sonic je napisal/-a:2500 je odločno preveč. Pri neki normalni (a še vedno dinamični vožnji) nikoli ne rabiš goniti na 2500 obratov...~toMmy~ je napisal/-a:Neogretega ni dobro niti v prenizkih obratih držat, šaltanje pri 2500 in tudi nekoliko več je še vedno čisto normalno za ogrevanje, seveda če ne stiskaš gasa do konca...
Energetik81 je napisal/-a:
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
Matey_ je napisal/-a:Se pravi, če prav razumem ta graf je najboljši izkoristek motorja med 1750 in 2500 (približno) ??
LP
Matej
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
Energetik81 je napisal/-a:bass je napisal/-a:Samo poraba je še vedno visoka, ker maš "poden-gas"...izkoristek je pa dober, ja.
Tako ja, ker je v diagramu specifična poraba glede na oddano energijo. Lahko pa je poraba manjša pri slabšem izkoristku, ker je bila pač potrebna oddana energija majhna (recimo ravna cesta 50km/h).
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
Ja potem pa svojega ne šaltaj pri 1500, ampak pač pri par sto več, a ne... Saj nisem rekel da so vsi dizli enaki oziroma vsi menjalniki, no...abbe je napisal/-a:pa dosn sm pr svojmu iz 3. pri 1500 obratou dal v 4. so obrati padl na 1100.nevem kako se tko lah po mestu vozis.
Ja pa človek no... Kaj imaš ti dvomiti in 'na suho' špekulirati, če točno vidim koliko je obratov kdaj pri mojem avtu. Pri 50 kmh v 4. jih imam jaz pač 1500. A moram fotografirat pa ti slikco pokazat al mi boš verjel na besedo?abbe je napisal/-a:dvomim pa da ma on tok krajse prestave kot jaz.v vsakem primeru ma najvec 1300 obratou v 4. pri 50 kmh.in to ni dosta za normalno voznjo...
Ne bo razpadla jasno, ampak moj point je bil da ni potrebe 2500 obratov (nisem rekel da se ne sme ali da bo kaj narobe, le nujno ni)~toMmy~ je napisal/-a:Ne bo mašina razpadla, če ga mrzlega nekje do 2500 spraviš recimo s tretjino al polovico gasa, definitivno bolje kot da ga na 1200 s polnim gasom držim v klanec, .
RedBaron je napisal/-a:2.0 TDI 140 KM je precej manj prožen pod 2000 rpm kot "ta stari" 1.9 TDI-ji.
Evo mislim da je s tem povedano marsikaj. Še bolj zanimivo bi bil podatek pri kombinaciji 1.9 TDI z DSG, ker verjetno ima tudi DSG daljše prestave pri 2.0 TDIju kot pri 1.9.Suljo20 je napisal/-a:2.0 TDI + DSG mam js in mi vrjel al pa ne v D programu šalta v 1 in 2 na prb. 1500 obr., ostale prestave pa recimo tm okol 1600-1700.LP
bass je napisal/-a:Pa smo spet pri tem, da je bit "taksist" ekonomično.
In ni ga argumenta, ki bi pri nas bolj palil. Vse se da. V peti v ovinek, vse za evro. Pa je lahko avto za 50k€. Sava S3 pozimi (do junija nekje) pa vozit na 1200rpm, pol se pa v lokalu hvalit "men pa sam 4 pije". Dobr je.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
abbe je napisal/-a:sam se to dopisem.v knjigici pise da zjutraj ko je mrzlo ko prizges avto takoj odpelejes.na forumu smo ze ugotovil da to ni zdravo za avto.tok o teh priporocilih pa to z strani firme.
lenivec je napisal/-a:W|zz je napisal/-a:Heh. Meni dsg pri 50-60kmh vrže v 6. prestavo. Torej 1200-1300 obratov. Še dobro, da vzvratnih ogledal ne uporabljam, k pomoje se ful kolona dela za mano..
ampak v istem trenutku ko pohodiš vrže v tretjo. in ne pospešuje iz 1300 v 6
bass je napisal/-a:@Drocky Lahko se pelješ tudi v leru zelo hitro v ovinek zaradi mene, a to bo bolj plovba kot nadzorovana, precizna vožnja.
Ovinka pri 50 v četrti ne moreš ravno dinamično in kontrolirano odpeljat...že linijo držat je zahtevno, zato pa slovenski "taksisti" tako radi sekajo polne črte v ovinkih. Sam da se prišpara tist deci, ne?
sonic je napisal/-a:Ne bo razpadla jasno, ampak moj point je bil da ni potrebe 2500 obratov (nisem rekel da se ne sme ali da bo kaj narobe, le nujno ni)~toMmy~ je napisal/-a:Ne bo mašina razpadla, če ga mrzlega nekje do 2500 spraviš recimo s tretjino al polovico gasa, definitivno bolje kot da ga na 1200 s polnim gasom držim v klanec, .
Samo ti imaš tudi halucinacije očitno - kdo je govoril o "1200 s polnim gasom v klanec"?
Ljudje dajte malo bolj natančno brat, no...
W|zz je napisal/-a:bass je napisal/-a:@Drocky Lahko se pelješ tudi v leru zelo hitro v ovinek zaradi mene, a to bo bolj plovba kot nadzorovana, precizna vožnja.
Ovinka pri 50 v četrti ne moreš ravno dinamično in kontrolirano odpeljat...že linijo držat je zahtevno, zato pa slovenski "taksisti" tako radi sekajo polne črte v ovinkih. Sam da se prišpara tist deci, ne?
Ni ravno take panike no.. Komot lahko tud v leru nadzorovano pelješ čez ovinek. Zakaj pa ne.. Sej linijo in preciznost samo z volanom določaš, ta je pa še najbolj miren pri čim manjšem gasu..
Pa sekanje ovinkov tud mislim, da je bolj zarad tega, ker se folku ne da skos levo/desno obračat in je lažje samo naravnost držat..
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov