Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a cruiser1 To avg 06, 2013 8:50 am

Blinder je napisal/-a:Zakaj pa vi želite več kot 4 cilindre, če ne zaradi zvoka? Zaradi placebo efekta, da gre bolje?


Zakaj pa imaš ti štiri cilindre? Zaradi placebo efekta, da ogromno prišparaš :lol:
 
Uporabniški avatar
DePalmo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2390
Pridružen: Ne sep 25, 2011 1:42 pm
Kraj: okolica Grosuplja

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a DePalmo To avg 06, 2013 10:50 am

Blinder je napisal/-a:Zakaj pa vi želite več kot 4 cilindre, če ne zaradi zvoka? Zaradi placebo efekta, da gre bolje?


Dj, pejt se naprej z lego kockam igrat.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3878
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a Blinder To avg 06, 2013 10:52 am

ti pa si nalep na tvojega cliota zadaj značko "V6" iz špara
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
grega983
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1658
Pridružen: Po nov 30, 2009 9:23 pm
Kraj: Fram

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a grega983 To avg 06, 2013 10:54 am

Blinder je napisal/-a:Zakaj pa vi želite več kot 4 cilindre, če ne zaradi zvoka? Zaradi placebo efekta, da gre bolje?


Ne vem, mogoče je krivulja navora drugačna ?
Ne vem, samo razmišljam ......
Lancia Delta Hf T pa Alfa 159 SW 20v pa Alfa 33Permanent 4 pa ......
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9988
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah
 
Uporabniški avatar
DePalmo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2390
Pridružen: Ne sep 25, 2011 1:42 pm
Kraj: okolica Grosuplja

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a DePalmo To avg 06, 2013 12:08 pm

Blinder je napisal/-a:ti pa si nalep na tvojega cliota zadaj značko "V6" iz špara

cliota :lol: :lol: Čudno da nisi našel honde ;) Pa mene ne zanima špar tuning, to zgleda da tebe k sanjaš o soundboxih...

Sicer pa, če ti niso všeč V6, V8 itd motorji, ti kar imej turbo inline 4 ter soundbox, pa sanjej o V8. Nekaterim izmed nas je pa pač všeč navor, moč ter predvsem glas. Čisto vsakič ko slišim kakšnega mercedesa AMG, mi grejo kocine pokonci. Kaj šele pri ameriških, tapravih V8 zverinah.
In ja, enkrat si bom lastil nekaj z V8 motorjem pod pokrovom (tistega tapravega, ne unega s soundboxom ;)), predvsem samo zaradi glasa. Pri takem avtu niti radia ne rabiš.

In z veseljem spremljam to temo ker se najde par zanimivih informacij, svojega sem pa že dodal, kar sem imel za dodati.

Več pa raje nebom pisal...
 
Uporabniški avatar
89gasper
Novinec
 
Prispevkov: 275
Pridružen: Po maj 18, 2009 4:18 pm

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a 89gasper To avg 06, 2013 4:08 pm

Wow! Kakšen zvok :lol:
Pa dajte no... še iz V6 ne dobijo ven V8 zvoka kaj šele iz R4...

Preveč ozko gledate, če mislite, da se pri V8 vrti vse okrog zvoka.
 
MihaK3
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Ne jul 28, 2013 1:59 pm

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a MihaK3 To avg 06, 2013 5:36 pm

Blinder je napisal/-a:ma jaz poznam rešitev za vas: en inline 4 turbo z 200 konji in zadušenim zvokom. V notranjosti vozila pa zadovoljivo ozvočenje in nekaj podobnega kot renaultov r-sound effect http://www.youtube.com/watch?v=gEpSIJ7Gdvo
pa imaš varčen motor in dober zvok


:mrgreen: - haha - 1.6 Dci in zraven neki popačeni športni zvoki. Čeprav ne rečem, sem se spomnil ene dobre plati takšne konfiguracije: zvočnike daš orenk naglas, zraven še prelepiš števec za hitrost in pa natakneš kakšna zatemnjena 3D očala za malo popačeno dojemanje hitrosti in gotovo ne boš pokasiral nobene kazni za prehitro vožnjo, saj boš imel pri 50 na uro občutek vzleta :lol:

Sicer pa:
Zakaj pa vi želite več kot 4 cilindre, če ne zaradi zvoka? Zaradi placebo efekta, da gre bolje?
:huh:

Jasno da gre motor z več cilindri ob enaki zasnovi ter enakemu razmerju prostornina/valj bolje od tistega z manj (ter seveda v enakem vozilu). Idealno ima tako npr. 3.0 V6 vsaj nekje 145% moči primerljivega 2.0 R4, 4.0 V8 pa 190-195%. Ne moreš pa primerjat nekega povsem sodobnega 2.0 turbo motorja z direktnim vbrizgom, variabilno krmiljenimi ventili in kaj vem še vsem z enim "zastarelim" enostavnim dvoventilskim V6. V tem primeru bo res šel turbak bolje, samo taki naviti motorji pa prav tako niso poceni za vzdrževanje če kaj ključnega crkne (in bolj kot navijaš motor prej postane ta če ko - saj obstajajo tudi R4 motorji s 400 in več konji, samo kako dolgo pa zdržijo pod polno obremenitvijo pa spet vprašanje). Druga plat je še ta, da je pri večcilindrskih motorjih tudi navora bistveno več in ga je predvsem več na voljo že pri nizkih obratih (česar pri današnjih atmosferskih R4 pač ni - morda bi bilo če bi imeli kakšne 4 in 5 l modele kot pred 100 leti) saj si vžigi preprosto sledijo pogosteje. Prisilno polnjenje ta problem pri manjših motorjih deloma reši (bolje kompresor kot turbina), zato jih je tudi vedno več in kot sem že omenil se solidni tovrstni motorji čisto lepo peljejo ampak glede samega vzdrževanja pa kar ne verjamem, da bo nek tovrstni 200 KM + motor bil cenejši od "enostavnega" R6/V6. Če bi se že (ali če se morda bom) odločil za kaj takega bi gledal nek motor do 1800 ccm ter do 130 kw kjer te vse skupaj (zaradi vedno bolj mastnih cestnin ter velikega preskoka v zavarovanju nad 130 kw) načeloma pride ceneje celostno (+ do te moči še niso kaj dosti preterani in imajo ob enaki moči res nekaj nižjo porabo od primerljivih V6) tudi če vzdrževanje samo ni najcenejše.
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a Ivan36 To avg 06, 2013 6:28 pm

Hahaha je res V6 je za nas še sprejemljiv ravno glede cestnine in lahko greš do 3.0 L pa stane samo še 265€ :D A ravno tisti ta boljši 3.2 ali 3.5 so že predragi ravno zaradi visoke cestnine 415€ :? Zakaj kupiti V6 ravno zaradi NAVORA v nizkih obratih in glas, ki ga daje iz rorov :lol: Trenutni 1.8 T od VW je nula napram V6 2.6 od Audija a še boljši je 3.0 od Audija kako se obnese 2.7 biturbo še nisem bral.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a ~toMmy~ To avg 06, 2013 6:36 pm

Če je 415€ oh in sploh preveč za cestnino, potem res nimam pojma, kaj bi delal z V8...
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
.com
Uporabnik
 
Prispevkov: 993
Pridružen: Če avg 18, 2011 4:09 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a .com To avg 06, 2013 7:15 pm

Ivan36 je napisal/-a:Trenutni 1.8 T od VW je nula napram V6 2.6 od Audija a še boljši je 3.0 od Audija kako se obnese 2.7 biturbo še nisem bral.


crazy ivan :lol: ... kako za boga lahko primerjaš 1.8T s v6 ali 2.7T/3.0T???

meni dol visi za prostornino, zaradi mene lahko ima 1.0 in 200KM, pa bo zame pune kape...
meni je važno, da motor malo popije, ima poceni vzdrževanje ter moč, da se kam premakne...
boli me pa k za zvok ipd. sranje, če je ob hitrosti 50kmh poraba 15L
| GOLF 6 in 7 | TSI power |
 
MihaK3
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Ne jul 28, 2013 1:59 pm

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a MihaK3 To avg 06, 2013 9:13 pm

~toMmy~ je napisal/-a:Če je 415€ oh in sploh preveč za cestnino, potem res nimam pojma, kaj bi delal z V8...


Za vsak dan in veliko prevoženih km to najbrž ob vseh ostalih stroških res ni nek denar, sploh za nekoga, ki tak avto kupi nov, a vem za primer, ko je imel človek nekaj let MB CLK 430 le za priložnostne vožnje (vikendi, izleti, dopust itd) kot drugi avto (prej je bil od njegovega očeta, videl sem ga sicer le enkrat ali dvakrat, vendar očitno vrhunsko ohranjen primerek) in tam kolikor je rekel sam nekih izrednih stroškov ni bilo (ampak je res delal malo km) tako da je ob podražitvi takse na 500 € in ob tem, da je že sicer ugotavljal, da avto premalo uporablja ter še govoricah (maja letos), da bo šla taksa še gor (kot tudi je) zadevo raje prodal dokler jo je bil sploh še kdo pripravljen kupiti... (koliko je pa na koncu dobil pa žal ne vem)
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a cruiser1 To avg 06, 2013 10:40 pm

.com je napisal/-a:


meni dol visi za prostornino, zaradi mene lahko ima 1.0 in 200KM, pa bo zame pune kape...
meni je važno, da motor malo popije, ima poceni vzdrževanje ter moč, da se kam premakne...
boli me pa k za zvok ipd. sranje, če je ob hitrosti 50kmh poraba 15L



In kaj je smisel tvojega oglašanja v tej temi? Misliš, da tu koga zanima kaj je tebi pomebno?
Pejt v teme kjer si ga žlajfate na podatke o porabi z obvezno decimalko :lol: Pa tam še malo modruj o porabi motorjev z več cilindri in prostornino, ker vidim, da totalno obvladaš :lol: .
 
gasolinedream
Uporabnik
 
Prispevkov: 1039
Pridružen: Po nov 29, 2010 10:07 pm

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a gasolinedream To avg 06, 2013 11:22 pm

Zanimivo kako se ljudje hitro počutijo ogrožene in napadene.

Hipotetično pa, ker je tema namenjena zgradbi motorja, ne prostornini.. me zanimajo recimo prednosti 2.0L V6 proti 2.0L l4. Pa recimo da večina ljudi vztraja da se tu ne gre samo za zvok. V čem je potem prednost?
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3878
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a Blinder Sr avg 07, 2013 7:34 am

občutek prestiža zaradi 6 cilindrov. Tu pa tam bo kakšen rekel, da z večjimi cilindri motor manj vibrira, čeprav ne veš, če res občutno manj vibrira ali je samo placebo efekt.

Slaba stvar večih cilindrov pa je poraba goriva, stroški vzdrževanja.

V teoriji z večimi cilindri motor dobi več moči pri višjih obratih in manjši navor, čeprav to niti ne velja za navadne avte. To je veljalo bolj v formuli 1 20 let nazaj, ko so bli 8, 10 in 12 cilindrski motorji.

Z večimi cilindri motor boljše vleče pri nizkih obratih in hkrati bolje vleče pri visokih(dva placebo efekta v enem).
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a cruiser1 Sr avg 07, 2013 7:36 am

gasolinedream je napisal/-a:Zanimivo kako se ljudje hitro počutijo ogrožene in napadene.

Hipotetično pa, ker je tema namenjena zgradbi motorja, ne prostornini.. me zanimajo recimo prednosti 2.0L V6 proti 2.0L l4. Pa recimo da večina ljudi vztraja da se tu ne gre samo za zvok. V čem je potem prednost?



Res zanimivo kako hitro se ljudje počutijo napadene, da morajo obvezno pisati neumesne neumnosti v temo, ki jih sploh ne zanima in se jih niti najmanj ne tiče :lol: , sicer pa to na a.com ni nič novega.

Zakaj bi ti sploh moral kdo razlagati prednosti in razlike med 4cyl in V6? Kaj bo smisel predavanja, ker boste na koncu itak zaključili, da je 4cyl v vseh pogledih boljš. In ja edina prednost večih cilindrov je v zvoku! To je eden in edini razlog zakaj si ljudje kupijo avto s takim motorjem. Pa še radi pokažemo, da si lahko privoščimo 15l porabe in več pri piškavi hitrosti 50km/h in smo zaradi tega pač bolj pomembni od vas.
Ste zdaj zadovoljni? Lahko zdaj odidete v svoje prave avtomobilske teme nas otroke pa pustite pri miru?
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a Ivan36 Sr avg 07, 2013 8:03 am

Evo neki za NAS norce :mrgreen: Poraba na mestu 11l lagani sprehod 16,5l in normalna vožnja 21l na 100km ako verjameš :lol:
Slika
 
JG2
Novinec
 
Prispevkov: 219
Pridružen: Po avg 01, 2011 8:58 pm

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a JG2 Sr avg 07, 2013 8:17 am

Sicer tudi sam nisem nekaj posebej tehnično podkovan, pa vseeno menim, da so raznim V6/V8/V10/V12 šteti dnevi, mogoče se bodo pojavljali še v kakšnih eksotih, ampak v sodobnem avtu verjetno ne. Recimo tu sta dva superstroja, oba zaenkrat še koncepta eden naj bi ogledal luč sveta letos, za drugega se še ne ve:
http://www.worldcarfans.com/11306275936 ... d-on-video
http://www.worldcarfans.com/11305165773 ... s-detailed
Dva avta z dokaj različno filozofijo, ampak eden od njih zelo nazorno pokaže, kaj se da izvleči iz nizkih prostornin in samo štirimi celindri, praktično enako moč, kot jo danes ponujajo sodobni V8TT motorji. Meni je to kar nek pokazatelj kam bo šla avtoindustrija v naslednjih 10-15 letih. Zato je zelo težko v tem primeru reči, da ima V8 kakršno koli prednost, po tehničnih podatkih celo zaostaja ;)
Pa še primerjava zvoka obeh "akterjev"
http://www.youtube.com/watch?v=13fX3NhRFkM
(med 0:28-0:39)

Drgač pa za tiste, ki vstrajate na večcilindrih je pa pomojem kar tako:
5 cilindrov (kak Volvo/Audi)
6 cilindrov (Bmw)
8 cilindrov (Američan, kak star anglež, Mercedes)
 
gasolinedream
Uporabnik
 
Prispevkov: 1039
Pridružen: Po nov 29, 2010 10:07 pm

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a gasolinedream Sr avg 07, 2013 8:43 am

cruiser1 je napisal/-a:Res zanimivo kako hitro se ljudje počutijo napadene, da morajo obvezno pisati neumesne neumnosti v temo, ki jih sploh ne zanima in se jih niti najmanj ne tiče :lol: , sicer pa to na a.com ni nič novega.

Zakaj bi ti sploh moral kdo razlagati prednosti in razlike med 4cyl in V6? Kaj bo smisel predavanja, ker boste na koncu itak zaključili, da je 4cyl v vseh pogledih boljš. In ja edina prednost večih cilindrov je v zvoku! To je eden in edini razlog zakaj si ljudje kupijo avto s takim motorjem. Pa še radi pokažemo, da si lahko privoščimo 15l porabe in več pri piškavi hitrosti 50km/h in smo zaradi tega pač bolj pomembni od vas.
Ste zdaj zadovoljni? Lahko zdaj odidete v svoje prave avtomobilske teme nas otroke pa pustite pri miru?


Pozdravljen!
Moj post ni imel slabih namenov. Se opravičujem če je tako izpadlo. Niti ne mislim da je moj L4 motor boljši od V6/V8 ipd. Sprašujem pa različne stvari, ker me zanima zakaj se se posameznik odloči za V6,V8. Saj na internetu se najdejo vsi pogreški pri trenju, prednosti in slabosti ter teorija. Pa to me niti ne zanima. Zanima kaj posameznik občuti ko vozi svoj avtomobil takega tipa oz. katere prednosti.

Zavedam se tudi so avtomobili za veliko ljudi več kot le prevozno sredstvo in se nimam namena spuščat v debate o porabi in centih. Zavedam se tudi da je življenje več kot le šparanje in downsizing.

Peace!

Lp, M.
lp, matej
 
JG2
Novinec
 
Prispevkov: 219
Pridružen: Po avg 01, 2011 8:58 pm

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a JG2 Sr avg 07, 2013 8:55 am

gasolinedream je napisal/-a:
cruiser1 je napisal/-a:Res zanimivo kako hitro se ljudje počutijo napadene, da morajo obvezno pisati neumesne neumnosti v temo, ki jih sploh ne zanima in se jih niti najmanj ne tiče :lol: , sicer pa to na a.com ni nič novega.

Zakaj bi ti sploh moral kdo razlagati prednosti in razlike med 4cyl in V6? Kaj bo smisel predavanja, ker boste na koncu itak zaključili, da je 4cyl v vseh pogledih boljš. In ja edina prednost večih cilindrov je v zvoku! To je eden in edini razlog zakaj si ljudje kupijo avto s takim motorjem. Pa še radi pokažemo, da si lahko privoščimo 15l porabe in več pri piškavi hitrosti 50km/h in smo zaradi tega pač bolj pomembni od vas.
Ste zdaj zadovoljni? Lahko zdaj odidete v svoje prave avtomobilske teme nas otroke pa pustite pri miru?


Pozdravljen!
Moj post ni imel slabih namenov. Se opravičujem če je tako izpadlo. Niti ne mislim da je moj L4 motor boljši od V6/V8 ipd. Sprašujem pa različne stvari, ker me zanima zakaj se se posameznik odloči za V6,V8. Saj na internetu se najdejo vsi pogreški pri trenju, prednosti in slabosti ter teorija. Pa to me niti ne zanima. Zanima kaj posameznik občuti ko vozi svoj avtomobil takega tipa oz. katere prednosti.

Zavedam se tudi so avtomobili za veliko ljudi več kot le prevozno sredstvo in se nimam namena spuščat v debate o porabi in centih. Zavedam se tudi da je življenje več kot le šparanje in downsizing.

Peace!

Lp, M.
lp, matej



Eden od razlogov je sigurno tudi v tem, ker so bili (no zaenkrat so še) motorji V6/V8 več ali manj domena premožnejših. In seveda gre tukaj tudi za psihološki efekt, da sedaj ko so ti avtomobili dokaj poceni si jih pa lahko privošči tudi povprečen državljan, kar mu pa sigurno vzbuja pozitivne občutke.

Se pa vsaj po mojem mnenju miselnost obrača in verjetno bo, kot sem dejal čez 10-15 let prestiž pomenil kaj drugega kot V8.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov