X-Hair je napisal/-a:Ce se spravimo za zbiranje podpisov. A ne bi bilo cool da sestavimo eno besedilo za na papir. Tisto se sprinta pa da recimo pri nas yugoracing teamu. Tako si bojo lahko malo prebrali za kaj se gre pa pod sestavek se kvadratne prostore da se podpisejo.
Mnenja?
Rjuhar je napisal/-a:12. člen
68. člen se spremeni tako, da se glasi:
»68. člen
Na vozilih z vgrajenim motorjem s kompresijskim vžigom
(dieselskim motorjem) se opravlja kontrola po naslednjem
postopku:
1. Priprava merilne naprave na meritev:
– namestitev senzorjev za meritev temperature motorja
na vozilo,
– namestitev senzorjev za meritev vrtilne hitrosti motorja
na vozilo,
– namestitev, glede na vrsto vozila oziroma premer izpušne
cevi, ustrezne sonde za izpušne pline na izpušno cev
vozila.
2. Vnos podatkov v merilno napravo:
Vnos identifikacijskih podatkov o vozilu:
– registrska oznaka,
– znamka vozila,
– tip vozila.
Vnos referenčnih vrednosti:
– najnižja vrtilna hitrost prostega teka motorja: 500 min-1,
– najvišja vrtilna hitrost prostega teka motorja: 1100
min-1,
– najnižja vrtilna hitrost pri maksimalni vrtilni hitrosti:
4000 min-1
– najvišja vrtilna hitrost pri maksimalni vrtilni hitrosti:
6000 min-1,
– najvišja aritmetična srednja vrednost koeficientov motnosti
(k) izpušnih plinov meritev:
3. Segrevanje motorja na delovno temperaturo.
Pred pričetkom meritev dimnosti, mora biti motor segret
na delovno temperaturo.
4. Meritev emisij izpušnih plinov:
– Pred pričetkom pospeševalnih ciklov morata motor in
turbo polnilnik (če je vgrajen) delovati v prostem teku.
– Vsa pospeševanja je treba opraviti s hitrim, a nenasilnim
pritiskom na pedal plina ter v času, krajšem od ene
sekunde.
– Pedal plina je treba pritisniti do konca ter ga v tem
položaju zadržati najmanj 2 sekundi, da vbrizgovalna tlačilka
doseže največjo zmogljivost tlačenja goriva.
– Pri vsakem pospeševalnem ciklu mora pred sprostitvijo
pedala plina motor vozila doseči maksimalne vrtljaje, motor
vozila, opremljenega s samodejnim menjalnikom pa s strani
proizvajalca podane vrtljaje oziroma 2/3 maksimalnih vrtljajev,
če podatki proizvajalca niso na voljo.
– Ves čas meritve emisij je treba nadzirati vrtljaje motorja.
– Opravijo se tri čistilna pospeševanja, pred katerimi
mora motor delovati na prostem teku najmanj 10 s;
– Opravijo se tri merilna pospeševanja, pred katerimi
mora motor delovati na prostem teku najmanj 10 s.
Po tretjem merilnem pospeševalnem ciklu se izračunata
aritmetična srednja vrednost koeficientov motnosti (k) izpušnih
plinov (dimnosti) ter pasovna širina posameznih koeficientov
motnosti (Dk) izpušnih plinov (dimnosti) zadnjih treh
merilnih pospeševanj.
Če ena od vrednosti presega predpisane vrednosti, se
lahko opravi dodatno merilno pospeševanje, nakar se ponovno
opravi ovrednotenje zadnjih treh merilnih pospeševanj.
Dodatna merilna pospeševanja se lahko opravljajo tako dolgo,
dokler skupno število zaporednih merilnih pospeševanj
ne doseže števila 8. Faktor dimnosti ne sme preseči referenčne
vrednosti.
V primeru, da je po manj kot treh čistilnih oziroma merilnih
pospeševanjih izmerjena vrednost dimnosti izpušnih plinov
že manjša od določenih referenčnih vrednosti, se postopek
meritev zaključi in kot rezultat meritve upošteva to
vrednost.
Prav tako se lahko po manj kot treh čistilnih ali merilnih
pospeševanjih, pri katerih izmerjena vrednost faktorja dimnosti
znatno preseže referenčno vrednost, postopek meritve
zaključi in poda ocena, da preizkus ni uspešen.
V primeru, da tehnik-kontrolor ugotovi, da je motor v
slabem tehničnem stanju in bi izvedba meritve lahko povzročila
okvaro motorja, se meritev ne opravi, razen na izrecno
zahtevo in odgovornost stranke.
5. Ocena uspešnosti preizkusa:
– ocene uspešnosti preizkusa (preizkus uspešen –
da/ne).
6. Izpis podatkov preko tiskalnika:
Izpis mora vsebovati naslednje podatke:
– podatke o preizkusnem mestu (pooblaščeni organizaciji),
– datum in čas preizkusa,
– identifikacijske podatke o vozilu (v skladu s točko 2),
– referenčne vrednosti (v skladu s točko 2),
– izmerjene vrednosti (temperaturo motorja [0C], vrtilna
hitrost prostega teka motorja [min-1], maksimalna vrtilna hitrost
motorja [min-1], absorbcijske koeficiente (k) izpušnih
plinov (dimnosti) posameznih merilnih pospeševanj [m-1], aritmetično
srednjo vrednost koeficientov dimnosti (k) izpušnih
plinov zadnjih treh merilnih pospeševanj [m-1], pasovno širino
posameznih koeficientov dimnosti (∆k) izpušnih plinov (dimnosti)
zadnjih treh merilnih pospeševanj [m-1],
– oceno uspešnosti preizkusa (preizkus uspešen/neuspešen).
«
TOREJ...?
din je napisal/-a:Pri prostornini je pa velika vrzel med 1800ccm in 2500ccm - tu vmes je že en cel manjši motor noter
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov