaz nimam Ljubljanskih tablic... Sam tablica + nerazumne odlocitve pripeljejo do tega da res ni iz Ljubljane
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov