Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
martello
Novinec
 
Prispevkov: 284
Pridružen: To okt 02, 2007 12:23 pm

Re: Kaj je bolje za motor - višji ali nižji obrati?

Napisal/-a martello Pe jan 04, 2013 4:45 pm

sašo5 je napisal/-a:
...zato, ker se to enostavno ne dela :arrow: in "el_diablo" je take pravilno označil: pacienti.....
PS. poglejte, če še kje kaj "warburg cvajtakter" obstaja, tist je letel brez gasa bolj kot z gasom - super za pod breg....

Argumentacija na višku. Mislim, da smo kar nekako dosegli konsenz, da ni nič narobe, če npr. na AC klancu pri Grosupljem, ko ni toliko prometa, daš v ler in se pelješ - zavirati ni potrebno, pelješ se lepo konstantno.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: Kaj je bolje za motor - višji ali nižji obrati?

Napisal/-a sašo5 Pe jan 04, 2013 4:54 pm

martello je napisal/-a:
sašo5 je napisal/-a:
...zato, ker se to enostavno ne dela :arrow: in "el_diablo" je take pravilno označil: pacienti.....
PS. poglejte, če še kje kaj "warburg cvajtakter" obstaja, tist je letel brez gasa bolj kot z gasom - super za pod breg....

Argumentacija na višku. Mislim, da smo kar nekako dosegli konsenz, da ni nič narobe, če npr. na AC klancu pri Grosupljem, ko ni toliko prometa, daš v ler in se pelješ - zavirati ni potrebno, pelješ se lepo konstantno.

je narobe....pa še bolano ob vsem.....

PS. pa ne mislim debatirat, ker take debate nikamor ne vodijo.......
 
Uporabniški avatar
Bat_zajla
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 505
Pridružen: Če dec 09, 2010 10:32 pm

Re: Kaj je bolje za motor - višji ali nižji obrati?

Napisal/-a Bat_zajla Pe jan 04, 2013 4:59 pm

Najslabš je vozit od nekoga avto (bencinarja), kateri ni videl več kot 3000 obratov. Mašina je dobesedno zapacana/lena. Če ga pohodiš, se sploh ne zavrti, ampak kar nekaj odlaša. Jaz mojega šest valjnika redno do rdečih obratov vrtim, pa imaš občutek, da ima raje višje obrate kot nižje. Blokada je tam z razlogom, da se ustaviš do te mere, ampak vse kar je do tja je pa pač delovno območje motorja in nič ni narobe, če ga primerno ogretega in servisiranega vrtiš.
 
Uporabniški avatar
Matjazy
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: To maj 11, 2004 8:24 pm

Re: Kaj je bolje za motor - višji ali nižji obrati?

Napisal/-a Matjazy Pe jan 04, 2013 5:02 pm

sašo5 je napisal/-a:
martello je napisal/-a:
sašo5 je napisal/-a:
...zato, ker se to enostavno ne dela :arrow: in "el_diablo" je take pravilno označil: pacienti.....
PS. poglejte, če še kje kaj "warburg cvajtakter" obstaja, tist je letel brez gasa bolj kot z gasom - super za pod breg....

Argumentacija na višku. Mislim, da smo kar nekako dosegli konsenz, da ni nič narobe, če npr. na AC klancu pri Grosupljem, ko ni toliko prometa, daš v ler in se pelješ - zavirati ni potrebno, pelješ se lepo konstantno.

je narobe....pa še bolano ob vsem.....

PS. pa ne mislim debatirat, ker take debate nikamor ne vodijo.......


Zelo argumentiran odgovor :huh: . Če je potrebno zavirat, daš v prestavo pa je. Če pa ni treba pa ni popolnoma nobene potrebe, da to motor dela brez veze.
Če pa komu ni všeč občutek ob tem pač naj tega ne dela. Čeprav ni nobenega pametnega razloga, da tega ne bi počel. Če ne znaš argumentirat, zakaj je to narobe, pa ni nobenega smisla tega tukaj pisat :?
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Kaj je bolje za motor - višji ali nižji obrati?

Napisal/-a čare Pe jan 04, 2013 5:08 pm

Ni potrebe da motor dela??Pa kakšne mate to odgovore no.Sploh ne vem zakaj bi karkoli takega počel.Pač voziš in zdravo tisti ki pa ga tako radi v ler mečete po klancu dol pa pejte medtem ko se spuščate še mal na zadnjo klop počivat.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Kaj je bolje za motor - višji ali nižji obrati?

Napisal/-a peroRS Pe jan 04, 2013 5:22 pm

čare je napisal/-a:Ni potrebe da motor dela??Pa kakšne mate to odgovore no.Sploh ne vem zakaj bi karkoli takega počel.Pač voziš in zdravo tisti ki pa ga tako radi v ler mečete po klancu dol pa pejte medtem ko se spuščate še mal na zadnjo klop počivat.


x2 :lol:
 
martello
Novinec
 
Prispevkov: 284
Pridružen: To okt 02, 2007 12:23 pm

Re: Kaj je bolje za motor - višji ali nižji obrati?

Napisal/-a martello Pe jan 04, 2013 5:30 pm

čare je napisal/-a:Sploh ne vem zakaj bi karkoli takega počel.

Ker avto manj porabi relativno na dolžino, ki jo prevoziš, pa ker ni potrebno pritiskati na stopalko za plin. Nič dramatičnega torej. Zakaj takšna drama glede tega mi pa niti slučajno ni jasno.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Kaj je bolje za motor - višji ali nižji obrati?

Napisal/-a čare Pe jan 04, 2013 6:10 pm

In ta prihranek je kok miligramov nafte?
 
martello
Novinec
 
Prispevkov: 284
Pridružen: To okt 02, 2007 12:23 pm

Re: Kaj je bolje za motor - višji ali nižji obrati?

Napisal/-a martello Pe jan 04, 2013 6:17 pm

čare je napisal/-a:In ta prihranek je kok miligramov nafte?

In? Nikogar ne ogrožaš, avtomobila ne kvariš - torej gre zgolj za stvar osebne preference.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Kaj je bolje za motor - višji ali nižji obrati?

Napisal/-a ~toMmy~ Pe jan 04, 2013 6:40 pm

čare je napisal/-a:In ta prihranek je kok miligramov nafte?


A ti se kar v tretji do blokade voziš v dolino in stiskaš gas, namesto da bi v 5. z minimalno gasa, ker se ti je** za gorivo? :mrgreen: Glej, jaz lera ne prakticiram redno, sem pa v zadnjih par mescih nekajkrat to preizkusil in se da čisto normalno vozit v določenih situacijah, s tem da ti ni treba pritiskat gasa in porabo imaš nižjo. Ne vem zakaj je to vredno takšnega zgražanja, saj ne govorimo o 50 let starem tovornjaku.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Kaj je bolje za motor - višji ali nižji obrati?

Napisal/-a peroRS Pe jan 04, 2013 7:16 pm

~toMmy~ je napisal/-a:
čare je napisal/-a:In ta prihranek je kok miligramov nafte?


A ti se kar v tretji do blokade voziš v dolino in stiskaš gas, namesto da bi v 5. z minimalno gasa, ker se ti je** za gorivo? :mrgreen:


Še bolje je v 6. stiskat gas do blokade v dolino :twisted:
Veš un dober občutek, ko vidiš, da se ti po Vrhniškem ali pa Črnokalskem klancu navzdol zvišuje poraba :mrgreen:
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Kaj je bolje za motor - višji ali nižji obrati?

Napisal/-a ~toMmy~ Pe jan 04, 2013 7:29 pm

Nisem jaz tak! :D Je pa tut un filing, ko po prideš iz Vinice v Ljubljano, pa ti začne v mestu v hudi gužvi padat povprečna poraba! :mrgreen:
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
matayus
Novinec
 
Prispevkov: 404
Pridružen: Ne sep 20, 2009 6:32 pm

Re: Kaj je bolje za motor - višji ali nižji obrati?

Napisal/-a matayus Pe jan 04, 2013 7:37 pm

Kaj vse počnejo ljudje, da bi prišparali (mili)Litre porabe na 100km. :roll:
Meni recimo takole kaže na BC. Zjutraj, ko ga mrzlega prižgem mi kaže trenutno porabo v litrih na uro (l/h), ponavadi je to okoli 1,5l/h. Potem ko štartam po ravnini mi v 3. prestavi pri 50km/h, se trenutna poraba giblje med 10-15l/100km. Ko se segreje pije seveda občutno manj.
Če je rdeča na semaforju in pustim avto, da prileze do semaforja mi BC kaže porabo 0.0 l/100km. Če pa ga dam v ler mi skačejo števelke od 1-10l/100km. Sedaj pa ne vem, kdo laže.

Kaj pa v primeru, da se po klancu spuščaš v leru in te nenadoma zanese?? Mene so učili, da ob primeru zanašanja bodisi sprednjega ali zadnjega dela vozila pohodiš sklopko in samo z volanom rešiš situacijo.
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Re: Kaj je bolje za motor - višji ali nižji obrati?

Napisal/-a Daedalus Pe jan 04, 2013 8:15 pm

Hahahah, ti martello si pa smešen. Ne zastopiš nič, a glasen si pa ful. :lol:

Ok, rahel klanec dol, RAVEN, brez bremzanja, v leru...naj vam bo (sam tega nikakor ne bi delal, ker se mi zdi brezveze, pa vendar). Ampak: klancev, kjer ne rabi niti bremzat niti dodajat gasa za željeno hitrost, ki so poleg tega še brez ovinkov...good luck. Svašta, da se takrat celo spomnete to delat. :)

Sicer je bilo razlage precej, pa vseeno: prišparaš praktično nič. 0. ZERO. NULA. Zakaj? Ker tisti drobec gasa v 5./6. prestavi, ki ga rabiš dodat, ti bo porabil verjetno še manj kot avto v prostem teku.

Če pa kdo to dela na kakšnih strmejših, po možnosti ovinkastih klancih pa zraven bremza kot b****, bog ti pomagaj in upam, da nikogar ne ubiješ. Ne samo, da se bremze pregrejejo, tudi avto je slabše vodljiv.

matayus je napisal/-a:Kaj vse počnejo ljudje, da bi prišparali (mili)Litre porabe na 100km. :roll:
Meni recimo takole kaže na BC. Zjutraj, ko ga mrzlega prižgem mi kaže trenutno porabo v litrih na uro (l/h), ponavadi je to okoli 1,5l/h. Potem ko štartam po ravnini mi v 3. prestavi pri 50km/h, se trenutna poraba giblje med 10-15l/100km. Ko se segreje pije seveda občutno manj.
Če je rdeča na semaforju in pustim avto, da prileze do semaforja mi BC kaže porabo 0.0 l/100km. Če pa ga dam v ler mi skačejo števelke od 1-10l/100km. Sedaj pa ne vem, kdo laže.

Kaj pa v primeru, da se po klancu spuščaš v leru in te nenadoma zanese?? Mene so učili, da ob primeru zanašanja bodisi sprednjega ali zadnjega dela vozila pohodiš sklopko in samo z volanom rešiš situacijo.


Kdo laže? Tisti, ki trdi, da je ler bolj šparoven (razen v zelo redkih situacijah, pa še to se mi sliši malo za lase pritegnjeno). Bremzanje z bencinskim motorjem (pri dizlih ne vem točno kakšna je situacija) porabi NULA bencina (razen, če padejo obrati pod okoli 1700 obr/min, se mi zdi). Pika. Bremza zaradi kompresije v cilindrih, ki najbolje bremza brez goriva. Aja, motorju ne škodi, maže se še vedno.

V primeru zanašanja katerega koli dela vozila jaz ne bi stiskal sklopke. Prvo kot prvo tega sploh ne delat v sodobnih avtih z ESP/ESC (če vam tam rata zanest avto tja ali drugam, in imate čas da stisnete sklopko in rešujete, potem vam očitno ne dela; baje ta pomagala tudi sploh ne delajo (ne delajo prav?) če držiš sklopko - glede tega pa nisem ziher). Drugo kot drugo:
Zakaj bi bilo lažje rešavat s pritisnjeno sklopko? Treba se je spomnit na to, da stisneš sklopko. Če misliš na to preden misliš o motanju volana, si že naredil usodno napako.
In avto s pritisnjeno sklopko ima NULA zaviralne sile. Če pohodiš bremzo, OK, če jo ne, je to problem.

Reševanje zdrsov (na simpl): spredaj: se zgodi pri blokiranih gumah (če ni ABS-a) zaradi pregrobega bremzanja, pri gumah brez oprijema zaradi prevelike hitrosti ali pa spodkopavanju. V prvem primeru nehaš bremzat in malo pohodiš gas (ne preveč), da te potegne v željeno smer. V drugem primeru te verjetno ne reši nič in samo bremzaj dokler lahko. V zadnjem primeru nehaj posiljevat gas.
Sklopka v nobenem primeru ne pride v poštev.
Zadaj: če je zadnji pogon, spustiš gas in probaš rešit z volanom. Sklopka ne vem zakaj bi pomagala. Če je sprednji pogon, malo pohodiš gas (ne preveč) in probaš rešit z volanom.
Za vse podrobnosti pa svetujem obisk poligona varne vožnje, ker nič ti ne razsvetli uma bolj kot lastne izkušnje. Čist možno, da tam drugače učijo, kot sem sam pvoedal, zelo pa dvomim, da učijo stiskanja sklopke pri zanašanju (ne mešat s kriznim zaviranjem, kjer jo bojda učijo pritisnit).
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Kaj je bolje za motor - višji ali nižji obrati?

Napisal/-a sonic So jan 05, 2013 12:25 am

Daedalus je napisal/-a:Kdo laže? Tisti, ki trdi, da je ler bolj šparoven (razen v zelo redkih situacijah, pa še to se mi sliši malo za lase pritegnjeno). Bremzanje z bencinskim motorjem (pri dizlih ne vem točno kakšna je situacija) porabi NULA bencina (razen, če padejo obrati pod okoli 1700 obr/min, se mi zdi). Pika. Bremza zaradi kompresije v cilindrih, ki najbolje bremza brez goriva. Aja, motorju ne škodi, maže se še vedno.


What he said.

Ler ni za vozit, ler je za takrat ko avto stoji na mestu in kaj čakaš (npr. pred železniškim prehodom, ali pa pred svojo bajto/blokom da se žena usede v avto.)
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Kaj je bolje za motor - višji ali nižji obrati?

Napisal/-a ~toMmy~ So jan 05, 2013 2:00 am

Zdaj ste že rahlo tečni z brezpogojnim ponavljanjem razmišljanja iz Titotovih časev brez kakšnega argumenta ali pa z neresničnimi podatki o porabi! ;)
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Re: Kaj je bolje za motor - višji ali nižji obrati?

Napisal/-a Daedalus So jan 05, 2013 2:35 am

~toMmy~ je napisal/-a:Zdaj ste že rahlo tečni z brezpogojnim ponavljanjem razmišljanja iz Titotovih časev brez kakšnega argumenta ali pa z neresničnimi podatki o porabi! ;)


Kaj kje kdaj? Povej kaj, ne se samo bunit. :D
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Kaj je bolje za motor - višji ali nižji obrati?

Napisal/-a TrijoAdijo So jan 05, 2013 5:00 am

Matjazy je napisal/-a:
sašo5 je napisal/-a:
martello je napisal/-a:
sašo5 je napisal/-a:
...zato, ker se to enostavno ne dela :arrow: in "el_diablo" je take pravilno označil: pacienti.....
PS. poglejte, če še kje kaj "warburg cvajtakter" obstaja, tist je letel brez gasa bolj kot z gasom - super za pod breg....

Argumentacija na višku. Mislim, da smo kar nekako dosegli konsenz, da ni nič narobe, če npr. na AC klancu pri Grosupljem, ko ni toliko prometa, daš v ler in se pelješ - zavirati ni potrebno, pelješ se lepo konstantno.

je narobe....pa še bolano ob vsem.....

PS. pa ne mislim debatirat, ker take debate nikamor ne vodijo.......


Zelo argumentiran odgovor :huh: . Če je potrebno zavirat, daš v prestavo pa je. Če pa ni treba pa ni popolnoma nobene potrebe, da to motor dela brez veze.
Če pa komu ni všeč občutek ob tem pač naj tega ne dela. Čeprav ni nobenega pametnega razloga, da tega ne bi počel. Če ne znaš argumentirat, zakaj je to narobe, pa ni nobenega smisla tega tukaj pisat :?


Čuj, dej prid v naše konce enkrat. Te bom pelu na vrh enga hriba.Pa se boš dol spustu v leru.Pa da te vidim heroja, kakšne bremze boš imel,ko boš prišel na ravnino.Pa sta vmes ene dva ovinka...ampak nič strašnega.
Sicer pa..po klancih navzdol + zaviranje z motorjem in nikakor ne z vožnjo po klancih navzdol v leru, so nas učili v avtošoli. Verjetno z razlogom,ne?Kaj je pa razlog za to, pa imaš že nakazano v mojem 4. stavku, pa še Daedalus ti je napisal zakaj. Sedaj pa beri.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
martello
Novinec
 
Prispevkov: 284
Pridružen: To okt 02, 2007 12:23 pm

Re: Kaj je bolje za motor - višji ali nižji obrati?

Napisal/-a martello So jan 05, 2013 8:18 am

TrijoAdijo je napisal/-a:Čuj, dej prid v naše konce enkrat. Te bom pelu na vrh enga hriba.Pa se boš dol spustu v leru.Pa da te vidim heroja, kakšne bremze boš imel,ko boš prišel na ravnino.Pa sta vmes ene dva ovinka...ampak nič strašnega.
Sicer pa..po klancih navzdol + zaviranje z motorjem in nikakor ne z vožnjo po klancih navzdol v leru, so nas učili v avtošoli. Verjetno z razlogom,ne?Kaj je pa razlog za to, pa imaš že nakazano v mojem 4. stavku, pa še Daedalus ti je napisal zakaj. Sedaj pa beri.

Ok, resno, ali je pol folka tu nepsimenega?Jasno je bilo napisano že približno 200x - v primrru dolgega položnega klanca ni problema. V primeru Vršiča je problem, kar je najbrž jasno vsakemu. Common sense in pismenost sta uradna zapustila tale forum.
 
matayus
Novinec
 
Prispevkov: 404
Pridružen: Ne sep 20, 2009 6:32 pm

Re: Kaj je bolje za motor - višji ali nižji obrati?

Napisal/-a matayus So jan 05, 2013 9:58 am

Ne, da se mi vsega citirat. Tako so nas učili na Vranskem. Tam sem bil 3x z različnimi avtomobili.
So bili tudi meseci ko sem z Kangoojem naredil pa 10.000/mesec. Zmerom sem se ravnal po nasvetih, ki smo jih dobili na Vranskem, pa do sedaj nisem še nikoli letel s ceste ali pa v koga drugega.
http://cvv.amzs.si/?podrocje=46

Se opravičujem za napisan off.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Klamzi in 4 gostov