Slicker je napisal/-a:Mene zanima kok bos dolgorocno prisparal... zavoljo 1l nizje porabe tvegas da ti jermen preskoci, vztrajnik bo itak prej kot slej sel rakom zvizgat, zabit katalizator, egr, sesalni kolektor itd. Mene zanima podatek kok se prispara v 200.000km. Jz sem zadnjic naredil experiment s svojim avtom. Vw 2.0tfsi dsg, relacija trebnje-zagreb-trebnje. 85km, od tega 70km avtoceste, v vsako stran en postanek na cestnini in 1 na carini. V zagreb sem se peljal strogo 120, na nogo, brez tempomata, z zelo rahlim pospesevanjem iz cestnine in carine, izven avtoceste z minimalnim gasom, prakticno brez zaviranja (avto itak sam izbere najugodnejso prestavo), naletel na zeleni val semaforjev, uglavnem trpljenje za volanom. Poraba:9.0L. Nazaj grede nisem sparal nic, rdece luci na semaforju, malo hitrejse speljevanje iz cestnine, voznja po ac 160-170, poraba 9.9L. Torej, na 100km prisparam 1.5€, 150€/10000km, kolikor jih delam letno. hypermiling, ne hvala.
lada2103 je napisal/-a:O egr ventilih je bilo že veliko debat. Skupni imenovalec za preventivo pred zapackanjem egr-ja pa je vožnja z višjimi vrtljaji, z več moči, bolj odprto dušilno loputo, torej večjo porabo. Tudi na servisih je običajna razlaga tega zapackanja predvsem hladen motor, malo vrtljajev, malo odprta dušilna loputa. Pa je vse to res?
Kolikor vem, je pri manjši porabi tudi manjša količina goriva, ki priteka v motor, torej manjša tudi količina zraka, posledično tudi manjši delež preko egr-ja spuščenih izpušnih plinov proti sesalnemu kolektorju. Poleg tega pri mrzlem motorju egr običajno ne spušča zgorelih plinov nazaj v motor. Torej se egr ne packa pri mrzlem motorju. Največji delež zgorelih izpušnih plinov prepušča egr pri srednji obremenitvi, pri ogretem motorju. Če pa pohodiš plin do konca, je egr zaprt. Takrat se pa res ne packa. In kaj potem predlagate za dolgo življenjsko dobo egr-ja? Menda ne plin do konca
abbe je napisal/-a:lada2103 je napisal/-a:O egr ventilih je bilo že veliko debat. Skupni imenovalec za preventivo pred zapackanjem egr-ja pa je vožnja z višjimi vrtljaji, z več moči, bolj odprto dušilno loputo, torej večjo porabo. Tudi na servisih je običajna razlaga tega zapackanja predvsem hladen motor, malo vrtljajev, malo odprta dušilna loputa. Pa je vse to res?
Kolikor vem, je pri manjši porabi tudi manjša količina goriva, ki priteka v motor, torej manjša tudi količina zraka, posledično tudi manjši delež preko egr-ja spuščenih izpušnih plinov proti sesalnemu kolektorju. Poleg tega pri mrzlem motorju egr običajno ne spušča zgorelih plinov nazaj v motor. Torej se egr ne packa pri mrzlem motorju. Največji delež zgorelih izpušnih plinov prepušča egr pri srednji obremenitvi, pri ogretem motorju. Če pa pohodiš plin do konca, je egr zaprt. Takrat se pa res ne packa. In kaj potem predlagate za dolgo življenjsko dobo egr-ja? Menda ne plin do konca
očitno ti ni glih delovanje egr-ja najbolj jasno.
manj maš gasa bolj je odprt.se pravi bolj je odprt več izpuha se vrača nazaj v sesalni kolektor bolj se vse skupaj paca.
tko da ja,če maš pouhn gas se egr ne paca.
nevem pa kaj je zate mrzu motor? egr začne delat zelo hitro po tem ko vžgeš vozilo cca 1 minuta,saj pomaga ogrevati motor....in nikakor ne drži da najbolj packa motor pri srednji obremenitvi pri toplem motorju. nabol packa ko je motor mrzu ker je več goriva in mešanica ni najbolj optimalna.
J.McLane je napisal/-a:Dizelski motor kolikor vem nima dušilne lopute tako, da neke restrikcije zraka pri nižji moči ni kar pomeni zelo revno mešanico zraka in goriva, mogoče je tako izgeravnje vzrok za zapacanost, to pa nebi vedel.
Za zelo enostavne in legalne tehnike Hypermiling je najbolj udoben za vožnojo hibrid (P&G kontroliraš samo z gas pedalom), potem je dizel (dokaj OK izkoristek pri nizki moči, tako da P&G ni ravno smiseln), najbolj zahteven bo pa NA bencinar (izklop motorja za učinkovit glide). Zanimivo pri vsem tem pa je da rekordi v porabi niti ne odstopajo dosti med temi tremi vozili in se gibljejo med 2-3 l/100 km, pač glede na velikost in moč motorja.
lada2103 je napisal/-a:abbe je napisal/-a:lada2103 je napisal/-a:O egr ventilih je bilo že veliko debat. Skupni imenovalec za preventivo pred zapackanjem egr-ja pa je vožnja z višjimi vrtljaji, z več moči, bolj odprto dušilno loputo, torej večjo porabo. Tudi na servisih je običajna razlaga tega zapackanja predvsem hladen motor, malo vrtljajev, malo odprta dušilna loputa. Pa je vse to res?
Kolikor vem, je pri manjši porabi tudi manjša količina goriva, ki priteka v motor, torej manjša tudi količina zraka, posledično tudi manjši delež preko egr-ja spuščenih izpušnih plinov proti sesalnemu kolektorju. Poleg tega pri mrzlem motorju egr običajno ne spušča zgorelih plinov nazaj v motor. Torej se egr ne packa pri mrzlem motorju. Največji delež zgorelih izpušnih plinov prepušča egr pri srednji obremenitvi, pri ogretem motorju. Če pa pohodiš plin do konca, je egr zaprt. Takrat se pa res ne packa. In kaj potem predlagate za dolgo življenjsko dobo egr-ja? Menda ne plin do konca
očitno ti ni glih delovanje egr-ja najbolj jasno.
manj maš gasa bolj je odprt.se pravi bolj je odprt več izpuha se vrača nazaj v sesalni kolektor bolj se vse skupaj paca.
tko da ja,če maš pouhn gas se egr ne paca.
nevem pa kaj je zate mrzu motor? egr začne delat zelo hitro po tem ko vžgeš vozilo cca 1 minuta,saj pomaga ogrevati motor....in nikakor ne drži da najbolj packa motor pri srednji obremenitvi pri toplem motorju. nabol packa ko je motor mrzu ker je več goriva in mešanica ni najbolj optimalna.
Vem,da je pri polnem gasu zaprt, vem kakšen je namen egr-ja, vem, da je pri porabi 0,0 delež nezgorelih ogljikovodikov (saj) tudi nič, pri manjših obremenitvah pa je bolj odprt.
Sem še kaj v grobem izpustil?
Aha, pa še to, ko je motor mrzel, je praviloma egr zaprt.
All diesel engines can be considered to be lean burning with respect to the total volume, however the fuel and air is not well mixed before the combustion. Most of the combustion occurs in rich zones around small droplets of fuel. Locally rich combustion like this is a source of NOx and particles.
abbe je napisal/-a:lada2103 je napisal/-a:abbe je napisal/-a:lada2103 je napisal/-a:O egr ventilih je bilo že veliko debat. Skupni imenovalec za preventivo pred zapackanjem egr-ja pa je vožnja z višjimi vrtljaji, z več moči, bolj odprto dušilno loputo, torej večjo porabo. Tudi na servisih je običajna razlaga tega zapackanja predvsem hladen motor, malo vrtljajev, malo odprta dušilna loputa. Pa je vse to res?
Kolikor vem, je pri manjši porabi tudi manjša količina goriva, ki priteka v motor, torej manjša tudi količina zraka, posledično tudi manjši delež preko egr-ja spuščenih izpušnih plinov proti sesalnemu kolektorju. Poleg tega pri mrzlem motorju egr običajno ne spušča zgorelih plinov nazaj v motor. Torej se egr ne packa pri mrzlem motorju. Največji delež zgorelih izpušnih plinov prepušča egr pri srednji obremenitvi, pri ogretem motorju. Če pa pohodiš plin do konca, je egr zaprt. Takrat se pa res ne packa. In kaj potem predlagate za dolgo življenjsko dobo egr-ja? Menda ne plin do konca
očitno ti ni glih delovanje egr-ja najbolj jasno.
manj maš gasa bolj je odprt.se pravi bolj je odprt več izpuha se vrača nazaj v sesalni kolektor bolj se vse skupaj paca.
tko da ja,če maš pouhn gas se egr ne paca.
nevem pa kaj je zate mrzu motor? egr začne delat zelo hitro po tem ko vžgeš vozilo cca 1 minuta,saj pomaga ogrevati motor....in nikakor ne drži da najbolj packa motor pri srednji obremenitvi pri toplem motorju. nabol packa ko je motor mrzu ker je več goriva in mešanica ni najbolj optimalna.
Torej je problem samo v bogati mešanici pri mrzlem motorju in ne toliko od lene in počasne vožnje pri ogretem motorju.
Pogosto sem bral, da vožnja v eco mode packa egr, kar očitno ni res.
Vem,da je pri polnem gasu zaprt, vem kakšen je namen egr-ja, vem, da je pri porabi 0,0 delež nezgorelih ogljikovodikov (saj) tudi nič, pri manjših obremenitvah pa je bolj odprt.
Sem še kaj v grobem izpustil?
Aha, pa še to, ko je motor mrzel, je praviloma egr zaprt.
kaj je zate mrzu motor?
izpustil nis nič si pa napisal da najbolj paca motor pri srednji obremenitvi,kar pa ne drži.
J.McLane je napisal/-a:No kakorkoli med delovanjem motorja je restirkcija zraka fiksna in vseeno dokaj majhna v primerjavi z loputo pri bencinarju.
Iz Wikipedije pa mislim da tale stavek pove dosti zakaj zapacan EGR:All diesel engines can be considered to be lean burning with respect to the total volume, however the fuel and air is not well mixed before the combustion. Most of the combustion occurs in rich zones around small droplets of fuel. Locally rich combustion like this is a source of NOx and particles.
particles = saje = zapacanost
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov