LaMike je napisal/-a:Dragi plinaši, tistemu, ki mi časti pivo mu podarim 3l JLM olja za mazanje ventilov.
kemykos je napisal/-a:Jaz sem iz Maribora in bi bil zelo vesel vsakega mnenja glede vgradnje avtoplina![]()
kemykos je napisal/-a:
Hvala vsem
KAR PA ME ZDAJ ZANIMA JE PA NASLEDNJE:
Živim 20 km stran od najbližje črpalke na hrvaškem (TIFON Pregrada). V videu, ki ga dodajam je lepo predstavljeno kako se da napolniti rezervoarje iz navadne jeklenke.
Plin je na hrvaškem trenutno 0.45€ kar je občutno manj kot pri nas. Doma mam ene 3 jeklenke, ki bi jih lahko napolno, že za gorilec poleti bi blo fajn, ko zagreješ oglje.
Torej če bi nafilal jeklenko v katero gre nevem 25l plina, bi lahko to kasneje pretočil v rezervoar v avtu, mogo bi edino postavit jeklenko višje od rezervoarja kot je v avtu, ker se pritisk izenači potem pa plin "teče" enako kot voda. Lahko pa bi tudi "polival" rezervoar v avtu z mrzlo vodo in bi blo enako. Vsaj tako je prikazano na youtubu, da deluje.
No tule je video https://www.youtube.com/watch?v=hKMmMmHB00o
Rezervoarja v avtu itak ne moreš prenapolnit, v jeklenko pa tako ali tako veš koliko gre plina oziroma ga gre manj kot v avto rezervoar.
Problem je z nastavki ampak to bi že zrihtal, tisti za jeklenko se itak prodajajo na ebayu, za šlauh bi pa že doma naredo.
Drugi problem pa je menda, da to ne smeš delat oziroma je prepovedano že zaradi varnosti ali se motim??
Lp
ALI BI BILO TO VSE SKUPAJ BREZVZE.
nini18 je napisal/-a:Zanima pa me naslednje:
V poletnem času sem opazil ko je avto stal kje pretežno na soncu da se je plin kaj hitro uključil.
Sedaj pozimi pa kar traja. Sploh ko je bilo pri nas -20 je kar veselo potrokiral.
Na ALIEXPRES sem gledal tole:
http://www.aliexpress.com/item/12-volt- ... 35834.html
Tole bi namestil na rezervar od LPG. Kajti če se poleti na soncu kuha cel zadnji konec mu ta grelec verjetno nebi škodil.
Dokupil pa bi še timer in bi par minut pred odhodom se aktiviral grelec in segrel plin.
Kako je z varnostjo glede morebitnega požara ali explozije.
ALI bi kaj pridobil na hitrejšem preklopu na plin.
Oziroma izogib trokiranju ob hudem mrazu.
Ali bi bilo pametneje greti uparjalnik ali sam dovod plina do uarjalnika.
ALI BI BILO TO VSE SKUPAJ BREZVZE.
danci1973 je napisal/-a:nini18 je napisal/-a:ALI bi kaj pridobil na hitrejšem preklopu na plin.
Oziroma izogib trokiranju ob hudem mrazu.
Ali bi bilo pametneje greti uparjalnik ali sam dovod plina do uarjalnika.
ALI BI BILO TO VSE SKUPAJ BREZVZE.
Če že kaj, potem grej hladilno tekočino v celoti - uparjalnik se verjetno itak greje z njo, dodaten plusi pa so 'takoj' topel motor in toplo pihanje v kabino.
nini18 je napisal/-a:So na voljo električni grelci cca 120-150€. Ampak si omejen na el.vir.
Bom še mogoče vprašal na G1 gede varnosti će bi dal en grelec na rezervar da bi bil plin segret.
-
japanac je napisal/-a:Uparjalnik je vezan na hladilni sistem vozila, torej vodo, ki kroži po motorju in ga hladi. Ko se motor dovolj segreje, začne voda prevzemati njegovo temperaturo oz. ga začne ohlajati, posledično raste temperatura vode, ki kroži po sistemu tudi skozi uparjalnik in ga ogreje na npr. 30 + stopinj ter termostat nato preklopi oz. spusti plin iz rezervoarja.
nini18 je napisal/-a:ja webasto je malo drag tako da bi še podaljšal čas amortizacije.
So na voljo električni grelci cca 120-150€. Ampak si omejen na el.vir.
Bom še mogoče vprašal na G1 gede varnosti će bi dal en grelec na rezervar da bi bil plin segret.
DOBER NASVET. Izklop gretja v potniški kabini dokler se ne vklopi plin-
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov