Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
vepar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: So jun 05, 2004 6:32 pm
Kraj: nou mejst

Napisal/-a vepar Sr jun 30, 2010 8:52 pm

še neki..
a ni bolje če se ti že nardi sranje da se sam zakopleš v tist vogal, kakor pa da te v murphyvem primeru odbije nazaj na vozni pas kjer narediš verižno in še kak kamijon pobaše glavno nagrado od zadaj?
ok saj vem da če bi se meni to zgodilo bi bil vesel če bi me odbilo nazaj in če slučajno nebi bilo nikogar zadaj... ampak je preveč čejev...ter spet me zanima kolikokrat se je že kdo nalimal tam?
 
LukL
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Po feb 09, 2009 9:21 pm

Napisal/-a LukL Sr jun 30, 2010 8:57 pm

v takem primeru kot ga opisujete bi morala biti niša še enkrat daljša kot je....
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Sr jun 30, 2010 9:12 pm

vepar je napisal/-a:še neki..
a ni bolje če se ti že nardi sranje da se sam zakopleš v tist vogal, kakor pa da te v murphyvem primeru odbije nazaj na vozni pas kjer narediš verižno in še kak kamijon pobaše glavno nagrado od zadaj?
ok saj vem da če bi se meni to zgodilo bi bil vesel če bi me odbilo nazaj in če slučajno nebi bilo nikogar zadaj... ampak je preveč čejev...ter spet me zanima kolikokrat se je že kdo nalimal tam?

To je to iz vidika prometne varnosti. Boljše da ubiješ v enem avtu ljudi, kot pa tvegat poškodbe kupa ljudi(uni, ki se je razletel bi ga tak bočno kdo nabasal in bi spet šel rakom žvižgat) ter večjo materialno škodo. Še najbolj pa je problem v tem, da ko odbije avto nazaj na vozni ali prehitevalni pas in pride do naleta, se lahko kaj vžge. In ko se v tunelu kaj vžge je pizdarija, da večje ni.

Ampak taeni bi šli tvegat vse to, samo zato, ker se je enkrat nekdo zaletel in razmazal v uno steno. Povrhu vsega pa več kot očitno ni nesreča, ker pri dvomljivih "nesrečah" policija nikoli ne objavi že v štartu da preiskujejo samomor.
LP Rok
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Sr jun 30, 2010 9:18 pm

FoxTer je napisal/-a:Po moje je izvedba niše v predoru popolnoma zgrešena.
Bolj pravilna bi bila na spodnji skici. Pa še človek se lahko skrije za vogal, kot je rekel Lini...

Točno tako nišo sem imel v mislih. Ampak nekateri pravijo, da bi taka izvedba neznansko zakomplicirala zadevo... :roll:
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
C4V4L13R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1763
Pridružen: To jan 16, 2007 8:34 pm
Kraj: Pod Gorjanci

Napisal/-a C4V4L13R Sr jun 30, 2010 9:53 pm

primozek68 je napisal/-a:
B|ind je napisal/-a:@C4V4L13R, seveda vem. Namesto da bi naredili konkretno industrijsko pot so raje naredili nek kvazi drevored :roll:
Pač eden izmed mnogih 'failov'.

@primozek68, se sprašujem ali si ti morda le še eden izmed mnogih teoretikov ali si že kdaj dejansko bil na gradbišču in od blizu videl kako se zadevam streže.
Sem bil do zdaj prisoten na dveh tehničnih prevzemih kjer je bil investitor Krka d.d. (samo toliko da dobiš predstavo o tem kako strog investitor je bil) in ni nihče od nadzornih ni nič meril. Lahko ti še povem nahitro nekaj napak ki smo jih morali sanirati (oz. naši podizvajalci) in nobena od teh pripomb ni bila v kakršnikoli povezavi s konstrukcijo objekta (ampak bi bili preveč offtopic, lahko na PM če te zanima)
Je pa res da smo neskladnosti v projektu sportno reševali z investitorjem.


Na večih kot ti zagotovo. V Brežicah sem bil okoli 17. maja, ravno, ko se je obnavljal odvod meteorne vode, ki poteka v mostu samem, zato @sašo, tam ni nič zafušano. Material, (klobučevina prepojena s poliestrom) ki so ga uvajali v cev je v Italiji odrezan na centimeter natančno, po p rojektu in ne izmeri na terenu in jim je klapalo. Če bi zafušali, verjetno ne bi. V fontani imate grde kelnarce.

Sicer pa tkole je... Ne vem koji k***c sem jest, pa še 40 ostali na gradbenem faksu risal k budale na paus papir po 14 dni projekte cest. Pa cestne objekte, pa računal odkopne in nasipne kubikaže, pa merili parkec nasproti FGG-ja, kotitral, izračunaval, pa ne vem kaj še vse.

Vsako nišo je nekdo projektiral in ta je imel malo več soli v glavi kot nekateri ta glasni tukaj. In vsi objekti ustrezajo nekim standardom, ki so evropski.
Tako, da, kakor je narejeno, še enkrat ponavljam je PRAV, saj se je nekdo moral podpisat pod vse to.
Če mate pa klavstrofobijo, se pa ne vozit po tuneli, a ne energetik.


Zgleda smo potem mi budale, vi pa strokovnjaki.

papir marsikaj prenese...v praksi se pa izkaže za uporabno ali neuporabno

papir tudi prenese, da se dva (govorim na pamet) 2.5m (keson) široka tovornjaka srečata na 5.20m široki cesti. ko pa računaš, da vsakemu tovornjaku na vsako stran 30-40 cm gledajo ogledala ven, da v ostrem in ozkem ovinku prikolica seka že po nasprotnem pasu in da se mimo 15 centimetrskega robnika ob robu ne moreš umaknit nikamor pa prostora kajkmalu zmanjka za vsaj pol metra...

(že prej omenjen primer v novem mestu)

ampak to so standardi ane :roll:
 
Uporabniški avatar
RENO911
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: To jun 26, 2007 9:53 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a RENO911 Če jul 01, 2010 12:29 am

LukL je napisal/-a:v takem primeru kot ga opisujete bi morala biti niša še enkrat daljša kot je....



Zakaj pa ne kar čez cel predor?


.
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Če jul 01, 2010 11:11 am

Niše so pač take kot so, zgrešene ali ne, zdaj se jih ne da spremenit. Mogoče bi pa dali tja kakšno zmečkljivo konstrukcijo ali sode z vodo ali kaj podobnega, kar bi ublažilo pojemek. Vsekakor bi bilo boljše kot nič.
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
FoxTer
Novinec
 
Prispevkov: 218
Pridružen: Ne feb 10, 2008 11:25 pm
Kraj: kp

Napisal/-a FoxTer So jul 03, 2010 7:39 pm

RENO911 je napisal/-a:
LukL je napisal/-a:v takem primeru kot ga opisujete bi morala biti niša še enkrat daljša kot je....

Zakaj pa ne kar čez cel predor?
.

:tomidelej:
Tako naj bi bilo predvideno, pa zgleda, da je nekdo po svoje delal...
Če smo zmetali toliko denarja za AC križ, bi lahko še to pogoltnili...
:wink:
My dream: Ford Mustang Shelby GT500
 
Uporabniški avatar
Matey_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1477
Pridružen: So avg 08, 2009 9:20 pm
Kraj: Postojna

Napisal/-a Matey_ So jul 03, 2010 7:42 pm

No sam en predlog (če že ni bil podan).

Če je niša pravokotna na cestišče, mislim da smo zelo nazorno videli, da je to potencialna smrtna točka, v primeru, da bi bla poševna, bi pa lahko naredili še eliko več škode.

Moj predlog: zakaj pa nebi nardili eno orng zmečkljivo cono na koncu odstavne niše ... tudi če priletiš noter, imaš veliko večjo možnost za preživetje ??

LP
Matej
Getting so drunk, the paramedics find blood in your alcohol stream. :D

''... the last time I had this much fun, some furniture got broken ...'' by J. Clarkson
 
Uporabniški avatar
_furby_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4178
Pridružen: Sr mar 21, 2007 12:39 am
Kraj: Ankaran

Napisal/-a _furby_ So jul 03, 2010 7:51 pm

Matey_ je napisal/-a: Moj predlog: zakaj pa nebi nardili eno orng zmečkljivo cono na koncu odstavne niše ... tudi če priletiš noter, imaš veliko večjo možnost za preživetje ??
Matej


to je to...pika konec :D
 
Uporabniški avatar
m1975
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: To jun 01, 2010 7:11 pm

Re: Pravokotne niše v AC tunelih

Napisal/-a m1975 So jul 03, 2010 9:38 pm

hm....samo moment nepazljivosti pa pol metra stran pa se zabijes v vozilo zraven tebe pa se drugega fentas...tko da ne vidim logike v tvojem razmisljanju

res je da ce gre kdo v betron gre z 130 na uru (ali 100) v stojeci beton
ce gres pa v avto (voznja v isto smer)..je pa manjsa sila trka....samo tu pa se drugea poskodujes

je pa res da bi lahko bili ovalne te nise.....samo...potem bi tistega ki bi se zabil odbilo v drugo vozilo

Energetik81 je napisal/-a:http://www.zurnal24.si/crna-kronika/v-predoru-storil-samomor-175897/clanek

Vedno se sprašujem, kateri i**** od gradbincev je skonstruiral te niše v tunelih z zidovi, ki so PRAVOKOTNI na smer vožnje. Pa to je v nasprotju s kakršnokoli logiko in varnostjo. Samo trenutek nepazljivosti in 1 meter pa si v tistem betonu. Pri tem te pa ne reši noben NCAP in noben SUV. Samo 10-metrska havba bi te mogoče rešila.
Vsakič ko se peljem mimo take niše, imam neprijeten občutek, ker vem, kako malo lahko manjka do totalnega uničenja...
Valda bi moral biti zid postavljen močno poševno na smer vožnje, da se maksimizira močnost preživetja ob morebitnem trku.
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 So jul 03, 2010 11:42 pm

primozek68 je napisal/-a:
B|ind je napisal/-a:@C4V4L13R, seveda vem. Namesto da bi naredili konkretno industrijsko pot so raje naredili nek kvazi drevored :roll:
Pač eden izmed mnogih 'failov'.

@primozek68, se sprašujem ali si ti morda le še eden izmed mnogih teoretikov ali si že kdaj dejansko bil na gradbišču in od blizu videl kako se zadevam streže.
Sem bil do zdaj prisoten na dveh tehničnih prevzemih kjer je bil investitor Krka d.d. (samo toliko da dobiš predstavo o tem kako strog investitor je bil) in ni nihče od nadzornih ni nič meril. Lahko ti še povem nahitro nekaj napak ki smo jih morali sanirati (oz. naši podizvajalci) in nobena od teh pripomb ni bila v kakršnikoli povezavi s konstrukcijo objekta (ampak bi bili preveč offtopic, lahko na PM če te zanima)
Je pa res da smo neskladnosti v projektu sportno reševali z investitorjem.


Na večih kot ti zagotovo. V Brežicah sem bil okoli 17. maja, ravno, ko se je obnavljal odvod meteorne vode, ki poteka v mostu samem, zato @sašo, tam ni nič zafušano. Material, (klobučevina prepojena s poliestrom) ki so ga uvajali v cev je v Italiji odrezan na centimeter natančno, po p rojektu in ne izmeri na terenu in jim je klapalo. Če bi zafušali, verjetno ne bi. V fontani imate grde kelnarce.

Sicer pa tkole je... Ne vem koji k***c sem jest, pa še 40 ostali na gradbenem faksu risal k budale na paus papir po 14 dni projekte cest. Pa cestne objekte, pa računal odkopne in nasipne kubikaže, pa merili parkec nasproti FGG-ja, kotitral, izračunaval, pa ne vem kaj še vse.

Vsako nišo je nekdo projektiral in ta je imel malo več soli v glavi kot nekateri ta glasni tukaj. In vsi objekti ustrezajo nekim standardom, ki so evropski.
Tako, da, kakor je narejeno, še enkrat ponavljam je PRAV, saj se je nekdo moral podpisat pod vse to.
Če mate pa klavstrofobijo, se pa ne vozit po tuneli, a ne energetik.


Zgleda smo potem mi budale, vi pa strokovnjaki.


Risal si zato da obstaja nek papir, načrt...
Na terenu pa potem to delavci naredijo kakor naredijo, nikol pa ni v milimetre, še v centimetre ne.

Glede na vse tvoje izjave se mi je kar zdelo da si "šolan" v praksi pa nisi kaj dosti videl kako se dela.

In na zadnji del, ja budale ste v veliko primerih in take budale moramo - morajo potem na terenu reševati delavci s srednjo ali pa celo samo osnovno šolo.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
B|ind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2601
Pridružen: So avg 07, 2004 4:05 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a B|ind Ne jul 04, 2010 2:08 am

Tako je alan. Si povedal to kar jaz nisem hotel v izogib kregu.
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Ne jul 04, 2010 7:25 am

BBoss je napisal/-a:@ Strokovnjak, če boš imel same rondoje se ti bo zmešalo, ker to ni več vožnja ampak eno navadno jajcanje.


Jp, pejt v Francijo na regionalke. Z naloženim kamionom se ti 'zmeša' na vseh teh rondojih.


-> m1975

Kok nepazljiv moraš bit da šajtaš po cesti pol metra sem in tja kot en pjanc ?
V tem primeru si pač toliko samokritičen, da prostovoljno vrneš vozniško.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
LukL
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Po feb 09, 2009 9:21 pm

Napisal/-a LukL Ne jul 04, 2010 10:28 am

RENO911 je napisal/-a:
LukL je napisal/-a:v takem primeru kot ga opisujete bi morala biti niša še enkrat daljša kot je....



Zakaj pa ne kar čez cel predor?


.


vidiš ko nič ne razmišlaš...

sedaj: avto obstane v tunelu, ima okvaro, crkne, mu še uspe zaviti na tole nišo... uf hvala bogu da mu uspe ;) pridejo cestarji, še obvezno s prikolico, kjer je gor opozorilni znak (široko in dolgo...) potem se začne, najprej poskrbeti za varnost in priprave na odvoz avomobila iz tunela, promet pa normalno teče v tunelu.
cestarji morajo postaviti svoj avto čisto za desno steno in do konca niše (do te pravokotne stene), potem morajo okvarjeno vozilo čisto na začetek te niše, prav tako do pravokotne stene, saj treba narediti prostor da pride avtovleka, med vso operacijo promet normalno teče, tudi tovornjaki, ki vozjo par metrov eden za drugim...
zdaj se postavi v vlogo avtovleke, če hoče v tunelu zaviti v to odstavno nišo, se mora ustaviti v par metrih in čim prej poravnati vozilo da se mu kdo ne zapizdi v najlažjem primeru odnese odledalo, promet ob tem normalno teče! kaj je treba naredit?
že par sto metrov prej, pred tunelom je treba z avtovleko poskrbeti, da vsi na voznem pasu, ki vozijo za tabo upočasnijo na 30km/h ker drugače imaš misijo nemogoče, da se ustaviš/odviješ v nišo, poleg tega veliko tvegaš da ti prleti kdo od zadaj...

če bi bila daljša niša bi blo malenkost enostavneje in manj tvegano! kaj misliš?
bi bilo dobro da bi bila daljša ali ne? poleg tega bi poševna stena prinesla nekaj prepotrebnega prostora...
 
Uporabniški avatar
m1975
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: To jun 01, 2010 7:11 pm

Napisal/-a m1975 Ne avg 01, 2010 3:47 am

AgitatoR je napisal/-a:
BBoss je napisal/-a:@ Strokovnjak, če boš imel same rondoje se ti bo zmešalo, ker to ni več vožnja ampak eno navadno jajcanje.


Jp, pejt v Francijo na regionalke. Z naloženim kamionom se ti 'zmeša' na vseh teh rondojih.


-> m1975

Kok nepazljiv moraš bit da šajtaš po cesti pol metra sem in tja kot en pjanc ?
V tem primeru si pač toliko samokritičen, da prostovoljno vrneš vozniško.


en je napisal "samo meter nepazljivosti pa gres v beton"....jaz sem mu pa hotel dopovedati je dovolj ze veliko manj pa gres v sosednje vozilo in zato sem uporabil "samo pol metra nepazljivosti"[/quote]

ker kao, menda ne bomo spreminjali tunele zaradi tistih ki so "kiksnili za en meter", glede na to da tudi cest ne sirimo zaradi tistih ki "kiksnejo za pol metra"

kapis ?
Zadnjič spremenil m1975, dne Ne avg 01, 2010 3:51 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Sr avg 11, 2010 7:10 am

Evo, spet: http://www.zurnal24.si/crna-kronika/umrl-v-predoru-180643/clanek

No, če so to res samomorilci, vsaj ne vzamejo nedolžnih s seboj.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Enzo83
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 52
Pridružen: To maj 27, 2008 5:55 pm

Napisal/-a Enzo83 Sr avg 11, 2010 8:03 am

Ne gre za to, da ljudje ne znajo voziti po voznem pasu. Gre za slučaje npr. kot ti poči desna guma in te zanese desno, lahko te nekdo na prehitevalnem pasu ne vidi, zavije v tebe in ti avtomatsko odviješ v desno- v zid. So pač situacije, ki so nepredvidlljive in z boljšo konstrukcijo bi lahko take nesreče preprečili oz. močno ublažili.
Še vprašanje za nekatere. Kdaj je večja verjetnost preživetja? Ob trku v zid kot je sedaj ali po trku v poševnino in morebitnem naletu še enega vozilav ta avto.
Vsekakor je v drugem primeru več škode, ampak je tudi veliko večja možnost preživetja.
 
Uporabniški avatar
_furby_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4178
Pridružen: Sr mar 21, 2007 12:39 am
Kraj: Ankaran

Napisal/-a _furby_ Sr avg 11, 2010 8:25 am

cel kazin smo meli zjutraj, se proti lj so zaprli predor... se bo ze zvedlo cez par dni o cem se je slo. :?
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Sr avg 11, 2010 8:46 am

Enzo83 je napisal/-a:Ne gre za to, da ljudje ne znajo voziti po voznem pasu. Gre za slučaje npr. kot ti poči desna guma in te zanese desno, lahko te nekdo na prehitevalnem pasu ne vidi, zavije v tebe in ti avtomatsko odviješ v desno- v zid. So pač situacije, ki so nepredvidlljive in z boljšo konstrukcijo bi lahko take nesreče preprečili oz. močno ublažili.

Točno to sem mislil. Seveda lahko v takem primeru zapelješ tudi npr. v tovornjak v nasprotni smeri, ampak tukaj gre bolj za to, da bi verjetno z enakimi stroški naredili lahko veliko bolj varne niše. Ena nevarnost manj na cesti. Samo to.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov