Blinder je napisal/-a:Zakaj pa vi želite več kot 4 cilindre, če ne zaradi zvoka? Zaradi placebo efekta, da gre bolje?
Zakaj pa imaš ti štiri cilindre? Zaradi placebo efekta, da ogromno prišparaš

Blinder je napisal/-a:Zakaj pa vi želite več kot 4 cilindre, če ne zaradi zvoka? Zaradi placebo efekta, da gre bolje?
Blinder je napisal/-a:Zakaj pa vi želite več kot 4 cilindre, če ne zaradi zvoka? Zaradi placebo efekta, da gre bolje?
Blinder je napisal/-a:Zakaj pa vi želite več kot 4 cilindre, če ne zaradi zvoka? Zaradi placebo efekta, da gre bolje?
Blinder je napisal/-a:ti pa si nalep na tvojega cliota zadaj značko "V6" iz špara
Blinder je napisal/-a:ma jaz poznam rešitev za vas: en inline 4 turbo z 200 konji in zadušenim zvokom. V notranjosti vozila pa zadovoljivo ozvočenje in nekaj podobnega kot renaultov r-sound effect http://www.youtube.com/watch?v=gEpSIJ7Gdvo
pa imaš varčen motor in dober zvok
Zakaj pa vi želite več kot 4 cilindre, če ne zaradi zvoka? Zaradi placebo efekta, da gre bolje?
Ivan36 je napisal/-a:Trenutni 1.8 T od VW je nula napram V6 2.6 od Audija a še boljši je 3.0 od Audija kako se obnese 2.7 biturbo še nisem bral.
~toMmy~ je napisal/-a:Če je 415€ oh in sploh preveč za cestnino, potem res nimam pojma, kaj bi delal z V8...
.com je napisal/-a:
meni dol visi za prostornino, zaradi mene lahko ima 1.0 in 200KM, pa bo zame pune kape...
meni je važno, da motor malo popije, ima poceni vzdrževanje ter moč, da se kam premakne...
boli me pa k za zvok ipd. sranje, če je ob hitrosti 50kmh poraba 15L
gasolinedream je napisal/-a:Zanimivo kako se ljudje hitro počutijo ogrožene in napadene.
Hipotetično pa, ker je tema namenjena zgradbi motorja, ne prostornini.. me zanimajo recimo prednosti 2.0L V6 proti 2.0L l4. Pa recimo da večina ljudi vztraja da se tu ne gre samo za zvok. V čem je potem prednost?
cruiser1 je napisal/-a:Res zanimivo kako hitro se ljudje počutijo napadene, da morajo obvezno pisati neumesne neumnosti v temo, ki jih sploh ne zanima in se jih niti najmanj ne tiče, sicer pa to na a.com ni nič novega.
Zakaj bi ti sploh moral kdo razlagati prednosti in razlike med 4cyl in V6? Kaj bo smisel predavanja, ker boste na koncu itak zaključili, da je 4cyl v vseh pogledih boljš. In ja edina prednost večih cilindrov je v zvoku! To je eden in edini razlog zakaj si ljudje kupijo avto s takim motorjem. Pa še radi pokažemo, da si lahko privoščimo 15l porabe in več pri piškavi hitrosti 50km/h in smo zaradi tega pač bolj pomembni od vas.
Ste zdaj zadovoljni? Lahko zdaj odidete v svoje prave avtomobilske teme nas otroke pa pustite pri miru?
gasolinedream je napisal/-a:cruiser1 je napisal/-a:Res zanimivo kako hitro se ljudje počutijo napadene, da morajo obvezno pisati neumesne neumnosti v temo, ki jih sploh ne zanima in se jih niti najmanj ne tiče, sicer pa to na a.com ni nič novega.
Zakaj bi ti sploh moral kdo razlagati prednosti in razlike med 4cyl in V6? Kaj bo smisel predavanja, ker boste na koncu itak zaključili, da je 4cyl v vseh pogledih boljš. In ja edina prednost večih cilindrov je v zvoku! To je eden in edini razlog zakaj si ljudje kupijo avto s takim motorjem. Pa še radi pokažemo, da si lahko privoščimo 15l porabe in več pri piškavi hitrosti 50km/h in smo zaradi tega pač bolj pomembni od vas.
Ste zdaj zadovoljni? Lahko zdaj odidete v svoje prave avtomobilske teme nas otroke pa pustite pri miru?
Pozdravljen!
Moj post ni imel slabih namenov. Se opravičujem če je tako izpadlo. Niti ne mislim da je moj L4 motor boljši od V6/V8 ipd. Sprašujem pa različne stvari, ker me zanima zakaj se se posameznik odloči za V6,V8. Saj na internetu se najdejo vsi pogreški pri trenju, prednosti in slabosti ter teorija. Pa to me niti ne zanima. Zanima kaj posameznik občuti ko vozi svoj avtomobil takega tipa oz. katere prednosti.
Zavedam se tudi so avtomobili za veliko ljudi več kot le prevozno sredstvo in se nimam namena spuščat v debate o porabi in centih. Zavedam se tudi da je življenje več kot le šparanje in downsizing.
Peace!
Lp, M.
lp, matej
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov