Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair To dec 02, 2003 11:10 pm

Ce se spravimo za zbiranje podpisov. A ne bi bilo cool da sestavimo eno besedilo za na papir. Tisto se sprinta pa da recimo pri nas yugoracing teamu. Tako si bojo lahko malo prebrali za kaj se gre pa pod sestavek se kvadratne prostore da se podpisejo.
Mnenja?
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To dec 02, 2003 11:18 pm

X-Hair je napisal/-a:Ce se spravimo za zbiranje podpisov. A ne bi bilo cool da sestavimo eno besedilo za na papir. Tisto se sprinta pa da recimo pri nas yugoracing teamu. Tako si bojo lahko malo prebrali za kaj se gre pa pod sestavek se kvadratne prostore da se podpisejo.
Mnenja?


Kje za vraga mate yugoracing team? :D
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair Sr dec 03, 2003 12:45 am

Sicer res, cisto pozabil jaz na tole. Ampak kot ves obstaj yugocup na rally-u in je v tem pokalu itak nase obcinsko prvenstvo, ker so skoraj vsi iz nasih krajev. Pac pri nas je jugomanija. Se pravim ni ga junaka s svojim avtomobilom da bi utekel nasim matadorjem z yugeci ( ki jih premorejo) po nasih zloglasnih ridah :D Samo ena zgodba. Grem pocasi proti Idriji pa me prehiti en avtomobil. OK si recem. Pa prleti se ena bemwla mimo :shock: . Dio ti si recem, kaj pa je danes. No ne bos verjel za to bemwlo pa kdo drug kot lokalni matador z yugecem. Vsi notri masino 1.5 ali 1.6 itak. Ma gre to k svina. Enkrat se ravno malo spustim, sicer na ravnini nekolikan utecem, ker smo prehiteval neki avtomobil, ampak je bil hitro za mano :wink: Vsekakor kapo dol. 8)
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Sr dec 03, 2003 1:02 am

hehe ja ne!
ok zdaj pa resno!
kaj nam kaj koristi ce zdaj na sracanju v nedeljo zberemo podpise??
Da se vidi da smo proti?
a je tu ker ki se mal bolj spozna na zakone itd?
in na kak nacin lahko vlozimo pritozbo glede clena totiga in onega?
CE kaj koristijo podpisi!
razkiram papir, haubo za podlago in kulico :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr dec 03, 2003 1:21 am

Grem pred parlametn pa zakadim tam malo? Pol pa jim rečem da to zarad cvička kadi ker pač si nafte ne morm privoščit ker je vse ostalo tko drago..... :lol: :D :D
Vsekakor pa sem poleg pri podpisih
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Jazo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Sr okt 01, 2003 9:29 am
Kraj: Sorica

Napisal/-a Jazo Sr dec 03, 2003 7:28 am

Rjuhar je napisal/-a:12. člen
68. člen se spremeni tako, da se glasi:
»68. člen
Na vozilih z vgrajenim motorjem s kompresijskim vžigom
(dieselskim motorjem) se opravlja kontrola po naslednjem
postopku:
1. Priprava merilne naprave na meritev:
– namestitev senzorjev za meritev temperature motorja
na vozilo,
– namestitev senzorjev za meritev vrtilne hitrosti motorja
na vozilo,
– namestitev, glede na vrsto vozila oziroma premer izpušne
cevi, ustrezne sonde za izpušne pline na izpušno cev
vozila.
2. Vnos podatkov v merilno napravo:
Vnos identifikacijskih podatkov o vozilu:
– registrska oznaka,
– znamka vozila,
– tip vozila.
Vnos referenčnih vrednosti:
– najnižja vrtilna hitrost prostega teka motorja: 500 min-1,
– najvišja vrtilna hitrost prostega teka motorja: 1100
min-1,
– najnižja vrtilna hitrost pri maksimalni vrtilni hitrosti:
4000 min-1
– najvišja vrtilna hitrost pri maksimalni vrtilni hitrosti:
6000 min-1,
– najvišja aritmetična srednja vrednost koeficientov motnosti
(k) izpušnih plinov meritev:
3. Segrevanje motorja na delovno temperaturo.
Pred pričetkom meritev dimnosti, mora biti motor segret
na delovno temperaturo.
4. Meritev emisij izpušnih plinov:
– Pred pričetkom pospeševalnih ciklov morata motor in
turbo polnilnik (če je vgrajen) delovati v prostem teku.
– Vsa pospeševanja je treba opraviti s hitrim, a nenasilnim
pritiskom na pedal plina ter v času, krajšem od ene
sekunde.
– Pedal plina je treba pritisniti do konca ter ga v tem
položaju zadržati najmanj 2 sekundi, da vbrizgovalna tlačilka
doseže največjo zmogljivost tlačenja goriva.
– Pri vsakem pospeševalnem ciklu mora pred sprostitvijo
pedala plina motor vozila doseči maksimalne vrtljaje, motor
vozila, opremljenega s samodejnim menjalnikom pa s strani
proizvajalca podane vrtljaje oziroma 2/3 maksimalnih vrtljajev,
če podatki proizvajalca niso na voljo.
– Ves čas meritve emisij je treba nadzirati vrtljaje motorja.
– Opravijo se tri čistilna pospeševanja, pred katerimi
mora motor delovati na prostem teku najmanj 10 s;
– Opravijo se tri merilna pospeševanja, pred katerimi
mora motor delovati na prostem teku najmanj 10 s.
Po tretjem merilnem pospeševalnem ciklu se izračunata
aritmetična srednja vrednost koeficientov motnosti (k) izpušnih
plinov (dimnosti) ter pasovna širina posameznih koeficientov
motnosti (Dk) izpušnih plinov (dimnosti) zadnjih treh
merilnih pospeševanj.
Če ena od vrednosti presega predpisane vrednosti, se
lahko opravi dodatno merilno pospeševanje, nakar se ponovno
opravi ovrednotenje zadnjih treh merilnih pospeševanj.
Dodatna merilna pospeševanja se lahko opravljajo tako dolgo,
dokler skupno število zaporednih merilnih pospeševanj
ne doseže števila 8. Faktor dimnosti ne sme preseči referenčne
vrednosti.
V primeru, da je po manj kot treh čistilnih oziroma merilnih
pospeševanjih izmerjena vrednost dimnosti izpušnih plinov
že manjša od določenih referenčnih vrednosti, se postopek
meritev zaključi in kot rezultat meritve upošteva to
vrednost.
Prav tako se lahko po manj kot treh čistilnih ali merilnih
pospeševanjih, pri katerih izmerjena vrednost faktorja dimnosti
znatno preseže referenčno vrednost, postopek meritve
zaključi in poda ocena, da preizkus ni uspešen.
V primeru, da tehnik-kontrolor ugotovi, da je motor v
slabem tehničnem stanju in bi izvedba meritve lahko povzročila
okvaro motorja, se meritev ne opravi, razen na izrecno
zahtevo in odgovornost stranke.
5. Ocena uspešnosti preizkusa:
– ocene uspešnosti preizkusa (preizkus uspešen –
da/ne).
6. Izpis podatkov preko tiskalnika:
Izpis mora vsebovati naslednje podatke:
– podatke o preizkusnem mestu (pooblaščeni organizaciji),
– datum in čas preizkusa,
– identifikacijske podatke o vozilu (v skladu s točko 2),
– referenčne vrednosti (v skladu s točko 2),
– izmerjene vrednosti (temperaturo motorja [0C], vrtilna
hitrost prostega teka motorja [min-1], maksimalna vrtilna hitrost
motorja [min-1], absorbcijske koeficiente (k) izpušnih
plinov (dimnosti) posameznih merilnih pospeševanj [m-1], aritmetično
srednjo vrednost koeficientov dimnosti (k) izpušnih
plinov zadnjih treh merilnih pospeševanj [m-1], pasovno širino
posameznih koeficientov dimnosti (∆k) izpušnih plinov (dimnosti)
zadnjih treh merilnih pospeševanj [m-1],
– oceno uspešnosti preizkusa (preizkus uspešen/neuspešen).
«

TOREJ...?

Lepo Rjuhar, da si tole podal!

AMPAK

oseba. ki je to pisala, prepisovala, prevajala ali kako drugace pesnila ta zakon, nima razciscenih osnovnih pojmov mehanike ...
Kot prvo naj omenim vrtilna hitrost ... Ali mi lahko kdo obrazlozi pojem vrtilne hitrosti in v kaksnih enotah se izraza ??? Kar se tice vrtenja in dolocanje vrednosti pri vrtenju, se uporabljajo izrazi kot so vrtljaji [min-1], vrtilna frekvenca[s-1, min-1), kotna hitrost [s-1] (-1 pomeni NA minus ena), vrtilna kolicina in se bi lahko nasteval ... Izraz vrtilna hitrost SE NE uporablja! Ce pa se, naj gospod, ki je to pisal, obrazlozi ta pojem! Dvomim da ga bo, ker mesa osnovne pojme...

Kot drugo ... koliko je diezel motorjev, ki dosezejo oz. presezejo 4000 oz. 6000 vrtljajev v minuti ??? Za dizel motorje je to smrt!

In nenazadnje kot tretje, ki me se najbolj boli ... nikjer v zakonu ne pise, kdo krije stroske popravila avtomobila v primeru, da se na tehnicnem pregleu poskoduje, oseba, ki pa je pristojna za opravljanje meritev, pa oceni, da bi pa motor moral zdrzati :?

Ko mi bodo enkrat to razlozili, bom zacasno zadovoljen, vsekakor pa ne bom dovolil, da mi bodo tiscali dizla do daske, ker bom tako naredil !!!
Death Match, 20.9.2003 G.P. Goričan (Hrvaška), 3x, 142.1 dB (5min) SS-WALL, državni prvak CRO 2003
Death Match, 11.10.2003 Gameljne, finale dB Drag, 153.1 dB (5min) SS-WALL, državni prvak SLO 2003

.: dBastards team :.
 
Uporabniški avatar
Rjuhar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2634
Pridružen: Po jan 13, 2003 2:39 pm

Napisal/-a Rjuhar Sr dec 03, 2003 7:48 am

Jazo ne kregaj se z mano - jest sem tole podal iz UL z dne 1.12.2003. Sicer pa - saj ti ni treba pustit, da ti nabije gas do daske. Avto lepo pospravi v garažo, zadekaj in ga pusti tam. Seveda brez tablic. Pa še pocen zavarovanje bo. 0. Je tko al tko zavarovan skupaj s hišo, ker je v garaži. Strošek na kilometer. Ta je pa konstanta. Števno mnogo mislim, da se reče. Pravzaprav ne - je kar neskončno, glede na to, da se deli z nulo!

Brez zamere ljudje, glih tko gre men v nos kar počnejo ampak na bruhanje mi gre, ker ljudje predno preberejo začnejo težit, da ti avto 10 minut na blokadi tišijo. Sicer pa vse skupaj ni tko hudo, kot se sliš. Če preživi mercov kombi letnik 81, pa naš Patrol letnik 92, pol bojo tud vaši stroji!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr dec 03, 2003 8:26 am

Ne imam bencinarja, ki se vrti do 8000 obratov - in to preverjeno - dere se pa tut ta boxer mašina k ne vem kaj.

LP
Nebivedu
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Rjuhar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2634
Pridružen: Po jan 13, 2003 2:39 pm

Napisal/-a Rjuhar Sr dec 03, 2003 9:10 am

Torej ti ga ne bo noben turiral do 8000 obratov. Najvec do 3200. Lahko spet mirno spiš...
 
Jazo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Sr okt 01, 2003 9:29 am
Kraj: Sorica

Napisal/-a Jazo Sr dec 03, 2003 9:26 am

Malo narobe sem se v prejsnjem postu izrazil ampak s pisanjem zakona/clenov sem mislil osebo, ki je dejansko pisala in ne tebe, Rjuhar ;)
Death Match, 20.9.2003 G.P. Goričan (Hrvaška), 3x, 142.1 dB (5min) SS-WALL, državni prvak CRO 2003
Death Match, 11.10.2003 Gameljne, finale dB Drag, 153.1 dB (5min) SS-WALL, državni prvak SLO 2003

.: dBastards team :.
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Sr dec 03, 2003 10:21 am

ni probljem spljoh...
pod gas padal našraufaš ene 2cm debelo dilco tako da gas ne pride do konca... če te upraša zakaj pa to rečeš da ga itak nikoli te tišiš do konca... :P :P :P
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice Sr dec 03, 2003 10:53 am

Žalostno je men edin to, da bo država sedaj tistemu, k nima dnarja in se z ubogo katrco/yugotom lahko še vozi v svojo skromno službico, vzela še to kar ima....

Bomo prediskutirali to nedeljo, 7. decembra od 15.00h na Simobilovemu parkirišču v BTCju za A halo v Ljubljani, kjer je zadnje letošnje srečanje vseh "carfreakov". Tako da naj vas bo res čimveč!

Drugače pa je srečanje objavljeno kot "zadnja novica" na portalu.
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a din Sr dec 03, 2003 11:19 am

Je pa še ena rešitev za starejše diesle, na D-pumpi sta dva vijaka. 1 za prosti tek in 2 za max obrate. Ko greš na tehničnega pa 2 vijak nastaviš na manjše max obrate, pol pa naj tiši kolko hoče :P .

Sicer nisem prepričan, da so to imeli vsi stari diesel motorji, po neki logiki bi pa morali imeti to vsi brez elektronskega vodenja D-tlačilke.
Slika
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Sr dec 03, 2003 1:30 pm

Pa smo zasli iz teme :P tolk o protestu :P
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
D.J.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: So nov 09, 2002 10:21 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a D.J. Sr dec 03, 2003 6:07 pm

Tole bo treba res dobro organizirat, če mislimo karkol iztržit :!:
Izognite se nerazumnim kaznim za prehitro vožnjo - www.radardetektor.si
 
LOVEGOLF
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Ne nov 16, 2003 6:30 pm
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a LOVEGOLF Sr dec 03, 2003 7:13 pm

JA če bomo kej protestirali pol sm zraun sam dejete se tisti mal višje prvo zment pol pa gremo še mi uzadi a ne ? :D
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a din Sr dec 03, 2003 7:45 pm

se oproščam za tavanje po temi :oops:

Mislim - ne prepričan sem, da se moramo najprej zmenit sploh kaj hočemo in kaj ne.

Jaz dam naprimer en predlog za spremembo (modernizacijo) stopnjrvanja vrednosti zavarovanja in cestnine. Ker že vsak kavni mlinček doseže 100KM bi morali lestvice dvignit. Pri prostornini je pa velika vrzel med 1800ccm in 2500ccm - tu vmes je že en cel manjši motor noter :?
Slika
 
Uporabniški avatar
ici
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: Sr jan 01, 2003 5:27 pm

Napisal/-a ici Če dec 04, 2003 3:53 am

Če bo kej za podpisat, pridem! Če bomo kej dosegl? Če ne bomo probal tut nikol vedl ne bomo!
SlikaTeam Audiox...165,2 dB
Moj avtek...samo 149,42 dB
 
Uporabniški avatar
Zok
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če feb 20, 2003 12:34 pm
Kraj: Ponikva

Napisal/-a Zok Če dec 04, 2003 2:04 pm

din je napisal/-a:Pri prostornini je pa velika vrzel med 1800ccm in 2500ccm - tu vmes je že en cel manjši motor noter :?


namest 1.8 bi mogl dat 2.0, bi blo velik boljs. al pa na vsakih 200 kubikov - 1.2, 1.4, 1.6, 1.8, 2.0, 2.2, 2.5, 2.7, neomejeno... :?

...sam tak pametni k so, si bojo zmisll se stevilo sveck posebej zaracunavat... :vc ...da ventilov niti ne omenjam... :lol:
Mondeo mk3 saloon 2.0 TDCi - 186 HP, 408 Nm
 
Uporabniški avatar
domzalcan21
Uporabnik
 
Prispevkov: 1067
Pridružen: Ne avg 31, 2003 9:09 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a domzalcan21 Če dec 04, 2003 4:49 pm

No jst sm se danes peljal v Ptuj, in sem si frekvenco radia naravnal na postajo Radia CELJE, kjer imajo vsak četrtek ob 10.30 eno oddajo ne vem kako se imenuje...nekak prepih al kako. No v tej oddaji dajajo poslusalci različna vprašanja. Na ta vprašanja morajo novinarji R Celje dobiti odgovore do naslednjega cetrtka...
In jaz sem postavil naslednje vprasanje.

ZAKAJ HUDICA JE TREBA VSE HOMOLOGIRATI NA NASIH KONJICKIH....

Baje dobim naslednji teden odgovor...

Ce pa je kdo iz celja...upam da bo poslusal, ker ne vem v katerem koncu slovenije bom....


LP!
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov