Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
OveN
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Po apr 09, 2007 5:42 pm
Kraj: Gorica pri Slivnici

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a OveN Sr dec 31, 2014 3:26 pm

zzitop je napisal/-a:
EDIT: Se pa strinjam, v Srbiji vgrajena naprava za 400 do 500€ deluje kot je potrebno, pogosto pa še bolje kot pri nas za 1500€. A monterji tega ne bodo priznali, saj bi s tem pljuvali v lastno skledo.
Vendar to je dejstvo.



pred 4 leti sem sam peljal avto predelat v beograd, cena predelave je bila 550e za citroen xsara picasso 1.8, 2004 letnik. v dobrih 3 letih sem naredil cca 120.000. vse brez problema, servisiral sem ga pri nas. avto sem pač menjal, še zdaj deluje vse vredu. brez mazanja.

celoten strošek s potjo ter hrano me je prišel cca 700e, sedaj lahko za isto ceno predelaš vozilo že pri nas, ampak pred 4 leti se še ni dalo.
 
Uporabniški avatar
MasTTer
Novinec
 
Prispevkov: 493
Pridružen: To mar 14, 2006 4:12 pm
Kraj: Lendava (MS)

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a MasTTer Pe jan 02, 2015 9:19 am

Samo ne pozabite na razliko v standardu v Sloveniji in Srbiji, ki je koliko... 3:1 ?? Torej naprava v SLO, ki stane z delom 1500€, je tam 500€? ;)
 
zsoru
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: To jun 12, 2012 3:03 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zsoru Po jan 12, 2015 5:23 pm

Redno prebiram temo že kakšno leto. Zelo malo pa sem zasledil dabate glede CNG sistemov (na zemeljski plin)?

Ima kdo izkušnje s tem? Kakšna je poraba? Prodaja se na kile, če se ne motim.

In ali je montaža omejena na t.i. TSI oz. FSI motorje?
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Po jan 12, 2015 7:34 pm

zsoru je napisal/-a:Redno prebiram temo že kakšno leto. Zelo malo pa sem zasledil dabate glede CNG sistemov (na zemeljski plin)?

Ima kdo izkušnje s tem? Kakšna je poraba? Prodaja se na kile, če se ne motim.

In ali je montaža omejena na t.i. TSI oz. FSI motorje?

Zadržkov(moje osebno mnenje) za vgradnjo CNG-ja v osebne avte je več:
-zaradi težkih in posledično manjših tankov so dometi z enim polnjenjem občutno krajši kot pri LPG
-pri nas nimamo mreže črpalk s tem plinom
-tudi cena kg CNG je pri nas previsoka
-naprave so precej dražje kot za LPG...

Razmerje porabe je nekje 10:7, se pravi če imaš porabo bencina nekje 10l/100km, bo poraba plina cca 7kg/100. Glede na to, da gre v povprečen avto nekje 20-24 kg plina si lahko izračunaš domet in ceno vožnje. Vgradi se lahko v vsak avto z klasičnim indirektnim vbrizgom (portinjection), za motorje z direktnim vbrizgom( TSI, FSI, CGI, GDI...), je pa vgradnja odvisna od posameznega proizvajalca plinske naprave in v veliki meri tudi tipa motorja.
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
zsoru
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: To jun 12, 2012 3:03 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zsoru Po jan 12, 2015 8:28 pm

iziboy je napisal/-a:
zsoru je napisal/-a:Redno prebiram temo že kakšno leto. Zelo malo pa sem zasledil dabate glede CNG sistemov (na zemeljski plin)?

Ima kdo izkušnje s tem? Kakšna je poraba? Prodaja se na kile, če se ne motim.

In ali je montaža omejena na t.i. TSI oz. FSI motorje?

Zadržkov(moje osebno mnenje) za vgradnjo CNG-ja v osebne avte je več:
-zaradi težkih in posledično manjših tankov so dometi z enim polnjenjem občutno krajši kot pri LPG
-pri nas nimamo mreže črpalk s tem plinom
-tudi cena kg CNG je pri nas previsoka
-naprave so precej dražje kot za LPG...

Razmerje porabe je nekje 10:7, se pravi če imaš porabo bencina nekje 10l/100km, bo poraba plina cca 7kg/100. Glede na to, da gre v povprečen avto nekje 20-24 kg plina si lahko izračunaš domet in ceno vožnje. Vgradi se lahko v vsak avto z klasičnim indirektnim vbrizgom (portinjection), za motorje z direktnim vbrizgom( TSI, FSI, CGI, GDI...), je pa vgradnja odvisna od posameznega proizvajalca plinske naprave in v veliki meri tudi tipa motorja.


Hvala za odgovor. Kako pa je z ventili, isto kot pri LPG (mazanje)? Gre pa avto na plin tudi od mrzlega, brez bencina, al se motim?
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a J.McLane To jan 13, 2015 7:59 am

Bom tule vprašal, ker vas je kar nekaj znalcev.

Če predelam kombi v avtodom in vgradim samo rezervoar, ki je namenjen avtoplinu in ga potem uporabljam za gretje/kuhanje/hladilnik, je kakšen zadržek glede tega? Pritisk naj bi bil vsaj 30 mbar. Kako je z nečistočo v plinu in kakšnimi dodatki?

Ker če pomislim, da bi moral s sabo nekje v omarici ves čas vozit dve 10 kg jeklenki, in še ne vem kje bi to polnil/zamenjal, je praktičnost enega vgradnega toroidnega rezervoarja, ki ga polneš na črpalki čista zmaga.
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
kemykos
Novinec
 
Prispevkov: 163
Pridružen: To jan 29, 2013 12:31 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a kemykos To jan 13, 2015 3:45 pm

Pozdravljeni!

Odločil sem se za vgradnjo avtoplina, pa me zanima, kakšne so izkušnje z g. Primožem Vodebom iz Gorice pri Slivnici (blizu Šentjurja), http://www.avto-plin.eu/ ?

Prebral sem celoten forum od leta 2012 naprej vendar kaj več kot to, da je imelo omenjeno podjetje akcije preko kuponkota ipd strani nisem zasledil.

Prosim vas za vašo izkušnjo, če je kdo tak, ki je predelal pri tem gospodu avto. ( Lahko vas tudi jaz pokličem. )

Gre za sistem VERSUS GAS iz Poljske. Njihova spletna stran je postavljena zelo suvereno, prav tako imajo na youtubu ogromno inštalacijskih videov.

Kolikšna je poraba plina pri tem omenjenem VERSUS sistemu in ali imate kake probleme?

Najlepša Hvala!

Klemen
 
Uporabniški avatar
Avtocona
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: Po nov 11, 2013 1:10 pm
Kraj: Dol pri Ljubljani

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Avtocona To jan 13, 2015 4:35 pm

J.McLane je napisal/-a:Bom tule vprašal, ker vas je kar nekaj znalcev.

Če predelam kombi v avtodom in vgradim samo rezervoar, ki je namenjen avtoplinu in ga potem uporabljam za gretje/kuhanje/hladilnik, je kakšen zadržek glede tega? Pritisk naj bi bil vsaj 30 mbar. Kako je z nečistočo v plinu in kakšnimi dodatki?

Ker če pomislim, da bi moral s sabo nekje v omarici ves čas vozit dve 10 kg jeklenki, in še ne vem kje bi to polnil/zamenjal, je praktičnost enega vgradnega toroidnega rezervoarja, ki ga polneš na črpalki čista zmaga.


Pozdravljen,

Kar se tiče trodialnih avtoplinskih rezervarjov moraš vedeti, da so narejeni tako da je oduzem plina spodaj, ker je mišljeno da gre do uparjalnika plin v tekoči fazi. Ti pa za za gretje, kuhanje, hladilnik verjetno rabiš plinasto fazo?
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a J.McLane To jan 13, 2015 6:55 pm

Jasno za to bi poskrbel regulator tako kot pri običajni jeklenki. Torej problem kot ga opisuješ bi bil enak kot če bi običajno jeklenko obrnil na glavo, tako bi tudi dobil tekočo fazo v regulator - je to problem?
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Sr jan 14, 2015 6:47 am

J.McLane je napisal/-a:Jasno za to bi poskrbel regulator tako kot pri običajni jeklenki. Torej problem kot ga opisuješ bi bil enak kot če bi običajno jeklenko obrnil na glavo, tako bi tudi dobil tekočo fazo v regulator - je to problem?

Seveda je problem in ne majhen...Regulator poskrbi samo za regulacijo tlaka ne za pretvorbo plina iz tekoče v plinasto fazo. Če ga zaliješ, bo zabavno...
Če hočeš vgradit LPG tank v avtodom, je treba predelat ventil, ki gre v tank, da bo namesto tekoče pobiral plinasto fazo.
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
Uporabniški avatar
Avtocona
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: Po nov 11, 2013 1:10 pm
Kraj: Dol pri Ljubljani

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Avtocona Sr jan 14, 2015 8:17 am

J.McLane je napisal/-a:Jasno za to bi poskrbel regulator tako kot pri običajni jeklenki. Torej problem kot ga opisuješ bi bil enak kot če bi običajno jeklenko obrnil na glavo, tako bi tudi dobil tekočo fazo v regulator - je to problem?


Pozdravljen,

Ja kot je bilo omenjeno zgoraj je problem. Pri kladičnih avtoplinskih sistemih ki prav tako potrebuje plinasto fazo plina se to rešuje z uparjalnikom ki ga greje voda avtomobila. Zadostna temperatura uparjalnika pa skrbi da uparja plin iz tekočine v plin.
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a J.McLane Sr jan 14, 2015 8:43 am

Ok, sedaj mi je malo bolj jasno oops

Verjetno je pa razlog, da se za pogon odvzema tekočo fazo, zaradi dokaj visokega pretoka (porabe) plina, tudi gretje uparjalnika je potem verjetno iz tega razloga. Drugače mi je pa res čudno, da se v avtodomih (še posebej majhnih) ne uporablja kakšne bolj priročne vgradne rešitve za plin, ker pozimi zaradi gretja to pomeni troganje s sabo dveh 10 kg klasičnih jeklenk. Kot kaže je bolj elegantna rešitev gretje na dizel in manjša 5 kg jeklenka za plin.
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
Uporabniški avatar
OveN
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Po apr 09, 2007 5:42 pm
Kraj: Gorica pri Slivnici

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a OveN So jan 17, 2015 9:11 pm

točno tako napravo je imel prijatelj v avtu ki mu nikakor ni delovala. vse je bilo enako le da je na računalniku bila nalepka od plineksa :)

http://www.aliexpress.com/item/Propane- ... 34320.html
 
kemykos
Novinec
 
Prispevkov: 163
Pridružen: To jan 29, 2013 12:31 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a kemykos So jan 17, 2015 9:26 pm

OveN je napisal/-a:točno tako napravo je imel prijatelj v avtu ki mu nikakor ni delovala. vse je bilo enako le da je na računalniku bila nalepka od plineksa :)

http://www.aliexpress.com/item/Propane- ... 34320.html


Hahaha madona hoce narod na hitro zasluzit... :-(

Zakaj ne nalozite vec slik od vasih predelav Oven, na vaso spletno stran oziroma lahko bi tudi tu na forum, sem vido, da mate od astre res podrobno in lepo urejen album. :-)
 
Scorp84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 788
Pridružen: Ne nov 26, 2006 1:25 am

Zamenjava ventilov na Astri.

Napisal/-a Scorp84 Sr jan 21, 2015 6:55 pm

Pozdravljeni

Imam Astro h, 2011, 1.6 bencinar. Avto je predelan na plin in zdaj po dobrih 180k, ni bilo večjih problemov. Ker pa naj bi ta motor imel občutljive ventile, imamo tudi dodatno mazanje ventilov. Zdaj drug mesec gre na servis, kjer se mu bojo tudi ventili na novo naštelali. Sam pa bi najraje zamenjal ventile, ki so za lpg, če je sploh to možno? Ker vem da za tovarniško vgradnjo lpg-ja, dajo boljše/močnejše ventile in me zanima, če se pri temu tudi, da to narediti? In kje sploh dobiti te ventile?
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Če jan 22, 2015 8:01 am

Scorp84 je napisal/-a:Pozdravljeni

Imam Astro h, 2011, 1.6 bencinar. Avto je predelan na plin in zdaj po dobrih 180k, ni bilo večjih problemov. Ker pa naj bi ta motor imel občutljive ventile, imamo tudi dodatno mazanje ventilov. Zdaj drug mesec gre na servis, kjer se mu bojo tudi ventili na novo naštelali. Sam pa bi najraje zamenjal ventile, ki so za lpg, če je sploh to možno? Ker vem da za tovarniško vgradnjo lpg-ja, dajo boljše/močnejše ventile in me zanima, če se pri temu tudi, da to narediti? In kje sploh dobiti te ventile?


Zakaj bi si delal stroške prej kot je to potrebno ?

Obstaja možnost, da sploh ne boš imel težav in potem boš menjavo "opravil na zalogo", kar ni ravno v "duhu" vožnje na plin in seveda bistva predelave - varčevanja z €.

Sami se še nismo srečali z menjavo (v lasti smo že imeli oziroma še imamo skupaj več kot 10 predelanih vozil), vendar smo že vnaprej odločeni, da se bodo sedišča ventilov in ventili zamenjali s prilagojenimi za LPG takrat, ko bo in če bo to potrebno in nič prej.

:vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
Scorp84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 788
Pridružen: Ne nov 26, 2006 1:25 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Scorp84 Če jan 22, 2015 12:22 pm

To se zavedam, da lahko, da ne bo nič. Ampak sem predkratkim srečal ljudi, kateri so imeli hude probleme. Je pa res, da ne vem kako so skrbeli z avtom. Ker se avto skoraj vsak dan uporablja, mi ni do tega, da crkne takrat, ko ga najbolj potrebujem. Imam že slabe izkušnje, sicer ne s tem avtom.... Naslednji mesec, se avta ne bo rabilo ene 3 tedne, pa sem mislil še to vrediti, ker se bo v 3-4 leta še 1x toliko km z njim naredilo. Če ne še več.
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Če jan 22, 2015 1:08 pm

Scorp84 je napisal/-a:To se zavedam, da lahko, da ne bo nič. Ampak sem predkratkim srečal ljudi, kateri so imeli hude probleme. Je pa res, da ne vem kako so skrbeli z avtom. Ker se avto skoraj vsak dan uporablja, mi ni do tega, da crkne takrat, ko ga najbolj potrebujem. Imam že slabe izkušnje, sicer ne s tem avtom.... Naslednji mesec, se avta ne bo rabilo ene 3 tedne, pa sem mislil še to vrediti, ker se bo v 3-4 leta še 1x toliko km z njim naredilo. Če ne še več.


Jap, večna dilema.

Tukaj je potrebno v obzir vzeti tudi dejstvo, da je več kot polovica voznikov ki vozi predelana vozila laikov:
- ki so najprej kupili avto
- se nekaj časa vozili na bencin
- in se potem odločili, da bi poskusili še malo na plin - saj je ceneje
- poslušali takšne in drugačne vseveda, ki obvladajo vse
- izbrali slabega monterja ali pa izbrali kar "soseda" saj je najbližje
- in rezultat je kot si ga navedel
+
tudi izračuni porabe plina jim v večini primerov ne "ležijo" (verjetno ne obvladajo niti izračuna porabe na bencin), saj ko tankam skoraj "zaspim", ko poslušam pravljice o 3 - 4 litrih porabe. :rofl

Mi smo se skozi desetletno zgodovino uporabe predelnih vozil naučili, da že pred nakupom vozila preverimo, kako je s predelavo in izkušnjami za določen tip motorja.

Je pa tudi res, da s predelavo Omege in pa tudi Zafire nismo bili zadovoljni, čeprav smo prepričani, da je bil kriv sistem oz monterji, ki ga nikakor niso znali nastaviti (pri omegi je bil sistem takoj demontiran, pri zafiri pa je od 90k prevoženih km le 20k delala brezhibno ostalo pa so bile kolobocije).

:vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
kemykos
Novinec
 
Prispevkov: 163
Pridružen: To jan 29, 2013 12:31 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a kemykos So jan 24, 2015 11:44 am

Zdravo,

g. Japanac, ker imaš veliko izkušenj in kot si dejal, veš za kateri avto se splača predelava in za katerega ne, mi prosim poveš, ali se splača predelati Peugeot 207 1.4 16v, trenutno mi na računalniku piše, da žre 6,7 ampak temu ni tako, sploh ker se veliko vozim v hribe. :)

Avto ima 70.000 km realnih in ga mislim imet še kar lep čas. Vozim se kar dosti za študenta, nekje 14.000 km letno, bi se še sigurno več, če bi imel plin, sedaj včasih raje preštudiram kam se peljati, ker bencin res ni mali strošek. No sedaj je nekoliko bolje, ko so šli naftni derivati občutno dol.

Predvsem me zanima, če ste že imeli izkušnje s kakšnimi podobnimi motorji in kako so se obnesli.
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac So jan 24, 2015 1:13 pm

kemykos je napisal/-a:Zdravo,

g. Japanac, ker imaš veliko izkušenj in kot si dejal, veš za kateri avto se splača predelava in za katerega ne, mi prosim poveš, ali se splača predelati Peugeot 207 1.4 16v, trenutno mi na računalniku piše, da žre 6,7 ampak temu ni tako, sploh ker se veliko vozim v hribe. :)

Avto ima 70.000 km realnih in ga mislim imet še kar lep čas. Vozim se kar dosti za študenta, nekje 14.000 km letno, bi se še sigurno več, če bi imel plin, sedaj včasih raje preštudiram kam se peljati, ker bencin res ni mali strošek. No sedaj je nekoliko bolje, ko so šli naftni derivati občutno dol.

Predvsem me zanima, če ste že imeli izkušnje s kakšnimi podobnimi motorji in kako so se obnesli.


Zdravo,

brez g. prosim,

Predelava se splača v vsakem vozilo, obstaja edino vprašanje, koliko časa boš potreboval, da boš zadevo finančno pokril ter seveda kako dolgo boš imel predelano vozilo v lasti.

Če boš pokril zadevo v npr. 3 letih in boš potem avto prodal nisi po moje naredil nič:
- založil si denar in čakal, da se investicija povrne,
- imel si sicer dober občutek ko si plačeval na črpalki

Kot sem že sam napisal je idealno kupit že predelano vozilo, saj so cene nižje od "realnih" in ga potem zvozit.

Glede tvojega tipa motorja pa naredi "domačo nalogo", preglej tuje in naše forume, pozanimaj se pri monterjih (pa ne tistih, ki se hvalijo, da je njihov sistem najboljši in oh in ah).

Kot sem že večkrat zapisal sami zaupamo mojstru g. Primožu Jazbarju, Jesenice na Dolenjskem. V kratkem bo dobil v predelavo Peugeota 807, ki bo mislim, da že 7 ali 8 vozilo v zadnjih 5 letih iz strani naše družine. V googlu vpiši njegovo ime v povezavi z avtoplinom in dobiš kontakt ter lahko preveriš kakšne izkušnje ima s temi motorji.

Na spodnjem linku si lahko pogledaš, kaj lahko pričakuješ od predelave:

http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2

Na hitro če pogledamo (pri Petrolovih cenah):

bencin cca. 7 litrov (7 x 1,24 € = 8,68 €)
plin cca 8,5 l + cca. 0,5 litra bencina 8,5 x 0,648 + 0,5 x 1,24 € = 6,128 €)

To je cca 2,5 € prihranka na 100 km, torej potrebuješ, če daš za predelavo cca 1000 € (okroglo, da lažje računamo) nekje 40.000 km, da pokriješ investicijo, to je pri tvojih kilometrih slaba tri leta (servis plinske napeave ni upoštevan).

Pri vozilih z manjšo porabo in manj letno prevoženimi kilometri je žal čas v katerem se investicija povrne daljši.

Seveda pa se nekomu, kot si ti najbolj splača kupiti že predelano vozilo, ki ni nič dražje od nepredelanega.

Lp

:vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov