
P.S.: Nihče pa ne trdi, da so čudežno varni, kot si ti namigoval.
peroRS je napisal/-a:100% varnosti ni, imaš pa vsaj malo več možnosti da ostaneš cel, tako da zame (tudi iz osebnih izkušenj) ta testiranja niso zastonj
Rauchmann je napisal/-a:Mimogrede posnetek ene stare, žilave drvarnice: http://www.youtube.com/watch?v=AenIm5ljNBk
TrijoAdijo je napisal/-a:Ali pa ta kup železja vs. kup plastike + 50 let razlike:
http://www.youtube.com/watch?v=cJrXViFfMGk
Blinder je napisal/-a:kaj pa ti motor pomaga pri trku? da ti blok motorja potisne v potniško kabino? al misliš, da ti bo motor mehko vpil udarec?
cruiser1 je napisal/-a:TrijoAdijo je napisal/-a:Ali pa ta kup železja vs. kup plastike + 50 let razlike:
http://www.youtube.com/watch?v=cJrXViFfMGk
Spet jaz![]()
Zanimiv test. Predno bo spet kaj narobe naj povem, da je 50 let novejši avto v posnetku vsekakor varnejši. Ampak pol stoletja kasneje je verjetno vsakemu jasno, da mora biti neka razlika na področju varnosti in je to najmanj kar lahko ob vsem tem pompu okoli crash testov in zvezdic pričakujemo.
Vseeno se pa sprašujem kaj se pri trku tako vsipa iz Bel Air? Kile rje? V kakšnem stanju ima šasijo? Je v Bel Airu motor? So na test pripeljali dobro ohranjeno in vzdrževano vozilo ali so poiskali najhujšo razvalino ga lepo pobarvali, obesili kocke na vzvratno ogledalo in na test?
Vsekakor pa avtomobili iz petdesetih niso bili prav prijazni do potnikov v primeru hujših trkov. Pa ne zaradi slabe trdnosti vozila prej obratno. Armature so bile železne in bili so brez varnostnih pasov razen tisti najdražji so imeli možnost pripeti se samo okoli pasu pa še to so se verjetno redki saj ni bilo obvezno. Mislim, da ni potrebno razlagati kaj se je lahko z malo smole zgodilo ob silovitem trku, četudi je bila notranjost le malo poškodovana, ali pa sploh ne.
Tukaj pa v glavnem govorimo o cca 20, 15 ali pa samo 10 let starih avtomobilih in med temi jih je lahko še veliko čisto dovolj varnih za normalno uporabo, če le ni kakšen mali jajček ali pa totalna razvalina. Tudi kakšen starejši je lahko čisto zadovoljiv.
Kot je bilo že povedano je pri trku itak veliko odvisno od mnogih dejavnikov.
cruiser1 je napisal/-a:Blinder je napisal/-a:kaj pa ti motor pomaga pri trku? da ti blok motorja potisne v potniško kabino? al misliš, da ti bo motor mehko vpil udarec?
Kaj pa debilom pomagajo zvezdice?
http://www.youtube.com/watch?v=XY3wBIuK ... r_embedded
matayus je napisal/-a:Zanimivi graf na 2:50, zakaj se testira avtomobile na 64km/h.
http://www.youtube.com/watch?v=1TNFDeK6 ... creen&NR=1
cruiser1 je napisal/-a:TrijoAdijo je napisal/-a:Ali pa ta kup železja vs. kup plastike + 50 let razlike:
http://www.youtube.com/watch?v=cJrXViFfMGk
Spet jaz![]()
Zanimiv test. Predno bo spet kaj narobe naj povem, da je 50 let novejši avto v posnetku vsekakor varnejši. Ampak pol stoletja kasneje je verjetno vsakemu jasno, da mora biti neka razlika na področju varnosti in je to najmanj kar lahko ob vsem tem pompu okoli crash testov in zvezdic pričakujemo.
Vseeno se pa sprašujem kaj se pri trku tako vsipa iz Bel Air? Kile rje? V kakšnem stanju ima šasijo? Je v Bel Airu motor? So na test pripeljali dobro ohranjeno in vzdrževano vozilo ali so poiskali najhujšo razvalino ga lepo pobarvali, obesili kocke na vzvratno ogledalo in na test?
Vsekakor pa avtomobili iz petdesetih niso bili prav prijazni do potnikov v primeru hujših trkov. Pa ne zaradi slabe trdnosti vozila prej obratno. Armature so bile železne in bili so brez varnostnih pasov razen tisti najdražji so imeli možnost pripeti se samo okoli pasu pa še to so se verjetno redki saj ni bilo obvezno. Mislim, da ni potrebno razlagati kaj se je lahko z malo smole zgodilo ob silovitem trku, četudi je bila notranjost le malo poškodovana, ali pa sploh ne.
Tukaj pa v glavnem govorimo o cca 20, 15 ali pa samo 10 let starih avtomobilih in med temi jih je lahko še veliko čisto dovolj varnih za normalno uporabo, če le ni kakšen mali jajček ali pa totalna razvalina. Tudi kakšen starejši je lahko čisto zadovoljiv.
Kot je bilo že povedano je pri trku itak veliko odvisno od mnogih dejavnikov.
Bago je napisal/-a:TrijoAdijo je napisal/-a:cruiser1 je napisal/-a:TrijoAdijo je napisal/-a:Ali pa ta kup železja vs. kup plastike + 50 let razlike:
http://www.youtube.com/watch?v=cJrXViFfMGk
Spet jaz![]()
Zanimiv test. Predno bo spet kaj narobe naj povem, da je 50 let novejši avto v posnetku vsekakor varnejši. Ampak pol stoletja kasneje je verjetno vsakemu jasno, da mora biti neka razlika na področju varnosti in je to najmanj kar lahko ob vsem tem pompu okoli crash testov in zvezdic pričakujemo.
Vseeno se pa sprašujem kaj se pri trku tako vsipa iz Bel Air? Kile rje? V kakšnem stanju ima šasijo? Je v Bel Airu motor? So na test pripeljali dobro ohranjeno in vzdrževano vozilo ali so poiskali najhujšo razvalino ga lepo pobarvali, obesili kocke na vzvratno ogledalo in na test?
Vsekakor pa avtomobili iz petdesetih niso bili prav prijazni do potnikov v primeru hujših trkov. Pa ne zaradi slabe trdnosti vozila prej obratno. Armature so bile železne in bili so brez varnostnih pasov razen tisti najdražji so imeli možnost pripeti se samo okoli pasu pa še to so se verjetno redki saj ni bilo obvezno. Mislim, da ni potrebno razlagati kaj se je lahko z malo smole zgodilo ob silovitem trku, četudi je bila notranjost le malo poškodovana, ali pa sploh ne.
Tukaj pa v glavnem govorimo o cca 20, 15 ali pa samo 10 let starih avtomobilih in med temi jih je lahko še veliko čisto dovolj varnih za normalno uporabo, če le ni kakšen mali jajček ali pa totalna razvalina. Tudi kakšen starejši je lahko čisto zadovoljiv.
Kot je bilo že povedano je pri trku itak veliko odvisno od mnogih dejavnikov.
Niti nima veze, če je motor bil notri. itak je postavljen vzdolžno in ko ga, ga porine z menjalnikom vred proti kabini :S
Pa še eden test, ki lepo pokaže, kaj je to t.i. neuničljiv švabski tank:
http://www.youtube.com/watch?v=HTt4F0xNqGg
Z ostalim,kar si napisal, se pa strinjam.
Resnično, ljudje, ne ga srat s takimi izjavami "nima veze če je motor bil notri ali ne". Pa kaj ste vi nadaljevali šolanje po osnovni? Ste kdaj slišali za osnovne zakone fizike? Motor predstavlja težo, ki dejansko s tem, da se ga lahko potisne v notranjost avtomobilia, "požre" nekaj energije in upočasni udarec. Za to, da nekaj premakneš, je potrebna energija, in da premakneš motor, prav tako (že posebej če je pritrjen). In ta energija je razlika tiste, ki jo čutiš v avtu.
mropc je napisal/-a:nekje sem bral članek ko vozila testerajo v overo s 25% sprednjega dela. in če me spomin ne vara so bili usi avti zelo slabi.test je prestal samo volvo s 5imi zvezdicami. audi ter bmw( nevem točne oznake) sta komaj dobila 3 zvezdice.jetti so naprimer odpadla vrata
~toMmy~ je napisal/-a:A RESNO dokazi o razlikah med novim, 20, 15, 10 let starim avtom niso dovolj? To da en Modus iz leta 2004 (=enoprostorski jajček) "razturi" cca. 20 let starejšega Volvota 940 (kao varni avti že takrat), da 20 let novejša Fiesta "razturi" za dva razreda večjo Sierro, ti ne pove nič? To da je večina avtov ranga BMW-ja serije 5 bila pred dobrimi 20 leti smrtno nevarna pri 10 km/h manj kot se danes izvajajo testi, je verjetno tudi zanemarljivo?
Zate je zadovoljivo, da te lahko pri direktnem trku fenta ali pa resno poškoduje nekdo s precej manjšim novejšim avtom in izstopi brez poškodb? In če nimaš ravno namena prilagajat dejstev, lahko vidiš dokaze, da je tudi v zadnjih desetih letih nastala občutna razlika. Če hočeš videt oz. sam sebi priznat in ne živiš v nekem svojem svetu.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov