uros11 je napisal/-a:Zakaj pa ne bi videl avtomobila 500 metrov prej? >Zato ker na cesti niso samo supermani in velikokrat zaradi luči vidiš avto prej kot ga bi sicer. Zakaj bi bilo to narobe za vas supermane. Glede na to, da vam to ne nese, zakaj ne bi pametnjakoviči imeli kapic z napisom temperature na njej. Zato ker ne gre za 500 metrov, ampak pri visokih hitrostih lahko odprte luči rešijo tudi kakšno nezgodo.
P***a, mi greste na Q pametnjakoviči polni neke lažne morale. P***a, pejte v gozd in zlajhate že enkrat ta svoj adrenalin.
Buhve, zakaj bi na račun samoklicanih supermanov morali znižati varnost in bi morali iz prometa odstraniti pol populacije?
P***a, pejte peš, če vas vse to moti in bi se moralo pol milijona voznikov prilagoditi enim par extremnežem, ki so itak samo zase nevarnost v prometu, ker se precenjujejo.
Najprej globoko vdihni in nato izdihni po parkrat ponovi in če bo premalo še en persenček pa bo prec bolje.
Zdej pa bolj resno s kakšnim argumentom, da boš razumel tudi drugo plat medalje in da ni vedno vse zlato kar se sveti.
Problem prižganih luči je razvada voznikov, ker po nekaj letih tega zakona se vozniki začnejo/mo kr mal šlepat na to, da če vidiš lučke je avto in če jih ne ga pač ni. Vse lepo in prav, če bi vsi 100% vedno imeli prižgane luči se pa vmes najdejo taki, ki jih pozabijo in takšen je še bistveno manj viden v množici vozil z lučmi, kar zelo poveča možnost nesreče saj se dogaja situacija opisana v prvem stavku - če ni luči avto ne vozi ampak stoji oziroma ga sploh ni. Tako se zgodijo prehitevanja v škarjice, sekanje ovinkov, izsiljevanje prednosti ipd, katera se ne bi dogajal, če bi vozniki imeli v mislih, da luči niso obvezene.
Dokazano je tudi, da znajo biti podnevi veliko bolj nevarne za motoriste in sploh kolesarje, ki so bistveno manj vidni kot sicer.
Naslednji minus je ta, da ob konstantni uporabi luči le te crkujejo pogosteje in ravno takrat, ko bi jih nujno rabili (ponoči) je zato marsikatero vozilo "enooko" sploh zaradi tega, ker pri polovici novih vozil voznik sam ne more zamenjati luči in je potreben obisk servisa.
Naslednji minus ni povezan direktno z varnostjo ampak je strošek porabe goriva za futranje vseh teh luči. Neki izračuni so pokazali, da samo v Slo letno skurimo zaradi prižganih luči podnevi okoli 150GWh ur elektrike oz 2x toliko kot letno proizvede elektrike hidroelektrarna v Medvodah. Lohk si tudi izračunaš koliko je to denarja, ki izpuhti v nič.
Je pa res, da zadnji dve trditvi uspešno rešuje nova EU direktiva (sicer bo treba desetletje in več, da bo res efekt), ki zapoveduje LED dnevne luči, ki bodo ogromno prihranile in tudi veliko manj bo crknjenih žarnic.